2010 NBA - לברון ג'יימס: "אשחק במיאמי היט"

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י אבו, ‏9/7/09.

  1. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אולי מבחינת חמישיות פותחות, וגם זה מלווה באלפי סימני שאלה, האם הספרס יצליחו לשמור על דאנקן בצמר גפן במהלך העונה הסדירה לקראת הפליאוף, האם מאנו יבריא מכל הבעיות שלו, קווין גארנט אחרי כל מה שהוא עבר מבחינה בריאותית, ריי אלן...בלייקרס, פרט לאנדרו ביינום(שהוא לא שחקן משמעותי לקבוצה שלו כמו האחרים שציינתי פה), אין בעיות מהסוג הזה.

    קליבלנד? תשמע, לדעתי הם באמת מנסים לעשות הכל. לא נשכח שבסופו של דבר, הם סיימו עם המאזן הטוב בליגה בעונה שעברה. למרות שאת החסרונות שלהם, היה אפשר לראות גם בעונה הסדירה- בסופו של דבר זה התפוצץ בפליאוף. AP זה חיזוק די טוב, לעניות דעתי, לפחות שמדובר בשחקן משלים מהספסל. שאק, אם יצליח לשמור על הכושר של העונה האחרונה שלו בפיניקס, יחד עם כל ההיסטוריה שלו והניסיון שלו- אין ספק שזה חיזוק מצויין וטרייד טוב תמורת פבלוביץ' ווואלאס הגמור והלא מועיל.

    האמת? הבעיה האמיתית שלהם, נמצאת בבחור שעומד על הקווים...ליצן.
     
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני חושב שבלי אודום הלייקרס עדיין עדיפים על כל קבוצה אחרת אולי מלבד בוסטון.
    אל תשכחו שבעונה שעברה, ביינום היה ממש נוראי אחרי החזרה מהפציעה והעונה הוא צפוי לקבל את כל הקרדיט וגם להביא תמורה. בהנחה שהוא לא יפצע עונה שלישית ברציפות, הלייקרס מקבלים סנטר אמיתי ונהדר.
    עדיין, יש להם את קובי, את ארטסט שזה שיפור גדול, גאסול שמתחיל לקחת על עצמו יותר מעונה לעונה, וכאמור ביינום. אני לא ממהר להספיד אותם והם עדיין מועמדים גדולים לאליפות.
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    הלייקרס עם אודם ובלי אודם בעמד נחיתות מול בוסטון. שאלו בריאים זה תלוי רק בהם. בוסטון כבר הוכיחו שכאשר הם בריאים, אין מי שיתן להם פייט בליגה.
     
  4. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,371
    לייקים שהתקבלו:
    98
    הלייקרס פירקו את בוסטון פעמיים בעונה שעברה, עם גארנט בריא, עם בוסטון בריאה וחזקה. אם אל.איי מביאה פיזיות לפרקט, בנוסף כמובן לכמות הכישרון הגדולה שיש לה, אין אף קבוצה בליגה שיכולה לעצור אותה. בוסטון לקחה ת'פיינלס רק בגלל קשיחות והגנה. הצעירים של הלייקרס חיו בבועה שמה שמספיק טוב לעונה הרגילה, יספיק גם לגמר וקיבלו בראש. גם KG בריא לבוסטון לא היה עוזר בפיינלס נגד הלייקרס השנה.

    אודום טיפש. 36 מיליון דולר ל-4 שנים זו הצעה יותר מגדולה לשחקן ספסל, מיאמי פשוט מציעה לו שנה נוספת, זה הכל. הוא צריך להיות ממש מפגר כדי לעזוב קונטנדרית הכי גדולה לקבוצה חרטא בשביל עונה נוספת בחוזה שתניב לו כמה? 5 מיליון דולר? שחקנים פי 4 ממנו הקריבו הרבה יותר למען הצלחה מקצועית. והבנאדם, כנראה מסתפק באליפות אחת, חושב על כסף.. הלייקרס תביא ביגמן מחליף ותיהיה טובה באותה מידה.

    הוא ואריזה הוכיחו בקיץ הזה חמדנות גדולה. ולא רק, אלא גם חוסר כבוד למועדון שקידם אותם לא פחות מאשר הם קידמו אותו. אם לא הטרייד על שאקיל אודום היה תקוע בקבוצה קקיונית כמו מיאמי של אז, ואריזה? who the fuck is he? שאלתי את עצמי כשהונחת בלייקרס עבור מו אוואנס ובראיין קוק (כן, עד כדי כך). עבר מניתוח לניתוח, שחקן של 5 דקות במשחק.

    אריזה ביוסטון יחזור למעמד של שחקן סוג ז' ב-NBA, ואודום יישב בבית ויאכל ממתקים בזמן הפלייאוף (טוב, ניהיה לארג' איתו, מסיבוב שני!).

    שחקנים טיפשים.
     
  5. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    איך בדיוק הם הוכיחו את זה?

    גראנדה- http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני גם עם בוסטון.

    לאציו, בטח שאם הלייקרס יהיו יותר קשוחים ויביאו יותר פיזיות הם יהיו יותר טובים, כי הם יותר מוכשרים. זאת הבעיה, שהם לא יכולים להביא את זה בעוצמות של בוסטון. הם לא קבוצה עם כוח הגנתי כמו בוסטון, ולא יעזור כלום. מה שכן, ההחתמה של ארטסט שינתה את זה. עכשיו יש להם שחקנים כמו קובי, ארטסט ומי יודע אולי גם ביינום שהם שחקנים מאוד קשוחים.
     
  7. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לטעמי ההשוואה בין בוסטון-ללייקרס לגבי הקשיחות ההגנתית תקפה עד לזמן שארטסט הוחתם בקבוצה. אז כן, לבוסטון עליונות על הלייקרס מבחינת קשיחות בהגנה (בכל זאת, גארנט...) אבל ממש לא בעוצמה גדולה כמו שחלק מנסים להראות את זה כאן. לפני שנתיים בוסטון הייתה ממש בעליונות עצומה מבחינת קשיחות הגנתית, אבל עכשיו זה צומצם בהרבה עם הגעתו של ארטסט. אז כן, לבוסטון עדיין את עליונות מבחינת הקשיחות, אבל לא בעוצמה כזאת שלטעמי יכולה להכריע אליפות כמו מלפני שנתיים.
    לטעמי, זה הגמר האידאלי השנה ולדעתי גם יהיה הרבה יותר מותח וצמוד מהגמר לפני שנתיים.

    אגב, לא נראה לי שיצא לי להגיב על זה, אבל מה הולכת לעשות בוסטון עם פרקינס עכשיו כשוואלאס חתום בקבוצה. לא חבל לותר על כישרון ענק שכזה בשביל שחקן בשלהי הקריירה שלו?
     
  8. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    פרקינס יקבל את ה-20 דקות שלו, כמו ששחקן ברמתו צריך לקבל. הוא לא שחקן מוכשר בכלל, חוטב עצים אמיתי ששם גוף רחב בצבע. בוסטון רצו קצת גיוון בהתקפה והחתימו את ראשיד. אני באמת לא מבין איך אפשר להיות נגד החתמה כזאת שמגוונת משמעותית את משחק ההתקפה שלך, אתה גם מוסיף עוד עומק, וגם ווינר מוכח...
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אין מקום להשוואה בין משחק ליגה למשחק פלייאוף. בוסטון הוכיחו עליונות ברורה על הלייקרס בסדרת הגמר בניהם. זה לא היה כוחות כמו שסדרת הגמר השנה לא הייתה כוחות. לבוא ולומר שהלייקרס ניצחו במשחקי הליגה זה לא רציני.
     
  10. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוסטון בריאה עשתה בית ספר לא רק ללייקרס אלא לליגה. אומנם הם לא היו מושלמים וגם עברו קשיים במזרח שגארנט שיחק, אבל הם הראו עליונות שהרבה זמן לא ראיתי ב NBA.
     
  11. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אתה מטיל ספק, ועונה לעצמך.

    מה שמספיק לליגה אכן לא מספיק לפלייאוף.
    הקשיחות, ההגנה, והאגרסיביות שהלייקרס הביאו מול בוסטון, לא יכולים להיות עדות לדבר, כל עוד היא לא נמדדת מול אינטנסיביות של פלייאוף.

    מאחר והלייקרס לא נתקלו בבוסטון בפליאוף, וגם במידה והיו נתקלים זה היה ללא גרנט, אין הלייקרס או אוהדיה יכולים לטעון שהלליקרס עליונים על בוסטון בריאה בפלייאוף.

    מה שאוהדי הלייקרס יכולים להיות גאים בו זה שהם אלופה ראויה, ואוהדי קובי בכך שלראשונה בחייו הוביל את הקבוצה שלו לאליפות, ויכולל הציג לראיה את תואר ה MVP של סדרת הגמר, שוב גם בצדק גמור.
     
  12. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו פה עוקב אחרי הספרס לאחרונה? אחרי שנתיים לא מוצלחות במיוחד(בלשון המעטה) בספרס ביצעו הקיץ כמה רכישות מאסיביות שכוללות את ריצ'ארד ג'פרסון, אנטוניו מכדייס ומרכוס הייסליפ. ג'פרסון הוא אחד הפורוורדים שאני הכי מחזיק מהם וגם הייסליפ היה עושה חיל באירופה. פופוביץ' הצהיר שבמידה והקבוצה לא תגיע רחוק השנה הוא יסיים את תפקידו. המון תלוי ביכולת של דאנקן וג'ינובילי(ראינו מה הספרס שווים בלעדיו, דאנקן לבד כבר לא מספיק).
     
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    נראה לי שפופ התבדח בקשר לזה.
    אתה שוכח גם את דחואן בלייר מהדראפט, אמור להוסיף הרבה לקו הקדמי של הספרס, פשוט גניבה של הספרס בדראפט בפעם המי יודע כמה.

    אני עדיין לא חושב שיש להם מספיק בשביל לעבור את הלייקרס, וזה יותר תלוי בלייקרס מאשר בספרס.
    עדיין הם לא מצאו אחד שיכול לשמור את קובי, והוא הולך לחגוג עליהם שוב.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    אם הספרס נשארים בריאים (וגם הסלטיקס) אני בכלל לא אהיה מופתע אם הלייקרס לא יעברו את גמר המערב. "הספרס לא יכולים לעצור את בראיינט"?
    1) הספרס בעידן קובי כבר העיפה את הלייקרס. רק מה אז ראינו בספרס שחקן בשם בואן...
    2) האם הלייקרס יכולים לעצור בכושר שיא את טוני פארקר? בפלייאוף העונה ראינו את ברוקס חוגג על פישר. בעונה הבאה פישר עוד קצת זקן...
    3) ריצ'רד ג'פרסון?

    אני חושב שסאן אנטוניו פשוט הרכיבו קבוצת אליפות אלא וזה הדבר הכי חשוב, הכוכבים נשארים בריאים!!!
    לדעתי הקו הקדמי יהיה אולי ביחד עם זה של הסלטיקס הדומיננטי ביותר בליגה, ללייקרס חשוב להחתים את אודום. בכל מקרה אני בשום פנים מזלזל בלייקרס, אבל אין לי צל של ספק שאם קווין גארנט היה בריא הסלטיקס אולי היו מנצחים שוב את קובי וחבריו בגמר...הלייקרס ניצלו את לטובתם ועל זה כן מגיעות להן המחמאות.
     
  15. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    1. זה היה לפני המון שנים, ואז כן, היה להם את ברוס בואן בשיאו.
    2. פארקר זה לא קובי, והוא הוכיח שהוא לא יכול לנצח סדרות שהוא "לבד"
    3. ג'פרסון שומר גרוע...