ריאל מדריד 2020/21: קיץ משעמם כמו הכדורגל. המטרה: אליפות נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תשמע זה לא ממש על אוטומט שהוא 'יקפוץ להרכב' ובסיום העונה הוא היה מעולה וכמובן שזה משחק לטובתו במובן מסוים. יש סיכוי טוב שרפא ואראן הולך (ידרשו 50-60 מיליון יורו), על סרחיו ראמוס אני כבר לא מדבר. השאיפה שלי היא לראות את דויד אלאבה כמגן שמאלי כי התקפית הוא אחד הטובים בעולם (מנדי סלע הגנתי ללא ספק). מיליטאו הוא קצת 'פפה-לייט' - מהיר וחזק אבל פזיז מאוד, אני באמת מאמין שזה יכול להשתפר וכבר היו לו משחקים טובים נגד יריבות חזקות כמו הגומלין נגד סיטי אשתקד וכן הלאה. השילוב עם נאצ'ו עבד היטב כי נאצ'ו הוא הפחות אתלט אבל יותר מנהיג, אחראי וחכם במשחק שלו ומבחינתי הוא הבלם הכי טוב בקבוצה כרגע.

    אגב יש לנו כל כך הרבה שחקנים מושאלים שהייתי שמח לוותר עליהם אבל בספרד מדברים לא מעט על ברהים דיאס, תומאס רונסרו אפילו כתב טור דעה 'ברהים אלף פעמים לפני בייל'. יש לנו הרבה צעירים שלא עמדו בהבטחה ממש, אני חושב שברהים דריבליסט ושווה מקום בסגל אחרי העונה הטובה במילאן, בהתאם לנסיבות. אני ממש נואש לרכש בהתקפה, שחקן חדש, גם אם זה לא אמבפה או הולאנד או סאנצ'ו.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה תעשה עם מנדי? אם אלאבה מוכן לשחק בלם אז הוא צריך לשחק בלם. מנדי מספיק טוב לשחק מגן שמאלי בריאל הנוכחית.
    מיליטאו היה טוב אחרי כמה משחקים כשהוא התרגל לנאצ'ו, כשביקשת ממנו לשחק ב-3 בלמים או ליד וארן או ראמוס הוא היה חלש מאוד. אם הוא תמיד היה גרוע אז זה היה יותר מעודד, כי זה אומר שיש לו קשיי התאקלמות. בגלל שהוא טוב רק ליד בלמים שהוא רגיל אליהם, זה מדאיג כי זה אומר שהוא לא יודע לעשות התאמות מהר מדי.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא רוצה לראות יותר את מערך שלושת הבלמים ונקווה שזה לא יחזור. זה קרה אגב פעם אחת - בגומלין נגד צ'לסי, כולם היו חלשים והציוות שלו כבלם חצי בימין היה רע מאוד. כל הקבוצה נכשלה, גם הייתה נחותה מצ'לסי וגם המערך של זידאן לא עזר. אני לא יודע אם ראמוס ו-ואראן רלוונטיים בכלל לעונה הבאה ובכל מקרה זה יותר משהו קבוצתי ופחות חולשה אישית שלו לדעתי. אלאבה שחקן רכש חדש שמצטרף, מה זאתאומרת 'אם הוא מוכן לשחק בלם?' הוא צריך לעמוד לרשות הקבוצה, זה לא שביקשו ממנו להיכנס לשער. אני חושב שלהיפך אגב - בריאל מדריד הנוכחית כל שיפור קטן להתקפה מתבקש. כל שחקן שיודע למסור, כל שחקן מהיר, שיכול לכדרר (הוא פחות 'מרסלו' אבל עדיין מגן מעולה). מנדי עשה צעד קדימה והוא מהיר, יש עם מה לעבוד לדעתי אבל אלאבה מגן התקפי מוכח. מעבר לכך לדעתי כבלם הוא לא ממש מרוכז וסומך יותר מדי על המהירות שלו. גם הוא חלק מבאיירן שסופגת בלי סוף. בנושא אחר, מה דעתך על ברהים?
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אם דיאז ישאר,הוא יתפוס את המשבצת של איסקו. הוא פוטנציאל מטורף,אבל צריך להראות שהוא מתאם להיות שחקן בריאל.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם הבאנו את אלאבה בשביל לשחק מגן זה טמטום רציני. הוא שדרוג על מנדי, אבל במסגרת השדרוג הזה הפסדנו את וארן ומי יודע עוד כמה שחקנים שיתמרמרו על השכר שלו, ובשביל מה? מנדי + וארן עדיפים על כל בלם שיש לנו בקבוצה + אלאבה כמגן.
    לא ממש ראיתי את ברהים משחק, אין לי מושג. אני כן מקווה שהוא מוכשר כמו שאומרים, ואם כן אז הוא חייב לחזור לריאל, הוא בעמדה שאין לנו בה שחקנים בכלל ויש מאמן שכן ידע למצוא לשחקנים התקפיים מוכשרים מקום.

    לדעתי הקונספט של להביא לריאל רק שחקנים שמתאימים לריאל הוא בעייתי. יש קפיצות מדרגה שאי אפשר (או מאוד קשה) לעשות מחוץ למועדונים הגדולים, וכשזה קורה, אז זה כבר מחירים שקשה מאוד לשלם. לכן זה ששחקן לא ברמה הנדרשת לריאל מדריד כשהוא מגיע, לא אומרת שהוא לא יהיה ברמה של ריאל מדריד. מן הסתם תהיינה נפילות ואי אפשר לפגוע בכל השחקנים, אבל יש אלמנט של אי-ודאות. אם ריאל תשלב רק שחקנים שנמצאים ברמה שהיא רוצה להגיע אליה, אז או שהיא תצטרך להוציא סכומים פסיכים שאין לה, או שלא תשלב אף שחקן.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמו שאני רואה את הדברים: במועדון הריחו שראמוס הולך לעזוב וזה כנראה ייקרה, ואראן לא הביע נכונות להאריך חוזה ובמקביל הייתה אפשרות להביא שחקן טוב ובחינם שיכול לסגור כמה פינות, אפילו בקישור האחורי. אני מרוצה מההגנה שלי ורוצה לשדרג את ההתקפה אפילו בקצת, זו המחשבה שלי. אני רוצה שוואראן יישאר ואין לי בעיה שיקבל את השדרוג לו הוא מייחל, ברור שאני מעדיף שהוא ימשיך מאשר ראמוס הן מקצועית והן מבחינת הגילאים ("הפער" היחיד לטובת הקפטן זה העניין הרגשי).. אני חושב שאיסקו לא רלוונטי לריאל מדריד ובעונה האחרונה היה קטסטרופה, הוא חייב ללכת. ברהים יכול לשחק גם בכנף לעתים אם כי לא ראיתי אותו מספיק. בכל מקרה אני חושב שאודגור יפתח את העונה הבאה אצלנו, יותר גרוע מבחינתו ממה שהיה עם זידאן לא יכול להיות.
    לגבי השחקנים עליהם דיברת, אני חושב שהמצב בקבוצה הפך קצת לקיצוני. או גלאקטיקוס או שחקנים שהרשימו בברזיל עונה אחת. אין כבר לוקאס ואסקס או מרקו אסנסיו שבלטו בקבוצה בספרד, לצורך העניין. צירופו של יוביץ' היה נכון על הנייר אך אני מניח שפספסתי את הכוונה שלך או שלא הייתי מדויק.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1623501540840.Xxx

    אדן הזאר מסכם שנתיים כושלות ומעביר מסר שהוא רוצה להישאר
    . הבלגי התראיין ל-"Het Nieuwsblad" וסיפר את הצד שלו על ההדחה נגד צ'לסי בליגת האלופות ובעיקר התמונות לאחר המשחק ובעיקר השנתיים הכושלות במועדון. "זה היה לא בסדר, נכון. מה שמנדי וזומה אמרו לי אפילו לא היה מצחיק אבל שיחקתי עם זומה ואת מנדי אני מכיר, וכשאתה רואה את החברים שלך אתה מחייך. אבל אני מבין שפגעתי בריאל. כולם חשבו שההדחה עברה לידי אבל זה לא נכון. אם היה משחק שרציתי לנצח במיוחד זה המשחק נגד הקבוצה הישנה שלי, צ'לסי, ובגשר. הופתעתי מאיך שהתמונות נראו.

    "כן, החברים מחדר ההלבשה של ריאל דיברו איתי אבל בכנות האווירה נהדרת וזו אחת הסיבות שאני רוצה להישאר. כשנכנסתי לראשונה לחדר ההלבשה התרשמתי. זה המועדון שהיה חביב עליי, עם כוכבים גדולים אבל ראמוס ובנזמה הם חבר'ה טובים.

    "אני נשאר בריאל במאה אחוז לא עלה בדעתי לשנייה לעזוב. אני לא הולך לעזוב ככישלון. הייתי במדריד בלי באמת להיות במדריד. אתה יודע מה? ואם כן שיחקתי כבר, זה היה קשה בגלל הקורונה. שיחקנו במגרש אימונים בלי אוהדים, אני חיכיתי לברנבאו מלא. אני מקווה שהעבודות בברנבאו יסתיימו במהירות והיציעים יתמלאו שוב".

    "אילצתי את עצמי לשחק לעתים כן, עם כל כך הרבה פציעות - זה מה שקרה. היו פעמיים שהרגשתי בעיות באימונים. חשבתי לעצמי שאני לא יכול לעשות את זה יותר. אבל אז ראיתי שאם אני סובל שוב מאותם הכאבים, יהיה עליי להיעדר לשבועיים. שבע שנים לא סבלתי מפציעות באנגליה וזה היה מזל רע מאוד. בריאל זה היה הפוך.

    "אני עדיין אותו הדבר, אני עדיין נהנה אבל לא מאושר כי אני לא נהנה על המגרש. לא הצלחתי בשנתיים שלי בריאל. אם היו לי פציעה או שתיים אז מילא, אבל מדובר בחמש-שש-שבע פציעות, זה הרבה יותר קשה נפשית. אבל אני ממשיך, זה לא שאני בן 36. לא פלא שלא מרוצים ממני כי לא הראיתי שום דבר בריאל. כמובן שאני רוצה להחזיר את הביטחון. ככה היה בצ'לסי ובבלגיה. היו יכול לעזור לי להראות את עצמי לאחר מכן בריאל. כמובן שיש לחץ אבל אלה שטויות, ריאל היא המועדון הגדול בעולם, אנשים מצפים שתהיה הטוב ביותר. זה מועדון החלומות שלי. הערצתי את זידאן בריאל".

    האם יש לחץ להיות המחליף של רונאלדו: "זה משהו אחר, אני לא רונאלדו שמבקיע 60-70 שערים בשנה. אני מבקיע 60-70 שערים בשבע או שמונה שנים. אנחנו שונים. אני לא אקפוץ כל כך גבוה ואצליח לכבוש בנגיחה כזו. אבל לא באתי לריאל עם הרעיון להיות רונאלדו החדש. אני פשוט צריך להיות אדן הזאר".
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין לי מושג מה קורה בקבוצה. אני לא יודע אם אלאבה מגיע בעקבות זה שואראן רוצה לעזוב או שואראן רוצה לעזוב בעקבות אלאבה, ולמען האמת המקור היחיד שלי לזה שואראן רוצה לעזוב זה אתה. אבל אלא אם הסיבה הראשונה נכונה, אז ההבאה של אלאבה היא החלטה טפשית. אני לא יודע למה החליטו להביא את מנדי, אבל הרושם שלי שהוא לא מציג יכולת שהיא למטה מהמצופה, ולכן או שלא היה צריך להביא אותו ב50 מיליון יורו, או שאין שום סיבה להביא לו שחקן על הראש. אני אישית חושב שהוא מספיק טוב להרכב של ריאל. מגן שמאלי זו לא עמדה כזאת חשובה כמו שעושים ממנה, וזה לא שלקבוצות אחרות יש דברים איכותיים בהרבה שאפשר להביא. מגן צריך להיות מספיק טוב כדי לא להיות נטל על שאר הקבוצה, וזה מה שהוא עושה. אם בעקבות המהלך של אלאבה, אתה מוצא את עצמך עם 2 מגינים שמאליים ובלי בלם בכיר, אז תסכים איתי שמדובר בטמטום גדול.
    איסקו בהחלט יוצא כרגע מ3 שנים נוראיות מבחינתו, כל כך גרועות שהן גרמו לנו לחשוב שזידאן הצליח להוציא ממנו את המקסימום בשנים שלפני כן.
    יש אופציה לא רעה שהוא לא שחקן גמור ומה שהוא צריך זה בסך הכל למצוא את עצמו מחדש בשיטה שתתאים לו. אם זידאן היה נשאר אז הוא השחקן הראשון שהיה צריך לעזוב. עכשיו, עם אנצ'לוטי שהצליח להוציא ממנו יותר מכל מאמן אחר (מלבד לופטגי), ובהתחשב בזה שלא נכנס עליו איזה סכום משוגע, לא כזה נורא לתת לו הזדמנות נוספת.
    ברהים צריך לקבל הזדמנויות בחצי הראשון. לפחות על הנייר הוא הראה שהוא מתאים לכדורגל ברמות הגבוהות, נותר לראות אם הוא יצליח לעשות את קפיצת המדרגה בריאל.
    אני חושב שברגע שתבין את הנראטיב שאני מדבר עליו בשנים האחרונות של "פלורנטינו פנטסטיקו" קרי - נשיא שרוצה להאדיר את שמו, ויכול לעשות זאת באחת משתי דרכים: לפגוע בכישרון צעיר שיהפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם או להביא איזה גלקטיקו שיראה שהוא הכי טוב, אז הכל יתחבר לך ברמת ה"למה לא מביאים רכש של שחקנים בדרגי ביניים".
    אני לא הכרתי מספיק את יוביץ' כשהגיע לריאל בשביל לחוות דעה על השחקן. אני רק מקווה שמי שמקבל החלטות על רכש ב-60 מיליון יורו יודע מה הוא עושה, ולא נראה שהוא יודע בעקבות הכישלון של יוביץ'. לא מדובר בשחקן שקיבל הזדמנות ופשוט לא היה מספיק טוב (כמו נגיד, הזאר או ויניסיוס) אלא במשהו שהוא הרבה מעבר - שחקן שמגיע למועדון ופשוט לא מקבל הזדמנות, ובתפקיד שריאל כן צריכה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אלך איתך על הקלישאה של מאמן שרואה אותו באימונים ואנחנו לא, הוא היה מעורב בכמה שטויות, נקרא לזה ככה. גם בנזמה נראה מצוין, לא היו יותר מדי הזדמנויות לשלב אותו. אתה ציפית ל-2,000 דקות? אני לא. מטיל את האשמה על שניהם באופן שווה. אגב יוביץ' שחקן שעשה עונה גדולה אחת בקריירה. אין לפלורנטינו מה להאדיר את שמו, הוא אגדה בריאל מדריד ואחד המשפיעים בתולדות הענף איי פעם ואין לי בעיה להודות כשהוא טועה.

    ההתקפה שלנו זועקת לשיפור, אין יותר מדי דרכים לעשות את זה בסגל הקיים אלא אם כן הזאר יהיה השחקן של צ'לסי. אלאבה יכול לתרום לנו וזה לא נאמר כביקורת על מנדי שהיה בסדר בעונה שעברה. אלאבה לדעתי שווה קרוב לעשרה בישולים, מנדי בעונה שלמה מבשל שני שערים. מוכן לפגוע באיזון ההגנתי שלנו, יחסית, כדי שזה יקרה. מנדי הוא רכש של זידאן דווקא וזה לא משנה.
    לגבי איסקו, הוא לא נראה טוב בפן הפיזי, אני שם את תקופת סולארי בצד. זה לא עניין של לא כובש או מבשל, תראה את הכרס, את קצב המשחק שלו, האדישות. ב-2019/20 איסקו שיחק בחלק מהמשחקים הגדולים והיה נהדר כמו נגד פ.ס.ז', בסופרקופה נגד ולנסיה כשגם כבש, בקלאסיקו כשהייתי שם בברנבאו ונהניתי ממנו. העונה היא סיפור אחר לגמרי זה לא עניין של מאמן. אני חושב גם שזידאן היה זה שהוציא את המיטב מאיסקו ב-2016/17 ולפרקים גם בעונה שלאחר מכן, ולא אנצ'לוטי. אנחנו משחקים 4:3:3 בגדול ולעתים 4:4:2 ואז הקשר הרביעי ואלוורדה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/21
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה קרה באימונים בריאל שלא קרה באימונים בפרנקפורט? אתה משקיע 60 מיליון יורו בשחקן, אתה חייב לעשות עבודה יותר טובה בלוודא שזה שחקן שהולך לפחות לקבל הזדמנויות בקבוצה. זה ש"הוא נתן עונה אחת טובה בקריירה" זה לא הגנה על המועדון, אם כבר זה עוד יותר גרוע שהם משקיעים סכום כזה בשחקן שלא מספיק טוב.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה נראה לי כמו לטחון מים. אין לי בעיה להגיד שנכשלנו איתו וגם לזידאן יש חלק בכך, בוודאי. אבל שחקן צריך להוכיח את עצמו ולקפוץ על כל הזדמנות שהוא מקבל, אין הרבה צ'אנסים בריאל מדריד. בסופרקופה היה לו צ'אנס גדול וזה לא הסתדר, גם בגביע המלך הוא לא הבקיע. רודריגו נתן חודש אחד מעולה ולכן שיחק ברציפות. אנחנו לא משחקים עם שני חלוצים, בנזמה היה נהדר ולא נפצע. אני אומר שוב, אם הוא כזה שחקן גדול אז למה בפרק ב' בפרנקפורט הוא לא הצליח? מעבר לכך יוביץ' סבל מפציעות וגם מקורונה. העונה, משיטוט מהיר, הוא לא היה זמין כשמונה משחקים בגלל פציעות וקורונה וגם בעונה שעברה לאחר חידוש המשחקים. הוא הפר בידוד בסרביה, את זה אתה זוכר? כמה דקות ציפית שהוא ישחק? 2,000?
    אין לי בעיה שאתה סולד מפלורנטינו, אני רק מציע לך להביט קצת הצידה, לאו דווקא ברתומאו כי הוא דוגמא גרועה מאוד שמוציא שם רע לברצלונה. אתה צריך להעריך את פועלו קצת יותר.
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם הוא לא מציאה כזאת גדולה למה השקיעו עליו 60 מיליון דולר?
     
    Jese אוהב/ת את זה.
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מה קורה בגזר איסקו ? לא עושה רושם שהוא מכוון לעזיבה אחרי ההגעה של אנצ'לוטי,נשמע שבדיוק ההפך,הוא מצפה לקבל ממנו יותר דק'.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מניח שאנצ'לוטי קיבל הוראה מגבוה לשלב את הצעירים יותר טוב ויכול להיות שמרטין אודגור ינגוס בדקות המשחק שלו. מה שהיה עם קרלו בקדנציה א' לא רלוונטי, אם אתה זוכר ב-2013 הוא הבהיר לקאקה שמוטב שיעזוב ולא זכר לו חסד נעורים ממילאן. בכל מקרה לאיסקו יש חוזה לעוד עונה והוא די כופה את עצמו בדומה למרסלו. לא רואה קבוצת טופ שמוכנה לקחת אותו, גם בשל השכר, והוא מעדיף את המצב הזה מאשר לשחק באיזו סביליה או קבוצה פחות טובה ממנה. עכשיו גם לא נהיה בעונה של טורניר גדול כמו יורו או מונדיאל אז אין לחץ.
     
  15. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    המוטיבציה ("לחץ") שלו צריכה להיות שברגע שיסתיים לו החוזה,תהיה קבוצה בכירה (דרג 2) שתרצה לקחת אותו,אם ימשיך ככה,לא בטוח שגם זה יהיה.

    נ.ב
    אם אני זוכר נכון,צריך להיות מונדיאל...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.