שירות לאומי או לימודים?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Lupin, ‏5/2/08.

  1. Olli Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/07
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה תספר לי כמה הצבא הוא חובבני בבדיקות הרפואיות? אני מכיר את זה באופן אישי וחוויתי את זה על בשרי.
    ואני לא הייתי מגיב להודעה שלך איך שהגבתי אילולא הייתי רואה את ההודעות שלך על הצבא, ועל הרצון שלך לעזוב את הארץ.
    שמע, ראיתי שאתה שאלת אנשים איך מסתכלים עלייך אם אתה ג'ובניק או משתמט בראיונות עבודה (ושאלת ברצינות), ראיתי שאמרת שאתה שונא את המדינה ואתה רוצה לרדת ממנה (פחח, עם השגיאות כתיב שלך בעברית אני תוהה איך תסתדר עם אנגלית). אנשים כמוך הם האנשים הכי מגעילים. מילא, היית אומר שתרמת ועשית משהו למען המדינה וקיבלת סטירת לחי, אבל אתה כפוי טובה, כי לא עשית כלום ואתה רק יודע להתלונן. אתה זה שנקרא האזרח הקטן.
    תסתכל על עצמך ותבין למה הסביבה נראית ככה- נקודה למחשבה.

    ומתי נבחתי עלייך בעבר?

    מעבר לזה אין לי מה להוסיף וחבל שתוריד את הרמה.

    הלאה...
     
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה שופט אותי לפי פגישה שלך איתי? או שאתה באמת שופט על דברים שאני כותב בפורום? אני אפילו לא מכיר אותי וכבר אני מצטייר בעיניך כאדם הכי מגעיל. אתה נוהג לשפוט ככה את כל האנשים או שרק אותי?
    אתה אפילו לא שווה את הטרחה. מספיק לי לראות איש שאיבד את כל עולמו בגלל הצבא שלא מוכן לראות בו כנכה, וגם המדינה לא, למרות שבמצבו הוא לא אמור בכלל לקום מהמיטה, מאשר להקשיב לאיזה חכמולוג פטריוט בפורום. פגשתי מספיק אנשים שלא משתלם להם להיות פטריוטים, וגם עכשיו אני שומע כאלה.
    אני קיבלתי מספיק סטירות לחי ואני אקבל עוד הרבה בחיים שלי, אבל אני לא חושב שדווקא מהכיוון של הצבא. אם אני אלך לשרת(ורוב הסיכויים שזה מה שיהיה) ואני אבחר ללכת לקרבי, זה יהיה רק בישביל עצמי, לא בשביל המדינה ה"נפלאה" שלנו, אני אלך בישביל החוויה ובשביל הבגרות שלי, לא בשביל להגן על התחת של אולמרט ולא בשביל לשרת איזה אידיוט שיש לו דרגה מעלי, שיעשה הכל בישביל שלא יחשב לכישלון בעיני הצבא.

    לגבי הלימודים שלי-תפסיק לדאוג ללימודים שלי, אם אני לא דואג למה אתה צריך לדאוג? עז יש לי שגיאוט חתיו מדי פאם, עז מע? אני לא דואג מהעתיד שלי. תקרא לי טיפש, תקרא לי יהיר, תקרא לי חכמולוג, אני פשוט יודע שאני יסתדר בחיים, גם בלי הדאגות שלך. 4 יחידות באנגלית לדעתי זה בסדר, מי יודע, אולי אחרי הצבא נשלים ל-5.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/2/08
  3. wolf89 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/5/06
    הודעות:
    2,049
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'אבי6, אתה הולך לקרבי, ולא על מנת להגן על המדינה שלך?
    המשפט שלך מקולקל מהיסוד, תחשוב עליו שוב.