שמינית הגמר: ארגנטינה - מקסיקו

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏27/6/10.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוטמנדי כל כך חלש... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
  2. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aaarofl: ללא ספק הרגע הכי מצחיק במשחק.אפילו יותר מאישור השער של טבז
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    בסופו של דבר לא הוכיחה ארגנטינה שיש לה משהו שגרמניה כבר כן הוכיחה. מכסיקו וכמובן הקוון עזרו לה בצורה הכי טובה כדי להמשיך הלאה, אבל גרמניה לא תעשה כאילו טעויות. אני עדיין לא משוכנע שארגנטינה יכולה להגיע לגמר.
     
  4. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההגנה הזאת הולכת ל-ה-ת-ר-ס-ק נגד המכונה הגרמנית.
     
  5. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    המשחק הזה כמו המשחק הראשון השיפוט עזר לנבחרת לנצח אותו.

    ה1-0 היה נבדל במיליון אחוז ,טבז שינה את כיוון הכדור מבעיטה של מסי שאני בטוח שהיית נכנסת גם בלי עזרתו של טבז.
    ארגטינה במשחק לא גדול עושה את המוטל עליה ועולה לרבע הגמר מול גרמניה.
    היום גם ראינו את שער הטורניר עד כה של טבז ב3-0 ,שער ענק של חלוץ שפורח במונדיאל ומוביל את ארגטינה גבוה.
    לגבי החילוף של טבז בורון ,לטעמי החילוף ברור מראדונה רצה לתת מנוחה לטבז לפני הגרמנים ,חילוף מוצדק ומובן , למרות שהחילוף גרם למקסיקו להשתלט על המשחק ולכבוש שער אחד.

    אך יחד עם כל הדברים מבחינתי מסי הוא אכזבה ,כן הוא ניסה לכבוש פה ושם ניסה לעשות דברים יפים ,אך נראה שמסי שומר על עצמו יותר מידי בשביל בארסה , מבחינתי מסי עדיין לא באותה שורה אם הגדולים בהסטוריה ,מסי חייב לקחת על עצמו ולהעיז יותר כדי שהוא רשמית יחשב כאחד הגדולים בהסטוריה.
     
  6. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוודאי,שיטת יהלום לא משחקים עם די מריה ועם מקסי ששניהם קיצונים נטו. יהלום משחקים כמו שפלגריני לדוגמא שיחק בריאל מדריד השנה עם שחקנים כמו ון דר ורט\גוטי ואלונסו בצדדים. ארגנטינה בכלל לא צריכה לשחק בשיטת יהלום,היא היתה צריכה 4-3-3 עם אבר בנאגה בקישור ליד מסצ'רנו ועוד קשר 50\50 שיודע לנהל משחק מהמרכז (שוב,די מריה ומקסי הם לא שחקנים שצריכים לנהל משחק). מי שהכי נפגע מהשיטה הזאת של מרדונה הוא השחקן של מרדונה,ליאו מסי,שמשחק רחוק מידי מההתקפה בגלל ההרכב המוזר של מרדונה. לכן אנחנו רואים הבלחות ממנו רק פעם או פעמיים במשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/10
  7. Maayan#19 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/07
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארגנטינה חייבת לשפר את ההגנה שלהם. הם ממש גרועים בהגנה. גרמניה ככה תרסק אותם.
    ומזה החילופים האלה של מארדונה מה הוא אדיוט? אני לא מבינה מה עובר לו בראש. ורון במקום טבס? כבר בדקה 60. לא נורמאלי

    וכן השופטים האלה מטומטמים. גם הם גרמניה ואנגליה היום וגם הם המשחק הזה. כן הם מעצבנים.. אבל מה לעשות ארגנטינה הביאה עוד 2 גולים.
     
  8. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    מקסיקו(שוב) לא הצליחה לעבור את שלב שמינית הגמר, מקסיקו(שוב) לא נקמה בארגנטינה ותנסה(שוב) לעשות זאת בברזיל בעוד 4 שנים, ארגנטינה לעומת זאת נתנה משחק התקפי טוב עם משחק הגנתי לקוי, מסי עדיין מחפש את השער למרות בישול משער לא חוקי לטבז, היגוואין מצד שני ממשיך לכבוש וגם טבז מצטרף למסיבה, בנוסף פרגוסון שמח אחרי שהחלוץ שלו מהעונה הבאה הראה הרבה ניצוצות ויכולת טובה. אז כן, ארגנטינה הבקיעה את השער הראשון שלה בגלל טעות שיפוט, מקסיקו פשוט נראתה זבל מאז אותו גול וחטפה עוד שניים, בסופו של דבר התעוררה בשביל הכבוד וצימצמה, אך זה לא הספיק לה והיא הודחה. ארגנטינה ההתקפית והשמחה תפגוש ברבע את גרמניה הטקטית והקשוחה למפגש שישחזר את רבע הגמר מלפני 4 שנים שהתחיל מגול של אזאלה בדקות הראשונות והמשיך משיוויון של קלוסה עשר דקות לסוף והסתיים בניצחון 4-2 בפנדלים לגרמנים, האם גם הפעם הארגנטינאים יסימו את חלקם במונדיאל מול הגרמנים? נחכה ונראה.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    עוד מישהו חוץ ממני חושב שארגנטינה משחקת די בינוני?
    4 בעיטות למסגרת, אחת מנבדל, 3 ממהלכים אישיים שלא מעורב בהם יותר משחקן אחד ו3 גולים. יש שיגידו שזה ניצול מצבים מדהים, אני אומר שזה מזל.
    היא הייתה בבית קל ביותר (אמנם לא כמו של אנגליה), ושיחקה מול נבחרות נאיביות.

    אני מאמין שהגרמנים ינצחו אותם.
     
  10. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה הרבה פחות מבינוני לדעתי. הניצחון היום על מקסיקו היה ניצחון של שקר. כמו ספרד ארגנטינה בינתיים נהנת מהברקות של שחקנים מהטובים בעולם. זה לא יעזור נגד נבחרות גדולות שמשחקות כדורגל טוב כמו גרמניה או הולנד. אני חושב שגם ארגנטינה וגם ספרד הן שתיים מהנבחרות הכי איכותיות שהיו בכדורגל המודרני מבחינת איכות הסגל והשחקנים ושתיהן למרבה הצער סובלות ממאמנים גרועים,אם כי מרדונה הרבה פחות גרוע מהשפם שיושב על הספסל של ספרד. אבל גם לאדון מרדונה לא חסר, אני שוב חוזר ואומר שמרדונה ישלם בריבית על ההשארה של השחקן שהיה אמור להיות המנוע האמיתי של הנבחרת הזאת-אבר באנגה. מי שמשחק יהלום עם די מריה ומקסי או בונה על ורון הקשיש בן ה35 שיחזיק לו את מרכז המגרש עושה טעות חמורה. מי שהכי סובל לצערי זה מסי שלא יצליח לבוא לידי ביטוי כמו שהוא בא בברצלונה בגלל המערך הזה. מסי אכן צריך לשחק כשחקן חופשי מתחת לשני חלוצים,אבל מאחוריו צריכים להיות שלושה קשרים שאחד מהם היה אמור להיות בנאגה. ולא קשר אחורי אחד (מסצרנו) ועוד שני קיצוניים בדמות די מריה ומקסי רודריגז שלא מסוגלים לשחק בתפקיד הזה.
     
  11. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אתה לא היחיד שחושב ככה. ארגנטינה מסתמכת על מהלכים מבריקים בהתקפה בלי לשחק הרבה: שחקן מוכשר ואדיר כמו די מאריה מתבזבז לו בעמדה שהוא לא רגיל לשחק בה (קשר שמאלי שעושה הרבה הגנה), ובמקום שורון ישחק בעמדתו ויעזור גם להגנה ולגם להתקפה, בגלל זה מסי צריך לרדת לחצי המגרש ופשוט לקחת כדורים?! זה די מביך גם לראות את מאראדונה שמה עם עוזרים (סרחיו באטיסטה, נדמה לי?) שמצביעים לו על המגרש, כי לא נראה שהוא עדיין מאמן, בטח לא מאמן גדול. אומנם הבנתי שהוא כתב איזה מכתב ל"קלארין" (עיתון של בואנוס איירס), אבל אני חושב שאם ישנם עיתונאים שמביעים ביקורת עליו, זאת תהיה ביקורת די הגיונית. ההגנה לא ממש יציבה, אוטמנדי ודמיקליס היום שיחקו מול מכסיקנים מוכשרים ומהירים ולא מול יוונים נסוגים, רומרו לא תמיד מסתדר עם הבעיטות מרחוק, במחצית השנייה ראיתי גם נפילת מתח רצינית. אם הנבחרת של אגירה הייתה יותר יציבה ויותר זהירה (בלי אוסוריו שעושה שטויות) אולי היינו רואים משחק הרבה יותר מותח, כי הטריקולור ממש שיחקה כדורגל, התכולים הרבה פחות. מבאס בשביל המחיקנוס שניסו וגם השתפרו רבות מאותו משחק אחרון נגד אורוגוואי בו היו ממש סטטים. נתראה עוד 4 שנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/10
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מדהים עד כמה מסי והיגואין הם הפכים. מסי עושה עד עכשיו בכל משחק הכל חוץ מלכבוש - עובר שחקנים כאילו הם מים, לא מפסיק לאיים על השער, בא לקבל כדורים מקו מחצית המגרש ומבשל שערים. והיגואין ממשיך עם המנטרה הקבועה של שערים קלים ולא ספקטאקולרים וחוץ מזה לא יותר מידי - לא רע אבל אני גם מצפה ממנו ליותר.
    כואב לי קצת על מקסיקו כי הגול הראשון של טבז היה מאופסייד ואת השער של היגואין היה אפשר למנוע - לארגנטינה יש את שחקני ההתקפה הטובים בעולם הן על ההרכב והן על הספסל, כלומר הם אינם זקוקים שההגנה שממול תחלק מתנות. המקסיקנים התמזמו יותר מידי עם הכדור ברחבה שלהם. שמחתי על השער המצמק של מקסיקו כי לא הגיע לה לרדת מובסת מכר הדשא ואפשר לומר שהיה מעט מתח עד לסיום, למרות שמקסיקו לא בידיוק הבריקה פרט לשער היפה שכבש הרננדז. המקסיקנים בעטו מרחוק בלי הפסקה ולמרות שהיו כמה בעיטות מעניינות - ציפיתי מהם ליותר עניין כאשר שחקני הקו קיבלו את הכדור - גווארדאדו או דוס-סאנטוס.
    ארגנטינה קיבלה היום למעשה את קרלוס טבז. השער השני שלו פשוט נפלא, אולי גול הטורניר. זו בעיטה שבאמת פוגשת את החיבור ולא כפי שאנחנו רגילים לומר על כדור שנבעט גבוה לפינה. בסטנגה זה שווה חמש נקודות מה שטבז עשה. הצמד היום ייתן לו ביטחון ולארגנטינה יתווסף מימד נוסף למשחק ההתקפה שלה.
    שוב פעם רבע גמר בין ארגנטינה וגרמניה ואנחנו כבר לא יכולים לחכות, צפוי משחק אדיר.
     
  13. rooney-7 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצטרף למה שנאמר פה.למרות שמבחינתי מסי הוא אליל(גם אם הוא לא השחקן הראשון שהייתי לוקח לקבוצה,הוא פשוט השחקן הכי מיוחד וכל הקולגות שלו מודים בזה בעצמם)
    גם לדעתי ארגנטינה בינונית מינוס. ההשארה של באנגה טעות בלתי נסלחת.גם זאנטי היה עוזר.גוטירס וורון בדיחה לא מצחיקה.דמיקלס, אלוהים ישמור איך הוא הגיע לבאירן מינכן?
    טעיות נוספות?
    אגוארו במקום טבז ויותר חשוב לדעתי מיליטו במקום היגוואין.היגוואין מאוד מאכזב אותי במונדיאל הזה. כנראה שהוא לא בשל עדיין.הוא משחק לחוץ כמו טמפון ובצורה אגואיסטית מאוד.

    לא יודע מה יותר בלוף(להמונים),ארבעת השערים של היגוואין למרות יכולת ירודה ביותר או העובדה שמישהו באמת חושב שלארגנטינה מועמדת פייבוריטית לזכות בגביע?
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הכישרון ניצח, שתי הנבחרות לא הבריקו ברמה הקבוצתית אבל החלק הקדמי המוכשר יותר של ארגנטינה, כמו גם יכולת אישית הגנתית גבוהה יותר של מסצ'ראנו מכל המסכנים שרדפו אחרי מסי, ניצח את המשחק.

    אני מאמין שעם אוטאמנדי כמגן וסמואל חזרה באמצע ההגנה תראה טוב יותר, מה גם שרומרו נרדם הערב פעם אחת בתחילת המשחק עם המשקוף של סלסידו ואני מקווה שזה לא יקרה שוב (חוץ מזה משחק טוב ובטוח). אבל עדיין אין ספק שההגנה (הקבוצתית לא רק הרביעייה) זו נקודה תורפה במערך הזה.

    אם מראדונה יפתח עם המערך של השלישייה הקדמית, לא משנה אם טיפה יותר הגנתית עם ורון באמצע, מול גרמניה אז יהיה משחק שכונתי מצד לצד והרבה גולים. מצד שני ה 4-4-2 האפור והמשעמם של ארגנטינה מהמוקדמות כבר ניצח את גרמניה פעם אחת ואולי יעבוד יותר טוב שוב. בכל מקרה הרמה היום לא תספיק.

    במקסיקו בררה ממשיך להראות ניצוצות של כדורגל ונותר רק לתהות למה הוא לא קיבל יותר דקות עד היום.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/6/10
  15. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    הגוטרייז הזה שנכנס בעשר הדקות האחרונות אצל ארגנטינה חתיכת נינג'ה.