מכבי תל אביב 2021/22: סמל חדש, שאיפות ישנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏15/8/21.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,580
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אתה קצת משחק פה עם המספרים. כשמדברים על תקופת גולדהאר צריך לחלק אותה לשני חלקים. החלק הראשון שבו הוא נתן את אמונו בישראלים חאפרים שעשו עליו סיבוב. החלק השני שבו הוא למד את הלקח ונתן לאנשי מקצוע מחו"ל לנהל את המועדון. בחלק השני הוא זכה ב-5 אליפויות, העפיל לליגת האלופות ועוד פעמיים לטופ 32 של הליגה האירופית, כל זה ב-10 שנים. הספק מרשים ביותר. אני חושב שהמינוי התמוה של ברק יצחקי למנהל המקצועי זה חזרה לחלק הראשון וכאן כן צריכות להיות לאוהדים סיבה לדאגה, אלא אם גולדהאר יתעשת על עצמו ויחתוך את יצחקי כמו שחתך את נמני.
    זה לא חייב להיות בטלפון.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעבר לכך שגולדהאר התפכח, אין מה לעשות, מכבי תל אביב הייתה יכולה רק בחלום אולי להיות דומיננטית כמו באיירן מינכן, יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד של פעם וכן הלאה. למכבי חיפה תמיד היה הרבה כסף גם כן והיה ברור שמתישהו זה התחבר, להפועל באר שבע היה מאמן יוצא דופן בקנה מידה ישראלי וכן הלאה. מכבי טרם עברה קטסטרופה אמיתית בעידן המיליונר מאז הגעתו של קרויף. זה לא שהיא פספסה את אירופה או סיימה מתחת למקום השלישי בליגה. את יעקב שחר ראו כשליט כל-יכול וגם לו היה עשור שממש פגע בסטטיסטיקה וברקורד שלו. מכבי היא עסק קטן של מיטש, אני חושב שזה לאו דווקא עניין ההשקעות אלא יותר פה ושם להיות נוכח או אפילו ליצור קשר מרחוק. אגב, למה ההסתכלות היא רק על שלוש השנים האחרונות מבחינת הזרים? בוא נלך אחורה ל-2019 ויש את סאבוריט, ג'ראלדש שפעם היה גדול, אמאדור..

    מקצועית: לדעתי אלי דסה חשוב יותר מדור פרץ כרגע אבל זה גם 'יותר קשה להשגה'. ההרמות שלו מימין ליובאנוביץ' או זהבי וזה חצי גול במשחק.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ביקרתי אותו במספר מקומות אם אתה מתעקש לדעת.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    דור בחייאת מה זה השטויות האלה? למה לודוגורץ לא לקחה 11 אליפויות רצופות כולל האחרונה בבולגריה? למה הליגה הבולגרית זה איזה ליגה שוס ואני לא יודע עליה? למה פרנצווארוש לא לוקחת כבר כמה שנים אליפויות ברצף? סלטיק פרט להבלחה של ג'רארד לא לקחה איזה 4 5 רצוף עם ריינגרס יחד איתה בליגה? מכבי היתה קרובה לדומיננטיות פעם אחת, אחרי האליפות השלישית ושם זה נגמר. בשניה שמיץ עלה לאלופות וראה שכל ההשקעה שלו שווה 0 נקודות ו1 שערים הוא הפסיק לשים כסף במכבי.

    עזוב ההסתכלות על זרים אם כבר היא צריכה ללכת הרבה אחורה, עוד מהתחלה שג'ורדי קרויף היה פה, ב2013, אני יכול לספור את כמות הזרים שמכבי הביאה ומתוכם את הזרים הטובים באמת, וואלה אין לי פה אפילו 10 מתוך עשרות שעברו פה כמו בתחנת רכבת.

    על ההתנהלות של להיות נוכח ותקשורתית, זה כבר מזמן איבדתי אמון בקטע הזה...
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא נראה שזה מפריע לו. כנראה שמה שיפריע לו ואולי ישנה את זה, זה יהיה לראות את בלומפילד ריק בלי מנויים בקיץ.
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    תשמע, אני מצטער, אבל קשה מאוד לקחת אותך ברצינות.
    גולדהאר, עובדתית, על פי דוחות כספיים מהשנים האחרונות, משקיע מכספי עשרות מיליוני שקלים במכבי בכל שנה.

    אי אפשר להשוות את מכבי למועדונים כמו לודוגורץ ופרנצווארוש, גם כי בליגות שלהם אין יותר מידי תחרות (בבולגריה אפילו הייתה קריסה כלכלית של יריבות פוטנציאליות של לודוגורץ. האלופה הקודמת לפניהם נמחקה לגמרי וקמה מחדש, לבסקי התפרקה, נותרו רק צסק"א סופיה שלא מדגדגת אותם כלכלית וקבוצות מפלובדיב), וגם יש להם הרבה יותר אפשרויות בהחתמת שחקנים, כי ההגבלה שם רחוקה מאוד מזון בישראל. סלטיק זו בכלל דוגמה מופרכת, מועדון שגם ככה שלט יחד עם ריינג'רס ואז גם ריינג'רס התפרקה ובנתה את עצמה מחדש מהליגה הרביעית.

    העשור האחרון של מכבי הוא אחד הטובים שהיו לקבוצה ישראלית אי פעם, אולי הכי טוב. לא ירדנו מהמקום השני במשך עשור, זה לא דבר מובן מאליו.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  7. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,641
    לייקים שהתקבלו:
    7,073
    מין:
    זכר
    הייתה אבקה?
     
    abcd, עומר ו-oranfu אוהבים את זה.
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תגובת השנה!
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בבקשה בוא תביא לי את אותם דוחות אני אשמח לראות אותם. בוא תראה לי שהבן אדם הביא מהכיס כסף, הכסף היחידי(!) שהוא הביא מהכיס זה חוזה אימוץ של פינגווין פיקאפ (חברה שלו כן?) בפייר פליי הפיננסי.

    אני אומר לך כבר מעכשיו - כל הכסף שנכנס למכבי ת"א העונה, מרביתו בסבירות של 95% בא ממני, ממך ושאר המנויים, מספונסרים, מטלוויזיה, מכירת שחקנים והשאלות, וכל דבר שהוא לא הכיס של גולדהר. בעיניך אולי זה תקין, בעיניי לא.

    עזוב אני אשאל אותך שאלה כזאת: כשהוא רצה לשים 2 מיליון אירו על יובאנוביץ בינואר הוא שם נכון? למה הוא לא שם 2 מיליון יורו על בלם כבר שנתיים? כי מה? מכל 10,000 הבלמים ברמה סבבה לליגה הישראלית שקיימים בעולם אין אחד שיהיה מוכן לבוא לישראל? אחד? רק מקסו שנפצע? זהו? עזוב כל הניהול של מכבי ת"א הוא שערורייה, וזה מידרדר משנה לשנה.

    זה מתחיל בו כבעלים שלא שומעים אותו שנתיים והוא מגיח לך פה לסט לייב אחד על אחד עם אנדי רם כאילו זה מסיבת העיתונאים, זה ממשיך בו שהוא מאשר עסקאות בשיחות טראנס אטלנטיות, ומאמנים מקבלים על זה את הסעיף, למה אף מאמן לא ממשיך פה יותר משנה פרט לאיביץ? הם לא מסוגלים לעבוד איתו ועם זה שהם צריכים לחכות שבועות עד שהוא יענה למיילים או הודעות אם בכלל (אם אתה אדון מיליארדר כל כך עסוק מאשר לטפל ב-BABY שלך, תשחרר אותנו, יש לך עסקים סבבה, לך תתרכז רק בעסקים שלך ואם אתה ממש רוצה לטפל ב-BABY תמנה מנהל מקצועי, על הדגש מקצועי, שיטפל לך במועדון ותיתן לו מסגרת תקציב לעבוד בה בלי שהוא יצטרך על כל שטות להרים אליך טלפון לפי שעון טורונטו). כבר 4 שנים שהמועדון הזה אין לו סמכות מקצועית מלמעלה, וברק יצחקי עם כל הכבוד, זה בדיחה, ואת זה לא אני אומר אלא 3 קולגות מהכדורגל שהיו צריכים להתעסק איתו ב-3 דברים שונים. שחקנים מיעים פה כבר שנים בחודש ספטמבר אוקטובר, אבל עזבו מה אני מדבר, זה העשור הכי טוב של קבוצה ישראלית - לא ירדה ממקום 2 בתקציב 100 מיליון כש-90% מהליגה לא מגרדת 15 מיליון תקציב.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם גולדהאר ממנה אנשי מקצוע רציניים כמו אנגלידיס, מנספורד או קרויף שישנו אז זה פחות קריטי כמה הוא מופיע. באירוע גדול כמו הקאמבק של איביץ' וזהבי הוא כן נוכח. כמובן שיצחקי לא איש מקצוע.
    לפי הדיבור שלך אפשר לחשוב ש-15/16 הסתיימה בחרפה. מכבי הייתה קרובה לאליפות נוספת. הדרישות שלך לא ריאליות וזה כולה שנתיים בלי אליפות. אין לדעת מקצועית מה היה קורה אם לא מקרה אצילי ומכבי פספסה את ברק בכר אולי. קרסטאיץ עשה במכנסיים בפלייאוף ועף בגביע. היה ראוי להמשיך? גם ואן לוון והכדורגל המרדים ממש לא. לגבי הזרים המצב לא טוב, מסכים. גם היה לתקופה את עניין הפייר-פליי..
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הביקורת המקצועית לגיטימית, אבל כלכלית המועדון מלכתחילה ספג עונש בפיירפליי כי יותר מדי כסף נכנס מהכיס של גולדהאר, לא?
     
    Sir Alex Ferguson ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה שבכלל מכבי נכנסה לפייר פליי זה שערורייה שצריכה להיחקר איך מועדון הצליח באירופה והכניס הרבה מאוד כספים, ועלה לליגת האלופות, וקיבל פייר פליי על הראש, אבל מצד שני, מה אני מתפלא? אני רואה את פאריז וסיטי (שתי המושחתות שהורסות כל חלקה טובה בענף) וברצלונה (מה שבארסה עושה בשנים האחרונות והשנה זה חרפה) ומילאן (לא היה מועדון שהפסיד כספים באיטליה במשך שנים כמו מה שמילאן עשו וכלום נאדה, ולעומת זאת אינטר עשו עליה פייר פליי, בצדק!) עושות בית זונות מאופ"א במשך שנים, ואיך קבוצות אחרות מחפשים בזכוכית מגדלת, אז גם פה, כבדהו וחשדהו.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אין לי שום ביקורת על 2015/16, אני חושב שזו היתה עונה מעולה, זו היתה העונה האחרונה שאני כאוהד מכבי נהניתי מהקבוצה הזאת ומהכדורגל שלה, והרבה מהקרדיט להנאה הזאת בכלל הגיע לפטר בוס (שבכלל הגיע אחרי הצ'מפיונס ואחרי שיוקאנוביץ נטש את מכבי), הוא שיחק פה כדורגל חשמל, אבל מה לעשות לא הצליח לקחת תארים, זה קורה.
    הביקורת שלי היא לעובדה שאנחנו כבר 3 או 4 שנים אחרי הפייר פליי והמועדון הזה מצליח להביא את עצמו לכלום ושום דבר שנה אחרי שנה תוך שהוא מתהדר בתקציב של 100 מיליון שקל, תרבות ניהול, ובלה בלה בלה, כאילו זה מעניין מישהו, כאילו אנחנו FRANCHISE ב-NBA. הדבר היחידי שהמועדון הזה, עשה כמו שצריך ב-4 השנים האחרונות, ובזה אני מוריד את הכובע בפני מיץ' גולדהר - זה שהוא זרק את אצילי ומיכה - כי יש דברים שהם מעבר לכדורגל.
    כבר שנתיים שהמועדון הזה לא מסוגל לבנות סגל ביולי, למרות שיש להם את כל הזמן שבעולם, כבר שנתיים שלא מצליחים להחתים פה בלם נורמלי, כבר שנתיים שהקבוצה הזאת נראית כמו כלום ושום דבר בספטמבר והעונה די נגמרת שם, ואחר כך צריכים לחכות לניסים. אז הנה זה קורה שוב גם בשנה השלישית, אולי די? אז ששנה הבאה יקרה אחד מהשלוש: או שהקהל יעשה חרם מנויים, או שגולדהר יתעשת על עצמו ויתחיל למנות אנשי מקצוע או שימכור את הקבוצה זה גם בסדר, היינו לפניו ונהיה גם אחריו. אני יודע ואני יכול להעיד על עצמי, שאחרי 30 שנות מנוי, והמון אכזבות גם בתקופת לוני, מעולם לא הייתי יותר אפאטי מאשר אני היום, ואם העונה הזאת, תסתיים בפיאסקו מקצועי, מה שנראה כרגע, אני גם את המנוי של שנה הבאה כבר לא אחדש, מספיק שעברתי ממנוי באמצע המגרש ב-1650 שקל (חרפה של מחיר) ל-950, השלב הבא זה כבר לשבת בבית, ולנסוע 3-5 פעמים בשנה לראות את אינטר (המנוי שלי לקורבה עלה 275 יורו, מה אני מקבל שם ומה אני מקבל פה, בושה למקצוע)
     
  14. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    גולדהאר מוציא מספיק כסף. המנהל המקצועי עושה עבודה גרועה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה החזיק אותך בעידן לוני הרציקוביץ'? שחקני רכש גדולים על הנייר? הקבוצה המשעממת של ניר קלינגר ב-2004 אחרי המפץ הגדול כשבעט את אבי נמני? אולי אבי נמני עצמו? מה היה כל כך מרגש במכבי תל אביב 2006-07 שניצחה בדרבי ושיחקה כל כך הגנתי ומבוקר והיה אפשר להירדם מהמשחקים שלה עד שנמני הבקיע? אני חושב שאתה מגזים לחלוטין וגם בשנות ה-90 למכבי היו עונות גרועות. אני גם לא מבין את הביקורת על 2019-20 - אליפות בלתי ניתנת לערעור עם ארבעה ניצחונות על מכבי חיפה בעונה, כיף גדול בדרבים למשל, הפסד ליגה בודד. כדורגל לא הכי אטרקטיבי אבל קבוצה עם סגל עמוק, מגוונת וכזו שלא קל להכניע אותה. גם אם לא קבוצה היסטורית.