שמינית הגמר: חגיגה גרמנית!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏27/6/10.

  1. שגיא Guest

    כן שופט, לא שופט. גרמניה ניצחה היום ובצדק. היא הייתה בכל המגרש, הניעה כדור, שיחקה מהר, רצתה יותר, הייתה טובה יותר וכבשה הרבה יותר. למרות הנפילה שלה במשחק אחד בשלב הבתים, היום גרמניה הראתה את יכולתה האמיתית. נבחרת מצויינת עם שחקנים צעירים כמו אוזיל ומולר שעתידים להוביל את הנבחרת בשנים הקרובות כך שגם העתיד נראה ורוד.

    אנגליה מצידה, כמו לאורך כל הטורניר, משחקת חלש. וויין רוני בכלל לא הגיע לדרום אפריקה וההגנה שלה היום הייתה פאתטית. אולי חבל שאפסון היה זה שכבש עבור האנגלים, כי אחרת לא היו לקאפלו הרבה סיבות להשאיר אותו על המגרש. בנוסף לזה כמובן אפשר להוסיף את דיוויד ג'יימס שאפשר לרשום אולי 2 שערים שהוא יכל והיה צריך לעצור.

    גרמניה ממשיכה הלאה ובצדק. נבחרת מצויינת.
     
  2. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    הגרמנים מנצחים, למרות שלא ברור אם לא הטעות שיפוט החמורה גרמניה הייתה עולה, עדיין הגיעה לה לעלות על משחק הרבה יותר טוב מהאנגלים שגם מאמן איטלקי ווינר בדמות קאפלו לא עזר להם לזכות במונדיאל, אולי ב2066 תעשו משהו, בינתיים הגרמנים(שוב) שאף אחד לא ספר אותם עוברים את אחת הפייבוריטיות לזכייה ומתקרבים יותר קרוב לגביע על חשבון האנגלים.
     
  3. Beckenbauer Member

    הצטרף ב:
    ‏13/3/03
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נבחרת פשוט מדהימה שמונהגת ע''י חתיכת גורו ענק, לראות ופשוט להנות. כולם היו אדירים היום, באמת. למרות ג'ט לג של 8 שעות, ידעתי שאין מצב שאפספס את המשחק הזה. אך ברשותכם, אפנה למולר יקירי: מהמשחק הראשון התאהבתי בילד הזה, איזה כיף שאחד כמוהו משחק בקבוצה שלי, בכל מקום על המגרש, מסירות נהדרות, תנועה אדירה, בישול ו-2 שערים. מדהים, מדהים, מדהים והוא רק בן 20. אך בסוף אפנה לאהובתי ואגיד לה: תודה על הרגעים המצמררים האלה! שלא יגמר לעולם.

    קדימה לרבע! :aaa021:
     
  4. שלו Guest

    אכזבה גדולה. יש כ"כ הרבה תירוצים לכישלון של הנבחרת... אין סוף. מה שיותר חורה לי מההדחה עצמה הן התמונות של סטיבן גר'ראד מחזיק את הראש, לא רק בליברפול, אלא גם במדים הלאומיים. את האמת שלא ציפיתי שאנגליה תעלה, גרמניה הרבה יותר טובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/10
  5. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אמרתי לפני המשחק שגרמניה פייבורטית ,בגלל התקפה קטלנית ואכן כך גם היה רוב המשחק ,למרות שאני גם חייב לחיות את המציאות ,והמציאות היא שאף אחד לעולם לא ידע מה היה קורה אם ה2-2 היה מאושר.
    עד עכשיו אני לא מבין איך הגול נפסל זה עבר במלוא ההיקף את השער ,איך גם הקוון וגם השופט לא ראו את זה.

    נגיד כך שהגיע לגרמנים לנצח בלי קשר על משחק מדהים ממה שראיתי בעבודה אך השופט טיפה הקל עליהם בכך שמנע את השוויון.

    גרמניה היום הופכת אותה לפייבורטית לזכיה עוד יותר.
     
  6. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גרמניה הגיעה לגמר של 2002 וחצי גמר 2006, אין אדם אחד בעולם שלא היה לוקח אותם בחשבון. אי אפשר לא לספור את נבחרת גרמניה.
     
  7. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פה בדיוק הבעיה. בכל העולם סופרים את הגרמנים חוץ מ... ניחשתם נכון - ישראל.
     
  8. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את מי זה מעניין? זו מדינה של טיפה בים, אתם יודעים את מה אנחנו מעניינים לגרמנים... ובצדק. אנשים פה מתעסקים בהערות גזעניות על הנבחרת שלנו, בשנאת חינם, אז למה שנעניין מישהו? אח"כ אנחנו מתפלאים למה שונאים אותנו...

    קשים הם חייו של אוהד גרמניה בישראל.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
  10. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    עומר,
    אתה קורא הודעות לפעמים הוא רק יודע לכתוב הודעות על-פי דעות קדומות וסטיגמות למיניהן? רוב מוחלט של אוהדי אנגליה בפורום אמרו שהם ממש לא אופטימיים, אבל למה לבדוק אם אפשר ישר לצאת בהצהרות טיפשיות.


    לגבי השופט, אידיוט, מטומטם, מפגר וכו'. השער של למפארד היה יכול להביא מומנטם עוד יותר גדול ממה שכבר היה לאנגלים לאחר השער של אפסון. להגיד שפסילת השער זה לא תירוץ זה ממש אידיוטי כי אם השער לא היה נפסל השחקנים בחיים לא היו מפקירים ככה את ההגנה (והם יצאו מפגרים מאוד שהם הפקירו ככה את ההגנה חצי שעה לסיום) וזה למעשה הסיבה לשני השערים האחרונים של הגרמנים.
    Having said that, הגרמנים פשוט הרבה יותר טובים, זיינו את האנגלים בכל החורים, ולמרות שאי אפשר היה לדעת איך המשחק היה מתפתח אם השער של למפארד היה מאושר, הגיע להם לעלות. אוזיל, מולר, שווינשטייגר, קדירה... מדהים. יש להם נבחרת שמועמדת בכירה לתואר למרות שלא מעט שחקנים עוד לא בשיא שלהם (ומפחיד לחשוב מה יהיה כשהם יהיו בשיא שלהם).

    ארגנטינה-גרמניה.
    אחח איזה משחק, נקווה לא להתאכזב והלוואי שנראה משחק טוב.