שלב הבתים בצ'מפיונס: יש שער, אין נקודות - 1-3 לפורטו בסמי עופר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Sarek, ‏4/11/15.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    החלטות של עסקנים שהפריעו לכדורגל פה היו מאז שהוקמה ההתאחדות ב - 1928.
    אם מדברים על גביע אירופה אז פשוט מאוד מכבי חיפה והפועל ת"א מנהולות רע מאוד ולא משחקות באירופה. ב"ש וק"ש לא מהוות לכך אלטרנטיבה.
    לגבי רמת הליגה, לא רואה שינוי מהותי לפה או לשם.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    עבר כמעט 15 שנים מאז מכבי חיפה נתנה הופעה יפה בשלב הבתים, אלו 15 שנים בהן הכדורגל האירופי התקדם בצורה בלתי רגילה בעוד בישראל לא עשו שום דבר כדי לשפר את המצב. הפער התרחב.

    ושוב, ההסתכלות של ״כמה נקודות הוציאה מכבי״ או ״איך מכבי נראית בבתים״ היא רדודה. במיוחד השוואות מגוכחות לקבוצות אחרות.
    העלייה לבתים זה ההישג, כל מה שמעבר צריך לשמש כלקח לעתיד.
    הקבוצה הזאת לא מסוגלת להתחרות בשלב הבתים של ליגת האלופות(במיוחד בית כזה) ולא ״נבנתה״ או צריכה ״להיבנות״ בשביל דבר כזה. היא צריכה להמשיך להתחרות וכשיהיו לה את הקלפים הנכונים היא גם תצליח לעשות קמפיין מרשים כמו של חיפה או הפועל.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אנשים פה משווים ומדברים על הופעה בשלב הבתים. תגידו לי התחלקתם על השכל? זה אפילו לא משחק שווה בין שווים.

    א. מכבי עם תקציב 21 מיליון אירו, דינאמו קייב עם 180 וצ'לסי עם חצי מיליארד כשפורטו בינה ובין קייב.
    ב. מכבי עם 2 זרים בהרכב בממוצע למשחק, כשאנחנו ראינו מה שווה נבחרת ישראל. ערן זהבי הוא יוצא מן הכלל, בין חבורה שהיא הכלל - שהיא חלשה. לשאר הקבוצות אין הגבלת זרים, עזבו את שאר הקבוצות - לאסטנה הקזאחית אין הגבלת זרים!!! בקזאחסטן! רבאק אנחנו עם הגבלה של 5 זרים כשאין למכבי זר אחד, פרט לראיקוביץ' שהוא זר שווה ליגת אלופות (לדעתי המשחק שלו נגד פורטו היה מצוין וגם משחק החוץ נגדם בניגוד למשמיצים). גם אם למכבי היו 5 זרים איכותיים כולם לשלב הבתים לליגת האלופות, הפערים לא היו 95-05, אלא 75-25 לטובת שאר קבוצות הבית. 0 נקודות זה הציפייה, 1 זה הישג, מעבר לכך זה סנסציה. שום קבוצה ישראלית לא היתה מוציאה פה נקודה בבית הזה במצב הזה פרט לחיפה של 02/03, לא חיפה של 09/10, לא מכבי של 04/05, וגם לא הפועל של 10/11. גם אם למכבי יש 5 זרים איכותיים, היא לא שווה יותר מגג גג גג 2 נקודות בבית כזה ובכל בית של ליגת אלופות. עד שלא יגדילו את כמות הזרים או יהיו ישראלים יותר טובים, קבוצות ישראליות יגנבו. פעם תוצאה ופעם דעת.
    ג. הפערים בין הכדורגל הישראלי לבין האירופאי הם תהומים - יותר מזה, מהכדורגלן הישראלי לזה האירופאי הם בלתי ניתנים לגישור.
    ד. עצם העובדה שמכבי עברה את פלזן ובאזל, ועשתה סנסציה ועלתה לליגת האלופות זה ההישג האמיתי. תצא עם 0 נקודות? SO WHAT, יש קבוצות יותר גדולות ממכבי שסיימו כבר שלב בתים עם 0 נקודות, להלן הרשימה, ומכבי לראשונה בבתים אחרי 11 שנה וזה שכר הלימוד, שאר הקבוצות הרבה מעבר לפעם ב-11 שנה:
    מארסיי, פנרבחצ'ה, פרטיזן בלגרד, אנדרלכט, ויאריאל, דינאמו קייב וספרטק מוסקבה - כולן סופר גדולות ממכבי וחלקן קבוצות מצליחות סיימו עם 0 נק' את שלב הבתים. קבוצות פחות טובות ממכבי או באותו סדר גודל שסיימו עם 0 נקודות: אוצלול גאלאצי, קושיצה, דברצן, דינאמו זאגרב, ז'ילינה, לבסקי סופיה. רחמים על מכבי באמת שסיימה עם 0 נקודות...בושה, חרפה לכדורגל המדהים מישראל, לסגור אותו.
     
  4. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    הפועל הייתה מוציאה נק' מקייב ואולי מפורטו לדעתי.
    גם מכבי תוציא נק' מול קייב. (1 או 3)
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,590
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    מכבי גם הוציאה נקודות נגד באזל שעשירה ממנה פי כמה. להוציא נקודות זה לא הסיפור,אלא התדירות. מכבי ביום נתון יכולה לנצח את פורטו,אפילו בפורטו,הקטע שבשאר הימים בשנה היא לא(אלא אם פורטו מבטיחה עליה ומשחקת בהרכב שני ובהילוך ראשון)
     
  6. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    ביום נתון היא יכולה להוציא נק' מול באזל, וגם זה בחתיכת יום נתון וב3 הזדמנויות בלבד ב180 דקות. מכבי לא באמת שיחקה במשחקים האלה מול באזל. מול פורטו גם זה לא יכול לקרות כשפורטו לא מזלזלת.

    הפוקסים של מכבי-באזל קראו גם להפועל מול בנפיקה למרות שהמשחק היה טיפה פחות חד צדדי אבל גם די חד צדדי, אבל זה היה המשחק הגרוע ביותר של הפועל באלופות פרט למשחק בשאלקה ששם הפועל נראתה כמו כמו מכבי.

    גם להפועל היו 2 זרים בלבד אבל 2 זרים דומיננטים, דאגלס דה סילבה שזה חתיכת מחדל שלא התאזרח והיה בנבחרת בשנים הטובות שלו ואניימה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,590
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    אמנם מנסים לטשטש את זה,אבל להפועל גם היה מאמן מעולה. מאמן שלצערי 2 הקדנציות שלו בנבחרת פגעו בשם שלו(בעצם איזה מאמן גדול לא הוכתם על ידי הנבחרת הארורה הזאת?) אבל על היכולות שלו בתור מאמן קבוצות אין עוררין.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    למה אין עוררין?
    בין הפועל חיפה אי שם בסוף שנות ה90 ועד התקופה בהפועל ת״א היה לו עשור שלם של כשלונות. אם נוציא גם את התקופה בהפועל(וגם מדובר בעיקר על עונה-שנתיים עם ליגה חלשה של 16) אז הקבוצות של גוטמן הציגו תמיד כדורגל הגנתי ומבוקר והוא עצמו תמיד היה שקרן גדול, גונב דעת עם יחסי אנוש בעייתיים.

    וכל זה בלי התקופה המזעזעת בנבחרת שבה הוא החזיר אותנו להיות נבחרת דרג 4-5 באירופה אבל נתעלם מזה איכשהו כי אמרת מאמן קבוצות.
     
  9. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גוטמן היה בסדר גמור גם בעונה בבית"ר ירושלים, אבל הקהל חשב שהוא אוהד את ברצלונה ושכח את מקומה של בית"ר. היא שיחקה כדורגל הגנתי אבל הובילה את הטבלה ולא הפסידה עד אחרי המחזור ה-20. איציק קורנפיין אמר פעם בראיון לשם המשחק שגוטמן נכנע לקהל והוסיף עוד חלוץ ואז בית"ר התפרקה. כמוכן, הוא בנה יופי של קבוצה במכבי נתניה עם סטרול, לואיס מארין בעיקר וגם שכטר ושחקנים נוספים היו בינגו.
    וכן, הפועל של גוטמן בוודאות עושה נקודות בבית הנוכחי של מכבי, שלא נדבר על מכבי חיפה של יצחק שום. היה לנו פוקס נגד בנפיקה בארץ כלומר ניצול מצבים טוב, אבל בנפיקה גם לא איימה יותר מדי. ובמשחק בפורטוגל נשדדנו ולא קיבלנו פנדל בניגוד למכבי שהשופט המציא פנדל. אני לא מבין את כל הדיבורים על הגבלת זרים מצד מכבי כאשר קרויף מציג אחוזים מביכים. נעזוב את השוער. מיטרוביץ' משדרג את מכבי? החלוץ החדש שהגיע פצוע? מה עם ארנשאו, גורי, מארבאל המגן השמאלי שהגיע ושוחרר..
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אני חושב שגוטמן הספיק לקבל לחץ דם גבוה ולהתאשפז לפני ההתרסקות הגדולה.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    דינמו קייב תארח את מכבי ת"א ללא צופים. נענשה על הכאת אוהדי צ'לסי
     
    Nave אוהב/ת את זה.
  13. Turgi Guest

    התקבלה החלטה על העונש?
    זה לא רק שמועות?