תוכניתו של איצ'ה מנחם לשיפור הכדורגל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏13/5/05.

  1. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתכם בכל מילה רק אני רוצה להוסיף משהו על הרמות שלדעתי זה חשוב לא פחות מכל דבר אחר.
    רוב הגולים שנבחרת ישראל מקבלת באים מהרמות ואדורם קייסי, השחקן היחיד בארץ שיודע להרים, שם את הכדור לבאדיר על הראש מול צרפת ומזה אפשר ללמוד על החשיבות של ההרמות. זה דבר קטן עם השפעה ענקית. זה גם דבר שקל לעבוד עליו ולא דורש מיומנויות גבוהות מדי ואני לא מבין איך עד עכשיו לא לקחו את הנושא הזה ברצינות.
    ואם כבר מדברים על הרמות חייבים לעבוד עם הבלמים על התמודדות עם הרמות ולא לתת לכוסיות כמו שמעון גרשון שבכלל לא חשב להפריע לטרזגה ומוריסון לשחק בנבחרת.
     
  2. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך בכל מילה, רק תיקון קטן.
    קייסי שם את הכדור לבארטז בידיים. בארטז איכשהו שם אותו לבאדיר על הראש.

    זה רק מוסיף לעובדה ששחקנים פה לא יודעים להרים. אבל זה לא רק ההרמות, יש המון אספקטים אחרים של המשחק שהשחקן הישראלי מתקשה בהם. פשוט ההרמות (או האיכות הירודה שלהן) זה הדבר שהכי בולט שרואים משחק בליגת העל..
     
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיטי אתה מדבר על דברים נרכשים, במתנת מולדות נטו כמו דריבלינג ושליטה אנחנו מהטובים באירופה, הבעיה שלא עובדים על דברים אחרים כמעט
     
  4. יוגב אסולין Guest

    אני לא אוהב את השיטה הזאת.. למה?
    מפני שלפי המ שאומרים אומרים שחקן שיש לו פונטציאלא נחנו אולי נגלה אותו ואז נוסיף לו מסגרת ועוד שעות משחק כדי לשפר אותו. אבל בעצם הם לוקחים כבר דבר קיים דבר עם בסיס ולא מייצרים משהו חדש..

    לפתח שחקן לגלות שחקן לגדל שחקן.. כל המילים האלה זה אומר שצריך להיות בתי ספר רבים לכדורגל מגילאים מאוד צעיירם. שבגיל 7 בערך שאתה לומד את רזי המשחק שאתה לומד איך לתת פס ורץ עם זה 30 שנה קדימה. פה צריך לבוא חינוך פה צריכה לבוא עבודה. ברגע שאנחנו נלמד שחקנים כבר בגילאים האלה כיצד לשחקן וניתן להם את הבסיס הטוב ביותר כניראה שנקבל דור טוב יותר של שחקני כדורגל.

    כי הרי מה זה בעצם מה שהם מציעים לקחת קבוצה של 25 שחקנים. שזה משהו כמו נבחרת הילדים של ישראל.. שגם ככה רצה ברצף כמה שנים כאשר מי שלא טוב יוצא ומי שטוב ננכס (שזה עדיף מאשר להגיד כבר בגיל צעיר אלו ישחקו בנבחרת בעוד20 שנה).. בקיצור סתם רעיון שמראה עד כמה הם לא באמת מבינים בכדורגל