הקבוצות האנגליות במפעלים האירופיים - עונת 2020/21

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏28/8/20.

  1. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    תומי, זה שג'יימס ומאונט עברו תהליך בפן האישי ותרמו לזכייה הזו זה נהדר, אבל אין לזה כל קשר לאותו "תהליך" שאני מתכוון אליו.
    הקרדיט פה מגיע בעיקר לטוכל, מה שהוא עשה בעיניי זה לא פחות מפנומנלי. ועוד בכלום זמן.

    רוצה לומר, שלפעמים, כדי להביא את המועדון שלך להישגיות אתה צריך פשוט לדעת מתי לחתוך את המאמן הנוכחי ולהביא אחד אחר במקומו. חתכו את למפארד בזמן, ובמקומו הביאו את טוכל שהתגלה כהברקה. עד כדי כך פשוט.
    לא היה צריך כאן שום תהליך. העניין הוא שהמילה הזו הפכה לתירוץ של חוסר הצלחה. ביונייטד משדרים גישה של תהיה סבלני, הקבוצה עוברת תהליך. איזה תהליך בחייאת זומזום? אולי תהליך של בזבוז זמן וכסף.

    ואתקן אותך, דווקא כן יש התקדמות אישית אצל שחקנים. שואו, מקטומיניי ואפילו פרד שהוא כדורגלן נוראי בעיניי.
    בסה"כ אפשר לראות שיפור ביונייטד הנוכחית לעומת היונייטד של השנים האחרונות רק בגלל שכמו שקיי ציין, מהתהום של מוריניו אתה יכול רק לעלות. סולשיאר היה האיש במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להרים את המועדון מהאשפתות. ועל זה הוא זוכה לקרדיט מוגזם בגלל מקבלי החלטות שלא מבינים בערך כלום.
    אז כן, יש מגמת שיפור קלה אבל לא צריך להיות גאון כדי להבין שהיא לא באמת מספיקה ובטח שלא מצדיקה את הישארותו של סולשיאר בתפקיד. בשנתיים וחצי של אימון הוא הוכיח בערך 300 פעמים למה הוא לא יכול להיות זה שיקח את המועדון לנקסט לבל. מאמן חביב ותו לא.
    אפילו את ויאריאל העלובה הוא לא הצליח לנצח במסגרת מפעל אירופי כשהסגל שלך שווה פי 10 בערך משאר הקבוצות. פשוט מביך.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.