מחזור 35 בפלייאוף העליון: מכבי חיפה עדיין לא אלופה, הכל יוכרע במחזור האחרון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏25/5/21.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    מאיר היה אופציה למסירה בחצי של ק"ש. בגלל זה הוא היה בכלל במצב של לאבד את האיבוד כדור המטומטמם שלו ליד דגל הקרן שלהם בכלל.

    לעוואד יש איכויות, החזקת כדור תחת לחץ היא לא אחת מהן.


    אתה מקווה שחיפה תפסיד את האליפות וטוען שאחרים לא אוהדים של חיפה?
    בשבילך אני מקווה שאתה מבין כמה שזה דפוק.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אין לעוואד בעיקר יכולות שכליות.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ממה אתה מתרגש? כל התגובות שלו מהקיץ אותו הדבר, אם כבר הוא סוגד לבלבול ובגלל זה אפילו מעדיף שהקבוצה שלא לא תזכה באליפות כדי שלא תזכו בטעות באליפות עם המחליף של בלבול.

    לא הבנתי מה קשורים החילופים של בכר או שחקנים אחרים לדריבלים חסרי המושג של חזיזה. הוא כבר היה על הקו עם שטח פנוי עד דגל הקרן. לך לדגל הקרן, תחזיק שם כדור, רוב הסיכויים שאו שיעשו עליך עבירה או שיצא לקרן ואז הרווחת כדור ממצב נייח ועוד הזדמנות להוריד תשעון. במקרה הכי גרוע יש בעיטת שוער וגם כאן לוקח זמן עד שהשוער משחרר בעיטה מה שמאפשר להגנה של חיפה להתארגן. חזיזה ״הגאון״ עושה תרגילים כאילו הוא משחק פיפא בסוני ונותן להם תכדור במתנה.

    באופן אישי אגב, חושב שאם כבר עדיף לסגוד לברק בכר ולא למרקו בלבול שלדעתי בכלל לא זכה בתואר משמעותי בקרירה שלו כמאמן למרות שהתחיל לאמן לפני בכר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אמנם לא נכון לשפוט אופי על סמך משחק אחד אבל כשמכבי חיפה פיגרה 2:0 נגד מכבי תל אביב וחזרה למשחק וכמעט ניצחה גם אז לא היה לה אופי, הלחץ לא היה בשיאו באותו משחק? היא התמודדה יפה עם הרבה דברים השנה. בואו, מדברים על מכבי חיפה בפלייאוף ומהללים אותה, בניצחונות היא הייתה טובה, זה נכון, אבל היא עדיין ניצחה ארבעה משחקים מתשעה. גם היא וגם מכבי תל אביב עם הלשון בחוץ ועל אדי הדלק האחרונים. פערי היכולת בליגה לא גבוהים, זו קבוצה עם נקודות תורפה וגם אם ק"ש בעטה לקורה ממצב נייח השער שלה הוא די פוקס לטעמי. אני חושב שבכר טעה בכך שירד קצת אחורה מדי.

    לגבי הקפטן, מישהו היה מנשל את נטע מהסרט אם היה נשאר? אם הוא עוזב אז בטח, פלאניץ' ראוי. יש מנהיגים שקטים גם, בלי תנועות ידיים וצרחות והכל, אתם חייבים להבין. גם אם הוא לא מרים שחקנים אחרים.

    הדיון על הבכר די מצחיק אותי, בגדול: הוא מאמן ענק ללא ספק, במונחים ישראליים כמובן. השנה פה ושם הוא התחכם ודברים שקרו במכבי ת"א שיחקו לטובתו. מצד שני נגד אותה יריבה בדיוק לא ממש היה לו מזל והכושר הגופני קטסטרופה, מכבי חיפה כך נראתה צריכה להכריע משחק עד דקה 70.