ריאל מדריד 2020/21: קיץ משעמם כמו הכדורגל. המטרה: אליפות נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מסתבר שגם מוריניו ורונאלדו נפלו אצלו בפה,ויש עליהם ציטוטים דומים.
    אין ספק שמדובר פה בזובר,שפתאום מעלים שדים מהארון,אבל בסופו של דבר זה יעשה טוב,כי הגיע הזמן להפרד ממנו.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נחשפו הקלטות של פלורנטינו פרס גם נגד ויסנטה דל בוסקה שהוביל אותנו לשתי זכיות בצ'מפיונס ושתי אליפויות ספרד בשלוש וחצי שנים: "הוא לא מאמן, הוא לא מבין דבר בטקטיקה. קמאצ'ו בניגוד אליו כן מאמן. שאל את נשיא בשיקטאש למשל (הקבוצה בה הוא נכשל אחרי שלא המשיך בריאל). דל בוסקה לא קבע כלום. לואיס פיגו הצטרף ומייד היה חבר טוב של ראול והם ניהלו את חדר ההלבשה".

    לא פחות גרוע מכך זה שעוד חודש שריקת הפתיחה של העונה, רק דויד אלאבה הצטרף והסגל מונה למעלה מ-30 שחקנים שלפחות 1/3 אינם ראויים כולל הרבה מושאלים בינוניים שאף אחד מהם לא רוצה לעזוב. ואראן יחזור לאימונים ב-19 ביולי ונראה שמנצ'סטר יונייטד תגיש הצעה רשמית לגביו - ריאל לא תמכור בפחות מ-50 מיליון יורו; בתאריך ה-8/8 ריאל תפגוש את מילאן למשחר הכנה נוסף שיהיה גם ניסוי הכלים האחרון לקראת 2021/22.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כותרות העיתונים הבוקר:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1626415538357.Xxx

    שער ה-AS: קיליאן אמבפה מצפה ל'מחווה' כלומר לצעד של ריאל מדריד ('ספרינט סופי') שתגיש הצעה רשמית לפריז סן ז'רמן ותחייב את הקבוצה למכור אותו, ולפני האחד באוגוסט אז הצרפתים יפתחו את העונה בסופר קאפ נגד ליל (ייערך כזכור פה בישראל באצטדיון בלומפילד). הכוכב רוצה לראות קצת אקטיביות מצד ריאל במקום שהוא יהיה זה שיעשה את הצעד הראשון.

    שער המארקה: קרלו אנצ'לוטי מבסוט משחקן הרכש האחד והיחיד שהגיע: "דויד אלאבה יהיה שחקן חשוב". האוסטרי יכול לשחק בשלוש עמדות. בקטן: ברהים דיאס במילאן, כמעט רשמית. יושאל לשנתיים בתמורה לשלושה מיליון יורו ולרוסונרי אופציית רכישה ב-22 מיליון יורו, עסקה די תמוהה למעט האמת. אשתקד כבש שבעה שערים ויכול היה לעזור לנו.

    טור של תומאס רונסרו על הכוכב הצרפתי: הוא טוען שלמרות שאמבפה נמצא בקבוצה גדולה שהתחמשה יפה בקיץ והשאירה את ניימאר - החלום שלו הוא להיות 'הכריסטיאנו רונאלדו החדש של הברנבאו החדש' וללכת בעקבות אלילו (גם רונאלדו עזב בזמנו ב-2009 קבוצה טובה יותר מריאל באותה נקודת זמן ומאמן אדיר כמו פרגוסון) ושום דבר לא ימנע זאת ממנו'. הוא טוען שגם העובדה שקרלו המאמן יכולה לעזור שכן הוא מומחה לליגת האלופות - שלוש זכיות כמאמן ושתיים כשחקן. "אני מבין אותך, קיליאן. וכמה שמוקדם יותר תגיע - כך ייטב".

    בנושא אחר, אנצ'לוטי דיבר על עשרת הימים הראשונים של קדם העונה: "אני מאוד מרוצה מהאיכות שהפגינו הצעירים ומהרעב שהשחקנים הוותיקים גילו". הוא הצביע על קרבחאל, מרסלו, נאצ'ו ולוקאס: "הם שחקנים שזכו בהכל אך עדיין רעבים להמשיך וזה חיובי". "בימים אלה עשינו עבודה פיזית חשובה מאוד". על סגנון המשחק: "עלינו להיות מודעים להיסטוריה שמאחורי ריאל מדריד ולכדורגל שאפיין אותה תמיד". על אלאבה: "הוא שחקן נהדר עם הרבה איכות וחוש טקטי. הוא שיחק כבלם בתקופתי אבל כבר ראינו שהוא משחק נהדר גם בצד שמאל".
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זה בוודאי לא חדש לכם אבל ההקלטות של פלורנטינו זה התוכן הכי טוב של השנה. פשוט masterpiece.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    לא מבין את הפואנטה של הקלטות חוץ מלהביך את פרס. מילא אם היה מדובר בבעלים קפריזי שמתעמר בשחקנים ומאמנים, אבל אם הוא מוציא קיטור בינו לבין עצמו איפה הבעיה פה?

    אם לנסות לנחש מי עומד מאחורי הפרסום אז זה או אופ"א או אנשי אופוזיציה בריאל.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין ספק שאם לא השערורייה הזו היה מאוד-מאוד-מאוד משעמם, כמה אפשר לקרוא על כך שאנצ'לוטי מאמין שאפשר לשחזר את הגרסה הטובה של גארת' בייל או שרפא ואראן בדרך ליונייטד?

    לגבי פרס, דיון ארוך ומתיש בפורום של ריאל: זו לא סיבה מספיק טובה לרצות לבעוט אותו מהמועדון אלא יותר מכך שאנחנו לא במשחק מאז 2018, הקבוצה הזו כבר לא תחרותית, כל כך הרבה שחקנים רכש כושלים וצעירים מוזרים כאילו אנחנו אייאקס, והוא גם אשם בזה שזידאן שבר את הכלים שוב. די מביך אותי, מאוד מביך אותי, שנשיא מדבר בצורה כזו על שחקנים והרבה דברים שאמר הם מגוחכים - ראול ואיקר הורסים את ריאל מדריד? (על איקר הוא 'התפוצץ' ב-2008 כשהוא היה השוער הטוב בעולם יחד עם בופון). ברור שהתזמון חשוב - 'לפגוע באמינותו' בגלל הסופרליג, ויש פרסומים שהעיתונאי שהקליט את השיחות או לפחות חלקן - הציע לו לשלם עשרה מיליון יורו כדי שיעביר לו אותן - ופרס סירב (והוא יתבע). פרס יוצא אדם קטן וממורמר ואף אחד לא חומק מביקורת אצלו. זה לא מספיק טוב לי שהוא לא אמר דברים כאלה בריאיון פומבי לתקשורת וזה קצת מתקשר ליחס שלו לשחקני העבר. אני בטוח שגם ראמוס חטף בתקופה האחרונה ועוד נגלה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    דור אני בטוח שגם אתה בחדרי חדרים אומר דברים שאתה לא רוצה שאנשים מבחוץ ידעו עליהם, כמו כל אחד. זה לא אומר שום דבר על האישיות של הבן אדם. זה כן אומר הרבה על האישיות של זה שהתחזה לחבר של פרס והקליט אותו. אנשים כאלה זה החלאות הכי גדולות.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש משהו במה שאתה אומר, קראתי גם ב-ABC שבדיוק מהסיבה הזו השחקנים הנוכחיים בסגל לא לקחו ללב. אפשר לציין לזכותו של פרס שגם קסיאס חזר למועדון כשגריר וראול מאמן את קסטיליה והיה מועמד לרשת את זידאן אז כנראה שהוא לא 'הורס את המועדון'. זה בכל זאת קצת הביך אותי ואכזב אותי, אני בטוח שעל הגלאקטיקוס שלו הוא 'שמר היטב' - הן על רגל הזכוכית בייל שעשה פה שביתה, הן על רונאלדו השמן שהיה מבלה בכל ערב וכן הלאה. אבל עזוב, זה לא שהוא אמר על אחד מהם שהוא בן זונה. הוא אמר שקסיאס שוער גרוע, דל בוסקה לא יודע לאמן, פיגו גמר את חדר ההלבשה. כאילו הוא לא מבין כדורגל וזה לא הגיוני.
    כדי לשפר את החלק הקדמי שלנו לא צריך להתאמץ יותר מדי, זה לא יכול להיות שזה הולאנד או אמבפה או כלום. ויש 30 ומשהו שחקנים בסגל שאתה משלם להם משכורות או במקרה הטוב מצליח לדחוף אותם בהשאלה בחינם. זו התדרדרות שנמשכת.

    * אני אהמר שנשיא יובנטוס\מנהל מקצועי\כל אחד בעמדה בכירה לא דיבר ככה על דל פיירו (וכל שחקן כזה תופס מעמד בחדר ההלבשה), בופון ודומיו.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    איזה מצחיק הסיפור עם בייל.
    הסוכן שלו אומר שהוא רוצה להשאר במדריד, אנצ'לוטי היצור מתלהב ממנו- המשכורת שלו מטורפת והוא נחשב שחקן זר אחרי הברקזיט זה אומר שאם רוצים לרשום אותו זה(ונראה שזו הכוונה), אז אחד מבין מילטאו, רודריגו או וניסיוס יצטרכו להחתך.
    מצחיק.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ברהים דיאז עזב, עכשיו גם קובו בדרך. אני לא יודע אם בסופו של דבר הם מספיק טובים, אני כן יודע שהם לא קיבלו הזדמנויות, כמו עוד שחקנים צעירים שריאל הביאה בשנים האחרונות בזול יחסית.
    אם ריאל רוצה להמשיך למשוך אליה שחקנים צעירים, היא חייבת לתת להם הזדמנות להוכיח את עצמם. אחרת השם שלה כבר לא יספיק בשביל להביא אותם, והיא תפסיד אותם לאתלטיקו/ברצלונה שכן יהיו מוכנות לתת להם הזדמנווית.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    יש להם את הכסף להמשיך למשוך שחקנים כאלה, בסוף הרעיון הוא לייצר תעשיה של מכירת שחקנים כדי להגדיל את הרווחים.
    הסוכנים של קובו לא באמת חשבו שיש לו עתיד בריאל, הם רצו את הכסף שריאל הייתה מוכנה לשלם לשחקן כמוהו.
     
  12. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    בנתיים שחקנים רק עוזבים,ולא נראה שפרז מתכוון להביא מישהו. אלא אם כן זה אמבפה.
    חוץ ממנו הקבוצה צריכה שדרוג כמעט בכול חלק במגרש.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שחקנים טובים עוזבים כמו הקפטן ראמוס שזה כואב בלב אבל אני משוכנע שעוד היה יכול לחזור לגרסה טובה, ורפאל ואראן שאנחנו בפלונטר איתו בחוזה (וכל סיטואציה - צר לי עליה. הוא אחרי עשור וזה טבעי שירצה להתרענן והוא גם הציג יכולת מאכזבת והסתדרנו בלעדיו, ועדיין - הקפטן כבר הלך וזה לא שיגיע מישהו במקומו וזה מעט מדי. אתם גם זוכרים כמה שילמנו על שחקן גדול בעונה אחרונה לחוזהו לדוגמא).
    כל השחקנים שמנסים לדחוף הצידה - רוצים להישאר ו'להילחם על מקומם' אצל הדון קרלו כולל איסקו שהוריד את הכרס, קיצץ בזקן ושינה תספורת כדי לצאת מהפנסיה כנראה. מריאנו לא זז, יוביץ' לא זז, בייל לא זז, סבאיוס לא זז. אגב, לגבי איסקו, אגב, אני לא חושב שרלוונטי לציין מה שעשה עם אנצ'לוטי בשנתיים ההן - הוא הגיע כשחקן צעיר שבא להוכיח ולטרוף את העולם, עברו שבע שנים והוא היה מוקף בוורלד קלאס. אבל אני מקווה שאם יישאר לפחות ייפרד בכבוד ולא עם הזיכרון המגעיל שיש לנו מהעונה שעברה. ברוב הזמן הוא היה טוב, לפרקים קצרים גם היה מצויין (בעיקר בעונת הדאבל ובפתיחת 2017-18) ועד לעונה האחרונה לא היה ממש גרוע על אף שסולארי התנכל לו.
     
  14. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אם לאיסקו נשארה עוד איזה שהיא תקווה לשחזר את היכולת מפעם בריאל,זה רק תחת אנצ'לוטי שמאמין בו מאוד.
    אני עדיין חושב שהוא חייב לעזוב,לטובתו האישית קודם כל (לדעתי רק ריענון של שינוי אווירה יכול לגרום לו לחזור לעצמו,מעבר לשינויים הקוסמטים שדור ציין).אבל אם לא מגיע חיזוק במקומו,אז כבר עדיף לריאל להשאיר אותו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מדובר גם בשאלה של מערך, לא שאני חושב שלקבוצה ברמה הזו צריכה להיות רק שיטה אחת, אבל אם אנחנו משחקים עם שלושה באמצע אז יש שלישייה שהיא טאבו+ואלוורדה שהוא היחיד בריאל שהוא 'שחקן מודרני'- מהיר, חזק, מרחבה לרחבה, וגם את אודגור שחזר מהשאלה. אם אתה שואל אותי איסקו כקישוט בסגל או סבאיוס אז כן אני הולך עם איסקו. אני חושב שלא ריאלי לצפות ליכולת מפעם, גם אם הוא ירד במשקל ויש לו מוטיבציה, פשוט שייפרד בצורה יפה. בסה"כ יש הרבה שחקני רכש ספרדים צעירים שהגיעו לקבוצות גדולות ולא עשו 70% ממה שהוא עשה.
    עזיבה? דיברו קצת על סביליה, אם שם זה אומר לפתוח ב-11 באופן קבוע ולהיות תחת לופטגי לדעתי הוא צריך ללכת גם במחיר, תרתי משמע, של שליש משכורת. לעבור לקבוצה גדולה אחרת כדי להיאבק שם? לא יודע. אני לא רואה אותו מגיע למילאן לדוגמא.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.