F1: 2008 - סיום דרמטי

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏16/12/07.

  1. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה טועה:

    אם מקטינים את כמות האוויר מתחת לאוטו, ומאיצים את מהירות הזרימה שלו, נוצר הפרש גבוה בין הלחץ הנמוך מתחת לאוטו, לבין הלחץ מעליו, ואז וקטור הכוח האנכי חזק מאוד, ומגיע בקלות ל 3G .

    זה היה קיים כמה חודשים באחת העונות, עד שאחד הנהגים התעלף.

    3G זה לחץ מקובל אצל טייסי קרב, אבל להם יש חליפת לחץ ששומרת על זרימת דם תקינה. לנהגי המירוץ אין דבר כזה, וכנראה שלא יהיה.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אה אז אם כך כנראה שגם לא צריך את זה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
  3. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אלונסו לא צריך בלאק אאוט? חשבתי שאתה בעד. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  4. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בטח שהוא בעד. כל עוד הבכיין קבור ברנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    פרארי הציגה את המכונית שלה ל-2008:

    http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/2.Xxx
    http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/3.Xxx
    http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/5.Xxx
    http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/6.Xxx
     
  6. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד אשמח אם מישהו יכתוב את השינויים שעברה המכונית של פרארי משנה שעברה.
    תודה רבה.
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לא הייתי כאן שבועיים ופיספתי את זה בעיתונות.

    הריר נוזל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
  8. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זה הגה של פלייסטיישן? איך אפשר לתפעל את הסלקטורים האלו עם כפפות ב 300 קמ"ש? לא נראה לי אפשרי בכלל !

    אם אני מצליח לפענח נכון, יש סלקטורים לנקודת מנתק המנוע , לשינויי מומנט, ולעוד 6 פונקציות לא מזוהות - זה טימטום במיטבו.

    ובשביל מה מד מהירות? פאטתי לחלוטין.

    בישנות היה שעון טורים, ונורת לחץ שמן גדולה מאוד+ציפצוף, וזה הספיק.

    זה לא נראה אמיתי, מצטער.

     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    זה די אמיתי. הכל עובד על ההגה. כמות זרימת הדלק, מד מהירות, טמפרטורת האוטו, הילוכים, ניוטרל.. וכו'

    למה איפה חשבת שיש לנהג את כל זה, בין הרגליים?
     
  10. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    חולה מין!

    זה מטופש לשחק עם פארמטרים של מנוע במירוץ עצמו: מילא בפראקטיס ובדירוג, אבל במירוץ עצמו? הרי המכונית צריכה להיות מוכנה.

    הגה למירוץ צריך להיות עם הילוכים אפ/דאון בגודל נוח , וזהו.

     
  11. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    וממתי אתה מבין יותר מהנהגים שיודעים מה הם צריכים על ההגה או המכונאים שמתכננים זאת? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  12. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ממתי שנהגתי על רכב שהתחרה בראלי קרוס.

    לדעתי, זה בלתי אפשרי לתפעל כל כך הרבה סלקטורים ולחצנים על שטח קטן ועוד עם כפפות נומקס, עם רעידות בתדר גבוה ולחצים של כ 2 עד 3 G .

    עד כמה ששמתי לב לצילומים בזמן אמת במירוץ, ההגה מכיל 2 או 4 כפתורים וזהו.

    לדעתי זה הגה לטיון אפ לפני מירוץ, ולא למירוץ עצמו.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    עד כמה שאני יודע ככה באמת נראה הגה והם באמת מתפעלים אותו כך. הם יותר ממוכשרים נהגי הפורמולה 1, הם סוג של על בני אנוש. ברצינות, הם אנשים מוכשרים ומדהימים
     
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    http://www.csse.monash.edu.au/~cema/courses/CSE3325/images/lect4/F1cockpit1.Xxx

    כנראה שהיכולת לשלוט בהכל היא אחת הסיבות שהם מרוויחים עשרות מיליונים.
     
  15. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני בכל זאת חושב שאתם טועים: בצילומי המירוצים עצמם, יש על ההגה הרבה פחות כפתורים.

    אין הגיון מעשי לשנות פארמטרים במירוץ עצמו, רק לפניו.