נבחרת הולנד- תם עידן ואן באסטן עם עוד אכזבה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏29/5/08.

  1. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלעד, כמו שציינת, ואן בומל בהחלט ייחסר בטורניר הזה. מדובר בשחקן מנהיג, אגרסיבי, מחזיק את מרכז השדה לעיתים בצורה אבסולוטית. הולנד תחסר אותו מאוד.
    לגבי הנבחרת עצמה- אין לי דעה מסוימת, אני כאוהד גרמניה לא ממש מסמפט את הנבחרת הזו, כי כידוע היא אחת מיריבותיה הגדולות ביותר, אבל אני לא ממש שונא אותם גם (כמו שאני שונא את האיטלקים והברזילאים) לדעתי הולנד לא תעלה משלב הבתים. אני הולך על צרפת ואיטליה. הולנד פשוט לא מספיק טובה כדי שזה יקרה, וגם רומניה לא תתן לה לנצח כ"כ בקלות. חבל שהולנד שובצה לבית המוות.
     
  2. אחד_מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    993
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי מה שעשו לו (או יותר נכון עשה לו מרקו) במונדיאל 2006 (תקופת שיא מבחינתו של קלארנס) , באמת ציפית ממנו להשאר כאילו לא קרה כלום? דווקא אחרי שואן באסטן פשוט התעלם ממנו לחלוטין ולא זימן אותו לסגל הנבחרת ללא שום קשר ליכולת המקצועית, פתאום עכשיו הוא "כל כך רוצה" שסידורף יצטרף למסע. נו באמת, אני אישית בהחלט יכול להבין אותו ולא רואה בצד הזה שום דבר אגואיסטי. אם יש מישהו אגואיסט בסיפור הזה, הוא נמצא על הקווים ואני באמת לא מצליח להבין איך אפשר להצדיק את המעשים שלו במונדיאל האחרון (מקאי, רוד, סידורף, דווידס, ואן בומל הסתכסך איתו מיד לאחר מכן וכו') . דומנק לידו פתאום נראה הרבה יותר מקצוען והגיוני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/08
  3. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שבשנים האחרונות הולנד היא אחת הנבחרות הכי מאכזבות, ולאו דוקא מבחינת התוצאות, אלא מבחינת ייצוא שחקנים מוכשרים מספיק. בעבר הלא רחוק סקאוטים רבים מרחבי העולם היו נוהרים לחפש אחר יהלומים הולנדים צעירים לא מלוטשים, היום הכיוון הוא יותר דרום אפריקה. בשנים האחרונות ההולנדים מתקשים להוציא שחקנים טובים, ואולי גם בגלל זה הנבחרת ירדה ברמתה.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ועם רובן עובר לצד ימין אז משחקים על צד ימין.... זה לא קשור לשמאל או ימין, פשוט משחקים על הצד של רובן. במשחק ההכנה נגד אוקראינה מי שפתחו באגפים היו קוייט ואפלאי, והיה משחק שוטף גם משמאל וגם מימין, אתמול נגד דנמרק אגף ימין לא היה קיים בכלל, היחיד שרשם נוכחות באגף ימין הוא המגן אוייר, הכל נטה שמאלה כי המשחק באופן טבעי הולך לרובן. אבל אני משוכנע שלא ככה יהיה כאשר ואן פרסי/באבל/קוייט יפתחו באגף ימין, המשחק כן ילך ימינה. במונדיאל 2006 זה היה די בולט, המשחק הלך 80 אחוז מהזמן לרובן, כאשר הוא הלך ימינה לואן פרסי כמעט תמיד היו דברים טובים, אסור לחרוש על אגף שמאל זה לא בריא לנבחרת ובת'כלס לא נרוויח מזה כל הזמן, רובן גם ככה רחוק מלשמור על יציבות, בהחלט יש על מי לסמוך באגף ימין.


    בקשר לסיידורף, אין מה לעשות, אין שום ספק שואן באסטן נכשל מבחינת יחסי אנוש בתקופה שלו בנבחרת, היה לו גם ריב עם קוקו אני חושב, בנוסף לכל השמות שהועלו. עצוב לי שסיידורף לא נמצא ביורו, כל כך רציתי לראות אותו לובש את המדים הכתומים כנראה בפעם האחרונה יחד עם ואן דר סאר, מאכזב נורא.
     
  5. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    תמיד חיבבתי את הולנד,כלכך הרבה כשרון וכלכך חוסר צדק,תמיד ההולנדים לא מצליחים להגיע אל התואר.. לדעתי גם השנה,שוב כשרון אבל שוב שום דבר.
     
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    להולנד אין כל כך הרבה כישרון כמו בעבר, היא נבחרת סימפטית ותמיד תהיה אבל עם חומר השחקנים שיש להם הם לא יכולים להגיע לכלום לדעתי.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אפשר להגיד הרבה דברים על ואן באסטן, אבל על סיידורף אין בכלל מה לדבר. הדבר היחיד שואן באסטן טעה בו הוא ההחזרה שלו אחרי המונדיאל. אדבוקאט, הידינק, ואן באסטן כולם לא הסתדרו איתו. מונדיאל 98, הסכסוך על רקע גזעני, יורו 96 ועוד - על כל הסכסוכים הפניימים בנבחרת רשום בכותרת גדולה - קלרנס סיידורף.

    מעבר לזה כמובן לא צריך להרחיב על היכולת המקצועית - מעולם סיידורף לא הביא את היכולת הגדולה שלו מהקבוצה לנבחרת. בנבחרת הוא תמיד נעלם, תמיד דווח על חוסר השקעה שלו באימונים, על אגואיזים, על טובתו ולא על טובת הנבחרת.

    לא סתם הוא נחשב לשחקן השנוא ביותר ע"י ההולנדים. ואן באסטן עשה מהלך גדול שהשאירו אותו בבית במונדיאל, חבל שאחרי זה הוא הלך שני צעדים אחורה והחזיר אותו. את קלרנס סיידורף לא מענן שום דבר חוץ מקלרנס סיידורף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/08
  8. Becks Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    2,102
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בטורניר הזה, כולי כתום !

    יש לי הרגשה שהולנד יגיעו רחוק הפעם... (בטוח שיותר רחוק מנבחרת אנגליה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx).
     
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    שאלה - באיזה הרכב (ומערך) הולנד אמורים לשחק?
     
  10. Bristol City Member

    הצטרף ב:
    ‏11/5/08
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומטעם הסיבה הזאת,ואן באסטן צריך להיות מפוטר מנבחרת הולנד.הוא עשה המון טעויות במוקדמות,ולא זימן את קלרנס.שחקן שאני מאד מעריך,אבל יכולת האימון שלו שואפת ל-0.
    JR-Riquelme : ואן ניסטלרוי,ואן פרסי,רובן,שניידר,ואן דאר וארט,יאן ונחור,קאוט,הונטלאר.
    אם אלו לא שחקנים כשרוניים,אני לא יודע מי כן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/5/08
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    לגבי ההרכב, והנה גם שאלה לפאנל:

    בעיקרון, יש איזושהי הנחה בהולנד שואן דר וארט וסניידר לא יכולים לשחק ביחד. טענה די ראוייה אם לומר זאת. בכל מקרה, במשחקי אימון האחרונים ראינו אותם ביחד וזה לא היה רע כל כך.

    השאלה היא כזאת - האם קישור "רכרוכי" מעט עם סניידר וואן דר וארט, כשג'יו יהיה השלישי וקשר אחורי לנבחרת יש רק שניים ומי שיפתח יהיה כנראה דה זיוו (גם אנגהאלר יקבל דקות) יכול להתמודד עם הפיזיות הגדולה של האיטלקים, למשל ?

    נקודה מעניינת. אישית, אני חושב שהקישור של הולנד יכריע. ההתקפה מעולה וההגנה לא קיימת, זה ידוע. אם הקישור ידע להחזיק יותר בכדור ולהכריע את מרכז השדה - הולנד יכולה להגיע גבוה.

    סניידר, ואן דר וארט, ג'יו ודה זיוו. יכול לעבוד ?
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    נבחרת נהדרת יש להולנד . יותר נכון - נבחרת התקפית נהדרת . להולנד יש אולי את ההתקפה המוכשרת ביותר ביורו , באבל הנהדר (נתן עונה טובה מאוד בליברפול , אם יצליח לשחזר את היכולת ביורו תקבלו שחקן ענק) , ואן פרסי , רובן , הונטלאר , ואן דר ואארט , ווסלי סניידר , ולא נשכח גם את ואן ניסטלרוי . אם ההגנה תתפקד כמו שצריך , הולנד יכולה להגיע רחוק .
     
  13. Bristol City Member

    הצטרף ב:
    ‏11/5/08
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמת זה יכול להיות לא רע בכלל,רק לדעתי לדה זיוו לא מגיע,הוא לא הראה יכולת מרשימה במיוחד במוקדמות,והוא לא שחקן שיכול להתקדם אם הכדור,הוא מרבה לעשות שגיאות שפשוט מצחיק להסתכל.
    לסיכום,אין הגנה,התקפה קטלנית,הקישור יכריע את דרכה של הולנד בטורניר.
     
  14. Dakir Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/08
    הודעות:
    302
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו התקפה חלומית יש להולנד, פשוט חלומית, שחקן שחקן.
    אבל עדיין בסטנדרטים עולמיים הסגל שלה לא חזק מספיק כדי להגיע גבוה.

    סיידורף לדעתי היה יכול להוסיף מאוד לנבחרת ולאזן את מרכז המגרש החלש יחסית.
    דבר נוסף שחסר לי זה איזה קשר דפנסיבי עולמי, אנגלאאר ודה-זיהו לא עושים רושם של אחד כזה, כמה קרדיט שיקבלו בידידויות וירשימו (וגם זה לא ממש ככה) הם עדיין לא "גרזניים" מספיק לדעתי והם יותר מדי עבירים.

    ואחרון חביב,ולדעתי הכי קריטי זה איזה בלם גדול שיהווה סלע במרכז ההגנה שמאוד חסר להולנד. עם כמה שואן-דר-סאר מעולה ועם כמה שצדדי ההגנה מצויינים כל עוד אין איזה בלם גדול באמצע לא יעזור, אני צופה מההולנדים מפלה בצד ההגנתי ביורו, נראה אם ההתקפה תוכל לכפר.
     
  15. אחד_מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    993
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרצליה עד המוות, אתה סתם זורק אמירות לאויר תוך כדי התעלמות מהתוכן.

    "לא סתם הוא נחשב לשחקן השנוא ביותר ע"י ההולנדים"
    "תמיד דווח על חוסר השקעה שלו באימונים, על אגואיזים, על טובתו ולא על טובת הנבחרת"
    "מונדיאל 98, הסכסוך על רקע גזעני, יורו 96 ועוד - על כל הסכסוכים הפניימים בנבחרת רשום בכותרת גדולה - קלרנס סיידורף"
    "את קלרנס סיידורף לא מענן שום דבר חוץ מקלרנס סיידורף"

    אני רק לא מבין איך אתה יכול לקבוע עובדות בצורה כל כך נחרצת? אני חושב שהטענות האלה לא שוות דבר, כל עוד אין לך טיעון רציני ועובדות מוצקות כדי להוכיח את מה שכתבת.

    ואני אחזור שנית, האם לדעתך סידורף היה צריך לחזור לנבחרת אחרי שמרקו ואן באסטן העיף אותו לאלף הזעזאל שנתיים מוקדם יותר? והאם ההתנהלות של ואן באסטן היתה מקצועית להשאיר את סידורף מחוץ לסגל כמו גם את מקאי, דווידס ולהעיף את רוד לספסל במשחק הכי מכריע?