בית המוות: הולנד משפילה גם את צרפת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏13/6/08.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידוע שהנורווגים לא יודעים לשתות, אבל אפילו מים משכרים אותם? ביזיון, כל הרכב השופטים הזה.
     
  2. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אדון נורבגי, כמה כסף קיבלת? והאם זה בדולרים או ביורו?
     
  3. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    בלישט .
     
  4. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק רע לשופט, רק רע.
    אפילו נגד דרום קוריאה לא היה כזה מגעיל.
     
  5. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גועל נפש אחד גדול בחסות אופ"א והסרדין השמן הנורבגי הזה (מאחל לו להכנס בעמוד חשמל עם הרבה זרם)... פשוט בושה שלא לקחנו את המשחק הזה, אבל לפחות למחזור האחרון איטליה תגיע עם סיכוי מסויים לעלות...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/08
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    להגיד שהשופט הכריע היום את המשחק זה לא מדוייק, אבל השיפוט היום היה קטסטרופלי. לפחות הצדק נעשה ומוטו שהיה יכול להיות הגיבור, החטיא את הפנדל(רק שוער כמו בופון מסוגל להדוף פנדל בסיטואציה כזו) שלא היה ולא נברא(ובנוסף נפסל שער חוקי של האיטלקים) והפך לגיבור הטראגי. איזה בישול זאמברוטה נתן לו, לא יאומן. כנראה שאי-אפשר אחרי עונה זוועתית בספרד, להגיע לנבחרת ולשכוח מהכל. גם בהתקפה הוא לא תרם כלום בניגוד לגרוסו למשל שהיה פעיל.
    איטליה שיחקה היום מצויין, הגיעה למספיק מצבים, אבל היא השיגה רק נקודה וזה לא שווה הרבה. הסיכוי שלה לעבור לשלב הבא הוא לא גבוה והכי חשוב - לא בטוח שזה יהיה תלוי בה במחזור האחרון. הנבחרת השוותה מהר, כבר תוך שתי דקות(פאנוצ'י נמצא במקום הנכון בזמן הנכון, כמו במוקדמות נגד סקוטלנד למשל) והיה לה כל-כך הרבה זמן כדי להבקיע את שער הניצחון, אך היא נכשלה במשימה. דל-פיירו שקיבל את הקרדיט בהרכב איכזב. הוא היה איטי וכבד ולא הזכיר את היכולת שלו ממדי יובנטוס. גם טוני המשיך את הנימנום מהמשחק הקודם, אבל הוא היה יותר מעורב. קאסנו שנכנס גם הפעם הוסיף צבע למשחק ההתקפה, אבל הוא ניסה דברים מתוחכמים מידי. בכל אופן, מקומו הוא אך ורק בהרכב ומגיע לו צ'אנס במשחק האחרון.
    היה כדורגל לא רע בכלל והרבה מתח, מקווה שהמשחק השני יהיה לפחות ברמה הזו.
     
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    איזה שופט גרוע (דווקא אני חושב לכיוון של מכור) , איזה שיפוט חד צדדי ..
    אפס , מטומטם השופט הזה.

    אגב ,בופון גדול ..
     
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך השיפוט לא קבע את המשחק? אפילו אם אתה אומר ש-125871 נגד איטליה לא מנעו שערים בטוחים, שריקה אחת לנבדל שלא היה ופסילת שער כשר למהדרין קבעה את גורל המשחק.
     
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לא ביורו ולא בליש"ט, בליי רומני הם קיבלו את התשלום!

    למרות החמצת הפנדל הכואבת (אמרתי לסבא שלי שראה איתי שקיבו חייב לבעוט את הפנדל ולא מוטו עם כל השדים שרצים לו בראש) תוצאה טובה בשבילנו. ניצחון על הולנד במחזור הבא, ואנחנו מסוגלים לזה, ואנחנו עולים לרבע.

    רומניייייייה רומניייייייייייייה אולה אולה אולה!!! :aaa021:
     
  10. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    לא מצפה כבר לכלום, לא לטובות מההולנדים ולא מהשחקנים האלה ובטח ובטח מהשופטים האלה. כל טורניר גדול צריכים לעבור את השופטים קודם כל ואז את היריבות, בגלל זה 2006 זה נס אחד גדול.

    שיש כזה לחץ קשה לתפקד, יותר מידי הכנסות מפגרות לראש של טוני שנשאר בבוואריה ודל פיירו? אני מקווה שהפעם האיטלקים וכל מעריציו יבינו שהסיפור תמיד שונה שמצפים מהאדון לקח אחריות ולקחת את איטליה קדימה, פעם אחר פעם הוא נעלם ברגעי האמת.

    לא יודע איך לאכול את זה, כל פעם אני מתכונן וכמעט תמיד האכזבות הנוראיות האלה, אפילו לא שיחקנו גרוע כמו ב-2004 אבל השופטים האלה ודונאדוני. מבחינתי הסיפור נגמר, חתום ונעול. צריך לקוות שהכל יעבור במהרה ונגיע כבר לחום של יולי שנוכל להתייבש בשקט.
     
  11. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לא מבין למה האוהדים האיטלקים אומרים שנגמר? ניצחון על צרפת ואתם עולים, באחריות... ואתם נבחרת יותר טובה מצרפת על אף מה שהראיתם עד כה, הכי חזקה באירופה.
     
  12. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    א. אני רוצה לראות את האנשים שמזמרים שאופ"א בעד איטליה והשופטים בעד איטליה. הנורבגי בתצוגת השיפוט הגרוע ביותר by far בטורניר עד כה. לקח את ההצגה, שפט עם המון אגו, שגה המון פעמים והכריע לבדו את גורל המשחק ואולי את גורלה של איטליה בטורניר. השער שלא היה צריך להפסל, השריקות הפזיזות מדי, הנבדלים שלא היו ונשרקו, הנבדלים שהיו ולא נשרקו, פשוט בושה. עד כה השיפוט ביורו לטעמי היה ללא דופי. נכון שהיו טעויות קטנות אך לא כאלו שהשפיעו על גורל של משחקים, עד שבא אוברבו והרס אולי טורניר שלם עם התחת הנורבגי הלא יוצלח שלו.

    ב.קאמורנסי מאכזב אותי משחק שני רצוף. אולי הוא חשוב טקטית ויורד לחפות על זמבורטה שעולה המון בצד ימין, אך התרומה ההתקפית שלא כמעט ולא קיימת. לא מדוייק ולא תכליתי.

    ג.פירלו מהדקה ה70 כבר איבד את האוויר ורוב המסירות שלו מהדקה זו ואילך הלכו ברוב הפעמים לשחקן רומני. למה לא להעלות את אקווילאני או אמברוזיני במקומו?

    ד. אחרי המשחק הראשון שתקתי כי לא רציתי לשפוט נבחרת על סמך משחק אחד, אחרי המשחק הזה אין לי ספק שרומניה אוברייטד. לא האמנתי שמישהו באמת החשיב אותם כמועמדים להיות הסוס השחור ולזכות בטורניר הזה אבל אמרתי ניחא. בפועל היא כמו פולין כזאת, מצטיינת במוקדמות, אבל בטורנירים עצמם אין לה מה למכור. שער מקרי, פנדל שלא היה ולא נברא, שער איטלקי שנפסל, יום טוב של השוער והמון מזל. לא הנבחרת הטובה והמוכשרת ובטח שלא נבחרת שיכולה או שמגיע לה לזכות בטורניר הזה. אני מאוד מקווה שהמשחק נגד הולנד יהיה האחרון שלה ושלא נצטרך לסבול אותה גם ברבע גמר.

    ה.בופון מלך. אם הרומניה היו מנצחים היום הייתי שובר משהו בבית.

    ו.איטליה צריכה ניצחון על צרפת בלי קשר למשחק המאוחר היום והיא עולה. הכל בידיים שלה וזה משהו שצריך לעודד את האזורה. למקללי הצפרדעים יש מזל בד"כ, אך אולי הקארמה תעניק לאיטליה טעות שיפוט לטובתה במשחק הבא. בלאט.

    ז.Lets go Holland!!!!
    theres only one robben.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/6/08
  13. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מוטו כזה לוזר ואפס. לא היה לי שום ספק שבופון יעצור לו את הפנדל ושקיבו צריך לבעוט... חבל עבור הרומנים. לעומת יוון, דווקא הפעם כן הרגשתי את תחושת הסימפטיה שציין פה Wigan athletic לפני כמה ימים. הרומנים יודעים שהם באים לבית חסר סיכויים על הנייר וזו פחות או יותר הדרך היחידה שלהם. בינתיים הם בהחלט עשו את העבודה והיו קרובים מרחק נגיעה(של מוטו) מרבע הגמר.

    אני חושב שאם איטליה גם הפעם לא הצליחה לנצל את המצבים שלה ולנצח את הנבחרת החלשה בבית, היא כבר לא תעפיל לרבע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/08
  14. MHFC Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    1,645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט מבאס ועצוב, פשוט כך.
    התיקו הזה גורם לזה שאיטליה לא תלויה בעצמה, אלא תלויה בשאר הנבחרות מהבית שלה בשביל לעלות ליורו, ולכן היום אני אהיה עם הולנד בתקווה שהיא תנצח את צרפת ובסבב הבא במשחק שלנו מול צרפת נצטרך ניצחון והפסד של רומניה להולנד ורק אז אפשר יהיה לסיים מקום שני.

    בקשר למשחק, גועל נפש, שופט מפגר מזל רק שזה לא עלה לנו בשער, תודות לבופון שהציל אותנו גם במקרה הזה ובעוד מספר מקרים, ואי אפשר להבין כמה אפשר להחמיץ? כמה? כל-כך הרבה מצבים היו לטוני, דל פיירו ולשאר השחקנים להבקיע, אבל רק פאנוצי ידע לעשות את זה מקרן אחרי נגיחה של קייליני. זמברוטה עם משחק רע, רע מאוד היה החולייה החלשה היום של איטליה, ואילו גרוסו היה החולייה החיובית של איטליה היום, עם משחק טוב, חבל רק שההתקפה לא ידעה לנצל את ההרמות שלו לגולים. פיספוס גדול מקווה שאיטליה תעשה את העבודה במשחק הבא והולנד תעשה בשבילה את העבודה היום ובמשחק הבא.

    יאללה הולנד !
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/6/08
  15. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדיף לאיטליה שהולנד תנצח את צרפת היום.
    בכל מקרה היה משחק טוב של איטליה היום פשוט לא הצליחו לנצל מצבים וגם בהרבה מקרים הם היו שקופים מידי.