יובנטוס 2021/22 - שובו של MAD MAX

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏17/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אני אוהב את כל ההספדים הללו שלכם על יובנטוס.

    אין סיכוי לזה, אין סיכוי להוא. זה יעזוב, ההוא יפרק. כל מיני סיסמאות שמבוססות על תקופה של שנתיים בינוניות.

    יובנטוס אמנם לא בשיאה אבל לא מדובר פה על קבוצה שהופכת לסמפדוריה והיא תוכל לבנות סגל טוב מאוד עם כמה החלטות נכונות יותר ברמה הכלכלית והמקצועית. זה ייקח שנה, שנתיים, אולי גם שלוש וארבע אבל ככה זה בכדורגל, לא תמיד מנצחים ולא תמיד נמצאים בעננים, יש גם תקופות פחות טובות והן עוברות. גם עבור יובה שהרגילה אותנו להישגים כל כך יוצאי דופן שגם שנתיים בלי אותם הישגים נראים כמו אסון שלא ניתן לקום ממנו.

    יובנטוס הייתה במצב הרבה הרבה הרבה הרבה יותר קשה מקצועית וכלכלית בעבר ןהיא קמה כמו גדולה. אין שום סיבה שזה לא יקרה שוב.

    נ.ב חלאס עם רונאלדו, הוא שחקן יונייטד והכל שם סוגה ושושנים איתו ואיתם. שחררו אותנו מהעול הזה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לא הבנתי את העניין עם ההספדים, זו הסיטואציה של הקבוצה. בקיץ מוראטה, קוואדרדו ודיבאלה מסיימים חוזה ולא נראה שהם קרובים לחתימה. בונוצ'י וקייליני מסיימים בקיץ שאחריי והיורש שלהם, דה ליכט, משדר דרך הסוכן שלו שהישארות בטורינו זה לא בסדר העדיפויות שלו.

    יובנטוס צריכה לבנות קבוצה מחדש וספק גדול אם יש אנשי מקצוע מתאימים כיום במועדון שיכולים לעשות את זה ברמה של להחזיר את הקבוצה ללבל תחרותי על האליפות תוך שנה או שנתיים. בסוף היא תמצא, כמו שאינטר ומילאן מצאו, אבל אם אניילי לא יקח צעד אחורה זה יכול לקחת יותר משנה שנתיים.

    אל תשכח שבין הקאלצ'יופולי למארוטה יובה השקיעה המון ברכש (בין 2007 ל-2012 היא הוציאה יותר מ-300 מיליון אירו על רכש והכניסה ממכירות 130) ולא הצליחה להעמיד קבוצה ראויה. יובה צריכה מישהו שיעשה את הבחירות הנכונות ואת זה אין לה כרגע.
     
  3. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הסיטואציה של הקבוצה היא שמוראטה חוזר לספרד, קוואדראדו כבר סיכם על הארכה ויש שמועות על דיבאלה לכאן ולכאן, לא משהו שצריך להטריד יותר מדי. דה ליכט והסוכן שלו מוזמנים להביא הצעה וללכת. כמוהם כל שחקן שמעוניין לעזוב.

    הסיטואציה של יובה לא פשוטה אבל קברתם את המועדון הזה בלי לתת קרדיט לאף אחד. אריוואבנה איש כספים מצויין שפועל כדי לאזן את הספרים אחרי הפיאסקו, קרוביני בינתיים הצליח להסתדר יפה מאוד בקיץ הראשון שלו (וקיץ מאוד מאוד קשה) ואני נותן לו קרדיט. גם למארוטה המוצלח מאוד לקח איזה שנתיים, ארבעה חלונות, השקעה כספית גדולה (וגם הרבה מזל עם ההחלטות של פארטיצ'י שדרדרו את יובה) עד שראו באינטר את פירות העבודה שלו אז למה קרוביני נמחק אחרי חלון אחד?

    כשהגל מופיע צריך להוריד את הראש ולתת לו לעבור ברוגע ובשקט ולא להיכנס לפאניקה.



    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/1/22
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    @itzik.miro - זה לא עניין של לקבור את יובנטוס.

    המציאות שונה לחלוטין מהעבר והמצב של הכדורגל האירופי שונה. במציאות הנוכחית ליובנטוס יהיה קושי גדול מאוד לחזור ולהיות אחת מהטופ 5 של אירופה כמו שהיינו רגילים בתקופת אלגרי הראשונה.

    יתרה מכך, לכל קבוצה איטלקית יהיה קשה להכנס למועדון הזה, מבחינת הכנסות, קהל, משיכת שחקנים ועוד.

    בזירה המקומית יובנטוס תוכל לחזור להיות תחרותית, אבל זה לא אמור להספיק לקבוצה כמו יובה - וזו הבעיה.

    להגיד שזה לא מטריד שבקיץ אחד יעזבו דיבאלה מוראטה דה ליכט וקייליני זה על גבול ההטרלה אחי.
     
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    יובה צריכה להתמקד בלחזור לטופ האיטלקי, בראש ובראשונה, משם ננסה להתקדם.


    אם בגלל שאני חושב שלקבל סכום כסף רציני על דה ליכט זה בסדר גמור, שדיבאלה יאריך חוזה כי יש שמועות לכאן או לכאן ואני לא דואג מהנושא ושהיחיד שיעזוב זה מוראטה, אז שתהיה הטרלה. אתה גם מוזמן לא לקרוא את ההטרלות שלי.

    אני לא יודע מאיפה דחפת את קפיטאנו לצלחת כי יש לו חוזה עד 2023.

    ליובנטוס יש גם נכסים מושאלים שהיא יכולה למכור ודרכם לייצר כסף בניהם: מנדראגורה, פיאצה, קסטאנוס ודמיראל שיכולים לסייע ברכישות אבל למה שנסתכל רגע על התמונה הכוללת בלי פאניקה אם אפשר לפתור הכל במילה הטרלה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/1/22
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - מישהו העלה כאן את הרעיון של 'למצוא את דיבאלה החדש'. לדעתי קודם כל הוא לא יילך לאינטר, זו יריבות גדולה, יובנטוס באמת בליבו. לא רואה אותו זוכה לחוזה גדול משמעותית וגם האתגר המקצועי הוא לא מרקיע שחקים עם כל הכבוד לכך שאינטר הקבוצה הטובה באיטליה. זה לא שהנראזורי מועמדים לזכות מחרתיים בליגת האלופות. בכל מקרה אני חושב שגם אם יש 'דיבאלה החדש' - לדיבאלה המקורי היה יותר קל להיקלט אז בקבוצה שכבר לקחה כמה וכמה אליפויות בליגה, עם מאמן על ומרכז שדה מצוין. גם בהתקפה היו שם מוראטה ומנדז'וקיץ'.
    - אני חושב שדווקא הדוגמא עם רונאלדו ודה ליכט יכולה לשמש לכך ששמות גדולים הם לא ערובה להצלחה. ב-2013/14 ראינו יובנטוס שעפה בשלב הבתים מול גלאטאסראיי במשחק ההוא בשלג וכעבור שנה הגיעה לגמר מה שהיה די מפתיע. לפעמים שחקנים גדולים צומחים דווקא מתוך הוואקום הזה של היעדר מנהיגות.
    - לגבי שאר הדברים: לדעתי הבחירה באלגרי בקיץ כן הייתה נכונה וציפו לקבל עוד ממה שהיה ולא משהו חדש. סימונה אינזאגי כבר היה סגור באינטר בכל מקרה; אם קוואדראדו לא ימשיך זה תמוה לי, לפחות לעוד עונה אחת. כבר אמרתי עד כמה הוא חשוב; אחרי שנתיים גרועות בליגה יובנטוס צריכה לחזור קודם כל להיאבק על סקודטו, פרה-פרה. לא כל שחקן עושה את החישובים האלה של 'כמה הקבוצה הזו מסוגלת לזכות בצ'מפיונס'. יונייטד הצליחה להחתים שחקנים גדולים גם כשלא שיחקה במפעל בכלל.
     
  7. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    קוואדראדו עם חוזה מסוכם גם לעונה הבאה עם אופציה לעוד אחת ואם אלגרי יתעורר על עצמו הוא המאמן הכי טוב למשימה של החזרת יובנטוס למסלול. כבר היום עם כל הביקורת זו קבוצה שברוב המקרים נראית הרבה יותר מאומנת מזו של פירלו וסארי. רק שיבחר את ההרכב הנכון.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    @itzik.miro - תתיחס לגופו של עניין אחי.

    אם מקבלים על דה ליכט כסף (כי הוא עוזב) ומוראטה עוזב, אז זה לא רק אלברו.

    קייליני התראיין בעבר ואמר שהוא ישקול פרישה אם איטליה לא תעפיל למונדיאל(שזה היעד האמיתי שלו לסוף הקריירה)

    אגב הניתוח שלי, לו אתה קורה פאניקה(אני לא בפאניקה - אני ריאלי)
    מתבסס על ארועים יותר מאקרו מיובנטוס עצמה. הוא מבוסס על תהליכים כמו סיטי/פסז/ניוקאסל + קוביד והניתוחים הפיננסים בעקבות הפנדמיה + התחזקות ממגמתית של הפרמיירליג+ הכרות עם ההתנהלות האיטלקית. המסקנה המתבקשת היא שהליגה האיטלקית(שהמניה שלה בירידה באופן יחסי כבר תקופה ארוכה עוד לפני הקוביד) תתקשה לייצר פלטפורמה שתאפשר לקבוצות להכנס לטופ האירופי.
    יובנטוס באופן ספציפי נמצאת בתקופת הבראה פיננסית, ומשום מה אתה מסרב להתייחס לזה כמשהו שפוגע בתחרותיות של הקבוצה והיכולת שלה להתנהל כמו בעשור האחרון.

    לא נהפוך לסמפדוריה. אבל לא נוכל להתחרות בבאיירן/ריאל/פסז/אנגליות
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  9. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    1. התייחסתי לגופו של עניין מתחילת הדיון. לקרוא לי מטריל זה אם כבר לברוח מגופו של עניין.

    2. אמרתי לדעתי מי יעזוב, כלומר מוראטה בלבד. ולדה ליכט התייחסתי כשחקן שיישאר (לאורך כל הדיון הזה מרגע שפתחתי אותו, מי שהחליט שהוא יעזוב זה אתה).*

    3. הניתוח שלך (לו אני קורא פאניקה כי הוא משדר פאניקה) יכול להתבסס על סיטי או וואטאבר אבל *אותי* זה לא מעניין כרגע כי אני מתמקד ביובנטוס וביכולת שלה להבריא ולחזור לפסגה האיטלקית. זה השלב הראשון שלאחריו אפשר שוב להתחשב ב"איומי חוץ" כמו האנגליות וכו'.

    אם זה לא היה ברור קודם, אני מקווה שזה ברור עכשיו. אם זה לא ברור עכשיו, אז מצטער אני לא יודע להסביר את זה יותר טוב.

    4. אני לא מסרב להתייחס לכלום, להפך, גם התייחסתי למצב הפיננסי של המועדון והיכולות/אי היכולות שלו להשקיע.

    אני כן מסרב להיכנס לפחד כי אנחנו עוברים תקופה של התאזנות פיננסית אחרי ההרפתקאות שנכנסו אליהן קודם ואשר בשילוב הפנדמיה יצרו בעיה שכבר עכשיו מחזיקי המניות והאיש הפיננסי *החדש* (שכבר סידר את פרארי מפיאסקו כלכלי) עובדים מתוך תוכנית סדורה כדי לסדר ומתבסס על הדברים של אותו מנהל פיננסי לפיהם לא יהיו רכישות גדולות אבל גם לא יהיו מכירות חיסול.

    להלן - ייכנס שקל - ייצא שקל.

    ושוב - כרגע האנגליות לא מעניינות, מעניין לחזור לפסגת הכדורגל האיטלקי. אי אפשר להשתתף בגביע העולם אם לא השתתפת במוקדמות וכדי להשתתף במשחק של האנגליות וכו' (וזה אפשרי, גם עם פחות כסף מהן) צריך קודם לחזור לקדמת הבמה באיטליה.

    *גם הוספתי שאם הוא רוצה לעזוב, שיביא הצעה. ואמרתי את זה כבר כמה וכמה פעמים. אני לא מפחד מאף עזיבה, אף שחקן פה לא הוכיח שבלעדיו יובה לא מסוגלת להתקיים או להתחרות ולאף אחת מהמתחרות שלנו בצמרת אין בכלל שחקן שמתקרב לעלויות של דה ליכט אז אם השחקן כל כך רוצה לעזוב

    שיביא הצעה ראויה של סעיף השחרור.
    אנחנו נסתדר. רק חשוב שזה יהיה בזמן סביר ולא שנייה לפני סיום החלון.



    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/1/22
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    גם לפני 10 שנים אמרו שהליגה האיטלקית בקרשים ולך תתמודד עם הליגה הספרדית והגרמנית(היום זה התחליף בליגה האנגלית) גם אז יובה היתה צריכה לבנות את עצמה דרך הליגה כדי לחזור לטופ האירופי. בסופו של דבר ליגת אלופות זה נוק אאוט ובערב נתון עם הטקטיקה והקהל הביתי אפשר לגבור גם על קבוצות עשירות יותר. ככה היה מול ריאל ב-2015 ומול בארסה ב-2017. האם יובה יכולה להיות עצמתית כמו סיטי או באיירן? לא, אבל היא לא היתה כזאת גם בקדנציה הראשונה של אלגרי. כמו שאיציק אמר מה שמעניין כרגע זה להחזיר לעצמנו את הסקודטו, למרות שגם זה לא יהיה פשוט, הצמרת של הליגה האיטלקית מאד התחזקה.
     
  11. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אז רומאו אגרסטי מעדכן על דיבאלה את הדברים הבאים:

    [emoji599] At the beginning of October, Juve reached a TOTAL agreement with Dybala (8+2). Warning: not negotiations started, not advanced negotiations. Rather, agreement. With a handshake between manager Arrivabene and agent Antun.

    [emoji599] At the same time, since he had not been in the world of agents for so long, Antun had to sort out his position all around (first and foremost his domiciliation in Italy).

    [emoji599]In the last meeting between the parties - in December - Dybala's entourage was asked to postpone the signing until February for bureaucratic-administrative reasons. All this after the January market.

    [emoji599] As of today, nothing different has been proposed to Dybala's entourage with respect to what was agreed in October: no lower offer, no change to the conditions agreed in October. As planned, Antun is expected in Turin at the beginning of February.

    [emoji599] For Dybala, and his entourage, the priority was and remains Juventus. Precisely because of the agreement reached in October.

    [@romeoagresti]


    אז אולי איציק מטריל אבל לא נראה לי שאגרסטי הוא איציק.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא באמת קורא עדכון אחר עדכון בתקשורת לגבי דיבאלה, אני חושב שכשלים כאלה יש בכל משא ומתן וכל צד מושך לצד שלו. דיבאלה לא בכושר מקצועי\כשיר מספיק כדי שהביקוש אליו מרקיע שחקים וקבוצות היו מוכנות להתאבד עליו כמו לפני שנתיים-שלוש(?), הכסף לא הדבר הכי חשוב עבורו עם כל הכבוד לקבוצות בסדר הגודל של טוטנהאם. וזו כבר עונה שביעית ביובנטוס, חוזה נוסף זה כבר אומר עשור בשחור-לבן וסמל במועדון ודמות מאוד-מאוד מזוהה. אני גם לא חושב שיחתימו 'כוכב' בהתקפה אם הוא נשאר, יתמקדו בשאר העמדות שצריך לחזק.

    אגב, בפני דה ליכט עמדו שתי אפשרויות בזמנו - ברצלונה, כשהיה לה כסף, או יובנטוס, והוא בעצמו אמר שהוא רוצה ללמוד מבלמי על כמו קייליני, בונוצ'י וכן הלאה, הליגה האיטלקית שהיא בית ספר לבלמים. הגישה שלו, בין אם ראיולה מרחרח, לא פחות מזה שמקצועית הוא די נתקע במקום - די מאכזבת.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    Arrivabene על דיבאלה:
    "I said we would talk about it in February. There is not only him, there are also Cuadrado, Perin, Bernardeschi who is a European champion and De Sciglio. It is right to talk about everyone, in February we we will take the time to talk to everyone, including Dybala. "

    פרין = דה שיליו = דיבאלה = ברנרדסקי האלוף האירופי. כולם שווים.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אכן מקומם, לא מבין על מה יש לדבר בכלל, תחתמו איתו כבר על הארכת חוזה יא גלמים!


    אני מדבר על קוואדרדו כן?
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אין שום בעיה אם הם החליטו לא להמשיך עם דיבאלה או רוצים להחתים אותו בתנאים מסויימים בלבד, אבל אם הבטיחו לו משהו לפני חודשיים, טייקינג דה טיים יוביל לכך שהוא ישחק אצל קונטה. נשמע לי מוזר לעצבן את השחקן במשך חודשים כדי להתאים למדיניות זמנים שלא תואמת לשוק האירופי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.