ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    השורה התחתונה, זה השם שחוזק אליכם הכי חזק בתקופה האחרונה.
    היו ידיעות על רצון שלו להגיע אליכם אבל היו לא מעט ידיעות שהוא פייבוריט אצל קלופ.
    בדרך כלל ידיעות שהן חד כיווניות(נניח בילד) יורדות מהראדאר באתרי הבית האנגלים אחרי תקופה מסוימת.
    הוא היה שם בכל החודשים האחרונים.
     
  2. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,554
    לייקים שהתקבלו:
    1,251
    מין:
    זכר
    אסור שבניגוד להעברות, השכר של השחקנים שלנו ניהיה אחד מהיותר יקרים באירופה. במיוחד עם החידושים בעונה וחצי האחרונות.
    לא יודע כמה קלופ רצה אותו. לא חושב שאם הוא היה נעול עליו הוא לא היה מגיע.

    אישית, לא יכול להגיד שאני מתבאס מזה. אם כמה שהתרשמתי ממנו, לא הייתי רוצה שהוא יהיה האיש שיוביל אותנו ביום שאחרי השלישייה. לא חושב שהתקרה שלו גבוהה בהרבה מהיכולת שהוא מציג עכשיו. יש לו סט יכולות גדול מאוד, אבל המשחק שלו על שטח קטן וצפוף או תחת לחץ פחות טוב משאר היכולות ההתקפיות שיש לו.
    וגם כשחקן שהוא יותר אינסטינקטיבי ופחות חושב. מה שלא דבר רע, אני פשוט מעדיף שחקנים שמשתמשים יותר בראש.

    ואני גם חושב שהוא יכול להיות שיחוק רציני לצ’לסי, משלים מעולה את זייך. אחד עם תנועה נהדרת ומהירות, השני עם ראיית משחק ומסירה טובה. יכולים להיות אחלה צמד חמד.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיפור קצת הזוי מהעבר: ירז'י דודק סיפר בראיון ל-"Four-Four-Two" שחשב להכות את רפא בניטס באגרוף וכך יביא לשחרורו מהקבוצה. העובדה שדווקא לאחר גמר ליגת האלופות ב-2005 הצטרף פפה ריינה, ומנגד לא אישרו לו לעבור לקלן בשנת מונדיאל - שברה אותו. ריינה בחור נהדר, אבל רפא החתים שוער חדש ברגע שהרגשתי שאני בשיא הקריירה שלי. "אמרתי לרפא שהמונדיאל באופק ואני חייב לשחק כדורגל. קלן התעניינה בי, אבל כמה ימים לפני סגירת חלון ההעברות והם אמרו: 'למה בניטס לא מדבר איתנו ומאשר את ההעברה?'. הופתעתי כי חשבתי שהכל סוכם. למחרת, הגעתי לאימון בעצבים והסתערתי עליו. הוא אמר לי שהגרמנים הציעו רק השאלה ב-800 אלף ליש"ט, ושלא יהיה למועדון פיתרון אם ריינה יפצע. ואז, עברה בי המחשבה המטורפת הזו - חשבתי לתת לו אגרוף. הייתה לי מעין לחישה באוזן שאם אני אכה אותו כך אוכל לעזוב".
    על התקופה באנפילד: "במבט לאחור, היום אני מעריך עוד יותר את זה ששיחקתי במועדון עם היסטוריית ענק כמו ליברפול. בשנה שעברה נסעתי לגמר וצפיתי בהם זוכים בליגת האלופות, היו לי דמעות בעיניים. הבנתי עוד יותר את האהבה שקיבלתי מהקבוצה".
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אי אפשר לבוא ולהגיד שאנחנו מצליחים היום למרות FSG, המנטרה הזו שקלופ הוא מסכן ושכל פעם עושים לו את הקטע המסריח הזה שהוא מת לרכש ולא נותנים לו חוזרת כל קיץ. מישהו עוד מאמין שזה נכון ? אתם כבר עוד מעט 5 שנים איתו, הספקתם כבר להבין עם מי יש לכם עסק.
    כולם שם עובדים בהרמוניה מוחלטת וזה בזכות FSG ובטח לא למרות. הם אלו שהצליחו לשכנע את קלופ להגיע לכאן בזכות הפרוייקט שהיה השידוך המושלם בשבילו. קלופ הוא מאניבול בנשמה מהרגע הראשון שלו בתור מאמן ו- FSG לא יזוזו סנטימטר מהאסטרטגיה הזאת בטח שכשהיא מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.
    כרגע המועדון הזה בנוי בצלמם ודמותם של FSG אם תרצו ואם לא, גם אם הם לא אלו שזיהו את מייקל אדוארדס ואת שאר החבר'ה שמאחורי הקלעים, הם אלו שמההתחלה שמו את הדגש על הרעיון של לשים את הכסף על האנשים שמאחורי הקלעים ולהביא את הטובים ביותר דווקא לתפקידים שאף אחד לא מסתכל עליהם.

    לגבי ורנר, אני מאוד תופס ממנו ואני כן חושב שזה שחקן שעשוי להיות אחד החלוצים הטובים בעולם בעוד שנתיים-שלוש (הוא מזכיר לי מאוד את טורס). אין ספק שמבאס שהוא לא יגיע אחרי שמפמפמים את השם שלו כבר שנה ועוד בטח שנאלץ לראות אותו משחק נגדנו בשנים הקרובות. אבל בגדול אני לא בטוח שמקצועית אנחנו צריכים חלוץ יותר מאשר ווינגר מובהק.
    הרי אם הוא מגיע וברור לכולנו שפירמינו נשאר בהרכב בכל מצב זה אומר לשנות את המערך, לשנות תפקיד לפירמינו ככל הנראה ולאבד את האיזון הקיים בין ההתקפה לקישור ולהגנה. הפעם האחרונה שעלינו עם מערך של 4 שחקני התקפה זה היה עם קוטיניו, זה היה מלהיב התקפית אבל אי אפשר להתווכח שהעזיבה שלו גרמה לאיזון הרבה יותר טוב בכל חלקי המגרש.

    למרות שאני מאוד תופס מורנר, לא חסר שחקני התקפה טובים היום ואנחנו פשוט בסטטוס שונה ממה שהיה לפני כמה שנים כשהיינו צריכים להתחנן שהשחקנים האלו יגיעו אלינו.
    אם אני מסתכל על החלק ההתקפי הרבה יותר הגיוני להביא קיצוני. מינאמינו הוא שחקן שמשחק באמצע, או חלוץ או קשר התקפי, אוריגי חלוץ, פירמינו חלוץ. באגפים יש רק את סלאח ומאנה וזהו בהנחה ששאקירי עוזב.

    אישית הפנטזיה שלי זה אדאמה טראורה, אני לא זוכר מתי ראיתי תופעה כזאת בטח בפרמיירליג, זה מיסמאץ' מול 99% מהשחקנים בעולם עם הנתונים האלו. הייתי בטוח שמדובר בטיפוס בעייתי עד לפני שנה, אבל העונה דיי הבנתי שמדובר באחלה בחור. אני גם מאמין שהוא לא ידרוש הרכב ראשון והוא בעיקר ורסטילי.

    עוד נקודה קטנה על עניין הרכש, אני לא חושב שאין לנו 50 מיליון פאונד להוציא עכשיו, אני אפילו בטוח שיש. אבל אני בטוח שאף קבוצה לא רוצה להוציא עכשיו סכומים כאלו, ההבדל הוא שצ'לסי לא יכולה לפתוח את העונה הבאה בלי חיזוק התקפי. אצלנו בהתחשב בזה שכל ה- 11 בשיאם ואחרי שתפרנו את הליגה העונה, אני מבין למה אין לחץ להביא רכש ב 50 מיליון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/20
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    יש אנשים שטראורה הוא הפנטזיה שלהם ויש כאלה שסאנצ'ו, אולי משהו בי לא בסדר.
    טראורה למעט מגן לא יכול לשחק בשום עמדה, אולי קשר אחורי, אולי.
    כקיצוני אין לו סיכוי להתמודד בסגל שלנו ואני בספק אם בפרמייר ליג, מדובר בשחקן עם רגל אחת בלבד.
    זאהה הוא גם פנטזיה אבל עד שלא יישפר את הסיומת אין טעם לספוך עליו סכומים כאלה, הוא גם יחגוג בקרוב 28 אם אני לא טועה, בעייתי.

    גם סיטי תפרה את הליגה וה-11 שלהם בשיאם, אפילו כל הסגל כמעט ועדיין באה נפילה, צריך להתחזק בנקודות החלשות שלנו ויש לנו כאלה בגיבוי ההגנתי.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  6. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    סאנצ'ו זה פנטזיה של כולם, איפה אתה דוחף אותו אבל עם סלאח, מאנה ופירמינו ? הרי הוא לא יבוא לשבת על הספסל.
    מה גם שכבר פירס אמר כמה פעמים שהוא בכלל לא על הכוונת שלנו.
    לגבי טראורה, לא מדובר בגאון כדורגל זה נכון, אבל הוא יכול לשחק בכל עמדה באגף (ואולי לדחוף את טרנט לקישור במידת הצורך). אני חושב שאחד כמוהו שעולה למגרש וטורף את הדשא, מייצר המון בלאגן ליריבה ובמיוחד ברגעים שאין לנו רעיונות איך לפרוץ הגנה זה שחקן שלאף יריבה אין תשובה לכוחות ולמהירות שלו. אבל שוב זאת פנטזיה שלי, מבין את מי שלא עף עליו, אני חושב שבמקרה שלו זה ממש עניין של טעם, הוא לא שחקן אלגנטי (אפילו רחוק מאוד מזה) אבל בהרגשה שלי הוא יכול להיות מושלם לנו.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    FSG פגעו בול במינוי של אדורארדס וקלופ. אבל מועדון שלא מוציא כסף על רכש לא יכול להיות בטופ באופן קבוע, צר לי.
    בטח שלא בליגה שהגדולות האחרות לא מתביישות להוציא כסף.

    אפילו מורס היה מוציא 20 מיליון בשנה.


    אלופי אירופה לא מסוגלים להוציא אפילו 50 מיליון על המטרה הבכירה שלהם (אם הוא המטרה הבכירה)? זה ביזיון, מצטער מאוד.
    מה נותנים לי כל ההכנסות הגדולות מחסויות\אלופות\טלויזיה אם בסוף אני לא שם כסף על רכש אלא אם אני מוכר שחקן כוכב שמכסה את סכום ההעברה?

    שוב, אין לי בעיה אם לא מביאים ורנר כי הוא לא המטרה המועדפת עלינו. יש לי בעיה גדולה אם הוא המטרה הבכירה שלנו ואנחנו לא מסוגלים לשלם אפילו 50 מיליון אחרי שגם בשנה שעברה לא הוצאנו כסף.


    זה שעברנו עונה בלי חיסרון משמעותי של מישהו מהשלישייה הקדמית זה טוב. אבל השלישייה הקדמית כבר בני 28, אנחנו צריכים להתחיל לדאוג למי שיחליפו אותם עוד שנה-שנתיים.
    כשאנחנו חזקים ואין לנו צורך בהול בחיזוק כזה בעמדות אחרות - כל ההגיון שבעולם אומר שהקיץ אנחנו צריכים לעשות את הרכש הזה, לפחות אחד. בשביל שהוא יוכל להתחיל להיכנס לעניינים באמצע העונה הבאה ובקיץ שלאחר מכן עוד שחקן כזה.
    כי לא חכם להגיע ליום שצריך להביא 2 שחקנים כאלה בקיץ אחד.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    @Coutinho10
    טראורה זה פנטזיה? קצת הגזמת לא?
    אני דווקא מסכים עם כל מה שכתבת, פשוט השימוש במילה פנטזיה נראה לי קצת קיצוני... זה שחקן עם המון בעיות הרי. סה"כ מסכים שבתור קלף מהספסל הוא יכול להיות אחלה, וגם קלופ כנראה יצליח לשדרג בו כמה דברים ולהפוך אותו לכלי עוד יותר מסוכן. גם יכול לשחק מגן ברגעים שחייבים גול, וקיצוני במערכים מסוימים.

    אבל הדיבור על ורנר/סאנצ'ו הוא קצת אחר, זה שחקנים שאנחנו מצפים שיבואו לקרוא תיגר על מקומות בהרכב אם אחד מהשלישייה פצוע/בתקופה לא טובה. טראורה זה לא באיזור הזה לדעתי.

    לגבי ורנר, כן מאכזב אותי שהוא מגיע לצ'לסי, פשוט כי למפארד בונה שם סגל נהדר ולא מן הנמנע שכבר בעונה הבאה הם יהיו בעיה רצינית יותר. להגיד לכם שאני סופר מאוכזב שלא הגיע אלינו? לא ממש. הוא היה יכול להיות תוספת נהדרת, אבל משהו בו לא -כזה- הלהיב אותי. לתחושתי הערכנו אותו מלכתחילה (גם בלי קשר לקורונה) ב30-40, קלופ ניסה בשיחות לגרום לו לחכות עוד שנה ואז שנביא אותו, הוא היה לחוץ לעזוב בשיא (בצדק) ובחר במאמן שגם כן יכול לשדרג אותו לגמרי כשחקן.

    עם הביקורת על FSG אני אחכה לבינתיים. ברור שעוד קיץ בלי רכש *בכלל* יהיה מביך, השלישייה והמגנים חייבים גיבוי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/20
    Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    מגן ימני גיבוי בטוח לא בתוכניות, בלי קשר לכמה כסף יש.

    אבל ללכת לעוד עונה כששוב אין חיזוק לסגל, שלא לדבר על מחשבה לעתיד של עוד איזה שנתיים כשבטוח נצטרך ריענון בחלק הקדמי זה פשוט ביזיון אם יקרה.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    תשמע אני מהפסימיים בדר"כ, אבל אני מאוד אופתע אם לא נראה ריענון בהתקפה. לתחושתי שאקירי בדרך החוצה וגם מאוריגי קלופ לא כזה מחזיק.
    לגבי מגן שמאלי... נקווה.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אני גם אופתע, בעיקרון. פשוט הייתי בטוח שורנר זה הסיכויים הכי גדולים כי הוא הכי זול.

    אבל אולי אנחנו פחות חמים עליו כי נוצרה הזדמנות להביא שחקן שהיה יקר יותר משמעותית עד לפני הקורונה (האברץ?).

    אני אופתע כי מעבר להכל, זה חסר הגיון כלכלי. הסגל צריך לעבור חיזוקים וריענון בשביל להמשיך להיות בטופ ואם לא נהיה בטופ ההכנסות יצטמצמו.
    אנחנו אמורים להיות בעמדה טובה בשביל לנצל את השוק החדש (אם יהיה כזה).

    מצד שני, כן יש חשש שהם כמו שחר ומבחינתם כל עוד מעפילים לאלופות והחסויות גדלות, התארים עצמם לא חשובים.


    מגן שמאלי אני מניח שירצו, זאת עמדה שברור שזיהו אצלנו כבעייתית. רצו את הלויד קלי הזה שהלך לבורנמות' וגם ראיתי שכמעט הבאנו את גריירו מדורטמונד שנה שעברה (אבל ירדו מזה כי זה יותר מדי כסף לשחקן שלא מיועד להרכב).
    פשוט גם בנוער אני לא בטוח שיש לנו ממש גיבוי לעמדה הזאת אם חייבים.

    יותר מהכל זה ברור שמגן שמאלי מחליף ועוד שחקן התקפה אנחנו חייבים.
    לדעתי גם בלם במקום לוברן.
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    טומי, לא יודע אם הגזמתי.. פנטזיה זה דבר אישי ויש לי קראש על השחקן הזה כבר הרבה זמן.
    ראיתי את הטרור שהוא עשה לסיטי בשני המשחקים וראיתי כמה ההגנה שלנו התקשתה איתו (מאז המשחק מול בארסה לא ראיתי שחקן שהגיע מולנו וקיבל 3-4 שחקנים עליו בכל נגיעה שלו בכדור). זה חתיכת נשק הדבר הזה וזה שזה דיי ברור שהוא לא יבוא ויתחיל לעשות בלאגנים כדי להיות בהרכב זה בונוס והופך את זה אולי להיות ריאלי.

    הבעיה עם כל הסאנצ'ואים זה שהם שחקנים שיכולים לשחק בכל קבוצה, וראויים לפתוח בכל קבוצה וזה פשוט לא נראה לי יקרה עם שחקן כמוהו.
    אם אני שם את עצמי בעמדה של קלופ ? אני לא בטוח שאני רוצה לתקן משהו שלא שבור עם תוספת של כוכב על לעמדות שכבר יש בהם כוכבי על.
    דווקא ורנר/האברץ זה כן שחקנים שאתה יכול לבשל אותם שנה, אולי גג שנתיים ואז לתת להם 100% קרדיט. עם סאנצ'ו זה אולי מתכון לבלאגן וכבר ראינו העונה שיש אגו כשמדובר במאנה/סלאח וזה לא דבר רע, פשוט לא יודע אם זה הזמן להפסיק ללטף להם אותו.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    המשחק נגד פאלאס יהיה באנפילד.
    אם ננצח את אברטון, נוכל לקחת אליפות באנפילד.

    חייבים לעשות הפרדה בין דיונים על מה שקורה במגרש לבין מה שקורה מחוץ למגרש.
    על המגרש = מושלם, 0 טענות.
    מחוץ למגרש = אתם מדמיינים 0 רכש שנתיים ברצף? מה זה? זה ביזיון בעיני, לא פחות. במיוחד כשמסתכלים על אליפות אפריקה בינואר 2021, זה כבר לא משאיר בכלל ברירות היית חושב...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/20
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    ג'רי קראוס מתהפך בקבר. לא שמעת ש-"organizations win championships"?

    אבל גם ברצינות אני חושב שההפרדה הזאת היא מעט מלאכותית. לפני קלופ הייתי אומר לך 100%, כי גם התחושה מבחוץ הייתה שיש הרבה התנגשויות בין ההנהלה למנג'ר... אבל מאז שהוא פה, אני בסה"כ מרגיש שיש הרמוניה בינו לבין ההנהלה. התפיסה המינימליסטית (מילה קצת בעייתית כשמדובר בתעשייה כזאת מנופחת כלכלית) שלו מתאימה לתפיסה העסקית של הבעלים, הוא נהנה לשמור על סגל צר, בטח ובטח כשהוא גם מצליח להגיע להישגים כבירים איתו. אני גם דיי בטוח שהוא בונה על נקו, אליוט וג'ונס שיהיו חלק יותר משמעותי בעונה הבאה. זה בנאדם עם תפיסה מאוד רומנטית בהקשר הזה.

    זה ספקולציה נטו ואני מודע לזה, אבל אני מרגיש שאם הוא היה באמת *מאוד* להוט להביא את ורנר, היינו משלמים עליו את הסכום הזה. על הדרך אני גם באמת לא יודע מה ההשפעות של הקורונה פה, אין לי מושג וחצי מושג בדברים כאלה ויש מצב שזה יותר קיצוני ממה שאנחנו חושבים.

    בכל מקרה, 0 רכש זה יהיה דבר בהחלט קיצוני. אבל קיץ ארוך עוד לפנינו והעונה עוד לא נגמרה. רוצה להאמין שיש עוד מטרות רלוונטיות, בוא נראה.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  15. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,887
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    מה שאני לומד מהסיפור עם וורנר זה שכתבי החצר חזרו לקבל תדרוכים מהמועדון אחרי שהמועדון התנתק מהם עם פרשת הטאפינג אפ של ואן דייק.
    ג'יימס פירס ומליסה רדי:
    קלופ דיבר אישית עם וורנר והסביר לו שבגלל המשבר לא נוכל לשלם עליו הקיץ.
    וורנר רצה רק ליברפול והיה מוכן להישאר עוד עונה בגרמניה אבל לייפציג לא יכלה לסרב להצעה של צ'לסי ו"דחפה אותו החוצה" (ממש מסכן, כאילו הוא עובר לאסטון וילה).
    והדובדבן שבקצפת: המטרה לקיץ תהיה להחתים את ואן דייק ואליסון על חוזים ארוכי טווח.

    אנשי תקשורת עלובים. תפסיקו למרוח אותנו ותגידו את האמת, בעלים שלא שיחררו כסף מאז הקיץ הראשון שלהם כאן, ובטח שלא ישחררו עם ההפסדים הכספיים הצפויים. תראו קצת ביקורתיות, תשאלו איך ההחלטה לא לממן רכש בקיץ שעבר נראית עכשיו, תשאלו את השאלה ולדעתי גיל קלע כאן בול, האם ההישגים של קלופ הם בסיוע הבעלים או למרות הבעלים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/20
    Sturridge ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.