תקשורת או תשקורת?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Gass12, ‏25/11/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    רוני דניאל, שהשמאלנים מתעקשים משום מה לקרוא לו ימני כדי להוכיח שהתקשורת לא שמאלנית, מפגין היטב את אהבתו לנתניהו. מה אני אגיד לכם, אם זה הימני של התקשורת
    רוני דניאל: נתניהו מתייחס אלינו כנתינים, כיבתי את הטלוויזיה בנאום - חדשות רוטר
    ועזבו את זה שבממלכה רוני דניאל לא היה מסוגל להגיד את מה שאמר עכשיו בטלוויזיה.
     
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אז עכשיו העברת ביקורת על נתניהו = שמאלנות? זה הרי לא שהוא ביקר אותו על זה שאין משא ומתן עם הפלסטינים.

    ואני עדיין מחכה למקור שארץ נהדרת השוו את ליברמן להיטלר.
     
  3. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    קוראים לו ימני כי במבצעים האחרונים הוא דיבר על מחיקת שכונות בעזה ורטן כל הזמן שישראל רכרוכית מדי. תבין שהיחס של אדם X לביבי לא קובע את מקומו בציר ימין-שמאל.
     
    optimus, Gianzola, Walkon ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  4. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    את זה גם אני זוכר האמת, מערכון שקיציס אומר לאסי כהן בדמות ליברמן "ערב טוב", וליברמן עונה "אל תגיד ערב טוב, תגיד היי" והקהל עונה לו "היי ליברמן", כשכמובן כשאומרים את זה זה נשמע כמו משהו אחר.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אה לא ראיתי את הפרק הזה כנראה,תודה.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    "היי ליברמן" מול "חבורה של מנוולים"
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הוא גם אמר שצריך לפנות את ההתנחלויות. תקרא לזה שמאלני ביטחוניסט אנערף
     
  8. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    חחחח זה מ-2006? זה הופך את ההודעה שלך בעניין לעוד יותר חסרת היגיון. הלנת על ה"סמול" בהכללה מוזרה וטענת שהיללו את המערכון של ליברמן מ-2006! והזדעזעו מאיזה מישהו שעשה איזה משהו סאטירי ש99 אחוז מהאנשים במדינה לא שמעו עליו בכלל.
    אתה נמצא כל כך עמוק בסרט הוירטואלי הזה של ימין נגד שמאל, תחזור למציאות, היא הרבה פחות פשטנית מאיך שאתה נוהג להציג אותה כאן.

    העניין הוא שנתת את הביקורת על ביבי בנוגע לכל פארסת יום העצמאות כדוגמא לשמאלניותו, ולא את עמדותיו לגבי ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון (מה התנחלויות? התיישבות, יא סמולן! ;))
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אתה כנראה לא עוקב אחרי פה יותר מדי(בצדק, כי אני בחור די מעייף בסך הכל :) ) כתבתי כאן לא פעם ולא פעמיים שרוני דניאל הוא שמאלני למהדרין. נאום השטנה שלו כלפי נתניהו זה עוד נדבך לשמאלנות שלו. אני מוכן לשים את הכליה שלי על זה שהוא לא הצביע לליכוד, בטח שלא ימינה מזה. אבל רוני דניאל זה לא הנקודה שלי. הנקודה שלי היא שאם רוני דניאל הוא הגורם המאזן בתקשורת(לפי מה שהרבה שמאלנים אומרים) אז זה רק מוכיח עוד יותר את מה שאני וחברי בימין אומרים- שהתקשורת היא בטאון של השמאל. היא הקול שלו. יצא לי לא מעט לנהל ויכוחים עם אנשים שמתעבים את ביבי, אחרי 5 דקות הם התחילו לבלוע מילים ושכחו למה הם שונאים אותו בכלל*. זה נטו שטיפת מח של התקשורת, ועצם זה שלמרות שטיפת המח הזאת הוא מביא 30 מנדטים מראה כמה הוא ראש ממשלה תותח.

    *אני מתכוון לרוב שונאי ביבי, לא לאנשים כמו אמיר או סיונרה שיש להם משנה סדורה ועניינית.
     
  10. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    אתה מבין מה קורה פה? אתה קורא לאנשים שלא אוהבים/שונאים את ביבי שטופי מוח, אבל אני אעז להגיד אותו דבר על אוהבי ביבי יקראו לי שמאלני מתנשא וגזען.

    גם אני יכול לשחק במשחק הצביעות הזה, אתה רואה כמה זה קל?

    מה שאת מציג פה בשיחותך עם אנשי אנטי פה זה נקודת מבט, אני יכול להביא לך הרבה דוגמאות של נקודת מבט מול כאלה של בעד ביבי.
    האם יש אנשים ששטופי מוח נגד ביבי? ברור, עם כל סלידתי מביבי אני הראשון לתקן את העיוות של דבריו לפיו הוא ראה פה את הבריטים.
    אבל יש שטופי מוח בעד ביבי לא פחות, ואם אתה מתכחש לזה (אני מאמין שלא, תקן אותי אם אני טועה) אתה שטוף מוח בעצמך.
    לדעתי אין דבר יותר חמור מפולחן אישיות. אפילו בן גוריון הגדול כבר החל להימאס באיזה שהוא שלב וכשניסה לחזור הקיאו אותו. אני מעדיף את גישת "כבדהו וחשדהו" לגבי הפוליטיקאים שלנו מאשר הערצה מטורפת.

    אני לא צריך את התקשורת שתגיד לי מה לחשוב על ביבי, אני מספיק עצמאי במחשבה שלי כדי להביע דעה בעצמי.
    ההתאבדות שלו ושל מירי רגב על זה שהוא ינאם ביום העצמאות ועל הדרך לרמות את אדלשטיין (הבטיח נאום קצר) אומרת לי הכל עליו, ולא בפעם הראשונה.

    מה שאני רואה זה פוליטיקאי מגלומן, נכלולי, ציניקן ורודף שררה עם אובססיה לטיפוח תדמיתו התקשורתית, נטייה לייצר ספינים ולהתעסק במשחק הפוליטי יותר מלמשול. הוא לא המציא את השיטה, למעשה רוב הפוליטיקאים לצערי הם חלאות כמוהו, הוא פשוט משחק את המשחק יותר טוב מכולם ולכן הוא מנצח.

    אתה שוב מאמץ את האובססיה הזאת לתקשורת. אתה כל הזמן עסוק בה. יש לך המון אלטרנטיבות היום שמתאימות אולי למה שאתה רוצה לשמוע, מידה, ערוץ 20, ישראל, מקור ראשון, מעריב (אולי העיתון היחידי שמאוזן מבחינה פוליטית), ואני מניח שהולכים להתווסף עוד בעתיד.
    במקום זאת אתה עסוק בלהתעצבן במה פרשן כזה או אחר אומר באולפן שישי. אם זה כל כך מרגיז אותך אל תצפה, אבל נראה לי שאתה אוהב להתעצבן, לדעתי ערוץ 20 נון סטופ ישעמם אותך.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    צודק

     
  12. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    צודק לחלוטין.
    מזה שנים מספר איני צופה בערוצי אלג'זירה מפעם לפעם אם מגיע אלי קטע רלוונטי דרך הפייס או הטוויטר אז אני בוחר האם לצפות בחומר או לא.
    מה גם שבקטע אידאולוגי אני מעונין שחברת החדשות תפסיד צופים ,תפסיד רייטינג וכפועל יוצא מכך תפסיד כסף.
    ואז דרך הכיס הם יפסיקו לשקר ולשטוף את המוח לקהל שמתמסר לתעמולה הזו.
     
  13. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    כמו שבני בגין אמר יש בליכוד ערך חדש וזה נאמנות למנהיג. בדיוק כמו עם רגב שמקבלת נק' והערכה על החנופה שלה לנתניהו לעומת אדלשטיין שמחכים לסגור איתו חשבון בפריימריז, אע"פ שכולם ראו כמה "ימנית" היא בהתנתקות. פשוט מגוחך.
     
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  14. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    בעידן הפייק ניוז יש כאלו שנוח להם לאכול שקרים שמלעיטים אותם .ויש את העושים נפשם אמת ולפחות מבררים מעט יותר.
    מוגש כשירות.

    הכל נהיה ברור יותר !
    הון-שלטון-עיתון: הקשרים הנסתרים של עיתון "הארץ דה-מרקר" עם יולי אדלשטיין

    עוד בטרם הסתיימו חגיגות יום העצמאות אצו רצו להם "פרשני" קבוצת "הארץ דה-מרקר" ומיהרו לכתוב בגנות הטקסים מילים חריפות במיוחד. המקלדת שלהם בערה, כרגיל, משינאה, מהתנשאות ומגזענות לכל מי שלא חושב כמוהם - בהרבה מקרים תוך הפגנת גסות רוח, שהם כה מגנים אצל אחרים. זה לא צריך להפתיע איש, כי כל החבורה הצבועה הזו בסך הכל נאמנה מאוד למישנתו של המו"ל שלהם, עמוס שוקן, "רב-אמן" בגזענות, ברשעות וביהירות: בשביל שוקן וחבורתו הנאמנה כל מי שלא מיישר קו עם דעותיהם הוא נבער, שטיפס על העצים כל חייו ורק עכשיו החליט לרדת ולגנוב להם את המדינה, כי היא הרי רשומה על שמם בטאבו מאז ומעולם.

    המביך מכולם היה יוסי ורטר, הפרשן הפוליטי של "הארץ״ שהפליא בטור שנראה כמו רשימון לתדרוך שעשה לו יולי אדלשטיין (מה בער בדיוק לאדלשטיין לתדרך מיד אחרי הטקס?). ורטר תיאר כיצד אדלשטיין נסע לכנסת בלילה לפגוש את העובדים כדי להודות להם אישית. ברור לכל איש עיתונות שורטר אכל מכף ידו של אדלשטיין את כל התיאורים מנקודת מבטו של יו"ר הכנסת (אגב, את התדרוכים של אדלשטיין היה אפשר לקרוא היום גם אצל בן כספית במעריב וסימה קדמון בידיעות אחרונות, אותם תיאורים זהים - מה שאומר שאדלשטיין עבד קשה בחג: בלתדרך עיתונאים). זו זכותו העיתונאית של ורטר, כפי שהוא רואה אותה. אבל מה עם חובתו העיתונאית? מה עם גילוי נאות?

    תזכורת לכמה עובדות כלכליות שורטר יודע אותן היטב: בשנת 2005 קבוצת "הארץ דה מרקר", מגיעה למעשה לסף פשיטת רגל עם חוב פיננסי ענק של כ-400 מיליון שקל (רובו לשני הבנקים הגדולים הפועלים ולאומי), וכבר אז היא גלגלה חובות מטווח קצר לטווח ארוך. דמי ניהול בסך של כ-300 אלף בחודש נמשכו אז מהחברה. מי משך? ולמה שוקן, שנחשב איש עשיר מאוד, לא הזרים על-פי הערכות אף לא פרוטה אחת לעסק מכספו האישי?

    כי שוקן מצא משקיעים שהסכימו להלבין את מצפונם ותדמיתם: שוקן ועיתונו ניצלו מפשיטת רגל רק באמצעות הזרמת הון ממשפחה גרמנית בעלת עבר נאצי ומאוליגרך רוסי - ליאוניד נבזלין - שהורשע על מעורבות בהזמנת רצח וטוען לחפותו. כל אחד מהמשקיעים הזרים סכום עתק של 140 מיליון שקל, לא בגלל הביצועים הכספיים יוצאי הדופן של קבוצת "הארץ דה-מרקר" (היא הרי עמדה בפני פשיטת רגל), אלא בגלל שהם רצו להלבין את מצפונם ותדמיתם. שוקן וסגנו גיא רולניק הכניסו את נבזלין למכונת הכביסה שלהם והוציאו אותו לבן עם תעודת הכשר בישראל, שיש לו כבר עיתון משלו (ליברל) ולגיטימציה (יו"ר חבר הנאמנים של בית התפוצות). הם לא עשו את זה בשביל הדמוקרטיה, כמובן, או חופש הביטוי הנעלה, אלא רק משום שריחו העז של הכסף גבר על כל הערכים שהם מטיפים לאחרים.

    וכאן לא נגמר הסיפור: אירינה, בתו של נבזלין ומי ששניהם מחזיקים כיום 20% ממניות "הארץ דה-מרקר", נישאה במהלך 2016 ליולי אדלשטיין. כלומר, חתנו הפוליטיקאי של בעל מניות בעיתון "הארץ" ומי שהציל אותו מפשיטת רגל, מקבל יחס חמים ומחבק מהעיתון ומפרשנו הפוליטי, בלי לתת על כך מילה אחת של גילוי נאות.

    אין ספק: השקעתו הענקית של נבזלין ב"הארץ" עלתה באש, הוא כבר לא יראה אגורה אחת מאותם 140 מיליון שקל, אבל כנראה שהוא ראה ויראה ברכה לכספו בצורה אחרת לגמרי.
     
  15. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    את נחום ברנע אתם מכירים? ה-פרשן של 'ידיעות אחרונות'.
    על ג'ורג' סורוס שמעתם? אחד התורמים המשמעותיים לארגוני שמאל רדיקלי בישראל ובחו"ל.
    *
    והנה, אתיקה עיתונאית גרסת נחום ברנע. תודו שאתם מופתעים.
    עכשיו, בבקשה, שתפו כדי שגם אחרים יופתעו.
    *
    ישראל שלי
    עושים ציונות

    Arik Elman


    https://scontent.fsdv2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/31229306_1891367450881773_8368004998931415040_n.Xxx?_nc_cat=0&_nc_eui2=v1%3AAeEDVz03iQi5IXGQBk-1EtbYBLdPNkDbd_FRqQw0QAXw_AwmE_PAn-TOvRImvZh-KXCkDVerPW8YeGsIg1SLNqVtF5o19bnMhM_FiyW3ipRsRw&oh=eac46258df9b47be4f8504b050a8b414&oe=5B9B520C