ריאל מדריד 2020/21: קיץ משעמם כמו הכדורגל. המטרה: אליפות נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1600188482206.Xxx

    "חזרה ראשונה - ואחרונה לקראת הליגה", נכתב הבוקר בשער המארקה. ריאל מדריד הביסה 0:6 את חטאפה במשחק האימון חמישה ימים לפני המשחק נגד ריאל סוסיאדד. ברשתות החברתיות המועדון לא עדכן דבר על המשחק והוא גם לא שודר, לא היו בו צלמים ואנשי תקשורת - הכל לבקשת המיסטר זידאן. קארים המשיך את היכולת הנהדרת מאשתקד והרשית רביעייה. גם הקפטן ראמוס והצעיר אריבאס שיחקו. ההרכבים? במחצית הראשונה שיחק הרכב קצת חזק יותר. ויניסיוס ורודריגו שיחקו לסירוגין.
    בין רשימת הנעדרים ניתן היה למצוא לא מעט - איסקו, בייל שכרגיל איבד עניין, אודגור, אסנסיו שחזר לאימונים וכך גם הזאר שאמנם עלה לכר הדשא בוולדבבאס לראשונה, אך אל תתפלאו אם לא יהיה כשיר למחזור הפתיחה.

    אגב, לוקאס ואסקס קיבל הצעה כלכלית יפה מאוד מקטאר ובמועדון אמרו לו שההחלטה אך ורק בידיו. לוקאס שקל את ההצעה בכובד ראש אך החליט להמשיך לעונה נוספת, האחרונה בחוזהו, ואחריה ייפרד כנראה בהעברה חופשית| סרחיו רגילון קרוב-קרוב למנצ'סטר יונייטד לפי כלי התקשורת השונים.
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    בייל תמורת דלה אלי?
    אם כבר טרייד ושחקן שמוריניו לא רוצה,אז למה לא אנדובלה?
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדיווח על דלה עלי נראה לי כמו המצאה מוחלטת, בכל מקרה, מה תעשה עם אנדומבלה? לא יתרום לנו דבר שקאסמירו לא נותן לנו, הוא אחרי עונה כושלת בטוטנהאם. הסגל די סגור ברמת ההגנה-קישור אחורי, יש לנו עודף בינוניות מקדימה. צריך לחשוב על שיפור ה-11 איכשהו ולא על בנייה לרוחב. קאסמירו, טפו טפו טפו, שחקן שנמנע מפציעות, באנקר, זידאן יודע שצריך לתת לו לנוח קצת יותר. במשחקים נקודתיים, גם קרוס או ואלוורדה (עם פחות דהירות קדימה, כמובן), יכולים למלא את המשבצת הזו.

    * בינתיים במדריד: מחמאות לבנזמה אחרי הרביעייה אתמול| ביקורות על הזאר בטורי דיעה - הגיע כדי לרשת את כריסטיאנו ובינתיים הוא מזכיר את אנטוניו קאסנו| אגב הקבוצה סיימה את העונה האחרונה ברווח זעום על אף נגיף הקורונה - 320 אלף יורו. המצב הכלכלי יציב.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אמרת בעצמך,אין מחליף אמיתי לקאסמירו.
    אתה באמת יכול לבנות על עוד עונה שהוא כמעט לא יפצע?
    מה גם שבמשחקים מסויימים אתה יכול לשחק עם שניהם כדי להוסיף מימד של קשיחות לאמצע הדי רך שלנו.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנחנו גם ככה במוד התבנקרות, מה שהתחיל עם רביעיית קשרים הגיונית מול פ.ס.ז' וברצלונה בקאמפ נואו - המשיך לכל העונה ככה, עוד לפני הקורונה (עם הברנבאו מלא ב-80 אלף איש אני מניח שכל ה-0:1ים הגבוליים האלה על החטאפה למיניהן לא היו מתקבלים בברכה, גם לזידאן היו עושים את המוות). אני לא רוצה לראות עוד קשר אחורי שלא טוב מספיק עם הכדור. יש לנו עמדות הרבה יותר דחופות לחיזוק ואני יכול לחיות עם מה שיש. טפו-טפו, הוא חמש שנים כאן והייתה לו פציעה אחת ארוכה יחסית של חודש.
    על ליגת האלופות לדעתי אי אפשר לדבר אפילו כי אנחנו קבוצת שמינית הגמר. האתגר של זידאן הוא לעזור לנו לזכות באליפות נוספת עם כדורגל קצת פחות קשה לצפייה. אולי בלי הזאר שאני מתחיל לאבד סבלנות לגביו.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    בשביל לשחק כדורגל יותר מהנה,אתה צריך להתחיל לשפוך כסף,והרבה על שחקנים שבאת יעשו את ההבדל.וברור שזה יותר דחוף אבל אנחנו מבינים לא יקרה בקיץ הקרוב.
    זה לא סותר את הבעיות שיש בחלק האחורי של המגרש,שמתחיל מהקישור האחורי,זה שתביא שחקן תואם קאסמירו (ששוב אף אחד לא מבטיח שיהיה כשיר כל העונה,בלי קשר שזה טמטום שאין לו מחליף) לא אומר שתרד לבונקר,זה אומר שתשלוט יותר במרכז המגרש.
    אולי אתה הספקת לשכוח איך נראנו במאני טיים,עם קישור מרגרינה שהפקיר את ההגנה בלי סוף.
    אני לא יודע מה איתך,אבל אני מודאג מאוד מלפתוח עוד עונה עם מודריץ וקרוס.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכדורגל שלנו לא יהיה כמו של מנצ'סטר סיטי ואני לא רוצה להישען שוב על שלושה-ארבעה משחקים, רק שניים מהם גדולים באמת (פ.ס.ז' בבית שאפילו לא ניצחנו, והקלאסיקו השני), אבל אני באמת חושב שגם עם הקיים (בייל וחאמס לא באמת היו חלק מהקבוצה אשתקד) אפשר לשחק טוב יותר. אם בוחרים במערך של שלושה באמצע שאחד מהם הוא פדה ואלוורדה, ולא בארבעה על אוטומט. אם מרסלו לעתים משחק במקום מנדי, לבנות על הזאר כי אין לנו ברירה, ועם אסנסיו ואחד הברזילאים בכנף.
    המשחק נגד מנצ'סטר סיטי אכן היה מביש וזה סיום רע מאוד לעונה וגם בברנבאו בתור אחד שצפה מהיציע - לא הייתי מרוצה, פערי הרמות היו ניכרים.

    התייחסתי נטו להצעה שלך שנקודתית נשחק גם עם קאסמירו וגם עם אנדומבלה, רק המחשבה על כך עושה לי בחילה. לגבי הקשרים באמצע, קרוס במעמד קצת בכיר יותר בהיררכיה, מודריץ' סיים את העונה שעברה מצוין אבל אני לא רואה טעם שישחקו ביחד. מסכים עם החששות שלך.

    לא זוכר שנתת את דעתך כאן אז אשאל אותך לגבי הברזילאים - מי אתה מעדיף, אם בכלל, ומה לגבי אסנסיו [נניח שזו העמדה שיש לגביה את סימן השאלה הכי גדול].
     
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    *דעתי על הברזילאים,שהם פחות או יותר באותה רמה,ואם הזארד כשיר אז ברור שהוא מקבל עדיפות על פניהם מזיזו.
    בהנחה שבלגי נישאר איתנו ,הייתי מוכר אחד מהם ומביא ווינגר ימני אמיתי ולא מנסה לחלטר עם רודריגו/אסנסיו ולוקאס.

    *דעתי על אסנסיו, יש לנו הרבה כמוהו בסגל (תוסיף את אודוגר שחזר מהשאלה),אם מגיעה הצעה טובה,למכור,ולהתחזק במקומות שצריך.

    ובכללי הסגל שלנו לא מאוזן בעליל. ( 3 ווינגרים שמאלים,5 קשרים התקפיים כולל מודריץ וקרוס,חלוץ אחד וקשר אחורי אחד)
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא חושב שיש שאלה על צד שמאל אלא יותר על אגף ימין או נאמר זאת כך: 4:4:2 כנקודת מוצא לכל העונה, למשל כבר במחזור הפתיחה נגד סוסיאדד (ואם זה יקרה במשחק בית נגד ויאדוליד לדוגמא זה ייעצבן אותי), או 4:3:3 עם עוד שחקן התקפה. האמת שעל אסנסיו אין שום דיווחים כבר שנה, אפילו לא באתרים שנחשבים ללא איכותיים. מערך של ארבעה קשרים מבחינתי מוצדק רק אם מרסלו משחק כי הוא כוח התקפי ולא עושה ממש הגנה.

    לגבי הניתוח שלך - הסגל שלנו מאוד בינוני ביחס לטופ של אירופה, לדעתי הוא טוב ומאוזן יותר מברצלונה (בפועל כולם יודעים שלא יווצר מצב שגם סוארס יישאר וגם קוטיניו וגם דמבלה וכן הלאה, אין מקום לכולם). אודגור יותר שחקן מרכז שדה מאשר קיצוני ואת קרוס ומודריץ' לא הייתי מחשיב כקשרים התקפיים, אולי את איסקו. יש לנו שני חלוצים וחצי - מריאנו מתעקש להישאר, ויוביץ' ייקבל יותר הזדמנויות מהעונה שעברה. לא שאני סומך עליו מי יודע מה אבל זה מה שצפוי לקרות.

    קשה לי להגיד אם הייתי מתלהב לצרף שחקן כמו גונסאלו גדש למשל, לא יודע עד כמה הוא טוב מאסנסיו (זרקתי את השם שלו כי ולנסיה מוכרת כל נכס אפשרי, בסוף גם יוותרו על המאסטייה), אבל לא מעט פעמים אמרתי שאני לא מרוצה ושהגישה לא יכולה להיות 'אמבפה או כלום'. הלוואי והיו מביאים את סאנצ'ו, הלוואי.
     
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    תראה,אני לא יודע מה המצב הפיננסי של המועדון,ולמה לא מבאים חיזוק אפילו מינימאלי.
    בטוח שאפשר למצוא לא מעט מציאות שעולות פחות מ-100m
    אני כן יודע להצביע על לא מעט בעיות בקבוצה,יש כאלה שדוחפות יותר (מרכז המגרש ו-ווינגר ימני),ויש כאלה שפחות (חלוץ).
    ושרשמתי בהודעה הקודמת קשרים התקפיים,התכוונתי לקשרים התקפיים במרכז המגרש,לא באגפים. (איסקו,אסנסיו שהוא לא ווינגר,אודורגד,מודריץ,קרוס)
    בסופו של דבר זיזו ישפט ע״פ התוצאות,ואני מאוד פסימי שהוא ישרוד את העונה הקרובה עם הסגל המאוד שבע ובינוני.
     
  11. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    ריאל מדריד זו קבוצה שנשענת יותר מדי על מנטליות. ראינו את זה בצורה מובהקת אחרי הקורונה, 10 משחקי גמר, כמו שהיא עשתה את זה בליגת האלופות כמה פעמים.
    קשה לי לראות את ריאל בעונה הבאה שומרת על יכולת כזאת גבוהה לאורך עונה, מה שהיא נכשלת בו פעם אחר פעם. עד הקורונה זו היתה קבוצה אחרת, שלדעתי נראה שוב בעונה הקרובה. לא סתם זידאן אומר פעם אחר פעם כמה קשה זה לנצח ליגה. לכן, חשוב לזכור כשמדברים על ריאל מדריד, לא להשוות אותה לזו של אחרי הקורונה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תראה ברוב המשחקים הגדולים ניצחנו גם לפני הקורונה, אם זה 4 נק' בקלאסיקו (בקאמפ נואו הגיעו לנו שני פנדלים ברורים, אולי היינו מנצחים), ניצחון ותיקו בדרבי, דאבל על סביליה ועוד ועוד. אני תמיד בודק מה מצב היריבה, לא חושב שברצלונה, גם אם סוארס נשאר - נמצאת במצב טוב יותר. לא פעם אמרתי שבימים בלי קורונה, עם 70 אלף איש בברנבאו - זידאן היה 'חוטף', כל ה-0:1ים הגבוליים האלה לא היו מתקבלים בברכה. לצערי הרב אין רכש אבל יש מספר שחקנים שכן יכולים להתקדם ולעזור לנו לזכות באליפות נוספת. הברזילאים, אולי אסנסיו יתרום קצת יותר והזאר. גולים כמו שברצלונה כובשת זה לא הכל, אין שם ממש קבוצה.

    היה לנו את הגרוש ללירה בליגת האלופות מה שהיה חסר לנו במשחקים גדולים בליגה ובכל זכייה שלנו בצ'מפיונס היה לנו סגל שחקנים מדהים מה שאי אפשר להגיד על המצב כיום. ב-2016-17 לדעתי היינו הקבוצה הטובה באירופה וגם בדסימה על אף כישלון במשחקים הגדולים בליגה (עובדה שניצחנו את שתיהן בגביע המלך). ב-2017/18 אכן ידענו לעשות את ההפרדה, וב-2015/16 ההגרלה שיחקה לטובתנו.
    אגב אני לא יודע איך אפשר לזלזל ככה או להתעלם מלוח המשחקים. בסיבוב הראשון ריאל שיחקה נגד כל הקבוצות הגדולות בחוץ למעט ריאל סוסיאדד, וזה משמעותי.

    התחלתם להיפרד מגארת' בייל? ימריא מחר ללונדון כדי לחתום רשמית בטוטנהאם, כרגע מדובר על השאלה כשהספרס צפויים לשלם את שכרו| גם סרחיו רגילון יצטרף אליו בתמורה ל-30 מיליון יורו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/9/20
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מי לדעתכם צריך לקבל את חולצה מספר 11? מרקו אסנסיו למשל שמזוהה עם 20 או ויניסיוס ג’וניור לדוגמא? גם רודריגו זו אופציה, אם זה יהיה אדן הזאר זה יהיה מצחיק, אבל זה לא יקרה.

    אגב, לפי התוכנית “Jugones”, בייל כבר נפרד מהשחקנים הבוקר בוולדבבאס במה שמוגדר כ"בוקר אמוציונלי", כמובן ימריא מחר ללונדון ויחתום רשמית.

    שמענו לא מעט ביקורת על בייל, במארקה יש גם טור אחד מפרגן עם כותרת “ריספקט לבייל”:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1600345952113.Xxx

    לפי כל הדיווחים אלה השעות האחרונות של גארת’ בייל כשחקן ריאל מדריד. הוולשי ימריא מחר ללונדון כדי להצטרף לטוטנהאם של ז’וזה מוריניו בהשאלה (יחד איתו יגיע גם סרחיו רגילון בתמורה ל-30 מיליון יורו). לא מעט ביקורת נמתחה על הוולשי במשך תקופתו במועדון, על אחת כמה וכמה בשנתיים האחרונות, אולם במארקה יש גם טור דעה לזכותו: “ריספקט לבייל”, ביקש חסוס סאנצ’ס.

    הוא כותב בטורו: "תמיד חשבתי שהאיבה כלפיו מפתיעה. מעולם לא הבנתי אם הסיבה היא שאינו דובר ספרדית, כי הוא אהב גולף בזמנט הפנוי. איך זה קורה לשחקן ריאל שהוא מגיבורי תור הזהב השני של המועדון: ארבע זכיות בצ’מפיונס בחמש שנים מלבד תארים אחרים. הוא ראוי להערכה ומעולם לא קיבל אותה.

    "הוא התבקש להיות רונאלדו, למרות שלעולם לא יהיה עוד כריסטיאנו. הוא סבל מתג מחיר גבוה, יותר משחקנים אחרים כמו גריזמן למשל. הוא סבל מהאיבה הספרדית האופיינית כלפי כל מי שזר. גם החולשה הפיזית הייתה אחת מחטאיו, אך במקום להזדהות איתו כשסבל מחוסר מזל - הפציעות, הואשם בבריאותו הלקויה. הוא רצה להיפצע ולא לשחק?

    בייל שיחק שבע עונות כאן - 251 משחקים עם 105 שערים (0.42 שערים למשחק) ו-68 בישולים. שערים מכריעים בגמר, 16 תארים בסך הכל. בספרדית או באנגלית, תבחרו אתם, זה יוצא דופן. כשהוא הופיע ברגעים המכריעים גם היה לאנשים מה לומר. נאמרו עליו הרבה מאוד שטויות. מדברים על הטעות של קאריוס בגמר ולא על המספרת שלו. אם יש משהו שהאוהדים בלבן לא סולחים לו, אלה השנתיים האחרונות, הגישה האיומה שלו. בייל היה רע בהקשר הזה. הוא איבד את הביטחון של זידאן ומעולם לא נלחם כדי להוכיח אחרת. הוא עשה את הרושם שלא אכפת לו מהכל מלבד חוזהו המרהיב. בוכל זאת, אני חושב שהוא לא היה עוד אחד בהיסטוריה של ריאל. הוא גיבור הרבה יותר מנבל. בייל היה נהדר במדריד, עם הרגעים הטובים והגרועים. מגיע לו יותר כבוד".

    כתבתי בדף שלנו בפייסבוק, אפילו יש בי קצת עצב שהוא עוזב כמו סמרטוט ולא רצוי, אבל לגבי השנתיים האחרונות אין מה לעשות - זה עליו. בכל מקרה, אני יודע שבזמן שזה יהיה רשמי - כל הכעס ייעלם. את השנתיים האחרונות אמחוק מהזיכרון וגם את הפציעות, הגולף והסוכן המעצבן. פשוט אגיד תודה על הרגעים הגדולים שהיו גם היו, ובעיקר הערב ההוא בקייב. לא אשכח את הצמרמורת הזו אחרי המספרת של בייל. אושר של רגע, טירוף, אתה לא יודע מה לעשות עם עצמך. חיוך שלא יורד מהפנים. בגלל רגעים כאלה אנחנו אוהדי כדורגל.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בדרך כלל הביטוי "רכש חדש", כשלא נרכש שחקן חדש, מעצבן אותי. הפעם אני באמת מרגיש שלהפטר מבייל זה כמו "רכש חדש".
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1600409381060.Xxx

    * בייל כבר בלונדון ומחר ההעברה שלו לטוטנהאם תהפוך לרשמית כמובן. בתקשורת עסקו בו באריכות.
    המספרים של בייל| "עידן במדריד מסתיים". מהטריו האגדי של ה-BBC שכבשו יחד 442 שערים וזכו ארבע פעמים בצ'מפיונס - נשאר רק קארים. "זו פרידה מהדלת האחורית אחרי שתי עונות בהן היה יותר כאב ראש מכל דבר אחר. מצב שמערער מאוד את מה שבנה קודם לכן, התקפה שהצליחה להשיג יותר מהמ-MSN של בארסה. "הוא הגיע כגלאקטיקו ענק אבל כריסטיאנו היה המלך הבלתי מעורער", נכתב ושם ציינו כי למרות זאת עונת הבכורה שלו הייתה מוצלחת עם הברקות גדולות כמו בגמר גביע המלל והצ'מפיונס כמובן. הוא החל את הבמה שלו עם שני תארים בלתי נשכחים. הוא דעך לאט לאט בגלל פציעות ולא הגיע למספר השערים מעונת הבכורה, אבל הברק הכה במעמדים הגדולים וכמובן הצ'ילנה ההיא.
    במארקה הציגו את טבלת הפציעות המצערת שלו, לא פחות מ-33 כאלה, עם 129 ימי היעדרות במצטבר בעונת 2016-17. בעונה האחרונה נעדר רק 56 ימים, ו-49 ב-2018-19. וכדורגל? הנה המספרים: עונת הבכורה עם 22 שערים ו-16 בישולים, כשפתח בהרכב 35 פעמים והחמיץ רק 13 משחקים - הייתה השיא. בעונה השנייה זה כבר היה 17 שערים ו-12 בישולים ב-48 משחקים - שיא הופעות, ולאחר מכן 19 משחקים ו-12 בישולים.. ב-2017-18 כבש 21 שערים ובישל עוד שישה ומעבר לגמר הבלתי נשכח - כבש גם שער שוויון בקלאסיקו

    * אסנסיו הוא 11 החדש. על רקע כמה תמונות זכורות היטב וכמה שערים נפלאים שלו בקבוצה - הסופרקופה נגד ברצלונה, והשערים נגד באיירן בצ'מפיונס - אסנסיו מאשר את המספר החדש שלו - ירש את מספר 11 של בייל: "רגעים אייקונים ומיוחדים עם מספר 20 - ועכשיו ממשיכים ומתקדמים". גם פאקו חנטו האגדי לבש את הספרה כמובן. ויניסיוס השתדרג למספר 20 וכרגע בורחה מאיורל עם 16 שהיה של חאמס.



    את מיגל טורס תמיד מעניין לשמוע. המגן שגדל אצלנו בקאנטרה סיפר שלא משנה בכמה קבוצות שיחק - תמיד היה מזוהה כמדרידיסטה, אין מה לעשות. "סרחיו ראמוס היה נראה כמו קפטן מהיום הראשון, הוא לא מפסיד אף אימון. הוא מבית הספר של ראול, מהקפטנים הגדולים בהיסטוריה של המועדון הזה. לשחקן כזה צריך להאריך חוזה גם בשנתיים בניגוד למדיניות". ועוד: "קסיאס חייב לחזור לריאל מדריד, הם צריכים להיות ביחד ואני מאמין שכך יהיה". על בייל: "הוא שחקן גדול אבל קיבל הזדמנות להוביל אחרי שרונאלדו עזב - ולא הצליח. הוא לא עמד בסטנדרט של שחקן ריאל מדריד".

    * איך היה הקיץ של ריאל מדריד? אמנם אודגור הוא שחקן הרכש היחיד (בזמן שאשרף חכימי למשל שהיה יכול לחזק את הסגל - נמכר), אבל במארקה נכתב שהקיץ היה 'כמעט מצוין' כי 'מבצע היציאה הושלם'. חאמס כבר לא כאן, סבאיוס וברהים כמובן הושאלו, בייל אוטוטו והמטרה האחרונה היא לשחרר את מריאנו שמתעקש להמשיך.

    * ריאל מדריד תופיע למשחק הבכורה שלה העונה בליגה, נגד ריאל סוסיאדד בחוץ, עם החולצה השלישית. נראה שסוגיית הזאר תרתק אותנו עד לרגע האחרון ומנגד מרטין אודגור התאמן כרגיל והוא כן יהיה כשיר (בניגוד למרקו אסנסיו כנראה).
    "המטרה של ריאל מדריד היא תמיד לזכות בכל התארים. זכינו באליפות והסופרקופה בשנה שעברה אבל בכדורגל אתה לא יכול לחיות על העבר. אנחנו רוצים להמשיך. נתמקד משחק אחרי משחק. ההכנה קשה וטובה". הקפטן ראמוס (כבש גולאסו יפה באימון בהקפצה) במסר רגע לפני פתיחת הליגה שלנו
     
מצב נושא:
הנושא נעול.