שלב ההכרעה בליגת האלופות:: יונייטד חוששת מהדחה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/12/15.

  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    @Ohad_Glr

    אם אתה לא מבין מה חסר קלאסה בלהמשיך להתעלל בקבוצה יריבה במשחק שלא משנה עבורך שום דבר ובוחר להתגונן רק כי מדובר בקבוצה שאתה אוהד אז באמת שקטונתי מלהסביר.
     
  2. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    לא יודע, לדעתי להפסיק לשחק אחרי 4-0 זה כמו להגיד "אתם גרועים מדי ואם נמשיך לנסות להבקיע נפרק אתכם, לכן אנחנו רק נלך על המגרש ואולי ניתן לכם להבקיע שער שבמשחק רגיל בחיים לא הייתם מבקיעים". לכבד את היריבה זה להתייחס אליה כאל יריבה למשחק למשך כל 90 הדקות, לא לרחם עליה על כמה שהיא גרועה. אני התחרפנתי כשריאל הפסיקה לשחק במחצית אחרי 0-4 על חטאפה, לדעתי יחס כזה מעליב לא רק את היריבה אלא גם את הצופה שמצפה מהקבוצה שלו לשחק כדורגל 90 דקות (כן, גם בגארבג' טיים) ולא רק 45.
     
    golding ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני גם לא מבין מה חסר קלאסה ואני לא אוהד את ריאל מדריד. כדורגל משחקים 90 דקות, ואני לא חושב שזה יותר מכבד את הקבוצה היריבה להתמסר במשך חצי שעה רק כדי לא להבקיע בטעות. לא ראיתי את המשחק ואם ריאל חגגו בצורה מוגזמת זה משהו אחר, אבל על פניו זה נראה לי כמו ביקורת שברצלונה למשל לא הייתה מקבלת.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד שבורה אחרי תבוסה בקלאסיקו. היא לא מצליחה לשחק כדורגל, הניצחון היה חשוב. היינו צריכים לנצל את היריבה הסמרטוטית שמולינו. לבקש סליחה על זה? בחיי שאתם מביכים. כריסטיאנו לא נח אף פעם וזה לא חדש. גם בנזמה הוריד חלודה עם שלושער.

    לגבי ההולנדיות - צורם לי לראות את אייקס נכשלת שוב ושוב ולעתים אפילו לא מגיעה לשלב הבתים דווקא אחרי רצף אליפויות שלה. אני זוכר את הפעם האחרונה בה אייקס הייתה קבוצה אירופית רצינית, רחוקה חצי דקה מלהדיח את מילאן הגדולה ואז בא אינזאגי. אייקס מודל 2002-03, זו עם איברהימוביץ, קיבו, ואן דר-וארט, סניידר ועוד. אייקס לא הפסידה בשלב הבתים השני נגד יריבות חזקות כמו ארסנל ו-ולנסיה. איינדהובן לדעתי תעוף בשלב הבא, היא תהיה הגרלה מאוד נוחה. וגם בהקשר שלה אני זוכר עונה אירופית פנטסטית, איי-שם ב-2004/05, עד חצי הגמר היא הגיעה ועפה מול מילאן רק בגלל שערי חוץ ואחרי משחק גדול בגומלין בבית. היה לה גם קמפיין טוב ב-2006/07 כשהתגברה על ארסנל בשמינית הגמר.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  5. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    זה לא קשור לזה שריאל מדריד היא הקבוצה שאני אוהד. קראתי שוב את התגובה שלך בגלל ההערה הטיפשית שזרקת לי ואז קפצו לי לראש כמה תוצאות שזכרתי (השביעיות של באיירן ושל בארסה) ועניין אותי אם לדעתך גם הן היו "חסרות קלאסה".

    בגלל שאתה מנסה להתחמק ולא לענות אני אשאל אותך באופן ישיר ואשמח אם תוכל לענות- האם לדעתך באיירן מינכן, ליון, ברצלונה וולנסיה הן קבוצות חסרות קלאס וכבוד? (הרי הן גם מעכו יריבות במשחקים בהם יכלו להסתפק ב-4 שערים) או שרק במקרה של ריאל מדריד זה צורם לך?
    *ליברפול גם הבקיעה שמינייה לבשיקטאש לפני המון שנים (מתישהו בשנות האלפיים) ואני דווקא זוכר כמה התקשורת היללה את התצוגה של ליברפול. לא זוכר שדיברו על כך שהם חסרי כבוד או משהו כזה.

    לטעמי אין שום הבדל בין 6/7/8-0 , גול לפה או גול לשם זה לא מה שעושה את ההבדל.
     
    Roma אוהב/ת את זה.