הפועל תל אביב 2021/22: עם הפנים לצמרת, חושבים התקפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    הוא לא פאתט, הוא משלם כסף טוב לעורך דין טוב.

    קודם כל אם התירו לו חוזה שלא כחוק, אני מקווה שהוא קיבל את כל הפיצויים שהגיעו לו.

    בנוגע לשאר הטענות, לא מעניין אותי מה יהיה שם, אבל זו העבודה של העורך דין. כמה אנשים שעוברים תאונות כאלה ואחרות לא תובעים בנוסף לנזק הפיזי/כלכלי גם על נזקים נפשיים או שהשפיעו על עתידם בצורה כזו או אחרת? הייתי מופתע אם העורך דין לא היה מנסה לפעול כך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/10/21
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    טוב מאוד שזכה,ועוד יותר טוב שהוא תובע אותם על חיסול קריירה,והוא גם יקבל. אמן יגרום להם לפשוט רגל.
    אין לי דבר נגד הפועל ת"א,יש לי בעיה עם הניסנובים. מי שמפר חוזים באופן סידרתי,זה מה שמגיע לו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש עוד שורה של שחקנים עם שמות פחות 'סקסיים' ומושכי עניין ממאור בוזגלו שייתבעו את המועדון ובצדק, אנחנו לא נצא בזה. הניסנובים הציגו חוזים כאילו זה קיוסק ולא מועדון כדורגל שפעם היה מכובד, חבל. הבחירה ההגיונית של בוזגלו הייתה צריכה להיות מכבי חיפה, אבל אותו אגו לא היה מאפשר לו גם לחתום במכבי פתח תקווה לדוגמא עם שכר נמוך. הייתה כאן התרת חוזה חד משמעית, הוא צודק, גם אם כל הפסטיבל מסביב מגעיל אותי - הוא העדיף להתמקד בריאליטי ולא רצה לחזור לכדורגל, ומותר לקלינגר להתייחס אליו איך שהוא רוצה וגם להעלות אותו בדרבי בפיגור 3:0 גם אם זה לא נראה לו. מה שכן, מעניין אם המועדון יכול לעשות משהו או 'לקנוס' אותו על כל ההשמצות ברשתות החברתיות ועניין "הכוח עליון" הזה.
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    הכוונה של בוזגלו בחיסול קריירה היא שבגלל עד שאין החלטה בבוררות הוא לא כל כך יכל למצוא קבוצה חדשה (בגדול הוא כן היה יכול אבל לא היה מקבל יותר מדי כסף מהפועל ת"א) ובגלל זה תבוא תביעה של חיסול קריירה .
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הוא יכול לשחק בנבחרת גולדסטאר או עם משה חוגג בליגה ג'. קבוצה חדשה עאלק. פרש לפני 3 שנים ורוצה להמשיך לאכול חינם
     
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    מישהו הצמיד לניסנוב אקדח בחתימת החוזה?
    הפועל הפרה חוזה והבחור פוצה במה שהשופט החליט.

    אם היה תהליך בוררות ועד לסיומו לבוזגלו לא הייתה אפשרות לחתום על חוזה, יש לו גם קייס להאשמה השנייה. לא מבין למה לקרוא לו אוכל חינם? כי היה בשלהי הקריירה?
     
    Sir Alex Ferguson, EsheD ו-Roma אוהבים את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בנוגע לחוזה הוא צודק. בנוגע לתביעה על לחיסול קריירה יש קייס טוב להפועל ת"א.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    - ה-0:1 על בית"ר ירושלים אתמול היה הניצחון הראשון של הפועל תל אביב על 'היריבה שאנחנו הכי שונאים בליגה' (כביכול, עקיצה לאופיר קריאף) בבלומפילד עם קהל - מאז עונת 2011/12 (שער סולו של טוטו תמוז).
    - בן ביטון עם שלושה בישולים העונה בליגה בשישה מחזורים - הוא בישל נגד הפועל קריית שמונה, הוא בישל נגד מכבי פתח תקווה וכאמור אתמול.
    - שלומי אזולאי.
    - מקצועית: שלומי אזולאי הקשר יוכל לשחק כמות משמעותית יותר של דקות במשחק נגד הפועל חדרה, שי אליאס חוזר מהרחקה וייתחרה עם יואב הופמייסטר כנראה, וכמובן נותרת שאלת מערך שלושת הבלמים (לדעתי - מיותר), כאשר גם ניר קלינגר יחזור לקווים כמובן.
    - עידן ורד שיחק מצויין אבל עדיין אין לו אף שער או בישול העונה ב-454 דקות וזו בעייה - הוא שיחק יותר מכל שחקני ההתקפה: פארליי רוסה עם 436 דקות, יואב תומר (שני שערים) עם 308 דקות, לוסיו עם 256 דקות ואושר דוידה עם 177 דקות בלבד.
    - אגב בדקתי קצת נתונים, הפועל לא דורגה במקום הרביעי בשלב הזה של העונה מאז עונת 12-13 עם יוסי אבוקסיס על הקווים אז היינו במקום השלישי. להפועל 11 נקודות, הכי הרבה מאז כאשר 15-16 עוד הייתה העונה הכי סבירה באמצע עם תשע נקודות. בעונה האמיתית האחרונה שלנו בצמרת, זו שפתחנו עם איתי שכטר, גילי ורמוט ועומר דמארי - להפועל היו 8 נקודות בשלב הזה.

    - וכמובן, אי אפשר בלי הבלאגן שהיה אתמול - פורסם שתובע ההתאחדות יידרוש לסגור את שערי 4-5 לכמה וכמה משחקים, אל תופתעו אם גם יהיו משחקי רדיוס אולי ובמחזור העשירי מכבי חיפה אמורה להגיע (הדרבי - אנחנו האורחים).
     
    Sir Alex Ferguson ו-חייל שוקולד אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יניב פרנקו מפודקאסט 'צבע אדום' העלה סוגיית מעניינת בטור לספורט5: קול קורא - היעלמות שירי השחקנים ביציע

    ישנה התייחסות לשער5 וספציפית להפועל תל אביב גם, אבל אני חושב שזו "תופעה" שמתרחשת בכל הקבוצות, או שאני טועה? לא זוכר את אוהדי בית"ר מעודדים מישהו מאצלם לפני המשחק בבלומפילד לדוגמא. בכל מקרה כמה נקודות:

    - אני חושב שזה שייך לעידן הנוכחי ובכלל, אנשים היו מגיעים פעם הרבה יותר מוקדם למגרש, להריח את השטח. היום כולם בטלפון ובודקים כמה-כמה במשחק המקביל, גם בשער5 יש כאלה.
    - מעבר לכך כמובן שאין שחקנים אמיתיים להזדהות איתם, כל אחד יבקיע כאן חמישה שערים ויעבור למכבי תל אביב, זה מדויק מאוד. מהסגל היום למי אשיר? לאיינבינדר? איזה שחקן בכיר יש בקבוצה הזו? הייתי שר רק לטועמה.
    - שירי השחקן המרגשים ביותר? טוב, אני באופן קבוע במגרשים מ-2007, עד אז היו הבלחות. כמובן של אלימלך, אפילו דגו ("בא לוולפסון מהאויב"), ורמוט, טופוזאקוב - כל החלומות מתגשמים בלב, עומר דמארי ("לא נותר לנו אלא לחבק את הצער"), אוגבונה, אפילו קנדה (אמריקה) ופאביו ג'וניור בלחן "חלומות" של אייל גולן. לשכטר היה שיר גם כן מגניב - שקר החן הבל היופי.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני בעד ההיעלמות.
    שיר מיוחד מגיע מבחינתי רק ליחידי סגולה כמו דמארי.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה דברים:

    https://www.sport5.co.il/Sip_Storage/FILES/8/Size304X227/1139388.Xxx

    * שערים 4-5 נסגרו לקראת המשחקים הקרובים, משחק הבית הבא שלנו (אחרי הפגרה ) - האלופה מכבי חיפה כמובן. עונש על השלכת החפצים נגד בית"ר ירושלים (גם במשחק האחרון זה קרה, אבל 'בקטנה').
    תמיד זה קורה לנו על משחק גדול אבל עזבו. כל העאלק גברים בשער 5 שמעודדים בלי סוף, באים עם מצב רוח, בלי חולצה, נותנים את הגרון וכועסים 'בלי טלפון' - אתם שווים לתחת אם בגללכם הקבוצה נענשת. מגעיל, טפי.
    * יש לי כרטיס לדרבי החוץ נגד מכבי תל אביב בראשון הבא, לא האמנתי שזה קרה. ממשחקי "החוץ" הבודדים שאני ממשיך ללכת. לא יכול לקחת את ה-0.000001% שהקבוצה תנצח סוף סוף את הצהבת ואני לא אהיה שם.
    * מקצועית: המערך של שלושת הבלמים כביכול יותר מתאים לנו עכשיו הרי מכבי ת"א מגיעה ואחר כך מכבי חיפה. בפועל אני סולד ממנו, השנה יש סגל התקפי לא רע גם אם חסר חלוץ ושלומי אזולאי הקשר צריך להיכנס לעניינים.
    * נוסטלגיה: 20 שנה ל-1:1 נגד צ'לסי המרגש והמצמרר בסטמפורד ברידג', התיקו ההירואי שלנו ותודה לשביט אלימלך - ציון 10, למילאן אוסטרץ שבאירופה כל בעיטה שלו הפכה לגול. רביעיית ההגנה (כולל השוער)+קישור אחורי הכי טוב שהיה בכדורגל לדעתי, היו ימים. עברנו את הבלוז אחרי 0:2 אדיר בבלומפילד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/21
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד יהיו ימים יפים יותר וכאלה מתסכלים, הטבלה כן תקבל צורה ויהיו קבוצות שכן יאכזבו, ועדיין חשבתי על זה: חלון ההעברות הזה הוא מבחן של ההנהלה של הפועל ת"א. ולמה? ההתנהלות תראה את מידת השאפתנות, אם קיימת כזו. הפעם לא נהיה בסכנה של ירידת ליגה. זה לא אומר שלא צריך חיזוק... האם יגידו 'טוב, אפשר לגרד פלייאוף' ובסוף נפספס אותו בנקודה או שתיים, או שירצו להפוך את העונה הזו למהנה יותר, לחזק את ההתקפה, להתאבד על המקום הרביעי, לפחות לנסות. הקהל עשה מנויים ומגיע במספרים לא רעים, אין כבר את תירוץ 'הקורונה'. אפשר לשחרר את לוסיו הכושל (אלטמן יגיע בהשאלה בינואר אם לא יצליח בפורטוגל?), אולי לשקול גם לוותר על שלומי אזולאי.

    מילה על הדרבי הממשמש ובא - מבין את זה שיש לנו מגנים שכביכול טובים בהתקפה ומה שבטוח - הם לא טובים בהגנה. אני גם לא מזלזל במכבי, יש שם כישרון. אבל השאיפה שלי היא לשחק בדרבי עם שלושה באמצע ולא עם שלושה בלמים. איינבינדר-הופמייסטר-אליאס (היה מצוין בדרבי האחרון בליגה וסיפק בישול ענק).
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בוקר טוב אנשים, היום דרבי. אז מה, "אין שקט היום!", "בלי טלפונים", "מי שיושב פה יש לו אחריות", "תביאו נקודות" - ועוד הרבה קלישאות וגם. "המורי הזקן, השוט על כתפו.."| יש לי כרטיס למשחק, גם אני הופתעתי, מתכוון להגיע למגרש מוקדם כמו בגמר הגביע המטורף בשנה שעברה (שעתיים לפני), הפעם אני שוב בשער 5, ביציע של השרופים (ולא ביציע העיתונאים כמו אז - אל תשאלו מה קרה). מודה שאני מתרגש קצת, מבטיח לעצמי לחייך עד שנספוג את השער הראשון.

    זה מדהים שבתחילת דרכי כאוהד הפועל, היינו הקבוצה הבכירה בעיר, מי זוכר את זה בכלל. הקבוצה של הדאבל, כשלהם אין כלום חוץ מאבי נמני. שלוש שנים בלי הפסד בדרבי, רבע גמר גביע אופ"א, הדרבי ההוא של טועמה-בלילי-בן לוז שכל שער יפה מהשני, תקופת רגיעה ואז טלקיסקי עם עוד גול שלא נשכח לעולם, הדאבל ואפילו עברנו אותם במספר הניצחונות ההיסטורי. מי האמין שכך יהיה. אני הכי זוכר איך הם שמחו בתיקו, ב-0:0 (בוקר טוב לאיתי שכטר), ולרעה, את הדרבי בו ערן זהבי, בצד הלא נכון - כבש את השלושער. באותו ערב גם כתבתי בוואטספ לבחורה שממש אהבתי וזה די נגמר, היה עצב כפול. ירדתי לחגוג בטירוף את ה-1:2, ישבתי בשער5 והגעתי עד לשורה התחתונה בריצה, דחפתי כל מיני אנשים וכולם מבסוטים. עוד לא הספקתי לעלות למעלה ומסתבר שדגני הכשיל את טל בן חיים. והסוף...

    אני עדיין סוחב עליי את השוד של העונה שעברה, אולי אפילו ירדה דמעה בגמר הגביע, יותר מאותו 5:0 אומלל במהלכו סגרתי את הטלוויזיה כבר אחרי השער השני. זה הרגיש משום מה שאם לא עשינו את זה בעונה שעברה למרות שהכל היה טוב עד דקה 70 - זה לא יקרה לעולם. זו כבר קללה, זה כבר עניין מנטאלי, אנחנו כנראה מפחדים מהם. לא יודע אפילו מהי מטרת הפוסט הזה, לכתוב מקצועית כמו - חבל שגוטליב אף פעם לא כאן שצריך אותו, או 'עד שאושר דוידה מתורגל ב-11 אז דווקא כחלוץ?' או שהפעם הפערים בין הקבוצות קצת הצטמצמו בגלל החולשה שלהם - זה לא ממש משנה, זה לאו דווקא פן מקצועי. אנחנו קבוצה שמתפרקת בשנייה וחבל. כבר שכחתי איך זה מרגיש לנצח אותם, אני כל כך מתגעגע. אפילו לעלות סטורי מחורבן באינסטגרם - "הבאתי את הדרבי"\"אדום עולה בבלומפילד".

    לזכר הימים היפים בחרתי את חמשת הדרבים הכי גדולים:

    https://images.one.co.il/images/one/450_250/gg796833.Xxx

    1. עונת 2009/10, מנצחים את מכבי ת"א 2:4 בסיבוב השני| כבר הובלנו אפילו 0:3, היה ריח של חמישייה באווירה, קרקס של ורמוט ושכטר, הצגה של ורמוט, דה סילבה והחגיגה ובעיקר: זה היה ערב היסטורי, עברנו אותם לראשונה בהיסטוריה והיה להפועל מאזן חיובי בדרבי.
    2. עונת 2002/03, ה-1:3 בסיבוב הראשון| הפועל הייתה קבוצה של הגנת ברזל ובאותו ערב הייתה אחראית לשערי העונה. טועמה כל כך אהב לסובב לחיבור ובטח נגדם, זה כמו פנדל בשבילו, השער המטורף של בלילי, דרבי האבוקות וכן הלאה, אני זוכר הכל.
    3. עונת 2007/08, ה-1:3 בסיבוב השני| השער של דימיטאר טלקיסקי הוא הגדול ביותר שראיתי כאוהד הפועל תל אביב, תפסנו את הראש, לא האמנו, כמה הוא היה טוב. וגם הסיום בסוף 'פאביו ג'וניור פריירה'. עונת הבכורה שלי כמנוי בשער5, אין דברים כאלה. גוטמן ואבוקסיס, הצמד-חמד.
    4. עונת 2006/07, ה-0:3 במחזור הסיום| כל גול בצבע אבל איך ברדה הרשה לעצמו לנגוח לקיבינימאט? 0:4 היה הופך לניצחון הכי גדול שלנו בדרבי לדעתי ומעבר לכך היינו עוברים אותם בטבלה. הפועל בהרכב טלאים, אחרי עונת גביע מפוספסת - מפרקת את היריבה. אבוקסיס בכדור חופשי, טועמה, והנה דואני ו-0:3 מבישול של בונדר הבלם !! דה ברונו היה חלוץ, עאמר מנצור גם שיחק.
    5. עונת 2004/05, ה-0:3 עם שייע פייגנבויים| אוגבונה בעט מכל הלב והבקיע את השלישי, גם רומן ואסיליוק או משהו כזה - הבקיע. עונת תחתית מחרידה ואז מסע היחלצות ושני דרבים שלנו.
    נותרו בחוץ: דרבי ה-0:0 האגדי, בדיעבד| הניצחון האחרון שלנו בדרבי - 1:3 בעונת 2013/14 - דמארי מרגש ודגני לחיבור| הניצחון 1:3 בעונת 2011/12 - רק כי אלרואי כהן הבקיע.
     
    FreakinMoney אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    "הדרבי החגיגי" כבר מאחורינו, אחרי פגרת הנבחרות מצפה לנו שבוע קשה עם משחק בית נגד מכבי חיפה (שערים 4-5 סגורים) ואז מתארחים בטוטו טרנר נגד הפועל באר שבע, ולקראת סיום הסיבוב הראשון הפועל עלולה למצוא את עצמה לא ממש במקום הרביעי עליו רצתה להסתער.

    - אדי גוטליב עשוי לשוב למרכז ההגנה וסביר להניח שנגד מכבי חיפה יימשך מערך שלושת הבלמים.
    - אושר דוידה השווה את מספר שעריו העונה לזה של כל העונה שעברה - שלושה, הפעם ב-305 דקות. הוא צריך לשחק, לדעתי על חשבון עידן ורד. אולי נגד קו הגנה גבוה שוב נראה אותו כחלוץ חוד.
    - ואם לא, שאלת מיליון הדולר: שלומי אזולאי האיטי? לוסיו שנראה מאוד מנותק מאז שהגיע? יואב תומר שהיה חלש אתמול?
    - שי אליאס היה טוב בדרבי ובטח שקלינגר רוצה להחזיר אותו אך יואב הופמייסטר קצת יותר הגנתי ממנו.
    - תיאורטית בלבד: מאמן שהייתם רוצים לראות על חשבו ניר קלינגר על הקווים.

    - אחרי המחזור התשיעי יש לנו 15 נקודות, איפה זה עומד ביחס לעבר? עדיין פתיחת העונה הכי טובה אז עונת הרב"ש ב-2013-14 אז היה לנו מאזן זהה כשהציפיות היו שונות לגמרי ודורגנו במקום הרביעי כמו עכשיו. עם יוסי אבוקסיס שנה קודם לכן היו לנו שלושה ניצחונות מול שישה הפסדים ודורגנו במקום השלישי. שנה קודם לכן עם דרור קשטן מאז 5-2-2 ומקום חמישי. עם אלי גוטמן פעמיים דורגנו במקום השני: בעונת הדאבל היה לנו מאזן 5-3-1 (פתיחת עונה מהוססת) ובעונת 2010-11 היה לנו מאזן של 6-1-2.
     
  15. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    שנה שעברה נגד חיפה נתנו 2 משחקים גדולים ששניהם נגמרו בהפסד.
    המשחק הראשון בסמי עופר היה משחק בלי הגנות והפועל בעטה כמות כדורים שלא בעטה כל העונה (זכורה ההצלה של ג'וש כהן לאלטמן) בחסות הגנה מזעזעת של חיפה, עדיין לחיפה היו יותר מצבים ומשחק שיכל להגמר בתוצאה מוזרה נגמר ב-1:0 לחיפה.

    לפני המשחק ההוא פוטר משה סיני וכולם היו בטוחים שקלינגר הולך ביחד איתו והקבוצה הולכת להתפרק ולהתבזות, אבל המשחק הזה החזיר איזה תקווה לדרך חדשה ואולי השאיר את קלינגר, שבראיון אחרי המשחק הבהיר שלא ישאר בלי חיזוק.

    המשחק השני בבלומפילד, אם אני זוכר נכון נפתח בבליץ' של חיפה, אנחנו השוונו משום מקום, רודריגס נתן שער אדיר ואז השתטלנו על המשחק.

    העניין הוא שהשנה בגביע הטוטו נתנו משחק בסגנון של מה שהיה אתמול וכזה אני לא רוצה לראות. משחק ההגנה שלנו יותר גרוע ממה שהיה בשנה שעברה וללכת אחורה מדקה 1 רק יוביל לתבוסה.
    אני לא רואה סיכוי להוציא נקודות מחיפה אז אין מה להפסיד במשחק כזה, ב"ש למשל יותר פגיעה מחיפה ושם אולי יש מצב להחזיק יתרון ולסחוט תיקו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.