שלב הבתים בצ'מפיונס: פורטו גוברת 0-2 על מכבי ת"א בדרגאו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Sarek, ‏20/10/15.

  1. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,318
    לייקים שהתקבלו:
    5,807
    אני לא מזהה בתים קלים יותר למכבי ואין לי סיבה לחשוב שמול איינדהובן, זניט או גלטסאראי זה היה נראה משמעותית שונה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מקבל. הנקודה שלי הייתה שאני לא ממש מבין את האנשים שהיה להם ציפיות שמכבי תעשה משהו בקמפיין הנוכחי. היא רחוקה מאוד מהרמה הזו.

    מצד שני, האשמה היא כנראה עליי שאני בכלל עוד מנסה להבין את הדברים הללו.
     
    orimor2212, Turgi ו-ChelseaPensioner אוהבים את זה.
  3. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    לא זכור לי שראיתי פה מישהו שהימר על גדולות. מהרגע הראשון היה ברור שכל דבר מעל 2 נק' יהיה הישג יפה.
    נכון להיום אני עדין נשאר בהימור שמכבי תחלץ 2 נק' ותסיים בהפרש שערים של 3-15
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,108
    עצם זה שמכבי הדיחה שתי קבוצות כמו פלזן ובאזל מראה שהיא יכולה להיות ברמה אם תצבור ניסיון ותתמודד בזירות האירופאיות באופן קבוע. מזל או לא מזל, להדיח את אלופת צ׳כיה וזו של שוויץ זה הרבה יותר מרשים וחשוב לדעתי משער או נקודות בשלב הבתים. אלה מדינות שפחות או יותר (סביר שיותר) באותו לבל איתנו מבחינת רמת הליגה, וזה חשוב מאוד מבחינה פסיכולוגית לעונות הבאות.

    עכשיו זה בונוס ולמידה. אם קודם שיחקת עם ילדים בשכבה שלך, עכשיו אתה משחק עם החבר׳ה הגדולים. ככל שתשחק איתם יותר, ככה תלמד מהם מה נכון ומה פחות. ככה יהיה עם מכבי.
     
    סמואל אטו ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  5. Turgi Guest

    כנראה לא כתבתי נכון את מה שרציתי.
    אני חושב שתהליך למידה זה תירוצים, ברור שהוא קיים אבל הסיבה העיקרית שמכבי לא נראית יותר טוב היא היעדר זרים.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני שומע אנשים אומרים שאולי עדיף כמה שנים בליגה אירופית. שאולי אנחנו עדיין לא מתאימים לליגת האלופות וחבל על הזמן. הם רק שוכחים דבר אחד- ליגת האלופות שווה המון כסף! למה שמישהו ירצה לוותר על זה?
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כל עוד קבוצה ישראלית והליגה פה ימשיכו להיות עם 5 זרים, שום קבוצה לא תוגדר ככזו שנבנתה לליגת האלופות. לא חיפה של 02/03, לא מכבי של 04/05, לא חיפה של 09/10, לא הפועל של 10/11 ולא מכבי של השנה.

    אין מה לעשות, וכבר אמרתי את זה, לא משנה אם למכבי יהיו את הישראלים הכי טובים ביקום, הפער בין הקבוצות בארץ לקבוצות ליגת האלופות, הוא פשוט תהומי. זרים טובים מאוד יקטינו את הפער מענק לגדול, לא יהיה פה באמת שווה כשווה.

    נוציא נקודות, נכבוש, לא נוציא, לא נכבוש, באמת, רק בשביל לא להיות חיפה, אבל חוץ מזה, זה באמת הבל הבלים, המטרה היחידה של מכבי זה לקחת אליפות ולראות איך היא מגיעה בשנה הבאה שוב, עם זרים חזקים יותר, כי עכשיו היא צריכה להסתכל על עצמה במבחן של אוקיי היינו פה שנה שעברה עשינו X איך אנחנו עושים עכשיו X+1, כי זו הדרך היחידה להתקדם, אי אפשר להשוות את זה כל שניה להישג שהיה לפני 13 שנה, 11 שנה או אפילו 5 שנים.

    אין מה לדבר על למידה, כי זה לא בית ספר, המטרה היא להשתפר ולהתחזק, מעונה לעונה, לא ממשחק למשחק, אף אחד לא חושב שמכבי תעפיל שלב, זה מגוחך בכלל היה לדבר על מקום שלישי, ואמרתי את זה כבר לפני המשחק הראשון איך שנגמרה ההגרלה, נקודה זה הישג, ניצחון זה סנסציה, כל דבר מעבר זה קמפיין גדול.

    לא חושב שמכבי משחקת פחות טוב משנה שעברה, אני חושב שזה אותה רמה אחת לאחת, רק שהשנה יש להם יותר משחקים, אמרתי ואני יגיד את זה כבר, מכבי היתה צריכה להשתדרג בזרים, פרט לשוער שזה השקעה לטווח ארוך, היא לא עשתה את זה, מסקנה, כל עוד לא הובא חלוץ, היו צריכים להשאיר את ראדה פריצה, במיוחד עם השבר כלי שיש בהתקפה. מכבי בשנה הבאה צריכה להביא 3-4 זרים חדשים, לא משנה איך נהפוך את זה, לא רק בשביל הצ'מפיונס, גם בשביל הריענון בליגה, גם בשביל הצלחה באירופה, גם בליגה האירופאית.

    מה שכן, אלא אם יקרה דבר שהוא בגדר נס על טבעי, מכבי תהיה הראשונה שתשחק בליגת האלופות ותיקח אליפות באותה עונה.

    דיברו פה על הכסף ובצדק, 18 מיליון אירו השנה, שמתוכם נוצלו בערך איזה 5.5 מיליון למענקים וראייקוביץ', משאיר כ-13 מיליון אירו וזה בלי המרצ'נדייז שנמכר בכמויות ואין לי ספק שרק זה לבד על הצ'מפיונס ליג הגדיל למכבי את ההכנסות ממרצ'נדייס כמו כל השנה שעברה ובשנה שעברה היא הכניסה כמה מיליונים טובים. רק תחשבו על עוד 18 מיליון אירו כאלה, וגם הזרים שאפשר יהיה להביא, יתחילו להיות גם ברמה אחרת.

    וכן, אני תומך בחוק הזה של 7 זרים באירופה ורישום של 5 בלבד בליגה, אני חושב שזה יהיה טוב לכל הקבוצות, ובמיוחד לגדולות, שיוכלו גם לשחק עם הזרים במהלך העונה. שבזמן הזה יראו איך מתחילים להצמיח שחקנים ישראלים רצינים, ובכמויות, כדי שבעוד 10-15 שנה, גם אם יהיה אפשר להביא ולרשום 7 זרים, לא 5, יהיו ישראלים מספיק טובים שיתפסו את המקום שלהם. זה אגב יוריד את המשכורות של הישראלים, כי ייפתח עוד היצע של שחקנים זרים שאין כרגע.

    נ.ב. היה שבוע מטורף. התחיל עם אינטר נגד יובה, נמשך עם מכבי בפורטו והסתיים עם אתלטי בקלדרון. (חודש שעבר עשיתי אותו דבר רק עם אינטר נגד מילאן וצ'לסי נגד מכבי)