יורו 2020, רבע הגמר (2.7): שווייץ - ספרד | בלגיה - איטליה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2020' פורסם ע"י Sarek, ‏2/7/21.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אתה ממשיך לחזור על דברים שלא רלוונטיים לנקודה. יכול להיות שאולמו לדעתך היה מצטיין, זה לא מוריד מהעובדה שלא מעט אנשים שראו את אותו משחק חשבו אחרת ממך.

    יורנטה נתן עונה אדירה. בעמדה שיותר קרובה למוראטה מאשר לבוסקטס. איפה הוא ואיפה תפקיד שבוסקטס ממלא.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יורנטה קשר אחורי במקור, להזכיר לך שוב, הוא יודע את העבודה ויכול לתרום גם התקפית וזו הבעיה הגדולה של הנבחרת. במשחקים הגדולים של אתלטיקו הוא עזר הרבה מאוד גם מאחורה. אני מתערב שלא ראית אותו משחק בקישור האחורי בעבר. לא בריאל של סולארי ולא באף קבוצה. מרכז השדה סבבה וגם היה כזה לפניכן, לפי ראות עיני. על זה הדיון. מי החליט שזה לא רלוונטי? לדעתך לא, לדעתי כאן. טענה נוספת שלי שהוא נבחר למצטיין בגלל השם. גם אם תשים את סמי קדירה היקר באמצע נגד סלובקיה אתה תנצח כנראה. ושוב, לא ראיתי מבוסקטס שום דבר מיוחד גם נגד קרואטיה. כשהנבחרת ספגה פעמיים בדקות האחרונות, הייתה בפאניקה ולא עברה את החצי? זה לא נוגע אליו בשום צורה, רק הדברים הטובים. אתה אפילו לא מודה שהוא מעבר לשיאו.

    אגב קח טיפ, כשאתה דן עם מישהו. גם אני יכול לראות פוסט שלך ועל אוטומט לכתוב: "לא רלוונטי לנקודה". ככה נתקדם, בהחלט. בהצלחה לבוסקטס נגד יריבה רצינית היום.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    כשאנשים דנים איתך על שחקן x ואתה כל הזמן מזכיר את שחקן y, בלי לדבר על הנקודה שציינו בהקשר של השחקן הראשון, אז זה מה שנקרא חסר רלוונטיות.
    לדעתך בוסקטס אוברייטד? נהדר, אפשר להגיד את זה, איפה הרלוונטיות בכך ששחקן אחר גם שיחק טוב? מדברים על ההופעה של בוסקטס.

    אז אתה רוצה שנרכיב את יורנטה, שנתן את עונת חייו בתפקיד של חלוץ שני, כקשר אחורי במקומו של אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם(שזהו תפקידו המקורי), בגלל שפעם הוא שיחק כקשר אחורי?
    למה...