בנתיים דיווחו שלקוביצה יש בעיה עם יד ימין שלא ממש מתפקד. הרופאים מנסים לתקן את הבעיה. בוא נקווה שהבחור יחזור במהרה להתעסק במה שהוא הכי אוהב.
לא תהיה ללוטוס-רנו GP ברירה אלא להתחיל לחפש נהג מחליף למקרה שקוביצה לא יוכל לנהוג במירוצים הראשונים. פטרוב בשל עצמו לא נהג גדול ובלי קוביצה לוטוס-רנו מאבדת משמעותית מכוחה. לדעתי הפיתרון פה הוא ניק היידפלד!
כל כך חבל לי על קוביצה. הלוואי שיחלים בסופו של דבר ויחזור לנהג כי לסיים ככה קריירה אחרי 2-3 שנים בסבב בצורה כזאת זה פשוט נורא.
רוברט קוביצה מתאושש מהתאונה והתעורר היום לראשונה. בדרך סדרת ניתוחים ארוכה שרק בסופה יתוודו סיכוייו לשוב ולהתחרות. נכון לכרגע במידה והניתוחים ביד יצליחו מדברים על העדרות של כשנה. בינתיים ברונו סנה הוכרז רשמית כמי שינהג במקומו. בעניין אחר.. המכונית החדשה של HRT! שום דמיון למכונית של העונה הקודמת. http://cdn.images.autocar.co.uk/612x408FFFFFFF/NonCar/821111319328771600x1060.Xxx http://cdn.images.autocar.co.uk/612x408FFFFFFF/NonCar/821111319363931600x1060.Xxx http://cdn.images.autocar.co.uk/612x408FFFFFF/NonCar/821111319354391600x1060.Xxx
ניק היידפלד ינהג במקום קוביצה בלוטוס-רנו GP. סנה ישמש כנהג מבחן כמתוכנן http://www.thesportreview.com/tsr/2011/02/...-testing-jerez/
סוף סוף זה חוקי, קולטים? מותר להתחרות רק עכשיו במדינת ישראל 2011 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1216458.html
עכשיו זה רשמי: נדחה המירוץ הראשון שאמור היה להתקיים בבאחריין ב13 במרץ עקב מהומות ששוטפות את המדינה הערבית. המירוץ שיפתח את סבב 2011 יתקיים ב27 במרץ באוסטרליה.
אני מאמין שהוא בוטל רק לעונה הזאת. אף אחד לא דיבר על לפסול אותו לנצח http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx זה כמובן המירוץ הראשון אי פעם בפורמולה 1 שבוטל עקב ארועים פוליטיים (בעבר בוטלו כמה על מזג אוויר או בעיות בטיחות).
בתכלס ממש לא ביג דיל.. לדעתי אין מקום ליותר ממסלול אחד במזרח התיכון. מספיק שיש את כל העודף מירוצים הבלתי רצוי באסיה. צריכים להתחיל לעשות ריענון ומדי עונה להחליף בין מסלולים קיימים למסלולים נוסטלגיים שלא זוכים ליותר מדי ביקורים בשנים האחרונות. כמובן גם לקדם כניסת מסלולים חדשים ובכללי לשבור את הניוון של הכמה שנים האחרונות שבא כתוצאה מכספי העולם השלישי והנפט.
הנהגים ויטנטוניו ליוצי (לשעבר פורס אינדיאה) וג'ורג'יו מונדיני מצטרפים לHRT ובכך נסגר פאזל הנהגים סופית.