תופעת יעקב שחר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏28/6/12.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    בכל ההיסטוריה אני חושב שהמשחק המכריע היחיד בין מכבי חיפה לסכנין היה בתחילת העשור הקודם (אם אני לא טועה זו הייתה עונת ההשאלה של דקל קינן בסכנין) כאשר סכנין נלחמה נגד הירידה וניצחה אותנו ממש לקראת סוף העונה (מכבי כבר הבטיחה את האליפות). רק נציין פרט חשוב - שמי שנלחמה איתה נגד הירידה הייתה הפועל חיפה. זה בערך כמו שאתם תבטיחו אליפות ולקראת סוף העונה הפועל ת"א תהיה תלויה בניצחון שלכם על היריבה שלה מעל הקו האדום על מנת לשרוד. אם על זה ביססת את כל התיאוריה שלך אז... נו שווין.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    אאו שמורת הלשון שלי אידיוטית או שאני מבין את הנקרא מצויין, אני נותן לך להחליט.
    סולוקונטה: אני שמח שאני. גורם לך לפשפש בעבר אבל אני מציע לך להפסיק כל מה שתמצא לא יהבהב לך, ככה זה כשאתה תקוע בין 2 ישבנים של אדם מסויים, גם לי זה קרה בעבר.
     
  3. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,477
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    יעקב שחר בעלים מצויין.
    הטענה היחידה שלי אליו זה שהוא התייאש מהר מדי מלנקות את הענף שבו הוא נמצא. היה יכול להיות יותר חד ומעורב בפירוק ההתאחדות לכדורגל במתכונתה הנוכחית, ובטח לא לשתף פעולה עם לוזון בועדות טיוח שלו.

    לגבי כל ה"שליטה בקבוצות", תקראו לזה איך שאתם רוצים: חרטא, קנאה, קונספירציות. כל העסקאות שנעשו הן מאינטרס ברור ונכון של לקדם את הקבוצה שלו.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    גם אני לא אוהב את "חברותו" עם לוזון, אבל לדעתי שני סיבות לכך:
    1) קשרים עסקיים - אבי עובד בכיר בבנק דיסקונט נדמה לי
    2) מצב הכדורגל הנוכחי נוח לו, כי גם עם ניהול לקוי, שגורם לטעויות מקצועיות הוא עדיין יכול להצליח ולזכות באליפויות.
     
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    ואם אדולף היטלר קיבל את תואר איש השנה של מגזין "טיים" אז בטח גם אסד צריך. מבריק.
    כל הדיון סביב פרס הנובל של שימון מזרחי יצא מכל החורים, ויעקב שחר עומד בדיוק באותו סטטוס, רק שכמו שאבירם אמר הוא מוסיף לזה התיימרות והתחסדות להיות המושיע של הכדורגל הישראלי והמאמא תרזה של הקבוצות שלא שפר מזלם כלכלית.
    הבחור המדהים הזה, נטול האינטסרים, האזרח הטוב, שומר החוק והצדק, יזם בישיבת ההתאחדות להצלת הכדורגל ולהקמת מנהלת(או W'E בסגנון) שחרור הודעת תמיכה בעבריין המורשע, מכה הקטינים והגנב אלי טביב בשם כל משתתפי ישיבת המנהלת הזאת. אלי טביב ישב שם כמובן. ב7 ימים שעברו מאז שחרור הודעת התמיכה האבירית שלו, פורסם שמכבי חיפה מעוניינת באייגיבור, גורדנה וידין. זה לא משנה מי מהם יעבור ומי לא במסגרת השתלטות הנאמן על המועדון, אבל הנקודה, או הנקודות במקרה הזה, ברורות - הוא אינטרסנט שמוכן לתמוך בפושע מורשע ובזבל אנושי. אני לא יודע מה עבר כאן, אלו עדויות ואלו כתבות הובאו בזמן שלא הייתי כאן בשיאה של המחאה, אבל אם מישהו עדיין לא השתכנע, כמו אותם גאונים שקראו לאלי טביב קמצן כאן(זה בערך כמו לקרוא לבני סלע חרמן) מאוד לא אכפת לי להביא לכם כמה כאלה. אולי, רק אולי, הוא תמך בו מתוך חשש שיום אחד מחאה בסגנון תגיע גם לביתו, וזה מוביל אותי לנקודה השלישית.
    יעקב שחר משתין בפרצוף של אוהדי חיפה והם עומדים מתחת לממטרה. הבחור טען ש"פשוט אין לו אפשרות לארח בקריית אליעזר את שלב הבתים בצ'מפיונס", כששנה לאחר מכן הוכח שאפשר ואפילו לא בכזה קושי - רק צריך לבקש. שום שיפוץ מיוחד לא נעשה לפני אירוח המשחקים של הפועל בבלומפילד ב2010\2011, לפחות שום שיפוץ שיעקב שחר לא עשה עצמו בשלבי הפלייאוף המוקדמים בקריית אליעזר. בשניה שהוגשה בקשה, פחות משבוע לאחר מכן, אופ"א אישרו להפועל לארח בבלומפילד אחרי פרזנטציה קצרה של ניר ענבר. אני מניח שבמכבי חיפה, מועדון פחות מקצועני גם יכלו לארגן משהו, אבל חס וחלילה שיעקב שחר יפספס הזדמנות להרוויח עוד כמה גרושים(וזה אכן גרושים ליד הכסף מהצ'מפיונס).
    יעקב שחר הבעלים הנהדר זה בן אדם שהולך באופן קבוע למשחקים של הקבוצה שהקהל המשועמם וחסר היריבות של חיפה מתיימר שהם יהיו היריבה השניה הכי גדולה שלו, מכבי תל אביב. הבחור הגיע לאולפן הצ'מפיונס לפני שנה עם צעיף שלהם על הצוואר בגאווה ודיבר על אהבתו כלפיהם. ראינו מה קרה כשאלי טביב ענד צעיף בית"ר על צווארו.

    ודבר אחרון. שום דבר, אבל שום דבר כאן לא נובע מקנאה. אפילו כשיש לי בעלים כמו אלי טביב, ואולי בגלל החוויה הזאת, לא הייתי רוצה בעלים כמו יעקב שחר. לא הייתי רוצה בעלים מתחסד. לא הייתי רוצה בעלים שעוזר ליריבות שלו בכל מיני קומבינות חוקית אבל מסריחות(זה גם חוקי לקבוע שאלי טביב יהיה הסוכן של טוטו תמוז, למכור אותו לחו"ל ב2 מיליון יורו ולקחת לעצמו עמלה של 50% והנה הוא הוציא בדרך פלא מיליון יורו מהקופה של הפועל. כמובן שמדובר בדבר מטאפורי שלא קרה שום דבר דומה לו). לא הייתי רוצה בעלים ששם עליי זין בשביל כמה גרושים. אז כן, אם היום אומרים לי שאלי טביב עוזר ויעקב שחר נכנס אני לוקח אותו ב2 ידיים, אבל זה רק בגלל שאני מעדיף גם אנשים כמו משה תאומים על טביב, באופן כללי יעקב שחר הוא רחוק מאוד מלהיות הבעלים האולטימטיבי לקבוצה שאני אוהד, עם כל ההצלחות שהוא הביא לכם והניהול המופתי שלו בהרבה תחומים.

    ודבר אחרון אחרון - כל מילה של דון רומן חואן באשכול הזה.
     
  6. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,094
    לייקים שהתקבלו:
    952
    מין:
    זכר
    נראה לי שלא הבנת אותי.

    שמעון מזרחי לא ראוי לשום פרס בטח שלא פרס ישראל.
    אבל אם דון שמעון קיבל אז גם יעקב שחר צריך לקבל
    הם עומדים על אותו סטטוס.
     
  7. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,374
    הדיון הכי מיותר בתולדות אייסוקר, למרות שאני כאן רק חמש שנים.
     
  8. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    שחם, ההרשעה של אלי טביב הייתה לפני 20 שנה (הזדמנות שנייה לאנשים?) ולא על אונס, לא על רצח ולא על תרמית בסך מיליארדים, כולה פעמיים זייף מסמך כדי להימנע ממזונות. אני חושב שאם מישהו היה מעמיד אותי לדין על כל המכות שהלכתי בגיל 12-15 זה היה מגיע לחומרה יותר רצינית.
    המשטרה עדיין לא הוכיחה ולא הגישה כתב אישום אפילו שהוא הכה קטין (שאפשר להסתכל עליו גם בתור ערס מפגר, לא חושב שכתוב לו על המצח שהוא בן 17...)

    שחר לא מרוויח "כמה גרושים" מאירוח ברמת גן, אלא מכבי חיפה מרוויחה אותם לקופה. ובכלל אני חושב שלארח ברמת גן זה לא רק עוד כסף אלא גם 25 אלף אוהדים יותר שיוכלו לבוא לעודד (גם אם חלקן יצטרכו טלסקופים בשביל זה, כאילו שבקרית אליעזר לא). כך שזה לא ביג דיל.

    ולגבי זה שהוא לא אוהד מכבי חיפה בכדורסל אלא מכבי תל אביב (וגם שאף להפוך את חיפה לכזו, מזל שלא הצליח...)- מה השלב הבא? אוהדים יקבעו עבור הבעלים מה מותר לו לאכול, ללבוש, איפה לגור ובאיזה תחום מותר לו לעסוק?

    נ.ב.: לא דיברו פה על זה, וזה לא חלק מהתופעה שמשה פתח בגינה את הדיון, אבל שחר רץ 20 שנה עם הונדה-וולבו בתור ספונסר ראשי, הוא יודע להרוויח ולנצל את חיפה לטובתו. זכותו.
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אתה מדבר על נושאים שאין לך את המושג הכי קטן בהם, באמת. בכל מקרה זה לא נושא על אלי טביב.

    תן לי אוהד חיפה אחד שמעדיף לארח ברמת גן מאשר בבלומפילד או בקריית אליעזר, ועוד תמורת כמה גרושים(1\10 מתוך הכסף של הצ'מפיונס וזה בהערכה שהולכת לטובת שחר, כי הוא גם הוריד מחירים).

    אם אלי כהן או קובי מויאל היו הולכים בגאווה עם צעיף של הפועל(כדורסל!) זה לא היה מפריע לך אפילו קצת?
    אם היה לכם בעלים והוא היה מנסה לאחד אתכם עם הפועל תל אביב זה לא היה מפריע לך אפילו קצת?
     
  10. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    ואם קובי או אלי כהן היו מצביעים עבודה? בשני המקרים הייתי חושב עליהם שהם קצת מפגרים ומוזרים, אבל בולע את הגלולה בשקט.

    איחוד זה דבר אחר וזה באמת דפוק מצדו של שחר. אבל אם תשאל את שי ההולנדי אז לא ממש...
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    ביום שקובי יילך עם צעיף של הפועל אני דופק לו אבן בראש, יש דברים שלא עושים, אבל חסה הוא אאוטסיידר, הוא חי בסרט שלהפועל עכו ולבית"ר ירושלים/הפועל ת"א יש צורך לאותם הדברים, איש הזוי משהו לפעמים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/12
  12. נומה Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/12
    הודעות:
    76
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא יילך, הוא ירוץ. אם הוא לא יימכר לפני הפירוק, הוא יימכר אחרי הפירוק, ב 1.90 ש"ח, כולל מע"מ, ולא כולל כרטיסייה/חופשי חודשי באגד.

    שחר לא פרייר, ולא ישים עליו 2,500,000 ש"ח, מפני שהוא שווה אולי חצי מזה.
     
  13. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אנחנו סוטים מהדיון, אבל זה התחיל בזה ששחר יכול לעשות לאוהדי מכבי חיפה דברים שטביב נסקל בגללם על ידי אוהדי הפועל, ואני חושב שההזויים הפ דווקא האוהדים הפנאטים שקובעים עבור הבעלים והשחקנים שלהם מה לעשות...

    לאכול קניידלעך לפחות מותר לו (חלום חייו ללא ספק http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx)? או שזה גם הפחתה בכבודנו?
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    אף אחד לא קובע לקובי עם מי לצאת בימי חמישי או עם מי לאכול קובה של אמא, או מה לשמוע או מה להצביע בקלפי, אבל אם אתה לא מבין את ההבדל בין דברים מהסוג הזה לבין דברים כמו ללכת עם צעיף של הקבוצה השנואה על האוהדים של הקבוצה בה אתה משחק אז אתה אאוט סיידר יותר גדול ממה שחשבתי.

    איך ירגיש לך אם חברה שלך תצא איתך, תאהב אותך וכשתפגשו מישהו שאתה לא בדיוק כוס התה שלו והוא לא כוס התה שלך היא תדפוק לו בוסה על הלחי ותתחבק איתו לזכר ימים עברו? אני בטוח שלא נעים, זה בדיוק אותו הדבר במקרה שמויאל/הרוש/עמית/ריקן/איבינדר/ברוכיאן/ורד וכו' יהיו שחקני בית"ר וילבשו צעיף של הנבלות באדום, זה לא מתקבל על הדעת, אלא אם כן שוב, אתה אאוט סיידר והקבוצה לא מסמלת לך כלום מלבד משחק בשבת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/12
  15. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    יש הבדל בין לא נעים לבין אבן בראש או בכלל להתנכל. אני אחשוב על אותו אחד שהוא סתם מפגר אם הוא עושה כאלה דברים ומעצבן את האוהדים (מה שניכר שטביב ניסה לעשות, שחר עושה את זה בתום לב), ועוד יותר מפגר אם הוא לא יבין שהוא מעצבן בזה את האוהדים. כמו מונאס דאבור למשל שלפני תחילת העונה פרסם בפייסבוק שלו משהו על על פלסטינים שלא מצא חן בעיני מכבי... כך ששחקן בית"ר שיאמר שהוא הצביע מרצ (או כזה שייתן כל שני וחמישי ראיון להארץ) דפוק לא פחות מאשר אחד ששם צעיף של הפועל (בית"ר זה יותר מכדורגל, לא?)

    גם אותי בכללי מעצבן ששחקנים משחקים בנעליים אדומות (יצחקי בגמר הגביע מול מכבי חיפה ב-2009 שהוא החמיץ בלי סוף http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/mad.Xxx), ואין יותר מביך מללכת לטדי למשחקים של בית"ר בחורף כשהמעיל היחיד שיש לך הוא אדום (פעם אחת עשיתי את הטעות הזו, בפעם השנייה כבר לבשתי מעליו ג'קט של בית"ר)- אבל אני עצמי סוג של אוהד של הפועל ירושלים בכדורסל, ויש לא מעט אוהדי בית"ר (ירושלמים בעיקר) שהם גם אוהדים את הפועל ירושלים. הבעלים והבעלים בפוטנציה האחרונים שלנו השקיעו בו זמנית גם בהפועל ירושלים, ואני זוכר בתקופה שלהם את יצחקי, בן שושן וברוכיאן מגיעים למשחקים במלחה (אוהדים או סתם חלק מתרגיל שיווק אני לא יודע), כך שלכל דבר צריכות להיות מידות. נראה לי ששנינו נקנה עכשיו ב-2 ידיים משקיע עם צעיף של הפועל בכדורסל... בטח אם זה אחד שיביא לנו 9 אליפויות, 5 (?) גביעים ועוד כמה השתתפויות מכובדות באירופה..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/7/12