2010 NBA - לברון ג'יימס: "אשחק במיאמי היט"

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י אבו, ‏9/7/09.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    איזה כיף להתעורר לבוקר שבו אייזיאה תומאס הוא לא חלק מהניו יורק ניקס. לא באופן פורמאלי לפחות.

    הליגה דחתה את המינוי שלו ל"יועץ" בטענה שהופרו אי אילו כללים שלא עניינו אותי מספיק כדי להקליק על הכתבה (כל אוהד ניקס צריך להסתפק רק בכותרת ולשכוח מהימים המביכים האחרונים).

    כמובן שכל עוד הנסחט/הומו/אוהד נטס (כאן בערך מסתיימים כל ההסברים לסגידה של ג'יימס דולן לאייזיאה) בסביבה אף אחד לא מבטיח שבעתיד הסרטן לא יחזור לתפקיד רשמי. אפילו מדובר בתרחיש סביר מאוד שלדעת רוב האינסיידרים בניו יורק אמור לקרות תוך לא פחות משנה. מבחינתי הוא בכיף יכול להמשיך ב-role שלו כצללית בגארדן כל עוד זה לא משפיע על מהלכים מקצועיים. ככה ה"נוכחות" שלו עדיין יכולה למשוך שחקנים כמו כריס פול/כרמלו שמשום מה עדיין רואים בו אליל במקום ה-GM הגרוע בהיסטוריה ובו בזמן להצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולא להציע חוזי עתק לגידמים סטייל ג'רום ג'יימס וג'ארד ג'פריז. או כמו בסיסמת הנואשים - נקווה לטוב ונצפה לגרוע מכל.

    משפחת הנרי המצומצת דורשת התנצלות. רק אני חולם להיות בגלגול הבא נוכח בארוחת חג הודיה של הדבר הלא מוגדר הזה?
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תודה רבה!!! עשית לי את השבוע! :aaa021:

    למרות שכמו שאתה אומר, כל עוד דולן בשטח, לך תדע מאיפה אייזיה יגיח לך... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx מקווה שהשנה תהיה התחלה של בניית קבוצה נורמלית לשנים הבאות, גם אם לא תגיע העונה לפלייאוף, קודם כל שיחזרו לשחק את הכדורסל שפעם שיחקנו, כי העשור האחרון היה קטסטרופה על ומחוץ למגרש.
     
  3. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אתה מדבר על חרושת שמועות כעל ראיות. אין שום עובדות בשטח.
    קרייני רדיו ופרשנים הם בני אדם, ויש להם שאיפה להתקדם. כפי שאמרתי, סקופ בכזה סדר גודל, במידה והיה להם דרך להוכיח אותו, הם היו יוצאים אם זה ומסדרים את עצמם לכל החיים.

    זה נכון שמדי פעם אנשים עושים דברים לא רציונאליים, אבל גם הדברים האלה נובעים מאיטנטרס מסויים. העובדה שאתה מזהם את ההודעה שלך ההערות גזעניות, לא מוסיפה לך כבוד.

    לגבי גאסול, אף קבוצה לא תשחרר תמורת כלום, את אחד הגבוהים הטובים ביותר בליגה (ואם אתה תתן את ג'יימסון כדוגמה, אתה רק תביך את עצמך). עד היום אם תשאל את ג'רי ווסט איזה קבוצה הוא רוצה שתזכה באליפות, הוא יגיד לך הלייקרס, כי היה ונשאר סמל מרכזי של הלייקרס, לא פחות מקובי או מג'יק, רק בתקופה אחרת.
    אותו ג'רי ווסט היה הנציג של ממפיס בטרייד הזה, לא של הלייקרס, אבל אין לא שום אינטרס, אתה צודק.

    טריידים עוברים אישור של הנהלת הליגה, ויכולים להפסל, אבל העובדות מדברות בעד עצמן, ככל שהלייקרס יותר מוצלחים, הכנסות הליגה עולות, אבל כנראה שאתה צודק, וסטרן מנהל קייטנת כדורסל בשביל הכיף של השחקנים, זה בכלל לא עסק כלכלי. מי בארצות הברית בכלל חושב על כסף כשמהו ששוה לשאוף אליו ?

    עסקים בכלל, ובארצות הברית בפרט, עושים כל שביכולתם על מנת להגדיל את הרווחים, והנהלת ה NBA לא שונה בכך. במידה ואתה חושב שכל העסקים מנוהלים בצורה תמימה, ושהטוב ביותר ינצח, אתה ככל הנראה מעולם לא ראית עסק מנוהל, וההבנה שלך בניהול לוקה בחסר.

    הנהלת הליגה במשך שנים מתערבת, בצורה חסויה (כמו היד הנעלמה של אדם סמית' - ממציא הקפיטליזם, והאיש שעל התיאוריה שלו התבססה כל כלכלת ארצות הברית), כשלפעמים ההתערבות הייתה בוטה.
    אני יכול לשלוח אותך לשנת 2000, גמר המערב לייקרס מול פורטלנד משחק שביעי, פורטלנד משחקים טוב יותר מובילים בבטחה, כשהשופטים בצורה נחושה וחד צדדית משנים בכוחות עצמם את המשחק, ומביאים את הניצחון לליקרס, כשהשיא היה עבירה כל כך גסה וברורה של שאקיל (אם אני זוכר נכון זה היה על אייזאה ריידר) שבכל משחק אחר הייתה נשרקת כבלתי ספורטיבית, ואפילו לא נשרקה כעבירה רגילה, והלייקרס יצאו למתפרצת במקום.

    נכון, בתור אוהד לליקרס, לא נעים לך לחשוב שעוזרים לקבוצה שלך לנצח (והאמת שלפעמים לא צריך, כי היא כבר מספיק טובה), אלא קל לאמר שדברים טובים הם בזכות הקבוצה שלך, ולכן אני לא באמת מצפה ממך להבין.

    בשורה התחתונה, ה NBA הוא לפני הכל עסק כלכלי, ואין פה שום ספק, ולכן הוא יעשה כל שביכולתו להגביר את הכנסותיו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/8/10
  4. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אליאור,
    זה הרבה יותר פשוט מזה - אייזאה תומאס בן אדם כריזמטי מאוד, שמוערך ע"י רוב השחקנים ועם עין בלתי רגילה לכישרון. על פניו, אדם עם הנתונים הללו אמור להיות נכס לכל ארגון כדורסל וזה מה שדולן חושב לעצמו בעיני. הבעיה היא שדולן כל כך מתעוור ע"י זה שהוא כושל לראות את חהסרונות שלו. אם הוא ישבץ את תומאס בכל תפקיד שהוא לא GM, למשל, עוזר GM שאחראי רק על דראפט וגיוס שחקנים חופשיים, זה יהיה מינוי מצויין עבור הארגון ושדרוג משמעותי לעומת הנמצא בהווה. הבעיה היא שתומאס גם תככן לא קטן וקשה להאמין שהוא ישב בשקט ויקבל את תפקיד הסגן של בר כוכבא, בייחוד כשיש לו את האוזן של דולאן בכל מקרה. בקיצור, רק אגון מנוחס כמו הניקס נמצאים במצב בו איש מוכשר מאוד יוכל להיות חלק מהארגון לא בתפקיד שמוציא ממנו את המיטב אלא בתפקיד שמוציא מהיריבות של הניקת המיטב.


    מר מנהל עסקים, כנראה שאת השיעורים במיקרו כלכלה פספסת. על מה אתה מדבר? גם אם יש ברשותי תמונות עירום של ווסט וג'יימס בחדר השינה של לברון באקרון, הסיפור הזה לא יסדר לי את החיים ולא נעליים. אף רשת גדולה לא תפרסם אותו. המקסימום שאני אקבל יהיה כתבת שער בצהובון. אין הבדל בין השערורייה הזו לבין שערוריות המין בהוליווד (אתמול על השער של אין טאץ': ג'ולי שכבה עם ליאו די קאפריו באמבטיה מאחורי הגב של פיט. אני משוכנע שהכתב פרש אחרי פרסום מעיתונאות המגזין ועבר לגור בבוקה ריטון. תעשה לי טובה) שלא בדיוק מקבלות כתבות שער בCNN.
    ושוב, אין לך מושג על מה אתה מדבר. הם לא קרייני רדיו, ולא כתבי חדשות. הם פרשני דיעה. הם לא יקבלו אגורה גם אם יחשפו את קבוצתו הבאה של ברט פארב. הם מתפרנסים מלהשמיע את דעותיהם, לא מלגלות סקופים. ולמה שתדע את זה, הרי אתה מומחה בלזרוק קלשיאות לאוויר ולא בעובדות בשטח, אבל הפרשנים אותם ציינתי מקבלים הרבה, הרבה יותר כסף מכתבי שטח למיניהם ואין שום קשר בין ה"סקופ" הזה לקידום.

    אני אתעלם משאר הקשקושים שלך על עסקים ועל מה שטוב לדייויד סטרן. זה בזבוז זמן להתייחס לטענות כאלו כי עדיף לנסות לשכנע חבר חמאס לחזור בתשובה. אני אשאיר אותך עם כמה שאלות, נראה עד כמה אתה יצירתי בלהזרים בולשיט לדיון הזה: אם סטרן מנוות את הליגה מאחורי הקלעים, למה הניקס גרועים כבר עשור? למה סן אנטוניו זכתה בשלשוה תארים? למה הלייקרס היו גרועים 3 שנים? למה סטרן נתן ללברון ווייד להגיע למיאמי, למה שיקאגו לא הייתה קיימת עד ג'ורדן ואחריו, למה גולדן סטייט גרועה? למה דאלאס לא זכתה באף אליפות? למה אוקלהומה סיטי היא הכוח העולה הבא במערב? למה בוסטון לא זכו בתואר 20 שנה? אתה קשקשן, שמאמין למה שנוח לך ולתפיסת העולם שלך ומתעלם ממה ש"לא הגיוני" לדעתך וגונב דעת ברמות שהפורום הזה לא ידע מעז שרון עמיקם כתב פה. כותב משפטים כמו
    ומתלונן שאין ראיות בשטח על תקרית גלוריה ג'יימס. צבוע.

    אני לא צריך שיעורי מנהל עסקים ממך (גם שיעורי אוריגאמי לא הייתי לוקח ממך), אל תכניס לי מילים לפה (מעולם לא חשבתי שעסקים מנוהלים בצורה תמימה) ואל תתיימר להבין מה אני עומד להגיד (ג'יימיסון? למה שאני אזכיר את המוקיון הזה באותה נשימה כמו גאסול?) או מה נעים או לא נעים לי כאוהד לייקרס. תמצא אנשים אחרים לעבוד עליהם עם החזות הסיודו אינטלקטואלית שלך.
     
  5. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אתה מדבר על קשקשנים ? פעם הבאה כשאתה מצטט אותי על תערוך, תחתוך ותדביק.

    לגבי שאר התגובה המתלהמת שלך, ודברי הביבים שאתה מנפק כאן, תרשה לי להתעלם, כי אתה מוריד את הדיון ואת הפורום לרמת בדיחה רעה, ואני מסרב לרדת לרמה הזאת.
     
  6. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אז אין לך מה להגיד בתגובה, ואתה גם צבוע. אתה מורח פה את כולם עם ציניות מסריחה, מתייחס רק למה שנוח לך, גם כותב שטויות אותן אתה לא יכול לגבות ולנמק (אני עדיין מחכה להוכחות המוצקות והלוגיות שהנהלהת הליגה מתערבת בצורה חסויה בליגה), מדבר בהתנשאות לגבי עסקים כאילו אתה המתמחה של ווארן באפט ומאשים אותי בהתלהמות כשאני מגיב לך באותו מטבע. היפוקרט.

    נוח לך להטפל לסמנטיקה בכדי להתחמק מהמשמעות של הציטוטים שממחישים את הסטאנדארט הכפול שלך. לא הוצאתי שום דבר מהקשרו. חלק א' עוסק בהתערבות של הליגה. חלק ב' בדבריך לגבי גלוריה ג'יימס וזה ברור לחלוטין למי שקרא את הדיון. אני יכול לחלק אותם לשני ציטוטים נפרדים, לא חשבתי שיש צורך כי לא ידעתי שאני מתדיין עם אנשים בלי יכולת בסיסית של הבנת הנקרא.

    אחח האירוניה. כואבת לי הבטן. אתה הגורם המרכזי לכך שהדיון הזה במגמת התדרדרות קבועה בשנתיים האחרונות. מדיון איכותי שמככב בניסים כהן כאחד הטובים בפורום, למזבלה שעוסקת בויכוחי בולבולים טיפשיים על ג'ורדן וקובי וכמה גדולים הבולס היו וכמה ג'ורדן היה המלך וכמה הכדורסל של פעם טוב יותר וכמה אף אחד אף פעם לא ישתווה אליו וכמה שללברון יש צוות מסייע חלש וכמה שהלייקרס היא אימפריית הרשע וכמה ששטרן שולט בליגה. בגלל שכותבים כמוך דומיננטיים בדיון על זה על פני כותבים ששלטו בו בעבר (לירן, רוזנר, סלע, אנוכי, עזרא, אבו) הפורום נראה כמו דיון נוסטלגיה ולא כמו דיון NBA אקטואלי. לשמוע אותך מאשים אותי בהתדרדרות הדיון הזה הוא כמו לשמוע את אחמדיניג'אד מתלונן על איבד ערכי הדמוקטרה באירן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/8/10
  7. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    בדיון יש מקום לדעות רבות ומגוונות, אבל ההתדרדרות נובעת מעריכה מגמתית (דמגוגיה) של ציטוטים, שימוש בהערות גזעניות, שימוש בעלבונות במקום בשפה תקינה. ובכל אלה אתה תמצא את עצמך אשם.

    יש לי תשובות לכל השאלות שלך, אבל אני לא אכנס לדיון עם אדם שלא מסוגל להשמיט את העלבונות שלו, ולדבר בצורה עניינית.
     
  8. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כל הקשקשת כאן ופספסתי את אחת משתי ההודעות הענייניות היחידות ביומיים האחרונים...

    אני מצטער אליאור אבל אני לא מתכוון לצחוק על האינדיבידואל הזה. אני חושב שזה טבעי לחלוטין שעד גיל 30 יהיו לגבר 9 ילדים מ9 נשים שונות וכל דברי לעג וסרקזם לעברו יהיו לא יותר מביטויי קנאה, חוסר ביטחון ועליונות לבנה. אני אף אברך אותו על אהבתו לילדים ותרומתו הרבה לכלכלת המדינות בהן מתגוררות אמאות ילדיו. אם רק האוכלוסייה הלבנה בארה"ב הייתה מתנהגת על פי ערכים נאורים כאלו, המדינה הייתה במקום טוב יותר.

    אגב, אנטוניו קרומארטי עוקב בטוויטר אחרי הנרי וכל נשותיו כאות הזדהות.
     
  9. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    זה דבר אחד להצביע על מקרה, וזה דבר אחר לקחת את המקרה ולהסביר אותו באמצאות הערות גזעניות שמרעות על בערות (במקרה הטוב).

    חסרים אנשים לבנים ב Mid West שיש להם סיפור דומה ? אבל הם לא כוכבי NFL אז הם לא מקבלים במה.

    זה משעשע איך מתגובה לתגובה, אתה רק מוכיח את הנקודה שלי לגביך.
    שיניתי את דעתי, זה די עצוב...
     
  10. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    איך אתה מעז להכפיש את שמם של התושבים הטובים של הMID WEST? תושבי המזרח או המערב טובים יותר? זה מה שאתה רומז? הא? הא? (סתם שתראה איך אתה נראה מהצד)

    ואתה מתחבא מאחורי הקלף הזה בניסיון לשנות נושא. כמה מפתיע. גם אם ימנו אותי מחר ליו"ר הKKK זה לא ישנה במאומה את היותך גונב דעת וצבוע, שלא רואה את הדבשת של עצמו, מעוות טיעונים של אחרים, משחק אותה פסיכולוג בגרוש שיודע הכל ומתעלם מטיעונים באמצעות ניסיונות כושלים לשנות נושא ולהסית את תשומת הלב מהבורות שלך. דוגמא נוספת מההודעה האחרונה שלך: באף שלב בדיון הזה לא הסברתי את התקרית של גלוריה ודלונתה באמצעות סיבות גזעניות. למעשה, ההתייחסות היחידה שלי לצבע העור של המעורבים בדיון היו בדיחות ונאמרו בסרקזם מוחלט. הגיבוי היחידי שננתי לכך היו הדברים של שני אנשי תקשורת בכירים ואמינים בארה"ב. אתה זה שהחליט שהתקרית לא נכונה כי היא לא יכולה להיות הגיונית. נו שווין. לא רק שאתה חי בסרט פרופוגאנדה לגבי הליגה אלא מתייחס בסטאנדארט כפול ל"שמועות" פי 10 יותר מבוססות מכל תאוריה שלך על ניהול חסוי מאחורי הקלעים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/8/10
  11. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אני לא הולך להגיב יותר לתת רמה שאתה מקליד כאן.
     
  12. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כנראה לא לימדו את זה בבית הספר לעסקים שהעניק לך את הידע הרב שלך בנושא, אך באופן כללי מי שלא מעוניין להגיב להודעה, פשוט לא מגיב להודעה. אתה יודע, לא טורח לכתוב תגובה וללחוץ "הגב". אבל היי, מה אני יודע. אי סתם גזען.
     
  13. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצד אחד תמים מאוד מצד שון לא לראות את הליגה כעסק כלכלי שמונע לפי החליל של שטרן, מצד שני פז כמה אפשר כבר לשמוע את זה? זה ברור אבל די מספיק, אתה עושה חור בראש. ושון, מה אתה רוצה? הלייקרס באמת קבוצה של 5-6 אולסטרים וקליבלנד הייתה קבוצה סמרטוטית, אז אני מסכים שנמאס לשמוע את זה, אבל את הדיונים האלו דווקא כולם יוזמים כאן והם יצאו מכל החורים ובוא נאמר בכנות שלא רק אדם אחד או אפילו 2 מעלים את הנושאים כל פעם מחדש, אלא כך נראה דיון ה NBA תמיד.
     
  14. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    פיפן ומלון נכנסו כמובן סוף סוף להיכל התהילה.
     
  15. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,316
    לייקים שהתקבלו:
    387
    קוליסון ופוזי לאינדיאנה, אריזה לניו-אורלינס, קורטני לי ליוסטון, טרוי מרפי לנטס