אם אתה מדבר על מה שאני חושב אז נראה לי שיש לך טעות. בעונה הבא הFIA רוצה להציב תקרת שכר של 40 מיליון יורו לקבוצה, וקבוצות הגדולות איימו שבמידה והדבר אכן הולך לקרות, הם יפרשו מהסבב. אני חושב שזה מה שקראת עליו אלא אם כן ביממה האחרונה קרא משהו בלתי צפוי שאני לא יודע עליו.
עדיין לא פרשו.. פרארי, רנו וטויוטה הודיעו שאם התקנות החדשות אכן יצאו לפועל הן מאיימות לפרוש מהסבב. בנוסף לתקרת השכר של ה40 מיליון, יש עוד תקנות (יותר פשרניות, אבל עדיין מגבילות מאוד עבור הגדולות) לפי שמועות עשוייה להתאגד קבוצה של יצרניות שמתנגדות ולפתוח במאבק נגד הארגון כשאחת האפשרויות זה להקים סבב חלופי. בכל מקרה אני מבטיח לך שתראה את פרארי במסלולים בעונה הבאה, אם לא בFIA אז בגוף חלופי כלשהו.
פרארי במקומות 3-4, יפה. התחרות על המקום השני אחרי בראון פתוחה לגמרי. האם זה שיפור ברכב שנעשו בשבועות האחרונים או פשוט ניסיון רב של המכונאים של פרארי בהכנת הרכב למסלול במונאקו? עדיין לא ידוע. נראה שבוע הבא.
במירוץ מונאקו, גורפת בראון ניצחון ענק עם זכייה בשני המקומות הראשונים בפעם השלישית העונה, עם באטן ובאריקלו בהתאמה. במקום השלישי והרביעי הפתעה- פרארי עם רייקונן ומאסה בהתאמה, כאשר פרארי לראשונה העונה גורפת מקום בשלישייה ונצמדת חד פעמי לבראון, לטענתו של רייקונן "עוד תהיה לזה המשכיות והעונה לא גמורה". מקס וובר מרד בול מסיים במקום ה5. מקלארן אפילו לא בעשירייהhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
שאני חושב על זה, האם היה בשלב כזה של העונה אלוף ברור יותר מבאטן? אפילו שומכאר בתחילת שנות ה 2000 שדרס כל הדרך לאליפויות לא ניצח בתחילת העונה 5 מ 6 מרוצים. דומננטיות לא אופיינית לענף, מדהים!
החוק שרצו לעשות כבר העונה, שהאלוף יהיה בעל מספר הניצחונות הגבוה, ממש היה עוזר עכשיו. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
פרארי ורנו התקפלו בסוף?? באמת הפתעה שזה נעשה כל כך בקלות אגב אסטון מטרין סופית תופיע בעונה הבאה. בתור התחלה תקרא (לשנתיים) DRM, או בשמה המלא דייויד ריצ'ארדס-מקלארן ומ2012 תופיע כאסטון מרטין.
מה תגידו על העונה הגדולה שגם וורטל ורד בול נותנים? הוא עוד פול לנהג הגרמני הנפלא. מוכיח שהוא כישרון גדול. אומנם תחרות לבראון זה קצת קשה עכשיו, אבל בתחרות מול פרארי יש להם בהחלט יתרון.
מול פרארי, בערך לכל קבוצה במקצה חוץ מפורס אינדיאה יש יתרון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx בכל מקרה עוד מקצה דירוג שחוזר על עצמו..באטן, ווטל ובאריקלו כבר הפכו לשלישייה קבועה בראש מקצי הדירוג, וגם ברוב המירוצים. ווטל הוא הנהג היחיד שלדעתי באמת יכול לתת פייט כלשהו, למרות שהעצירה של באטן בלתי אפשרית יכול בקלות להתפתח קרב על המקום השני בין באריקלו לווטל. רד בול בעונה חלומית.. רק חבל שהקבוצה השנייה שלה (STR) פשוט מתרסקת לה בתחתית.
בקצב הזה באטן עוד ישבור את השיא של שומכאר לניצחונות בעונה. האמת? אפילו די בקלות ויעמיד כזה שיא שלא ישבר אף פעם.
חייבים לתת לבחור את הכבוד המגיע לו, הוא בכל זאת מנצח בזכות ולא בחסד, אפשר כמובן להגיד שכל התקנות משחקות לטובתו ומחלישות את הקבוצות החזקות אבל אין מה לעשות רוצים שהמשחק יהיה שיוויוני יותר ובצדק.
בהחלט. ושים לב שהוא עושה את זה ברכב זהה לזה של באריקלו שהוא לא נהג פראייר בכלל. באריקלו אמור לתת תחרות ולהיות מהיר לפחות כמו באטן עם רכב זהה, אבל הוא לא מתקרב אליו אפילו באף מירוץ העונה. זה מסמל על גדולה מסויימת של הנהג ולא רק של הרכב.