אתה טועה: אם מקטינים את כמות האוויר מתחת לאוטו, ומאיצים את מהירות הזרימה שלו, נוצר הפרש גבוה בין הלחץ הנמוך מתחת לאוטו, לבין הלחץ מעליו, ואז וקטור הכוח האנכי חזק מאוד, ומגיע בקלות ל 3G . זה היה קיים כמה חודשים באחת העונות, עד שאחד הנהגים התעלף. 3G זה לחץ מקובל אצל טייסי קרב, אבל להם יש חליפת לחץ ששומרת על זרימת דם תקינה. לנהגי המירוץ אין דבר כזה, וכנראה שלא יהיה.
פרארי הציגה את המכונית שלה ל-2008: http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/2.Xxx http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/3.Xxx http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/5.Xxx http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/6.Xxx
לא הייתי כאן שבועיים ופיספתי את זה בעיתונות. הריר נוזל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
זה הגה של פלייסטיישן? איך אפשר לתפעל את הסלקטורים האלו עם כפפות ב 300 קמ"ש? לא נראה לי אפשרי בכלל ! אם אני מצליח לפענח נכון, יש סלקטורים לנקודת מנתק המנוע , לשינויי מומנט, ולעוד 6 פונקציות לא מזוהות - זה טימטום במיטבו. ובשביל מה מד מהירות? פאטתי לחלוטין. בישנות היה שעון טורים, ונורת לחץ שמן גדולה מאוד+ציפצוף, וזה הספיק. זה לא נראה אמיתי, מצטער.
זה די אמיתי. הכל עובד על ההגה. כמות זרימת הדלק, מד מהירות, טמפרטורת האוטו, הילוכים, ניוטרל.. וכו' למה איפה חשבת שיש לנהג את כל זה, בין הרגליים?
חולה מין! זה מטופש לשחק עם פארמטרים של מנוע במירוץ עצמו: מילא בפראקטיס ובדירוג, אבל במירוץ עצמו? הרי המכונית צריכה להיות מוכנה. הגה למירוץ צריך להיות עם הילוכים אפ/דאון בגודל נוח , וזהו.
וממתי אתה מבין יותר מהנהגים שיודעים מה הם צריכים על ההגה או המכונאים שמתכננים זאת? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
ממתי שנהגתי על רכב שהתחרה בראלי קרוס. לדעתי, זה בלתי אפשרי לתפעל כל כך הרבה סלקטורים ולחצנים על שטח קטן ועוד עם כפפות נומקס, עם רעידות בתדר גבוה ולחצים של כ 2 עד 3 G . עד כמה ששמתי לב לצילומים בזמן אמת במירוץ, ההגה מכיל 2 או 4 כפתורים וזהו. לדעתי זה הגה לטיון אפ לפני מירוץ, ולא למירוץ עצמו.
עד כמה שאני יודע ככה באמת נראה הגה והם באמת מתפעלים אותו כך. הם יותר ממוכשרים נהגי הפורמולה 1, הם סוג של על בני אנוש. ברצינות, הם אנשים מוכשרים ומדהימים
http://www.csse.monash.edu.au/~cema/courses/CSE3325/images/lect4/F1cockpit1.Xxx כנראה שהיכולת לשלוט בהכל היא אחת הסיבות שהם מרוויחים עשרות מיליונים.
אני בכל זאת חושב שאתם טועים: בצילומי המירוצים עצמם, יש על ההגה הרבה פחות כפתורים. אין הגיון מעשי לשנות פארמטרים במירוץ עצמו, רק לפניו.