אכן רייקונן חתם בסיטרואן ובדרכו לWRC. בנוסף.. סאובר (בעונה הבאה סאובר-פרארי ולא BMW-סאובר) אושרה בשעה טובה ותהיה הקבוצה ה-13 בסבב 2010! בהתחלה היה נראה שאנחנו בדרך לעונת אבדון בלי טויוטה, בלי BMW ואולי גם בלי רנו.. בסוף אנחנו צפויים לקבל עונה חסרת טויוטה, אבל מנגד יצרנית גדולה שנכנסת כשחקן מרכזי- מרצדס. בנוסף יהיה מעניין לראות את הקבוצות החדשות ולאור העונה החולפת אני לא מציע לזלזל ביצרניות החדשות שכבר עובדות קשה, במיוחד וירג'ין.
ברני מזיל ריר לתקשורת באימרה שהחזרה של שומכאר היא אף יותר מסתם שמועה. בעיתונות הגרמנית עוקבים אחרי שומי שעובד מאוד קשה באימונים. כך זה נראה היום: http://www.sport1.de/media/_redaktion/sportarten/formel1/saison09/sonstiges_27/Schumi-body5x4~1_TopTeaserBreit.Xxx כך נראה ספורטאי שפרש? שאלה נוספת, למה מרצדס מחכים כל כך הרבה זמן עם רכישת הנהג השני שלהם? אני שוב מפתח תקוות ואתאכזב בסוף?
מרצדס מעדיפה לקחת את הזמן ולחפש נהג עם שם שינהג לצד רוזברג. בגלל זה רואים את כל המסע שכנועים של שומאכר.. אם לא ילך אז מקסימום ילכו על היידפלד לפי התכנית המקורית. לדעתי כדאי להם להזדרז כי יש 5 קבוצות שמחפשות נהג שני ו3 קבוצות שלא החתימו אפילו נהג אחד.
עכשיו גם מדברים על עוד שינוי בחוקה של הענקת מקדמה רצינית למנצח במירוץ ביחס למקום השני. המנצח יקבל 25 נק'. מעניין אם הדבר יצא לפועל.
שיטת הניקוד החדשה אושרה. בנוסף, לאחר לחצים של אבו דאבי הצליחה הנסיכות לגרום לשינויים בלוח המירוצים ולקבל את מירוץ הנעילה בפעם השנייה ברציפות. וירג'ין ולוטוס יקיימו ארוע השקה רשמי בשבוע הבא. לוטוס צפוייה להציג את יארנו טרולי שעזב את טויוטה כנהג הראשון. פיסיקלה לא מעוניין להיות עוד נהג מבחן ומציע את עצמו לסאובר ששוקלת את העניין.
המנצח במרוץ יזכה ב-25 נקודות, ואילו המסיימים במקומות השני והשלישי יזכו ב-20 ו-15 נקודות, בהתאמה. המקומות הבאים יזכו ב-10,8,6,5,3,2,1 נקודות, ובסך הכל יתחלקו הנקודות בין עשרת המקומות הראשונים. לפחות זה יתן משקל הוגן יותר למנצח המירוץ בשונה מהשנים האחרונות. למה אני אומר שנים אחרונות? כי עד 99 אם אני לא טועה, המנצח היה מקבל 10 נקודות והמקום השני רק 6. זה בערך הפער שצריך להיות בין מנצח מירוץ למקום שני. כיום זה 5 נקודות וזה די דומה. בעצם, מה שקרה בשנים האחרונות שהוריד מהמתח והתחרות הוא שההבדל בין 8 נק' ל 10 נק' לא משמעותי כמעט והנהג במקום השני הרשה לעצמו לוותר על המאבק כדי להבטיח את הנקודות. בתקווה שעכשיו יהיה יותר תחרות, כי ההבדל בין ניצחון למקום שני בכמה מירוצים בודדים כבר יכול להכריע אליפות שלמה.
קשה להאמין שנראה שוב 5 ניצחונות ב 6 מרוצים, אבל אם כן, אז בטח שנהג כזה, בכל עונה ובכל שיטת ניקוד יהיה אלוף. פה החוקים לא יצליחו גם ככה להשפיע.
http://www.sport5.co.il/articles.aspx?fold...d=70322&lang=HE :aaa021: http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/multi.Xxx
וואו אם זה קורה איזו עונה מדהימה תהיה לנו. קרב ראש בראש מקלארן-מרצדס-פרארי! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/blob9.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/drunk.Xxx
אני חושב שיהיה נכון להתעסק עם המעבר שלו למרצדס ברגע שזה יסגר סופית. בסך הכל מדובר בפרסום בודד בעיתון הגרמני בילד שגם צוטט את שומאכר מצהיר שהוא בשל להתחרות בשביל מרצדס. אבל עד שהחוזה לא יחתם אי אפשר לדעת מה יהיה בסופו של דבר. אני אישית מקווה מאוד שזה אכן יקרה אבל אני אמתין עד להודעה הסופית.