המילטון שולט יפה מאוד במכונית בנוסף הוא נוהג במירוץ ביתי מבחינתו כך שזה רק מוסיף ל-100% שבדרך כלל נותנים. המילטון פשוט קרע את המסלול, הוא היה בפור ענק על פני היידפלד שסיים שני. הוא שולט טוב במכונית וגם הוא (כמו כולם בעצם במירוץ), החליק והסתחרר.
גם הוא אחד המבחנים המרכזיים לבחון אם נהג הוא סתם פלופ או באמת עילוי. עם כל השנאה שלי להמילטון, הוא נהג מוביל בלי ספק.
http://www.fia.com/en-GB/sport/championships/f1/PublishingImages/banner_f1_main.Xxx לואיס המילטון מנצח במירוץ הביתי בסליברסטון, מירוץ מ"ס 9 בעונת 2008 בפורמולה 1. ניצחון מרשים ללואיס המילטון במירוץ הגשום בסילברסטון, לאחר שזינק רביעי, אבל זינוק מצויין נתן לו את המקום השני, ובהמשך הוא עקף גם את חברו לקבוצה, הייקי קובליינן, ושמר על המקום ה-1 עד לסיום המירוץ. המילטון הקדים את ניק היידפלד בפער מרשים של 1:08.557 דק'. כאמור, הסיפור של המירוץ היה הגשם הרב שהחל לרדת במהלכו, וגרם להרבה פרישות ולהחלקות רבות מצד הנהגים. הגשם גם גרם לטעות באסטרטגיה של קבוצת פרארי לגבי אי החלפת הצמיגים לאלוף העולם, קימי רייקונן, החלטה זו גרמה לו לא להיות על הפודיום. מי שהרוויח מכך היו ניק היידפלד (ב.מ.וו סאובר) ורובנס באריקלו (הונדה), שסיימו 2 ו-3 בהתאמה. המאוכזב העיקרי מהמירוץ הוא מארק וובר (רד בול) שזינק שני, אבל סיים בסופו של דבר רק במקום ה-10. גם המוביל באליפות הנהגים, פליפה מאסה (פרארי), לא ירצה לזכור את המירוץ, אחרי שסיים רק במקום ה-13 והאחרון. לואיס המילטון רושם ניצחון במירוץ הביתי, ושלישי העונה. http://d.yimg.com/eur.yimg.com//ng/sp/eurosport/20080706/25/5974864318df95b9c56aded4bf8dd9c2.Xxx דירוג הנהגים במירוץ סילברסטון: 1. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 10 נק' 2. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 8 נק' 3. רובנס באריקלו (ברזיל, הונדה) - 6 נק' 4. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 5 נק' 5. הייקי קובליינן (פינלנד, מרצדס-מקלארן) - 4 נק' 6. פרננדו אלונסו (ספרד, רנו) - 3 נק' 7. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) - 2 נק' 8. קאזוקי נקאג'ימה (יפן, וויליאמס) - 1 נק' 7 נהגים לא סיימו את המירוץ. אליפות הנהגים (מצטבר - אחרי מירוץ סילברסטון): 1. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 48 נק' 2. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 48 נק' 3. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) - 48 נק' 4. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו. סאובר) - 46 נק' 5. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 36 נק' 6. הייקי קובליינן (פינלנד, מרצדס-מקלארן) - 24 נק' 7. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) - 20 נק' 8. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) - 18 נק' 9. פרננדו אלונסו (ספרד, רנו) - 13 נק' 10. רובנס באריקלו (ברזיל, הונדה) - 11 נק' 10. ניקו רוזברג (גרמניה, וויליאמס) - 8 נק' 11. קאזוקי נקאג'ימה (יפן, וויליאמס) - 8 נק' 12. דייויד קולת'ארד (בריטניה, רד בול) - 6 נק' 13. טימו גלוק (גרמניה, טויוטה) - 5 נק' 14. סבסטיאן ווטל (גרמניה, טורו רוסו) - 5 נק' 16. ג'נסן באטן (בריטניה, הונדה) - 3 נק' 17. נלסון פיקה ג'וניור (ברזיל, רנו) - 2 נק' 18. סבסטיאן בורדה (צרפת, טורו רוסו) - 2 נק' אליפות היצרנים (מצטבר - אחרי מירוץ סילברסטון): 1. פרארי - 96 נק' 2. ב.מ.וו. סאובר - 82 נק' 3. מקלארן-מרצדס - 72 נק' 4. טויוטה - 25 נק' 5. רד בול - 24 נק' 4. וויליאמס - 16 נק' 7. רנו - 15 נק' 8. הונדה - 14 נק' 9. טורו רוסו - 7 נק' * המירוץ הבא יערך בעוד כשבועיים (20.7) בהוקנהיים (גרמניה). הבאנר, המידע והתמונה באדיבות אתרים הללו: האתר, האתר
איזה צמוד בצמרת הנהגים. באמת אין נהג ששולט. גם אין שני נהגים שבורחים לכולם ונאבקים להם. אנחנו כבר חצי עונה ואי אפשר לדעת לאן ילך התואר השנה...
http://www.fia.com/en-GB/sport/championships/f1/PublishingImages/banner_f1_main.Xxx היום החל מ-14:50 (שידור ישיר בספורט 5), יתקיים מקצה הדירוג בהוקנהיים (גרמניה) - מירוץ מ"ס 10 בעונת 2008. צילום אוירי של מסלול הוקנהיים. http://www.easm2008.de/uploads/media/hockenheim.Xxx אורך המסלול הוא 4,574 מטרים. סה"כ הקפות: 67 (סה"כ מסלול: 306.458 ק"מ). שיא ההקפה במירוץ: קימי רייקונן (מקלארן, 2004) - 1:13.780 דק'. לואיס המילטון סיים ראשון את שני מקצי האימונים שנערכו אמש בהוקנהיים. במקצה האימונים הראשון שנערך בהוקנהיים, לואיס המילטון (מקלארן) סיים ראשון בזמן של 1:15.537 דק'. המילטון הקדים את חברו לקבוצה, הייקי קובליינן ב-129 אלפיות. פליפה מאסה (פרארי) הגיע שלישי (1:15.996). פרננדו אלונסו (רנו) סיים רביעי (1:16.163), וקימי רייקונן (פרארי) הגיע רק חמישי (1:16.327). ניקו רוזברג (וויליאמס) סיים שישי (1:16.606), וסבסטיאן ווטל (טורו רוסו) הגיע שביעי (1:16.618). ניק היידפלד, קאזוקי נקאג'ימה ונלסון פיקה ג'וניור, סגרו את העשיריה הראשונה. גם את מקצה האימון השני של היום סיים המילטון במקום ה-1, ובזמן מהיר יותר ממה שהצליח להשיג במקצה הראשון: 1:15.015 דק'. נהגי פרארי - פליפה מאסה (1:15.722) וקימי רייקונן (1:15.760) הגיעו אחריו. הייקי קובליינן הגיע רביעי (1:15.990), ומארק וובר (רד בול) סיים חמישי (1:16.017). פרננדו אלונסו הגיע שישי (1:16.230), וניקו רוזברג סיים שביעי (1:16.363). רוברט קוביצה, ניק היידפלד ודייויד קולת'ארד, סגרו את העשירייה הראשונה. לואיס המילטון מסיים ראשון את שני מקצי האימונים בהוקנהיים. http://d.yimg.com/eur.yimg.com//ng/sp/eurosport/20080718/25/226d411916195f5bb35758f6c4062bfd.Xxx * סבסטיאן ווטל יהיה נהגה של רד בול בעונה הבאה, ויחליף את דייויד קולת'ארד שיפרוש. הבאנר, המידע והתמונות באדיבות אתרים הללו: האתר, האתר, האתר
http://www.fia.com/en-GB/sport/championships/f1/PublishingImages/banner_f1_main.Xxx לואיס המילטון יזנק מחר מהפול פוזישן בהוקנהיים, המירוץ העשירי לעונת 2008. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס-מקלארן) יזנק מחר מהפול פוזישן בהוקנהיים, אחרי שסיים ראשון את מקצה הדירוג בזמן של 1:15.666 דק'. המילטון הצליח לקבוע את הזמן המהיר רק בהקפה האחרונה. המילטון הקדים ב-193 אלפיות השנייה את פליפה מאסה (ברזיל, פרארי). המילטון רושם פול פוזישן תשיעי בקריירה בפורמולה 1. http://d.yimg.com/eur.yimg.com//ng/sp/eurosport/20080719/25/226d411916195f5bb35758f6c4062bfd.Xxx יתר העשיריה הראשונה: הייקי קובליינן (בריטניה, מרצדס-מקלארן) יזנק 3. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) יזנק 4. פרננדו אלונסו (ספרד, רנו) יזנק 5. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) יזנק 6. רוברט קוביצה (פולין, ב.מ.וו סאובר) יזנק 7. מארק וובר (אוסטרליה, רד בול) יזנק 8. סבסטיאן ווטל (גרמניה, טורו רוסו) יזנק 9. דייויד קולת'ארד (בריטניה, רד בול) יזנק 10. יתר הגריד: 11. טימו גלוק 12. ניק היידפלד 13. ניקו רוזברג 14. ג'נסן באטן 15. סבסטיאן בורדייז 16. קאזוקי נקאג'ימה 17. נלסון פיקה ג'וניור 18. רובנס באריקלו 19. אדריאן סוטיל 20. ג'יאנקרלו פיסיקלה להלן מסלול הוקנהיים: http://en.f1-live.com/f1/img/circuit/circuit_hockenheim.Xxx http://www.f1-live.com/f1/img/en/legende_circuit.Xxx * שידור ישיר של המירוץ החל מ-14:50, בספורט 5+. הבאנר, המידע והתמונה באדיבות אתרים הללו: האתר הרשמי של ההתאחדות הבינלאומית למירוצים, האתר, האתר
אותי קצת איכזב המקצה דירוג, במיוחד כאשר רוסברג, היידפלד וטימו גלוק שלא הצליחו להיכנס לעשייריה הראשונה במיוחד המאכזב העיקרי הוא לא אחר מאשר ניק היידפלד אשר הוא התקווה הגדולה ביותר של גרמניה. מצד שני סבסטיאן וואטל הצעיר שהצליח להפתיע ולהתברג בעשייריה הראשונה וסיים במקום ה-9 המכובד בהחלט. אך מנקודת מבט אחרת, סיום מקצה הדירוג היה מיוחד במינו כאשר בשניות הסיום הצליח המילטון לזכות בפול פוזישן. כולי תקווה מחר שהנהגים הגרמנים יצליחו להביא נקודות, במיוחד סבסטיאן וואטל שמתחיל את התחרות בדירוג גבוה, יחסית. הנהג שיהיה לו הכי בעיה לנצח מחר יהיה לא אחר מאשר קימי ראייקונן אשר יזנק רק שישי ובשביל נהג שרוצה לזכות באליפות העולם זאת יכולה להיות בעיה מחר.
לעומת זאת, יארנו טרולי עושה רושם של "נולד מחדש". שיהיה לו בהצלחה היום וכמובן לנהג האהוב עלי אלונסו. גם החברה של מקלארן שלא יעשו בעיות.
מאסה פשוט אשפה על גלגלים... נמאס לי ממנו כבר די הרבה זמן.... אני מקווה שיבינו את זה גם בפרארי ויחליפו אותו כבר...
אני ממש לא חושב שמאסה הוא האשם הפעם. המילטון היה היום מהיר כמו שד ולא נתן לאף אחד סיכוי להתקרב אליו. מדהים איך כל מירוץ כמעט הידפלד מזנק ב10 השנייה מתחיל בינוני מינוס ומנצל איזה sc כדי לזנק איזה 10 מקומות קדימה. נראה כאילו כל המירוץ שלו מבוסס על הsc.
המקלארן עשו שיפורים ברכב במירוצים האחרונים ורואים שהם מהירים יותר ממרוץ למרוץ. הכל קרה כדי שהמילטון לא ינצח, הסייפטי קאר כבר הרס לו את כל הפער, הוא ירד על למקום הרביעי ובכל זאת עקף את כולם וניצח. ככה זה בספורט בו הטכלונוגיה משחקת תפקיד ראשי בתוצאה הסופית.
המילטון אכן היה מהיר מאוד, אבל מאסה לא התקרב בכלל לזמנים של מקצי הדירוג (ברור שזמני מירוף איטיים יותר אבל הבן אדם בקושי ירד מ-1:17...), נהג נהיגה חסרת מעוף כרגיל, הקבוצה במהלך גאוני שמה אותו במרחק אפס מהמילטון עוד לפני שהמילטון נכנס לעצירה שנייה ובמקום לשמור על פער הגיוני המילטון יצא קרוב מאוד ממאסה ואז כמובן בעקיפה ראינו בדיוק את היכולות הטכניות של מאסה... לדעתי פרארי צריכה כרגע לעבוד בייחוד עם רייקונן כי מאסה זה פשוט לא זה... תחשבו מה היו עושים קוביצה, היידפלד או אפילו פיקה בפרארי... כבר 3 עונות בתוך המכונית הזאת והבנאדם דורך במקום...