יובנטוס 2020/2021 - רב הנסתר על הגלוי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏18/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא חושב ששנה אחת עם קבלת החלטות די גרועה (נו טוב, אולי גם שנתיים, זה התחיל כבר בשנה שעברה עם מינויו של סארי) צריכה לגרור החלטות כואבות, אבל היו עוד טעויות של יובנטוס לדעתי. אני גם די מופתע מכך שהיא לא פרשה מהסופרליג, אפילו בדקה ה-90 ומשהו. ריאל מדריד לא יכלה להניף דגל לבן ולהגיד שאין דבר כזה כי זו היוזמה של פרס במובן מסוים. ברצלונה כן עושה משהו בנידון: לאפורטה רוצה לצאת חלק עם פסילה של ההשתתפות בסופרליג באסיפה של הסוסיוס בסוף מאי / יוני. כך הוא לא יצטרך לשלם קנס לסופרליג וגם ימנע מעונשים של אופ"א (מתוך בארסה מאניה). אני לא בקיא בפרטים אבל מניח שזה ייגמר בקנס כספי שמן יותר ולא השעיה.

    אגב לא רק בספרד אלא גם באיטליה יש הרבה מאוד דיווחים על זידאן ליובנטוס, אני חושב שהוא לא ימשיך אצלנו גם אם יזכה באליפות וזה לא שמישהו יפטר אותו - הוא יקח את הרגליים וילך שוב. אמרו על זידאן הרבה דברים, שהוא מלטף לכוכבים, שהיה לו את רונאלדו. דווקא בעונה הזו הוא הראה יכולת של מאמן גדול לדעתי כשהביא אותנו למאי כשחלום הדאבל היה בחיים, התמודדנו עם מכת פציעות מטורפת. אני לא אומר שהוא יודע בהכרח לבנות קבוצה וזה לא הצליח לו בשלב השני במדריד (ואלוורדה הוא נקודת האור), אבל למרות שהסגל הזה בעייתי - זידאן מאמן עצום (וזה לא קשור לזה שהוא אימן את רונאלדו בריאל והיחסים בינהם הרמונים) ויש לו זיקה גדולה ליובה.
     
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    אנדראה אניילי היה יו"ר ה-ECA, הצהיר בתקשורת בשבועות שלפני ההכרזה על הסופר ליג שה-ECA במגעים עם אופ"א והוא אופטימי לגבי העתיד, הוא דיבר עם צ'פרין(לטענתו) ערב לפני(!) ההכרזה ואמר לו במפורש שאין לו ממה לדאוג ולא תהיה שום סופר-ליג(כשלמחרת התברר אחרת).

    הוא עשה מהלך שגרם לסכסוך עמוק עם כל צמרת הכדורגל האירופי ונתפס בעיני כל העולם בערך כשקרן הכי גדול בכדורגל. הוא רקח את המהלך הזה לא פחות מפרז וזה התפוצץ לו בפנים.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    Statement from Barcelona, Juve and Real - Juventus

    אחרי החתימה של 9 ה'פורשות' אתמול - יובה ריאל ובארסה מוציאות הודעה משותפת שלא אומרת הרבה, אבל רומזת לכך שהם שוקלים צעדים משפטיים נגד הפורשות ורמז לאופ"א שהאיומים שלהם והסנקציות שלהם לא יחזיקו מים בבתי המשפט האזרחיים.
     
  4. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    "הוא עשה מהלך" זה קצת גדול מדי. יחד איתו עשו את המהלך 11 מועדונים, תשע מהם לכאורה קיבלו כל מיני הטבות מאופ"א כדי לפרוש (אחת מהן בכלל הייתה אמורה להיות מורחקת לשנתיים מהמפעל אבל "באורח פלא" ההאשמות נפלו והם בגמר אחרי ביזיון שיפוטי נגד דורטמונד) ונשארו 2-3 איתנות בדעתן שצריך לעשות שינוי במבנה הכדורגל האירופאי.

    הנושא הוא ממש לא שחור מול לבן ואניילי אולי נתפס "כשקרן הכי גדול" אבל זה לא אומר הרבה. פרז נחשב כבר יותר מעשור לשקרן הכי גדול ואופ"א הייתה "בכיס" שלו לאורך כל הזמן הזה, הקבוצות עשו איתו עסקים כי זה השתלם להן כלכלית וריאל מדריד הפכה למועדון החזק בעולם הכדורגל, כנ"ל לאפורטה בתקופתו הקודמת בבארסה ככה שבסופו של דבר הכל סובב סביב הנושא הכלכלי. עד כה יובה לא החתימה אף שחקן בגלל שאניילי היה יו"ר ה- ECA.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/21
  5. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    שאני אומר עשה מהלך, אני מתכוון מנקודת מבטו של אוהד יובנטוס, שמתעניין בהשלכות על המועדון אותו הוא אוהד, ולא על הסופר-ליג ככלל. ברור לי שאניילי לא עשה את זה לבד, אבל הוא היה דמות מרכזית מאוד במהלך. מי מבעלי 12 הקבוצות היה דמות כלכך מרכזית ב-ECA ובקשר כלכך הדוק עם אופ"א על הנושא מלבד אניילי? אולי פרז.

    יכול להיות שבסוף חוקי המשפט יהיו עם אניילי ופרז, ואופ"א תאלץ להתקפל מולן בנוגע לסנקציות(מעניין יהיה לראות אם אכן תרחיש כזה יקרה, איך יגיבו אותם 9 מועדונים שפתאום שילמו לאופ"א 'סתם' ויכלו גם ללכת לבית משפט) ואנחנו נחזור לצ'מפיונס(במידה ונסיים בטופ4) והכל יהיה בסדר בהיבט הזה.

    אני מרגיש שאניילי איבד את זה. מנק' מבט חדשנית(האצטדיון,המוזיאון,המלון והכפר ועד הלוגו והמיתוג) להיסטריה(אלגרי,מארוטה,רונאלדו,סארי,פירלו) וקבלת החלטות שנראית לא מחושבת ולא מתאימה להובלה של ארגון כזה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אניילי יחד עם פרז וברתומאו היו "אדריכלי" המהלך הזה, אלה העובדות ואי אפשר להתכחש אליהן.

    האיומים של אופ"א נראים לי יותר כמו ניסיון של נחש לא ארסי להגדיל את עצמו כדי להפחיד את הטורף אבל אני לא בקיא בזה, אני רק יודע שממה שקראתי בכל מיני מקומות, יש ערכאות גבוהות יותר מפיפ"א ואופ"א שאפשר לפנות אליהן בנושאים הללו כך שאני לא מאמין שבעונה הקרובה יהיו השלכות כלשהן על יובנטוס (וריאל ובארסה) בכל נושא ליגת האלופות. עם כל הכבוד לאופ"א גם הם כפופים לבית הדין העליון לספורט (שבעצמו כפוף לבית המשפט הפדרלי בשוויץ) ודיונים שכאלה לוקחים זמן.

    לגבי האם אניילי "איבד את זה" או לא אני באמת לא יודע. ישנן החלטות שאני לא מסכים איתן ולא מבין אותן (ההתעקשות על רונאלדו שמובילה לפיטורי מאמנים סדרתיים, המשכת החוזה לפארטיצ'י ועוד') אבל את הקדמה ואת מה שהוא הביא ליובנטוס אני לא הייתי מבטל כל כך מהר, כמו עם מארוטה יקיר הפורום, החלפות לא תמיד מצליחות ומספקות את הסחורה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    שים לב שכתבתי על כך בעצמי, ואני ממש לא מבטל את מה שעשה עבור המועדון, אלא תוהה האם הוא האיש המתאים להמשיך ולהוביל את המועדון, זו שאלה אחרת לגמרי, כזו שהישגי העבר הם לאו דווקא רלוונטים לתשובתה.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,582
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    הכאפה בקרדיף השפיע על כל אוהד יובה בצורה אחרת. לאניילי זה כנראה גרם לחשוב שאם יובה רוצה להביא את הגביע עם האוזניים היא צריכה לחקות את ריאל מדריד. אז בהתחלה הוא הביא את רונאלדו וניסה לבנות את כל הקבוצה עליו. אחרי זה הוא מינה את פירלו כי הרי אם הקונספט של כוכב עבר חסר ניסיון עבד עם זידאן למה שלא יעבוד עם המאסטרו. אלוהים שישמור הוא אפילו נגרר אחרי פרס עם הסופרליג. חסר היה רק שהיה גם קונה ברזילאים בני 14. יובה תמיד היתה מועדון עם יחוד משל עצמו וזה היה סוד ההצלחה שלה. אף פעם לא היינו הכי עשירים אבל תמיד היינו הכי חכמים, הכי ממזרים, וחפים מכל פופוליזם. ברקע שניסינו לחקות מועדון אחר איבדנו את היחוד הזה ואיבדנו את הדרך. לא לוקח מאניילי את מה שעשה בשנים הראשונות, אבל הנזק שעשה בשנים האחרונות היה עילה לפיטורין בכל חברה פרטית במשק.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לא הבנתי עדיין מה הקטע של הדיבורים על 'להחליף את אניילי'. הוא לא הבעלים של הקבוצה? מי בדיוק יכול לפטר אותו?
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,582
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    הוא לא. הקבוצה בבעלות קונצרן EXOR ששייך למשפחת אניילי. אנדראה הוא הנשיא של יובה לא הבעלים.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    נו? לא הבנתי מה ההבדל. אז הוא דה פקטו אחד מהבעלים, כשהשאר הם בני משפחה שלו.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,582
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אקסור כמו כל תאגיד זאת פירמידה גדולה. יושבים שם בכירים במשפחה, יושבים שם בעלי מניות. כמו שהם החליטו למנות את אנדראה הם יכולים להדיח אותו. לא יודע אם זה באמת יקרה, אבל הוא לא חסין.
     
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    מסתבר שרונאלדו ואניילי נפגשו עם ג׳ון אלקן היום, מקווה שג׳ון יצא בתחושה הנכונה לגבי הפגישה בסוף החודש
     
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,306
    לייקים שהתקבלו:
    2,051
    מין:
    זכר
    אלקן אלקן כל הזמן אני שוכח את שמו. הוא הגיס של אנדראה, נכון?
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    https://si.wsj.net/public/resources/images/B3-EI067_fallba_4U_20190620131632.Xxx
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.