אינטר 2020/21 :: אלופת איטליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏18/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה עוד מילא, אני מכיר מועדון מסויים שהחליט לוותר על לוקאקו כי הוא חשב שמרסיאל זה מספיק טוב.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אתה צוחק? את איקרדי הייתי נותן בשביל חלוץ הרבה פחות טוב מלוקאקו.
     
  3. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    אני זוכר שחלק פה היו סקפטיים לגבי המהלך. מרשה לעצמי להיות חכם בדיעבד ולהגיד שלא היה לי ספק שיצליח.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    ברור שהיו פה סקפטיים. בזמנו החלפנו חלוץ שנתן תפוקה קבועה בחלוץ שהיה בשפל ביונייטד, טבעי שאנשים לא יתמכו במהלך כזה בלב שלם. אני האמנתי בלוקאקו אבל לא שיערתי שהוא יהיה ככה והאמת? זה מאוחר מאוד לשאול את השאלה הזאת. כבר במחזורים הראשונים של 19/20 היה ברור שהוא רמה אחרת ממאורו.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    it's not about Lukaku, it's about Icardi.

    לא היה לי מושג מה לוקאקו יתרום לאינטר, אבל איקרדי ואשתו היו קוץ בתחת. מאור בוזגלו של איטליה. מהלך מבריק של מארוטה להיפטר ממנו, וכזה שמעט מאוד מנהלים היו עושים.
     
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני אחד מהם.
    לא רציתי אותו בגלל הסיומת, הטכניקה, הנגיעה הראשונה, האופי והמחיר. לא שיערתי שקונטה יידע להשתמש ביתרונות שלו כל כך טוב, ובזה אני מודה שטעיתי. מה שכן, הטכניקה אותה טכניקה, הסיומת אותה סיומת והאופי אותו אופי. בינתיים זה לא מפריע כל כך, בעתיד (בעיקר אחרי קונטה) אף אחד לא יידע מה יקרה.

    לגבי איקרדי, הייתי אחד ממעריציו (מקצועית), עד הפרשה האחרונה. הוא פינישר יותר טוב וחכם מלוקאקו, אבל אין לו את כל הדברים שיש בלוקאקו שהופכים את המכונה של קונטה לטובה.
     
  7. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    אלופי איטליה אחרי 11 שנים. האמת שלא האמנתי בתחילת העונה שזה יקרה, מכיוון שכבר התרגלתי לאכזבות והתרגלתי שהאלופה היא יובנטוס. הנקודה בה התחלתי להאמין שאנחנו יכולים לזכות בליגה הייתה בניצחון על יובנטוס במחזור ה-18. בשנים קודמות ניצחנו לפעמים את יובנטוס (לעיתים רחוקות) אבל מאז 2009 הניצחון לא היה מרשים ולא הוביל לשום מקום. זו הייתה תצוגת תכלית, דומיננטית, בה הראנו עליונות מוחלטת על הקבוצה הטובה בליגה עד שנת 2021.


    הדומיננטיות של יובנטוס מ-2012 היא הצלחה ניהולית מסחררת של אניילי, מארוטה, פראטיצ׳י ואחרים בה הובילו קבוצה מהמקום השביעי בליגה למצב שהיא דומיננטית מבחינה מקצועית וכלכלית באופן חסר תקדים באיטליה מאז שנות ה-40 (גראנדה טורינו). אני מקווה שדבר כזה לא יקרה יותר, על ידי אף אחת מהענקיות של הצפון, אבל לא ניתן לדעת.


    לאחר הקרדיט המוצדק ליובנטוס, חייבים לומר שהדומיננטיות שלה הראתה גם כמה עלובות היו הקבוצות ממילאנו מאז שמילאן הפסידה את האליפות ליובנטוס ב-2012. הדבר הזה התבטא לא רק ביכולת מקצועית גרועה, אלא גם בניהול כושל, עשרות שחקנים שעברו בשתי הקבוצות ולא היו רלוונטיים אליהן בשנים נורמליות (וואלאס, קוזמנוביץ׳, נגאטומו, מווילה ואחרים באינטר והיו רבים גם במילאן). נוסף על כך הכישלון המקצועי הוביל לכך שהמילאנזיות לא היו בליגת האלופות, היכולת הכלכלית שלהן הייתה ירודה והמאזן הכלכלי של יובנטוס לעומתן רק נהיה גרוע יותר. צריך לזכור שבכל פעם שיובנטוס הגיע לבדה לשלבים הגבוהים בליגת האלופות, היא הרוויחה כספים לא רק לעצמה אלא גם על חשבון האחרות (רומא ונאפולי בעיקר) בשל חלוקת כספי הטלוויזיה. חלוקה זו היא לא רק בהתאם להישגים של הקבוצה אלא גם ביחס לשאר הקבוצות שמשתתפות בליגת האלופות. למשל כאשר אינטר של ספאלטי מודחת בשלב הבתים, ויובנטוס מגיעה לשמינית הגמר, היא מרוויחה כסף נוסף על חשבונה.


    השינוי הגיע עם החתמתו של ספאלטי. הנראטיב השתנה. ״אם לא נשתנה לא נוכל לגדול״, הוא אמר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו. העונה הראשונה של ספאלטי, עד ינואר, הייתה מצוינת ואז הכל החל לחרוק. ״פאצה אינטר״ הגיעה לליגת האלופות במזל גדול עם שער של מתיאס וסינו במשחק האחרון מול לאציו. אם וסינו לא כובש את השער ההוא, אינטר לא אלופה היום. אני בטוח בכך. קונטה לא היה מגיע, ולליגת האלופות לא היינו מגיעים שנה לאחר מכן.


    עכשיו השאלה אם אינטר תוכל לשמור על איכותה ואף להשתפר בשנה הבאה. ביובנטוס לא יקפאו על השמרים, הם לא מוכנים לשמוע על אובדן אליפות (אנצ׳לוטי זוכר את זה טוב, איבד פעמיים ברצף אליפות ביובנטוס) והם יעשו כל מה שצריך כדי לזכות בשנה הבאה. העניין הוא, שלהבדיל מהשנים הקודמות, אנחנו ברמה שלהם. אינטר ויובנטוס שוות כוחות מבחינה מקצועית. כלכלית, לא ברור מה יהיה באינטר. ביובנטוס יש וודאות – תהיינה רכישות משמעותיות אם ורק אם רונאלדו לא יאריך את החוזה וישתחרר הרבה כסף מהחוזה שלו (לדעתי, עדיף ליובנטוס בלעדיו).


    אבל עד אז – Inter, Campioni D’Italia
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בואו נגיד את אמת. בשנה הראשונה הוא הגיע שמן. והיה נראה שמן על המגרש ואין ספק שהוא הצדיק את הכינוי הטנק שרמן הטוב ביותר ב-2020. וזה למרות הגולים שהוא כבש, מה שבעיקר זוכרים לו פרט לגול בדרבי זה את הגמר ליגה אירופאית עם ההחמצה ב-1:1 באחד על אחד והגול העצמי. אבל הוא עבד על עצמו. והגיע לשנה הזאת מפלצת באמת, והוא הפך מהטנק שרמן של 2020 לטופ3 חלוצים הכי טובים באירופה ב-2021 לדעתי יחד עם האלאנד ולבנדובסקי. לאחרונה חווה ירידה אבל זה כל הקבוצה חווה ירידה כתוצאה מהלחץ והרצון להביא את התואר הזה בחודשיים האחרונים וזה לגיטימי ומתבקש ומה שהיה חשוב זה הלהשיג את התוצאות והם אכן הושגו.

    לגבי איקרדי - בדיעבד זה שזרקנו אותו עשה רק טוב. כמובן שהכל בדיעבד אבל לפני כן כל הקבוצה היתה בנויה עליו כ-9, אם הוא לא עובד, המערכת לא מסוגלת לעבוד. עכשיו יש לנו קבוצה. עם כמעט שחקן הכי טוב בליגה בכל עמדה על המגרש. יש פה ושם חיזוקים שצריך לעשות, לדוגמא בשער, אבל אין לי ספק שעם מאמן שיודע לאמן באירופה, אינטר הנוכחית זה קבוצה של רבע גמר ליגת אלופות ומעלה. רק שיהיה מישהו שיידע לאמן אותה בצמפיונס, ולכן צריך להיפרד מקונטה בסוף שנה הבאה אם הוא שוב לא עובר את הבתים, יש גבול לכל תעלול.

    מה שאהבתי בשנת הקורונה הזאת זה שלא היה קהל בשום מגרש ולא ראינו שום יתרונות כלשהם, עבר למה שקורה על כר הדשא כך שבהחלט הוכח מי הטובה ביותר בליגה. וזה למרות 16 פנדלים ב-21 משחקים של מילאן. אני אתן פוסט ארוך ומתבקש היום על האליפות אחרי העבודה : )
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    למרות ואולי בגלל כל הקשיים בשנה האחרונה, אין ראויים מסונינג לתואר הזה. משנת 2012 ועד שנת 2018, המועדון היה במקומות זרים לו. בינוניות, בעיות אינסופיות מחוץ למגרש, מושא ללעג (מוצדק כמובן). בשנה הראשונה שלהם, 16/17, זה היה השיא. ההפסד הכפול לב"ש בבתים, ארבעה מאמנים בעונה וחלון ההעברות הגרוע בתולדות המועדון סיכמו עונה קטסטרופלית שיכלה לשבור כל אחד, במיוחד מי שנמצא רק שנה אחת במועדון ובטוח שתהה לעצמו "מה אני עושה כאן ולמה אני צריך את זה?".

    אבל לא הם. הם הסיקו מסקנות מהר מאוד ומינו את האנשים הנכונים. קודם סבאטיני וספאלטי, אחר כך מארוטה וקונטה. כל מינוי היה בול במקום לשאיפות של הקבוצה. ההסתמכות על אנשים מבפנים כמו אוסיליו וזאנטי גם הוכיחה את עצמה כמכריעה בבניית הקבוצה הנוכחית. בלי אוסיליו אין חאכימי, בלי אוסיליו וזאנטי אין לאוטארו.

    האליפות הזאת היא תוצר של עבודה קשה, נכונה ועלייה קבועה מאז 2018. בשנה שעברה סיימנו עם 82 נקודות וגמר ליגה אירופאית, השנה נסיים עם יותר נקודות אבל בלי אירופה. תמיד יש לאן לשאוף והשאיפה העיקרית עכשיו היא יצירת דומיננטיות בליגה אבל גם חזרה לקדמת הבמה באירופה. בניגוד לזכייה בתואר מקומי, קונטה צריך את זה יותר מאינטר כדי לשבור מחסום שלמרות כל ההצלחות בבית, הוא לא הצליח לשבור. גמר הליגה האירופאית זה נהדר, אבל זו הייתה עונה חריגה. אנחנו מגיעים מדרג א', אנחנו חזקים, אין סיבה שלא נגיע לשלבים המאוחרים בשנה הבאה.

    הקבוצה הנוכחית ראויה ביותר לזכייה בתואר ואני שמח מאוד גם בשבילם. יש כבר לא מעט שחקנים שנכנסו ללב, כולל כאלה שהפתיעו מאוד, ואני מאוד מקווה שנראה את השלד הזה רץ ביחד בשנתיים - שלוש הקרובות.

    ומילה על היריבה העירונית - יהיה מאכזב מאוד גם מבחינתי אם מילאן תסיים מחוץ לצ'מפיונס. במשך שלבים רבים של העונה היא הייתה יריבה ראויה לתואר ואם לא הריצה הפסיכית שלנו, היא הייתה כזו עד היום. הכדורגל האיטלקי צריך את מילאן חזקה כמו שהוא צריך את אינטר ויובה חזקות.
     
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    מסכים לגבי מילאן, אור.

    אבל לדאבוני אני חושב שבשבוע הבא היא מפסידה ליובנטוס ובסוף תסיים במקומות 5-6.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מברוק קודם כל. לטעמי פרט לעמדת השוער (סמל, שחקן מרגש, הכל נכון, אבל עוד עונה של הנדנוביץ' והזיכרון ממנו יהיה די רע) - יהיה לא פשוט לשדרג את ההרכב. קודם כל לדעתי כל הכבוד על זה שהייתה סבלנות ולא פוצצו הכל בימים הרעים של קונטה - אין הטעם המר של ההפסד בגמר הליגה האירופית, אולי אפילו השנה אחרי ההדחה מהצ'מפיונס שהייתה די מבישה, וגם התלונות שלו, עד ינואר הוא נטה לשלוח רמזים בתקשורת שבוע אחר שבוע. גם הטלת הוטו על שחרור לאוטרו שברצלונה עוד מחזרת אחריו - מהלך מבורך. ב-2021 לדעתי זו קבוצה אחרת. אני חושב שבארלה היה נהדר במשך רוב שלבי העונה גם כשהקבוצה לא התחברה. בשלב מסוים היא נראתה יותר חזקה גם מנטאלית וגם טקטית והפסיקה לספוג, ניצחה על אוטומט.
    בלי עניין של כוכבית חלילה, אליפות ראויה ואם פעם שחקן בסגנון של לוקאקו היה מתקבל אצלי בבוז - הוא שחקן מרגש ללא ספק, הוא בונה המון מהלכים. אבל זה קצת צורם שאינטר לא הצליחה אפילו לסיים במקום השלישי בשלב הבתים. היה לה סגל ארוך ועמוק מאוד, מנוחות, מילאן עוד התעסקה באירופה כמה משחקים לדוגמא.

    מעניין אותי מאוד מה כיוון הרכש, האחריות של קונטה גם עם הקיים לעשות קפיצת מדרגה באירופה, להתחיל ברבע גמר למשל. לגבי הקיים: האם אשרף ישתפר מעט בהגנה ולאוטרו מסוגל לספק מספרים טובים יותר. אני לא חושב שנראה את אריקסן דומיננטי כמו בטוטנהאם אלא מבליח פה ושם. מישהו רוצה שארתורו וידאל ישאר? העונה הזו די התפספסה לו על אף ששמר על רקורד האליפויות המרשים בעשור האחרון.
     
  12. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    מה שקרה כאן זה בתמצות: אינטר הפכה לקבוצה שמשחקת אחד עבור השני בעוד יובה הפכה לאסופת שחקנים שמשחקת עבור שחקן אחד.

    זה בתמצות, בהרחבה יש עוד לא מעט משתנים אבל מבחינתי כולם מתנקזים לנושא הזה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  13. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    וכמו שאנחנו מכירים את יובה, זה ישתנה מהר מאד. מהר מאד מאד.

    בשנה הבאה יהיה הרבה יותר קשה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ליובנטוס יש סגל לא מספיק טוב, מאמן טירון על הקווים (בטח בהשוואה למישהו כמו קונטה) ומה שאין ולא היה לה - זה רעב לנצח וזה טבעי אחרי טריליון אליפויות ברצף (באיירן מינכן זה סיפור אחר). בארלה יותר טוב בשלוש דרגות מכל מה שיש בקישור ליובה, כנ"ל ברוזוביץ; הקבוצה סופגת איזה עשרה משחקים ברציפות כבר בליגה. כמובן שהכל מתנקז לאפס רונאלדו (תקופה מחורבנת שלו) שלפחות שם את הראש אתמול במקום הנכון כדי שתוכל לחלום על ליגת האלופות. עם לוקאקו ולאוטרו הוא היה מסתדר מצוין או עם בארלה. כשדיבאלה היה דיבאלה שיתוף הפעולה היה סביר. מעניין שבריאל מדריד הוא כן מסר כשהיה צריך וגם ביונייטד. להגיד שהוא יצליח ביובנטוס? לא, הוא לא הצליח, אין ספק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/21
  15. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    לא הצליח זה עניין יחסי. לצערו, לגמרי, הוא לא משחק טניס אלא כדורגל ותלוי במה שחבריו לקבוצה יוצרים עבורו/עבור הקבוצה. הוא לא יכול להרים כדור וגם לנגוח, הוא צריך קישור יצירתי מה שאין כמעט ליובה בכל תקופתו. ועובדה אתמול ראביו טרח לתת כדור טוב וזה נגמר בשער ניצחון קלאסי של רונאלדו שצריך כדורים כאלה. לצערו הוא כמעט ולא מקבל כאלה.
    אגב שוכחים שהוא זכה ביובה בשתי אליפויות, אבל עם חילוש רציני של הסגל/מאמן גרוע שלא משפיע בשיט על הקבוצה, גם רונאלדו הגדול לא יכול להביא אליפות לבד. לא מכיר שחקן אחר שכן. אני בטוח שאם יובה תדאג להביא בקיץ 2-3 קשרים יצירתיים היא תרוץ חזק בכל החזיתות.
    הלוואי עליו קישור של פוגבה/וידאל/מרקיזיו. לצערו הוא הגיע בזמן לא נכון. זה כל הסיפור.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.