אם המילטון לא יזכה בתואר כנראה שהוא יצטרך להודות ללאום שלו בחוסר ההצלחה שלו. בכל מקרה השכל הולך עם המילטון הלב עם מאסה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
אם אין עבר אין הווה - בואו לקרוא כתבה מעניינת על 10 המירוצים המכריעים זה ענף ספורט! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
http://www.fia.com/en-GB/sport/championships/f1/PublishingImages/banner_f1_main.Xxx היום החל מ-18:00 (שידור ישיר בספורט 5+), יתקיים מקצה הדירוג באינטרלגוס - מירוץ מ"ס 18 והאחרון בעונת 2008. צילום אוירי של מסלול אינטרלגוס (ברזיל) http://www.formula-1.co.il/images/calendar/ge_interlagos.Xxx אורך המסלול הוא 4,309 מטרים. סה"כ הקפות: 71 (סה"כ מסלול: 305.909 ק"מ). שיא ההקפה במירוץ: חואן פבלו מונטויה (וויליאמס, 2004) - 1:11.473 דק'. פרננדו אלונסו סיים ראשון את שני מקצי האימונים האחרונים באינטרלגוס. פרננדו אלונסו (רנו) לא עושה חשבון למאבקים של לואיס המילטון ופליפה מאסה, ומסיים ראשון את שני מקצי האימונים האחרונים שהיו בסופ"ש באינטרלגוס. את מקצה האימונים האחרון שהיה היום בצהריים הוא סיים בזמן 1:12.141 דק'. נהגי מקלארן-מרצדס - לואיס המילטון (1:12.212) והייקי קובליינן (1:12.225) סיימו אחריו. פליפה מאסה (פרארי) הגיעי רביעי (1:12.312), וסבסטיאן ווטל (טורו רוסו) סיים חמישי (1:12.389). ניק היידפלד (ב.מ.וו סאובר) סיים שישי (1:12.402), וסבסטיאן בורדייז (טורו רוסו) הגיע שביעי (1:12.426). מארק וובר, נלסון פיקה ג'וניור ויארנו טרולי, סגרו את העשיריה הראשונה. במקצה האימונים השני שהיה אתמול, אלונסו קבע זמן איטי יותר של 1:12.296 דק'. פליפה מאסה הגיע שני (1:12.353), ויארנו טרולי (טויוטה) הפתיע והגיע שלישי (1:12.435). קימי רייקונן סיים רביעי (1:12.600), ומארק וובר (רד בול) הגיע חמישי (1:12.650). סבסטיאן ווטל הגיע שישי (1:12.687), ונלסון פיקה ג'וניור סיים שביעי (1:12.703). ניקו רוזברג, לואיס המילטון וקאזוקי נקאג'ימה, סגרו את העשירייה הראשונה. http://d.yimg.com/i/ng/sp/crashnet/20081031/20/1349698882.Xxx פרננדו אלונסו מסיים ראשון את שני מקצי האימונים האחרונים באינטרלגוס. http://d.yimg.com/i//ng/sp/eurosport/20081101/25/6d3cb57ec8f5fd654b7cdf1d56f9b395.Xxx מאסה והמילטון. מחר יגמרו החיוכים. הבאנר, המידע והתמונות באדיבות אתרים הללו: האתר, האתר
מקצה דירוג מהמם!!! איזה סיום דרמטי, איזה הקפה מדהימה של מאסה !!! חבל, חבל שפרארי התעוררו בשלב כה מאוחר של העונה והפכו למהירים ביותר. חבל על הטעות של המכונאים לפני 2 מרוצים שהרגו את האליפות, חבל חבל חבל. בכל מקרה אליפות היצרנים בכיס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
זינוק טוב והאליפות של לואיס, אלא אם כן אלונסו או ראייקונן ינגחו אותו, להם מה אכפת לקבל עונש, העיקר שאלוף העולם לא יהיה אנגלי.
אין את הקטעים האלו של אנגלי לא אנגלי בין הנהגים. בנתיים כל התאונות וכל הפאקים חלו על פרארי יותר מאשר על מקלארן. מה גם שאלוף עולם מברזיל לא היה מאז ארטון סנה הגדול, אבל אלוף עולם אנגלי היה ב 96 (דיימון היל).
קשה לי להאמין שכל הנהגים שונאים את לואיס רק כי הוא נוהג אגרסיבי. רובם המוחלט של התאונות של פרארי היו באשמתם, הייתה רק אחת בולטת שלא באשמתם, הסיפור עם לואיס ראייקונן והרמזור אם אני זוכר נכון. הם לא יכולים להתלונן אם צינור הדלק שלהם נתקע...
תשמע, יש 3 אפשרויות. - או שאתה לא רואה את המירוצים העונה ולא מודע לאגרסביות שלו - או שאתה לא ממש צופה פורמולה 1 מנוסה ולא יודע איך נראת נהיגה אגרסיבית - או שאתה שוב משחק את הסובייקטיבי כמו במקרה פדרר ובוחר שלא לראות אין לי בעיה עם אנגלים, אין לי בעיה עם נהגי מקלארן שכבר היו אלופי עולם, אבל תבין ותפנים, לא סתם עולם הפורמולה 1 מבקר את הנהיגה הפרועה של המילטון. הפורמולה 1 גם כונסים אותו בשל סיכון חיי הנהגים, זה לא צחוק הענף הזה. גם לנהגים מותר לדבר נגד הדבר, הם רוצים לחזור הבייתה אחרי מירוצים. נגד דיימון היל ואנגלים אחרים אף אחד לא היה. תמשיך לעצום עיניים.
מנוסה אני לא, אבל התחלתי לראות פורמולה אחרי הזכייה הראשונה של לואיס בשנה שעברה, נראה לי אחרי מירוץ קנדה. אני חושב שמאז פיספסתי שני מירוצים בלבד, אחד אשתקד ואחד השנה, אז אני כן עוקב אחרי הענף ואני בטוח יודע נהיגה אגרסיבית מהי ואני לגמרי בעדה. הנהגים נוהגים 300 ומשהו קמ"ש ולא מודעים לסכנה שבענף? נו באמת. חשבת על זה שבכל פעם שלואיס לכאורה מסכן חיים של איזשהו נהג הוא מסכן את החיים שלו עצמו פי 100? אז שהFIA ימשיכו לקנוס כמה שהם רוצים, לואיס מחר אלוף עולם. ולגבי אליפות היצרנים של פרארי, שני נהגים מול אחד, לא חוכמה גדולה.
זה לא בעיה שלי שמקלארן הביאו נהג שני כושל, אחד הכושלים אפילו אפשר לומר. עם הרכב הכי טוב בסבב הוא זוחל. וזה בסדר, גם שומכאר היה פראי בצעירותו ולקח אליפויות עולם. לקח לו זמן אבל גם הוא התבגר והבין מה הוא עושה. גם להמילטון זה יגיע ונקווה שבלי יותר מידי נזק.
http://www.fia.com/en-GB/sport/championships/f1/PublishingImages/banner_f1_main.Xxx פליפה מאסה יזנק מחר מהפול פוזישן באינטרלגוס, מירוץ מ"ס 18 והאחרון בעונת 2008. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) יזנק מחר מהפול פוזישן באינטרלגוס (ברזיל), אחרי שסיים ראשון את מקצה הדירוג בזמן של 1:12.368 דק'. זו הפעם השלישית ברציפות שמאסה זוכה בפול פויזשן במירוץ הביתי. מאסה ביצע את ההקפה המהירה ביותר שניות לפני סיום המקצה דירוג. מאסה הקדים ב-369 אלפיות השנייה את יארנו טרולי (איטליה, טויוטה). לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס-מקלארן) יזנק רק רביעי. מאסה רושם פול פוזישן שלישי ברציפות במירוץ הביתי ! http://d.yimg.com/i//ng/sp/eurosport/20081101/25/a56ef734e299aaf54f9cfcd38b14a82a.Xxx יתר העשיריה הראשונה: קימי רייקונן (פינלנד, מרצדס-מקלארן) יזנק 3. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס-מקלארן) יזנק 4 הייקי קובליינן (פינלנד, מרצדס-מקלארן) יזנק 5. פרננדו אלונסו (ספרד, רנו) יזנק 6. סבסטיאן ווטל (גרמניה, טורו רוסו) יזנק 7. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו סאובר) יזנק 8. סבסטיאן בורדייז (צרפת, טורו רוסו) יזנק 9. טימו גלוק (גרמניה, טיוטה) יזנק 10. יתר הגריד: 11. נלסון פיקה ג'וניור 12. מארק וובר 13. רוברט קוביצה 14. דייויד קולת'ארד 15. רובנס באריקלו 16. קאזוקי נקאג'ימה 17. ג'נסן באטן 18. ניקו רוזברג 19. ג'יאנקרלו פיסיקלה 20. אדריאן סוטיל להלן מסלול אינטרלגוס: http://en.f1-live.com/f1/img/circuit/circuit_interlagos.Xxx http://www.f1-live.com/f1/img/en/legende_circuit.Xxx * שידור ישיר של המירוץ החל מ-18:30, בספורט 5+ LIVE. * ב-18:30 יפתח אולפן מיוחד לסיקור המירוץ. ** יש סיכוי גדול לגשם מחר במירוץ. *** להמילטון מספיק להיות בחמישיה הראשונה כדי לזכות באליפות. הבאנר, המידע והתמונה באדיבות אתרים הללו: האתר הרשמי של ההתאחדות הבינלאומית למירוצים, האתר, האתר
סלבי, התגובה שלי בעמוד הקודם. לגבי הסיכוי לגשם מחר, זה נשמע מרתק. החלקה קטנה של אחד מהם יכולה לעלות באליפות - הכל או כלום!
עם גשם יכולה להיות שם דרמה, חסר רק נדב יעקובי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx במרוץ רגיל גשם זה תמיד לטובת לואיס אבל במרוץ כזה שהוא רק צריך לנהוג בזהירות ולשייט לאליפות לא נראה לי שהתחזיות משמחות אותו.
למען ההגינות, גם כאשר המילטון נהג קצת פרוע העונה, מגיע למקלארן משהו מהעונה הזאת בשל פיתוח רכב מצויין שברוב העונה היה מהיר מהפרארי וחשוב לא פחות, אמין מפרארי. אז נכון, פרארי כרגע אולי מהירים יותר, אולי, אבל שיכלול עושים בעונה שלמה ולא ב 3 מירוצים לסיום העונה. מנגד, מאסה הצליח ברכב נחות משל המילטון להשאר צמוד באליפות. זה מראה איפשהו על גדולה, חייבים להודות.