שמינית גמר ליגת האלופות :: 1-1 בין ריאל ליונייטד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏12/2/13.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    - אתה יכול להסביר לי מה בדיוק מודריץ' עושה? עזב מה הוא עושה יותר טוב מאוזיל, מה הוא עושה באופן כללי שהופך אותו לשחקן ראוי להרכב של ריאל מדריד. אוזיל גם במשחקים לא גדולים, לפחות יכול לבצע שתיים-שלוש פעולות נקודתיות עם השפעה גדולהעל המשחק.

    - מקצועית ריאל קבוצה הרבה יותר חזקה מבחינת יכולות הכדורגל שלה. ברמות הגבוהות יונייטד בעיקר בנויה על הברקות אישיות (גם בהגנה), ניצול טעויות של היריב והרוח הידועה שלה. גם אתמול, במשחק יחסית טוב שלה, לא זכורים לי יותר משלושה מהלכי כדורגל ראויים שלה במשחק שלם. הקישור שלה כל כך חלש שפשוט אין לה שום יכולת לשלוט במשחק או ליצור רצף של דקות טובות. הכל הברקות נקודתיות או מצבים נייחים.

    מצד שני, עם האופי, יעילות מול השער גדולה משראינו אתמול, כמה שחקנים מוכשרים וההגנה החדירה של ריאל, זה עוד יכול להספיק. אני מניח שעם וידיץ' גם ההגנה של יונייטד תראה טוב יותר בגומלין. בגדול, התחושה היא שריאל יצטרכו לשחק טוב יותר בשביל לנצח, יונייטד לא בהכרח. הגול הראשון יקבע הרבה מאד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/13
  2. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעבר לחולשת הקישור, אני חושב שזאת גם שיטת משחק. הרי ברור שהקבוצה מסוגלת להניע את הכדור יותר ממה שהיא עושה, ולא רק מול ריאל. הנענו את הכדור אתמול בערך 5 פעמים בכל המשחק, כל השאר היו ניסיונות לצאת מהר קדימה. הקבוצה יכולה יותר (גם אם לא יכולה לשלוט לטווח ארוך), אבל בוחרת שלא.
     
  3. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    יונייטד אמנם הביאה תוצאה טובה מאוד הביתה בסופו של דבר, אבל אני לא רואה מה היה טוב בהופעה שלה אתמול. להזמין קישור והתקפה ברמה של ריאל מדריד אליך לרחבה התקפה אחרי התקפה זה מתכון לתבוסה. בלי נסיונות להחזיק בכדור, וכשגם אין שום לחץ ואין שום עבודה רצינית על המגרש, זה בעיני לא הולך ביחד. אני ממש לא שולל שזה מה שיונייטד מראש יכלה לתת מול יריבה כזו, באופן אישי אני גם די בטוח בזה (לפחות מבחינת אחזקה בכדור), אבל באופן כללי אני לא רואה בזה הופעת חוץ טובה. במיוחד כשמראש ההגנה והקישור האחורי (שהיה רע) לא היו אמורים להצליח להוות איזו חומה הגנתית בוא נגיד, הייתי מצפה למאמץ יותר משכנע, אם כי צריך לציין שמרכז ההגנה היה די טוב. ריאל פחות אימפוטנטית- בעיקר בדיוק וברעיונות בתוך ומסביב לרחבה, היתה לדעתי מסיימת את הסיפור כבר אתמול. כמובן שההגנה הלא טובה של ריאל והחדות של יונייטד בהתקפה גם נתנה ליונייטד צ'אנס אפילו די טוב לסיים את המשחק הזה בניצחון, מצבים נדירים לואן פרסי וגם לגיגס שמשום מה לא בעט במצב ההוא בסוף המשחק.

    את המשחק השני ראיתי בשידור חוזר, דורטמונד בעזרת הלחץ האדיר שלה די חיסלה את שחטאר עד שער היתרון של סרנה, בכלל שחטאר לא נראיתה כל כך מפוקסת אחרי שלא שיחקה משחק רשמי כבר תקופה וראו את זה כשהיתה הרבה פחות אינטנסיבית מבשלב הבתים, אבל מצד שני דורטמונד לא היתה טובה בהתקפה. רוייס במשחק מאכזב, גם גטצה לא הבריק ולי עושה רושם שגונדגאן המצויין היה חסר מאוד בניהול ההתקפות וביציאה קדימה. שחטאר היתה תכליתית ולא הפסידה, שזה בסדר בשביל איך שנראיתה, אבל מעניין אותי מאוד איך זה היה נראה עם וויליאן, טייסון (שהיה חלש), גם אם ימצה את הפוטנציאל שאולי יש לו הוא ממש לא מחליף לוויליאן, זה ברור שהם שחקנים מאוד שונים, וכרגע לשחטאר חסר פליימייקר. פשוט אין להם אחד כזה בקישור ההתקפי. מאמין שדורטמונד תשלים את העבודה טוב יותר בבית אבל שחטאר לדעתי מסוגלת להבריק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/13
  4. sagivcohen Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    117
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למכירה כרטיס לגומלין בין מנצסטר לריאל
    South stand upper block sth121 row 21 seat 234
    מי שמעוניין שישלח הודעה הפרטי או 0524649109
     
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635