הפועל תל אביב 2020/21: זה לא אותו דבר מלבד הגעגוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קראתי אתמול בישראל היום שאם נישאר בליגה ניר קלינגר יקבל חוזה חדש ושכרו ישודרג - כרגע שכרו המוערך הוא 30 אלף שקל בחודש, שכר די נמוך יש לציין.
    אתמול אגב קלינגר התראיין ואמר הרבה. הוא שוב דיבר על המצב בקיץ שעשו הכל כדי לקבל את רשת הביטחון והיה ברור שתגיע תגבורת בינואר והוא המליץ לבעלים או לפטר אותו אם לא מאמינים בו או לצרף שישה-שבעה שחקנים.

    [​IMG]

    הנסיגה של הצעירים: "חלק מזה באשמתי במרכאות. ברגע שהייתה לנו את הפלטפורמה הטובה והנכונה לתת לשבעה-שמונה שחקני נוער לשחק זה נהדר. לא היינו עושים את זה בפלייאוף תחתון אבל מתוכם הייתה המחשבה שישתלבו שניים-שלושה ולא יותר וזה מה שקורה היום. שי אליאס בן 21 שחקן נבחרת צעירה, דני גרופר ודורון ליידנר מתחרים על מקום בהרכב וכרגע דני משחק טוב וכנ"ל לגבי שי אייזן שדומה לשי אליאס. אושר דוידה בן 19 עשה קפיצה נהדרת. אנחנו לא באים ואומרים רק שחקנים צעירים. אם מועדון מייצר שני שחקני הרכב צעירים בעונה זה הישג. בית"ר ירושלים מתהדרת באביאל זרגרי שהוא שחקן אחד נפלא ואני מפרגן לו. גם רז שלמה משחק. יש לנו ארבעה שחקני הרכב. מכבי ת"א היא חריגה בכך שכולם הפכו לכוכבים, הם יצאו להשאלה ועשו את המסלול הנכון".

    מתי הפועל ת"א תתמודד על תארים: "במצב נורמלי אין שום סיבה שהפועל לא תהיה בטופ4. כשיש מכירה של 10,000 מנויים אני מתכוון. אני חושב שעשינו עבודה טובה במה שאפשר – השוער ארנסטס שטקוס, וגם סיאנדה קולו. כולנו טעינו וכולנו תיקנו אבל כשעושים עבודה רצינית ומעמיקה – אין שום סיבה שהפועל לא תהיה בטופ4. היא לא חייבת להיות בתקציב של 50 או 60 מיליון, גם תקציב של 30-35 מיליון שקל הוא הגיוני. נצטרך לשרוד ואני מקווה בעזרת השם שכן ויש לנו בסיס מצוין לעונה הבאה שחתום ברובו. לא תמיד כסף הוא שם המשחק גם הפועל קריית שמונה לקחה אליפות".

    חזרת הקהל במתכונת מצומצמת: "זו החלטה קשה ביותר. זה לא התפקיד שלי, אני רק המאמן. איך נבחר את ה-1,500? זו ממש דילמה וזו בעיה אבל מצד שני אתה אומר שהמנהלת החליטה את זה ובעלי הקבוצות החליטו שעדיף להכניס רגל אחת בדלת. אני לא כל כך שמח עם זה. זה מתסכל כי יש כאלה שלא ייכנסו. צריך להגיד את האמת אבל זה מה יש".

    ****************
    להגיד לכם את האמת אני כבר לא יודע, אולי יציבות חשובה, אני לא חושב שיש מאמנים מי יודע מה בשוק. הוא נותן מה שהוא יכול עבור הקבוצה ללא ספק למרות שיש דברים שאני לא אוהב. כמובן שאם בקיץ הציפיות יהיו קצת שונות כמו מעבר לרק הישרדות - אני צופה פרידה מהירה.
    לגבי מתי נחזור לצמרת - זה בדיוק מה שאני אומר, שגם בלי תקציב בשמיים אפשר לעשות עונה יפה (העונה שעברה לא ממש כזו) עם שדרה מקצועית וניהולית נורמלית, להגיע לפלייאוף עליון וליהנות וכמובן לא יכול לחכות שהקהל יחזור. 10,000 מנויים לא נעשה כל כך מהר וגם לא 8,000. אבל צפוי לנו קיץ לא פשוט - אושר דוידה יילך, עומרי אלטמן, אולי גוטליב למרות שהוא לא משחק. בקיצור העונה האחרונה בה היינו חלק מהמשחק - 2013/14.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חחחחח חזר להתראיין אה?
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    אפשר לשים לב שבכל אתר תקשורת קלינגר מוזכר לטובה יתר על המידה.
    ייאמר לזכותו, הכישלון בחצי הראשון של העונה שייך בעיקר לבעלים ולמשה סיני שבנו את הסגל.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://www.israelhayom.co.il/sites/default/files/styles/wysiwyg/public/shooman22-02-10_IMG_9867.Xxx

    דגלאס דה סילבה בריאיון ל-'ישראל היום' רגע לפני המשחק נגד מכבי תל אביב בשבת, כן, השחקן שלא הפסיד דרבי באדום: "לא יודע אם שחקני הפועל מבינים מה זה דרבי, אולי הקבוצה צריכה שאחזור ואכבוש בנגיחה". הוא משחזר כמובן איך מכבי פחדו מאיתנו והיו מפסידים עוד במנהרה ("פחדו מאיתנו והיו עושים במכנסיים") ומדבר על הדרבי הזכור שלו והאמת קצת מערבב, דרבי הבכורה שלו היה בעונת 2008/09 והוא הזכיר את ה-0:1 מעונת הדאבל בסיבוב הראשון כשהוא כבש בנגיחה. הוא מזכיר גם את הדרבי השני באותה עונה, ה-2:4 ההיסטורי עם הצמד של שכטר כשהפועל עברה לראשונה למאזן חיובי בדרבים "זה משחק שהיינו צריכים לתת להם שביעייה" (הובלנו כבר 0:3).

    אז נכון שרק דיבורים זה לא מספיק ושחקנים שמבינים את משמעות המשחק זה לא מספיק לבד אף פעם וגם לא אם האוהדים היו באים וכל אחד היה מעודד כמו 15 אנשים - ועדיין. אני מתבייש מהמאזן שלנו בשנים האחרונות, לא רק מזה שלא ניצחנו מאז אפריל 2014 - אלא כל התבוסות. ה-5:0 בעונת הירידה ועוד עם דגני וגוטליב כבלמים - אסור פשוט אסור שזה יקרה, הרביעייה בסיבוב הראשון כשאחרי השער הראשון התפרקנו. כאילו זה יכול להיות קרב חפירות ויספיקו למכבי עשר דקות של כדורגל סביר כדי להשפיל אותנו. לא מצפה לקחת נקודה מחר ואין לי בעיה להפסיד 1:0 אבל דיר באלאק שיילחמו על הכבוד. שיירדו לגליצ'ים, אפילו אחד בהתחלה בלי קשר לכדורגל כדי להעביר מסר שלא יעשו מאיתנו צחוק, שיהיו אגרסיביים, שיפעילו לחץ, שיתנו את כל מה שיש להם, שלא יורידו את הראש אחרי שתי התקפות שלהם או אחרי 1:0 לא אגיד שישחקו 'בשביל הסמל' אלא בשביל הכבוד שלהם. אגב, סלים טועמה גם בגיל 40 היה נראה תמיד נהדר בדרבי וכנ"ל שי אבוטבול גם כשאיבד את קצב המשחק.

    הנה שני רצפים ארוכים ויפים שלנו:
    1999-2003: תשעה משחקים ברציפות ללא הפסד בדרבי: 5 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו [מסוף עונת הדאבל ועד הדרבי השני ב-2002/03]
    2008-2012: 11 משחקים ברציפות ללא הפסד בדרבי: 6 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו [תחילת 2008/09 ועד הסיבוב השני ב-2011/12].
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עוד פעם הכבוד והגליצ'ים?
    אלה יחסי הכוחות. אין שום קשר ללחימה ולכל הסיסמאות האלה.

    נטו המצאה ישראלית הכאילו "קורלציה" הזו בין תוצאה לבין "מידת לחימה".
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עזוב נו, אתה עושה צחוק. אז מה אומר, אין מה לעלות לשחק מחר נכון? הרי יש להם יותר כסף והם יותר טובים. אני שמח שאין לך ציפיות אף פעם וגם לקבל חמישייה זה סבבה מבחינתך. "לדרבי חוקים משלו" וכאלה זה הלאה ממך. לא רק בדרבי הפועל-מכבי אלא בדרבים בכלל ובכל משחק שהוא. היו לנו שנים מאוד קשות ואנחנו עדיין בחרא, רצף שלילי שרק אשתקד הסתיים לו - נגד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, ועדיין - הובסנו מול יותר מדי, יחס שערים של 11:0 זה לא מקובל. תבדוק אם למכבי יש מאזן כזה נגד קבוצה אחרת אשתקד וממש לא היינו הכי חלשים בליגה. תבדוק על הדרך כמה פעמים מכבי ניצחה השנה 0:4 בליגה.

    מצפה לא רק למלחמה אמיתית אלא גם יש גבול כמה שחקנים יכולים לאבד את הראש ולעשות במכנסיים. שיידעו שאם מקבלים מחר חמישייה זה לא עוד יום במשרד או מחזור שגם ככה אף אחד לא ציפה לקחת ממנו משהו.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    איך הגעת למסקנה שתבוסה בדרבי זה "סבבה" מבחינתי?
    אני פשוט לא מחפש לזה הסברים מונפצים של "הם לא נלחמים!!" ופשוט מכיר במציאות, בניגוד אליך (ולעוד אחרים).
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בהנחה שנישאר בליגה, בעיקר לאור הצרות שמסביב (מתחילים את ההרפתקה בפלייאוף התחתון עם משחק חוץ קשה נגד הפועל חדרה שמעלינו, שבת ב-17:00) - כמה שאלות לקראת העונה הבאה:

    * ניר קלינגר יישאר אני מניח ויש לו אתגר להפוך אותנו לקבוצה שתהיה בפלייאוף העליון על אף שהתקציב לא יהיה גבוה יתר (רשת הביטחון תלך, המנויים יחזרו חלקית). גם הסגל שהוא בינוני - לא יהיה מדהים.
    * אדי גוטליב רשם העונה רק תשע הופעות ליגה, הוא מהמשתכרים הבכירים בקבוצה. אם הוא יצליח לא להיפצע עד תום העונה אז ברור שהייתי שמח שיישאר בתקווה שמכבי תרצה שוב לקנות את רז שלמה בהרבה כסף. וברצינות: צריך לקחת את נושא הכשירות בחשבון.
    * אני חושב שזה קונצנזוס שדן איינבינדר צריך להיזהר וגם בן ביטון, מה לגבי ההתקפה? גיל יצחק הוא סביר. אלטמן מסיים חוזה, הוא לא כוס התה של הרבה אבל בסדר. לידור כהן דריבליסט שזה מרגיש לך שהוא מסוגל ליותר. אני מניח שאושר דוידה יימכר. שלומי אזולאי במבחן עד סוף העונה מבחינתי וגם רז שטיין.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כל קיץ מחדש אני מתפתה לחשוב שהקרקס של האחים ניסנוב יוריד את המועדון ליגה וכל עונה מחדש אני מגלה שאפשר לזרוק סיבוב שלם לפח ועדיין להיכנס לפלייאוף עם סיכוי ממשי לגמרי להבטיח הישארות בשלב יחסית מוקדם של הפלייאוף (אני משוכנע שביחסי הכוחות הנוכחיים, הפועל ת"א תגיע לשני המחזורים האחרונים בלי סיכוי מתמטי לרדת). הבעיה היא שבהפועל ת"א לא ממנפים את הקבוצות הלא רעות שמתגבשות אצלן באמצע העונה, כך שבקיץ הקרוב יש סיכוי שאהמר שוב על הפועל ת"א כיורדת, רק כדי להיזכר באמצע העונה עד כמה הליגה כאן חלשה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    השחרור היחיד משנה שעברה שהוא שערורייתי בעיני היה ספירובסקי.

    אני מקווה שבקיץ בכלל תהיה הפועל ת"T כדי שנוכל לדבר על "העונה הבאה".
    יש בקרוב את החלטת הקאס בנוגע לחובות וזה צומת דרכים די דרמטי לעתיד המועדון.

    בכל מקרה עם האחים ניסנוב התקרה של המועדון הזה היא כנראה לעשות גליץ' למאמן כי עלינו לפליאוף עליון.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דווקא העניין עם ספירובסקי מטריד אותך? מילה טובה קודם כן לניסו שהביא אותו, הוא בישל כבר בהופעת הבכורה שלו. החוזה שלו לא היה כבד מדי כלומר הבעלים הקמצנים שלנו לא ניסו לחסוך. קורונה, מצב בעייתי, הבינו לליבו והפגינו אנושיות ואני אהבתי. זה לא שאיתו היינו משיגים את הכרטיס לאירופה (בעצם, לא יכולים לשחק באירופה). הוא עזר לנו להגיע לפלייאוף העליון. הצגת יפה את התקרה שלנו עם הניסנובים והכל נשען על חולשת הליגה. אני עדיין חושב שהסגל הנוכחי גם כן הוא בינוני ואם היינו פותחים את העונה עם ה-11 האלה זה לא ממש 'פלייאוף עליון קל'. איינבינדר בינגו עצום, בן ביטון בסדר גמור. כל שחקני החלק הקדמי שהגיעו הם בסדר. זה יפה שהצליחו לטאטא מתחת לפני השטח את החובות לאופ"א. אני חושב שגם בלי זה כבר אין סיכוי שייקחו אותנו.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כן דווקא ספירובסקי.
    הוא היה שחקן ההתקפה הכי איכותי שלנו בעונה שעברה (כן יותר מאלטמן), זה שבזכותו הקבוצה הזו התחילה אשכרה לתת גולים, ואז בפגרת הקורונה הם שחררו אותו ככה סתם כי ביקש ללכת.
    זו התנהלות של בעלים שלא מעניין אותם כלום חוץ מלחסוך.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא פנה וביקש להשתחרר בזמן מגיפה עולמית מסיבות משפחתיות, לא חושב שהיה נכון לעמוד על הרגליים האחוריות. זה לא שזה קרה בינואר והיינו במאבקים על מנת להגיע לפלייאוף העליון. לי מפריע שהקבוצה הזו לא מסוגלת לשלם כסף על שחקנים ומקבצת מכל הבא ליד. גם בקיץ כשהיו מנויים ומכרו את ספורי וגוטליב במיליון יורו לדוגמא. לקח לו הרבה מאוד זמן להתניע ולדעתי הוא נתן חודש וחצי טוב ופרט לכך נעלם אבל כן ביחס לשחקנים הזרים שהיו אצלנו בשנים האחרונות (מדבר על התקופה בהפועל בכלל ולא על "הרזומה" שלו) - בסדר גמור. אלטמן בשנה שעברה כשהכל התחבר לו כבש לדעתי יותר שערי שדה מאשר העונה, לא רק הפועל חדרה.
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בסוף ספירובסקי משחק היום בקפריסין.
    זה הבדל כזה גדול מישראל?

    בעלים שרוצים להצליח ולא רק לחסוף היו משאירים אותו.
    נראה שהוא פנה אליהם והם הודו לאלוהים שאפשר להיפטר מהחוזה היחסית כבד שלו ולחגוג בכיף את הישג הפליאוף העליון.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפי מה שמצאתי, בהפועל ת"א הוא הרוויח 150 אלף יורו. אוראל דגני הקפטן, הכוכב של הבוזגלוס ועומרי אלטמן הרוויחו יותר ממנו, אולי גם עומר דמארי (כבר היה קשה לעקוב אחרי כל הקיצוצים\דרישות). תחשוב שאתה מוותר גם על חצי שנה פלוס-מינוס, חסכת 75 אלף יורו. לא מסכים איתך, בקיצור. העונה שלנו הייתה גמורה עם כל הכבוד לסיכוי שהיה לזכות בגביע (סיכוי שספק אם יחזור בקרוב, אגב, הגענו מול מכבי פ"ת בכושר מצוין ואפשר היה לנצח את ב"ש במשחק נתון). לטעמי זה לא ממש משנה איפה הוא משחק היום. הבעלים שלנו גרועים אבל זו דוגמא לא טובה. אני למשל חושב שהשחקנים שהגיעו בינואר היו יכולים להיות הרבה יותר יקרים בקיץ ולא היו מחתימים אף אחד מהם. כי צריך לשלם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.