נראה לי שעל הזין שלו התדמית, הבחור פשוט לא יכול להפסיק את הדחף מלא האהבה למירוצים. אחרי שפרש הלך לנסות למצוא סיפוק ומהירות בכלי רכב אחרים. תאמין לי רוזנר, זאת מחלה שקשה להסביר.
ברור שזאת מחלה, אבל כל אחד צריך לדעת מתי לפרוש. עוד פעם הוא יכול רק להפסיד מזה. מה עוד שזה חוזה לשלוש שנים. עד היום הוא היה אגדה, בשביל מה הוא צריך את זה עוד פעם. בגלל שמשעמם לו?! שיעשה טיול גמלים במדבר סהרה מבחינתי, אבל קאמבק?! הוא סיים כמלך, בשביל מה?! אגב כמוני חושבים הרבה בגרמניה... מה שכן למרצדס בפרט ולפורמולה אחד בכלל זה צעד שיווקי ענקי. לשומאכר ממש לא
זה לא משנה מה אחרים חושבים, אף אחד לא מצליח לחשוב כמו בנאדם שיש לו אהבה ממכרת למהירות. אתה לא תבין לעולם. השם הטוב שלו לא יפגע רבות, שים לב שגם מייקל ג'ורדן עשה זאת ורבים אחרים. מה גם שזה לא הכי מעניין אותו, הבנאדם רוצה להכנס חזרה למכונית ולקבל את האדרנלין ומצידו שתלך אתה לשבת על גמל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
לתדמית שלו, באמת לא ברור אם זה יתרום. אבל בכל זאת.. התשוקה למרוצים ולאנדרנלין הכריעה אותו. הוא מבחינתו חוזר לעשות משהו שהוא אוהב לעשות וגם לעשות את זה טוב. "מרצדס GP פטרונס" הולכת להיות קבוצה חסרת מעצורים. שומאכר על המסלול, רוס ברואון מנהל טכני, גב כלכלי וגיבוי מלא מקונצרן רכב מהגדולים בעולם. יש לפרארי ומקלארן סיבה אמיתית לדאגה. בקיצור, ידיעה לא רגילה לכל חובבי הפורמולה 1.. עונת 2010 נראית כעונה שקשה מאוד להמשיך ולחכות לה בשילוב ידיים. סוף טוב לסאגה! עכשיו לקוות שקמפוס וUS יצליחו להעמיד קבוצות והעונה תהיה עונה שעולה על קודמותיה.
שומי חוזר הענף חוזר :aaa021: עכשיו כל שנשאר שהוא שמייקל יחזור למימדיו ויהיה לנו שוב ליגת NBA מעניינת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
לפי דיווחים בספרד, נלסון פיקה ג'וניור (אכזב ברנו ב2009) סיכם בקמפוס ויצטרף אל ברונו סנה. מה שעלול לסלול את דרכו של דה לה רוסה לקבוצה האמריקאית. שתי הקבוצות נכנסו להילוך גבוה לאחר הפקפוק של אקלסטון. הקבוצה האמריקאית גם העלתה אתר וסרטון ביו-טיוב המתעד את הקמת הבסיס בשרלוט והצצה למעבדות הפיתוח.
אז רנו מתקנים מה שמקולקל, זה לא דבר שמובן מאליו. יש כאלו שגם את זה לא עושים. החוקים מהעונות האחרונות די מקשים בכל הנוגע למבחנים של הנהגים ברכב. מגבילים בזמן פיתוח ואימונים. אני מאוד סקרן מתי יתחילו לפתח את המכוניות ובהמשך גם לבחון אותם על המסלול. אני רעב לקצת תמונת מצב!
קמפוס טיפה בבעיה..הלחץ מהאיגוד מחייב אותה להראות פעילות גם בהחתמת נהגים. השמות החופשיים מאוד מוגבלים ומסתכמים בפיקה, דה לה רוסה, נקג'ימה והיידפלד. היחיד מביניהם שלא קושר לקבוצה כלשהי הוא פיקה. עוד יתרון מבחינת קמפוס הוא שפיקה דובר ספרדית וזה יתרון גדול עבורה. אישית אני מקווה מאוד לא לראות אותו בסבב,הוא חייב להענש על חוסר הספורטיביות בחומרה אבל לצערי מקומו ב2010 כנראה בלתי ניתן לערעור. גם אני מחכה בקוצר רוח למבחנים ולפיתוחים לקראת העונה החדשה. עד עכשיו היצרניות מדברות בלי סוף.. והגיע הזמן למבחן התוצאהhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
רייקונן, שנמצא מחוץ לענף, מרשה לעצמו להמר על האלוף הבא של הפורמולה 1. מי זה כבר יכול להיות? סבסטיאן וורטל לטענתו. אחרי שהנהג הצעיר משתפר מעונה לעונה זה נראה כמו הימור לוגי, אבל אפילו אנשים מקורבים לענף כמו רייקונן לא יכולים לדעת איך תראה המכונית של וורטל בעונה הבאה, כך שכל הימור על אלוף לפני חודש מרץ הוא הימור פרוע.
השאלה הגדולה היא למה שומי הסכים לעזוב את בית"ר. ועכשיו יותר ברצינות, אחרי כל הזעזועים שהענף עבר, היה צריך משהו מאד דרמטי בכדי להחזיר אותו לקדמת הבמה. אני לא אתפלא אם בערוב ימיו, יכתוב שומאכר בספר אוטוביוגראפי, שהוא קיבל כספים מה FIA בכדי לחזור, כי היחידים (מלבד הצופים כמובן) שירוויחו מהחזרה הזו זה ה FIA, והם יעשו כל שביכולתם לשמור על שומאכר בתמונת האליפות, השאלה היא האם בגילו היחסית מתקדם, ואחרי שבתון בחלקו מרצון ובחלקו מכפייה, יצליח שומאכר לעשות כמעשה קלייסטרס, ולהראות לעולם שהיום לא מייצרים אותם (נהגים) כמו פעם.
הוא באמת נהג מדור אחר, דור שהיה נועז יותר ושאפתני יותר. כל זה לא קשור לעבודה שהבחור עבר את גיל ה 40 וזה פאטלי לנהג מירוצים שמאבד מאינסטינקטים המהירים שלו ומחליף אותם במהירות תגובה שאפילו מסכנת את הנהגים סביבו. אפילו לא בושה לחוקק חוק שמגביל גיל רק בשל כך. שומי יקח אליפות עולם בגילו הנוכחי אך ורק אם יהיה לו רכב ממש מהיר משל מתחריו וגם זה בספק. הוא יודע את זה ובכל זאת, הבחור חולה הגה אמיתי ופשוט רוצה להכנס חזרה למכונית.
זה בדיוק העניין, אין פה בכלל מקום לנהגים. אם רד בול תייצר משהו מטורף היא זאת שתיקח אליפות ויש לה 2 נהגים מעולים לעשות זאת. אני מאמין שפרארי יהיו מצוינים שנה הבאה, ומקלארן כמובן יהיו חזק בתמונה. אני לא יודע איפה נכנס פה שומאכר עם כל הכבוד לבחור, בגילו ואחרי שנים שהוא לא נוהג בפורמולה עצמה, מרצדס צריכה לייצר עבורו משהו שלא נראה עוד, משהו כמו בראון של שנה שעברה עם "ניהול משחק" גאוני ומכונית מהפכנית כדי שהוא יהיה בכלל מועמד לאליפות. אני מהמר שזה לא יקרה, כמה שאני שונא את לואיס יש לי הרגשה שהעונה הבאה היא שלו.
אוי נו באמת... איך בדיוק העובדה שנייג´ל מנסל חזר מפרישה לאחר שנתיים וזכה באליפות העולם בגיל 42 לראשונה בקריירה שלו מסתדרת עם התיאורייה הזאתי?