להוציא יכולת הדריבל וההגבהות אין שום שיפור. הבעיטות לא קשורות ולו במעט למהלך המשחק. העוצמה המשתנה של הפס הרגיל רק מסבכת את החיים (במיוחד שגם למסירת העומק הוסיפו את זה). השחקנים נתקעים אחד בשני, נותנים לכדור וליריב לעבור אותם בקלות לא הגיונית ומגיבים לאט מדי. לא מובן מה לי מה חושבים לעצמם קונאמי, שנה שעברה יצא הפרו הגרוע ביותר והשנה שיפרו אותו במעט. בתור חסיד גדול של הפרו עוד מהתקופה שהיה ISS לפלייסטיישן הראשון, אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל השנה EA ניצחו את קונאמי בגדול. פיפ''א פשוט משחק כייפי יותר.
שיחקתי בדמו של הפרו ושל הפיפ"א ואישית אני לא חושב שאפשר להשוות, הפרו טוב בהרבה. יכול להיות שאני לא מאומן או משהו כזה, ויכול להיות שבמשחק מול המחשב הפיפ"א טוב יותר, אבל כל שנה אני שומע את אותו דבר ואז משחק ב2 המשחקים והפרו תמיד טוב יותר. אפילו הפרו של שנה שעברה שהיה שערוריה היה טוב יותר.
טוב, אבל עד השנה, הפיפ"א בכלל לא היווה פונקציה מול הפרו. השנה לדעתי הפיפ"א עלה כמה מדרגות והפרו ירד. אנ בעד קושי, אבל גם בעד ביגיון, מה שלא כ"כ נמצא במשחק החדש של הפרו.
שורה תחתונה היא שפרו לאורך השנים משחק הרבה יותר מהנה מפיפא. אם אני מחפש מציאות אני הולך לראות כדורגל באיצטדיון, באחד על אחד אין ספק שפרו עדיף.
קונאמי בעצמה הודתה שכבר 4 שנים פיפא משחק הרבה יותר טוב מפרו בכל פרמטר, כך שאני באמת לא רואה טעם להתווכח על כך.
זה לא נכון, הם אמרו שאיכות השידור במשחק הרשת בפיפ"א עולה על הזה בפרו. איזה אינטרס יש לקונאמי לומר על המתחרה שלה שהוא עדיף? הם אומרים שהם עולים עליהם בכל פרמטר למעט זה שציינתי (וגם צודקים).
הם לא אמרו זאת בצורה כזאת כמובן, אבל בראיון לאתר כל שהוא שנה שעברה הייתה למפיק המשחק סוג של פליטת פה שבה הוא אמר שלעומת המתחרים שכל שנה הלכו והתקדמו הם די דרכו במקום כשנשאל על הפרשי המכירות והציונים המשמעותיים בין שני המשחקים. אז השנה יכול להיות שקונאמי קצת צמצמו פערים, אך עדיין יש להם הרבה עבודה כדי להדביק את EA.
לא יודע על איזה פערים אתה מדבר, פרו אבולשן משחק הרבה יותר מרשים והרבה יותר מציאותי מפיפא כבר הרבה שנים.
פיפ"א תמיד היה המשחק הפשוט והלא מורכב שבנוי ממהלכים מאוד פשוטים. משחק שהוא לרוב לגילאים נמוכים יותר או לכאלו שסתם רוצים בקליל להכניס כמה גולים. הפרואוולושן הוא משחק מורכב בהרבה וברגע שאתה מתאמן ומתפתח יחד איתו, אתה מגיע לרמת שליטה אבסולטית בשחקן, דבר שבכל הביקורות טוענים שלפיפ"א אין והם אפילו לא מנסים להגיע לרמת משחק כזאת. קהל היעד הוא פשוט אחר.
מה "מורכב" בפרו? אתה סתם עם כדור עומק יכול לשים מצב של שחקן שלך באחד על אחד, לחיצה הכי קטנה של בעיטה ואתה מעיף ציפור (שוב, האנימציה של הבעיטה והבעיטה עצמה - מעליב) ובכלל אי אפשר לעבור שם שחקנים. זה מורכב? זה יותר בכיוון של לא מציאותי
אני לא מבין את הבכיינים פה! פרו של השנה זה אחלה משחק! גרפיקה מעולה, ריאסלטי, מאתגר מה עוד אתם רוצים?! אז קצת קשה לעבור שחקנים, אז קצת קשה לעשות דריבל. נו ו? ההפך זה כול היופי שצריך לעשות אימונים והרבה עד שלומדים תשיטה לעבור שחקנים. סה"כ הוסיפו פונקציה חדשה לתרגילים שצריך ללמוד, לתרגל, ליישם ותו לא. בלי התרגילים למדתי איך לעבור שחקנים. זה קשה אין ספק, אך עם זאת מספק מאוד שאני צריך להתאמץ בשביל לנצח. אחרי פרו הקודם עוד היו לי מחשבות לעבור לפיפ"א אחרי 7 שנים, אך שוב אשאר בפרו מהסיבה הפשוטה שזה הרבה יותר קרוב למציאות.