שטוטגארט 2012/2013 :: אכזבה בליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏5/7/12.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    היי נדב,

    אתה כמובן צודק, לבאיירן אכן יש קבוצה פנטסטית, ועם זאת שטוטגארט הכינה לה מטעמים וציפתה שבאיירן לא תאכל אותם.
    הניצחון הזה הוגש לבאיירן על מגש כסף עם טעויות מכאן ועד הודעה חדשה.

    כמו שאמרתי לך שנה שעברה על ברמן, אתה טועה בגישה שלך כלפי הקאדר של שטוטגארט. אני לא חושב, אני בטוח שיש לשטוטגארט קבוצה טובה יותר מהנובר, אבל להם יש מאמן יותר טוב.
    זה לא אומר בהכרח שלבדיה לא מאמן טוב, זה אומר פשוט שמירקו הרבה יותר טוב.

    במשחק מול באיירן, היו חייבים לפתוח קוזמנוביץ' (הגנתית טוב יותר מגנטנר), מולינארו (מגן פי 4 יותר טוב מבוקה), כמו גם הוגלאנלד (סקאיי עדיין לא בפורמה) ונידרמאייר (מבחינה הגנתית טוב יותר ממאזה, לא שהאחרון רע, אבל מול באיירן אתה חייב להשתמש בכלים הכי חזקים שלך). כמו כן היינאל חוץ מהברקות פה ושם גמר את הסוס. שחקנים צעירים כמו הולצהאוזר או שטוגר כבר יכולים לתת יותר ממנו, אבל לבדיה לא רואה צעירים בעיניים, ככה שלפחות לשים את טורון בעמדה או אפילו את גנטנר או קוזמנוביץ' היה טוב יותר. אבל לבדיה בחר להתעלם ונזכר בבישול היפה במוסקווה של ההונגרי.

    שאתה משחק פוקר ויש לך קלפים טובים, אתה פורש
    שיש לך קלפים חרא אתה הולך אול אין ומקווה להפחיד את האחרים
    זה בדיוק מה שהיה.
    לבדיה טעה, וברגע שהוא ילמד מהטעויות שלו יהיה אפשר לדבר על התקדמות לכיוון סלומקה ואז נבחין כולנו בהבדלים בין שני הקבוצות.
    עם השקעה בשחקן קריאטיבי לקישור והצבה של השחקנים הראויים הקבוצה הזאת צריכה להיות במקומות 4-6 לפני הנובר, ברמן ואיך שלא קוראים להן.
     
  2. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    לא ראיתי את המשחק ביום שני אבל לפי העצבים של רוזנר אין לי ספק שזה היה נראה רע מאוד מבחינת שטוטגרט ולפי מה שהוא כותב אז לבאדיה באמת טיפש, כשאתה משחק מול באיירן אתה חייב לעלות בצורה הגנתית כדי לנסות שלא להפסיד ולצאת עם משהו מהמשחק. קשה לדעת אם ההתפרקות הזו תוביל לימים טובים יותר אצל שטוטגרט, זה נתון בידיו של לבאדיה האמת ובצורה ששטוטגרט תיראה במשחק הבא. אני מקווה בשבילך, רוזנר שתצאו מהבור הזה מהר, שישייה במחזור השני זו לא הדרך האופטימלית לפתוח עונה, הייתי רוצה לומר לך שאתה יכול להתנחם בזה שהעונה עוד ארוכה, אבל אני חושש שהתגובה שלך תהיה עוד יותר עצובה כי תצטרך לסבול את "האידיוט" עוד עונה שלמה... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    האמת, שטוטגרט היא אחת הקבוצות היותר אהובות עליי בליגה.
    מה שקורה שם בשנים האחרונות זה גועל נפש. לא זוכר מאמן שהחזיק שנתיים רצוף. כל השחקנים הטובים הולכים ובחצי חינם, רק בגלל טיפשות של ההנהלה. אני יודע שלירן יספר לנו שקדירה והילברט וטראש וכל השאר לא רצו להישאר. נכון. כשההנהלה דחתה אותם עד לעונה האחרונה שלהם בחוזה אז גם להם מותר לשחק עם ההנהלה. לא היה רחוק שגם על גומז לא היו רואים שם גרוש.
    לחשוב על כל הליצנים שמשחקים בקבוצה הזו ושבאו בכל כך הרבה כסף (יחסית) ושמקבלים משכורות כל כך גבוהות (יחסית) כמו קוזמנוביץ', מאזה, קוויסט, מולינרו, מריקה, היינל (טוב שלא החזירו לליגה את מאסימו אודו) ועוד כמה מהעונות הקודמות ששכחתי.
    מה שצריך לעשות היום בשטוטגרט זה דבר פשוט. להעיף את כל השחקנים מהראשון עד האחרון (טוב אולי 3 אולרייך (לא שאני מחזיק ממנו), טאסקי (כי פעם היה שווה משהו) ואיבסביץ') ולעלות עם 8 - 11 שחקנים מהנוער/הקבוצה השניה. וככה לבנות קבוצה לעוד 5 שנים. גם בעמדת המאמן. לא משנה מי, לאבדיה או אחר, להביא מישהו שישאר 5 שנים תוך התחייבות לכך ולזה שהוא יבנה קבוצה שלא מצפים ממנה כלום, אפילו לא ליגת אירופה ב - 4 השנים הבאות.
    פשוט לעקור הכל מהשורש.

    סתם חשבתי על זה אתמול בערב כשלא נרדמתי. לירן, יקירי, יש לפחות 7 קבוצות שהסגל שלהן הרבה יותר טוב משטוטגרט במובהק (באיירן, דורטמונד, שאלקה, האנובר, לברקוזן, גלבדבאך וולפסבורג) ועוד 3 או 4 שהן בערך כמו שטוטגרט אבל עם משהו אקסטרה (נירנברג, המבורג, ברמן, פרייבורג(?), הופנהיים). ולא לא לכולן מצב כלכלי הרבה יותר משל שטוטגרט, אם בכלל.

    פשוט מרגיז
     
  4. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    זה מאוד מפתיע ששטוטגארט לא רכשה אף שחקן בקיץ האחרון כדי לחזק את ההגנה והקישור האחורי ואולי עכשיו היא תצטער על כך כי מה שיש לה זה לא מספיק.לדעתי היא חייבת בלם במקום ניידרמייר כי הוא חור בהגנה וקשר אחורי אמיתי כי קוויסט זה ממש לא מספיק.זה המינימום שהיה צריך לעשות בקיץ.היינל לדעתי לא שווה הרכב ראשון ועדיף כבר את קוזמונוביץ' שיכול גם לעזור יותר בהגנה.

    מה שלי מפריע לראות שם זה ששוב ושוב היא סופגת את אותם השערים ממתפרצות וזה לא נראה שמישהו מנסה לשנות שם משהו.המחצית השנייה מול הופנהיים זה היה השיא.כמה שזה ישמע מוזר היו כמה מתפרצות שהופנהיים היו עם 4 שחקנים מול 2 בלבד של שטוטגארט,הזוי לגמרי.

    בכל זאת זה עדיין 5 מחזורים בלבד ויש ללאבדיה עוד זמן לתקן.להעיף את כל השחקנים זה לא פתרון לא בשטוטגארט ולא בשום קבוצה.מה שרצוי זה לחזק את הקבוצה ב2-3 עמדות כבר בחלון העברות הקרוב ועד אז לקוות שלאבדיה יעשה משהו לגבי העמידה של השחקנים שלו נגד מתפרצות.אני גם לא פוסל לעבור למערך הגנתי יותר.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עזוב, אלון. זה לא הבעיה ולא מהיום. לא שניים שלושה שחקנים ישנו שם משהו. כל שנה הם קונים שניים שלושה שחקנים שאמורים לחזק משהו. צריך להחליף שם את כל הסגל ולבנות משהו נכון.

    תראה איזה שחקנים עזבו אותם בכמה שנים האחרונות ואיך אין להם עשרות מליונים מזה בקופה? (שיפוץ האיצטדיון זה אפילו לא תירוץ מצחיק).
    קווין קוראני, רוברטו הילברט, תומאס היצלספרגר, מתיו דלפייר, סמי קדירה, מריו גומז, כריסטיאן טראש, אנדי בק. כולם כולם שחקני נבחרת בזמן זה או אחר (כמובן חוץ מדל פייר). זה שחקנים שעם ניהול נכון שווים למועדון ממכירה משהו כמו 80 - 100 מליון יורו לפחות.

    בוא נראה איזה שחקנים, למשל, באו (ולא בזול, יחסית). תומאסון, ליובויה, מאריקה, דה סילבה ועוד ועוד בנוסף לליצנים שכבר הזכרתי בהודעה הקודמת שלי.


    לגבי היינל. אין לו מקום כמחליף שלישי בסגל של קבוצה שרוצה לרוץ על אחד מ - 6 המקומות הראשונים.
     
  6. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    הרכישות בשנים האחרונות באמת היו גרועות.שגומז עזב הגיע פוגרבניאק.שקדירה עזב נגיד שגנטנר הגיע ושטארש עזב הגיע קוויסט.

    בכל זאת אני לא בעד לעשות מהפכה בקבוצה.נגיד שבקיץ הבא לפחות חצי סגל יעזוב מי יבטיח שהחדשים שיגיעו יהיו יותר טובים?מגאת' כבר מנסה את זה כמה שנים עם קבוצות שיש להם הרבה יותר כסף וזה לא הולך לו בינתיים.או מי יבטיח שכמה ילדים ממחלקת הנוער יצילו את הקבוצה?

     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה בדיוק העניין. בטוח שזה לא יצליח אם ינסו לעשות את זה בשנה אחת. ולכן גם מאגאת לא מצליח. הוא מחליף את הסגל כולו ואחרי שנה שוב. בגלל זה אמרתי להציב מטרה לעוד 5 שנים. יודעים ש - 4 השנים הבאות הן שנות "רזות" לא הולכים על שום תואר (כלומר גם לא על מקום בליגת אירופה) בונים סגל וכל שנה מצרפים שחקן או שניים מקסימום. קודם כל לא לרדת ואחרי זה לבנות סגל. להסתכל 5 שנים קדימה ולא שנה קדימה.
    זה מה שהיה פעם בגרמניה. בכל מועדון בכל נבחרת. מזמן זה איננו. בגלל זה ההצלחות באירופה הן כמו שהן.

    במקרה של שטוטגרט זה יותר צורם כי אם השחקנים שהם גידלו היה צריך להיות להם בקופה עשרות מליונים היום. לרכש חכם ונכון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/12
  8. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מסכים איתך.
     
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    היי נדב ואלון, חג שמח חברים.

    קודם כל תרשו לי להודות לכם שהרמתם דיון מעניין, גם אם חלק ממנו דנו בו בעבר.
    אני אתייחס לדברים שלכם בהרחבה ביום רביעי שיהיה לי יותר זמן לנשום, אבל תרשו לי רק להגיד דבר אחד, הסגל הזה, גם אם הולצהאוזר לא ישחק יותר (קרי שחקני הגרוטאה שנדב הזכיר...קוויסט, מולינארו ושות לא קשורים לשם) יש לשטוטגארט קבוצה הרבה יותר טובה ממה שראינו עד כה. המשחק מול מוסקווה (הראשון) הראה ניצוצות ואני בטוח ששוב יאכל כאן הכובע לגבי "7 קבוצות טובות יותר" (לא ברמן ולא גלדבך מרזיקות קבוצה טובה יותר). השאלה היא רק מה לבדיה עושה מזה.
    אחרי מחצית שניה טובה בברמן, הוא מחליט להחזיר את היינאל להרכב ולא לתת לטראורה לשחק, לא רק שהוא שוב גרם לסירבול במשחק ההתקפי אלא שגם טראורה ככה איבד את הפורמה שלו.
    הולצהאוזר הראה מה הוא יכול, נותר לקוות שיקבל הזדמנות נוספת.
    גם במכבי חיפה אגב כל עוד קטן יפתח בהרכב הם לא יפגעו.
    הכל שאלה של איך המאמן עובד.

    בהמשך יותר
     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    משעשע אותי לראות את נדב מבקר את לאוו על תעתועי ההרכב שלו ולמרות זאת השחקנים הם מעולים, אבל שזה נוגע לשטוטגארט זה סגל עלוב ולא משנה כמות הטעויות של לבדיה.

    בא נתחיל לנתח את העניינים:

    הגנה
    1. כל משחק ההגנה מעוות, מאזה או נידרמאייר משחקים אותה בדשטובר/הומלס ומנסים לבנות את משחק ההתקפה, לשניהם אבל אין את היכולת הזאתי, מה שגורם להם לאבד כדורים. זה לא גורם רק לבלאגן, זה גורם גם למתפרצות של היריב.
    2. טסקי חזר מפציעה ועדיין לא בשיא הפורמה
    3. עד לשני המשחקים האחרונים משום מה בוקה שהוא הכל אבל לא שחקן הגנה, היה המגן השמאלי. מולניארו שמשום מה נהפך לשחקן ספסל לא רק איבד את הפורמה שלו, אלא גם נהיה לא מרוצה לבטח אחרי שהוא ראה כל משחק את הטעויות של בוקה.
    4. סקאיי לא היה במחנה האימונים, גם אחרי שהליגה נפתחה היה בטיסות בכל העולם, הוא היה רחוק מהפורמה שלו ובמשחק האחרון אחרי שסוף סוף נשאר בשטוטגארט בתקופה של למעלה משבועיים התחיל להזכיר את העונה שעברה.
    5. חוסר פורמה בהגנה, בלאגן במשחק הקישור האחורי, איבודי כדור, כל אלו גרמו לפאניקה בכל משחק ההגנה וגם בבניית משחק ההתקפה, אף אחד לא יודע בדיוק מה אמור לעשות.
    6. לשחק עם נידרמאייר ומאזה ביחד זה יכול ללכת נגד קבוצות בינוניות, אבל לא נגד קבוצות עם התקפה טובה או בניה טובה של מתפרצות. שניהם אותו סוג שחקן, עם מגבלות דומות (נידרמאייר רמה אחת יותר טוב, אבל אצל לבדיה כרגיל עולם הפוך).

    קישור:
    1. משחק הכיסאות, כל אחד רשאי לשחק בעמדה שבא לו מבלי תיאום עם העמיתים. כתוצאה מכך רואים הרבה פעמים את קוויסט מנסה לבנות משחק ולרוב אין לו למי למסור אז הוא מוסר לרוחב או אחורה, מה שתוקע את משחק ההתקפה וגורם לאיבודי כדור מיותרים. גנטנר צריך לשחק קדימה יותר, אבל לרוב הוא נשאר על אותו הקוו עם קוויסט, גם בגלל שאחד מהשחקנים ההתקפיים לוקח לו את המקום.
    2. היינאל השנה זה לא זה, גם בן אדם עיוור היה רואה, לבדיה לא רק שמתעלם מזה אלא שגם אחרי שנתן לו "מנוחה" במשחק התקפי יחסית טוב של הקבוצה בלעדיו, משחק אחרי זה הוא מחזיר אותו שוב להרכב על חשבון השחקן שהחליף אותו שהיה מצויין (טראורה)
    3.הרניק הוא אוברייטד, אמרתי את זה תמיד, והוא לא קשר ימני. לבדיה לא מבין את זה. בשיטה של חלוץ ימני זה בסדר חוץ מזה, יש לו תקופות שבהם הוא לא עושה כלום אבל מבקיע, זה לא ישנה את העובדה שהוא לא קשר ימני.
    4. הגיע הזמן לתת להולצהאוזר לשחק, יש לו את זה.
    5. כנ"ל טראורה שהוא שחקן מצויין.
    6. איביסיביץ' חלוץ נפלא, אבל אי אפשר לצפות ממנו שהוא גם יבשל את השערים. זה לא התפקיד שלו. זה שמבמשחק האחרון זה עבד לא אומר כלום.

    קומדיה של טעויות, שאם לבדיה ילמד מהן הוא יצליח להחזיר את הקבוצה לצמרת. וסורי מי שלא הבין את זה וטוען שלברמן וגלדבך יש סגלים טובים יותר צריך לעקוב אחרי הטעויות של לבדיה.
    בשנה שעברה נטענו טענות דומות בסוף העונה השוואבים צחקו אחרונים. אני מקווה רק שלבדיה יקח את עצמו בידיים, כי הוא הורס את מה שבנה.

    אולרייש
    מולינארו, טסקי, נידרמאייר, סקאיי
    קוויסט
    גנטנר
    טראורה, הולצהאוזר, אוקזקי
    איביסביץ'

    ובלי משחקי קרוסלה ולא לעשות מנידרמאייר צ'אבי.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לירן. ראשית אני שמח לשמוע שאני משעשע אותך. אני אוהב לשעשע ולהצחיק אנשים.

    לעניין. אין שום קשר בין לאוו ולבין שטוטגרט. ללאוו יש אפשרות לבחור שחקנים שימצאו את עצמם בהרכב של כל נבחרת כמעט. זה שהוא אדיוט זה משהו אחר.
    יתכן, ואולי אפילו כנראה, שגם לבדייה אדיוט. זה עדיין לא סותר את העובדה שהסגל שלכם לא משתווה לסגל של באיירן, דורטמונד, שאלקה, האנובר, לברקוזן, גלבדבאך וולפסבורג ושאולי הוא משתווה לזה של ברמן, המבורג וכיוצ"ב.
    בוא תהיה כן עם עצמך ותצביע על 5 שחקנים שביכולת שלהם היום (לא מה שהיה פעם) ימצאו את עצמם בהרכב הראשון של אחת מהשבע הראשונות שהזכרתי. אם תמצא יותר אז יש לכם סגל לא פחות טוב. בוא נהיה אמיתיים. תראה לי 2 שחקנים מההרכב שלכם (או מי שאתה חושב שצריך להיות אצלכם בהרכב) שהיה מוצא מקום של קבע בהרכב הראשון של אחת מהקבוצות האלה.
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אולרייש, טסקי, סקאיי, קוויסט, הרניק ואיביסביץ'
    ברגע שכל אחד משחק בעמדה שלו כמובן.
    קרי הרניק חלוץ ימני, ודאד כחלוץ מטרה וקוויסט כקשר אחורי ולא כעושה משחק.

    להזכיר לך שדברים דומים אמרת בתחילת העונה שעברה. בין היתר "לברמן יש קבוצה הרבה יותר חזקה"
    איך זה נגמר ראינו.
    בדיעבד רק לבאיירן, דורטמונד ושאלקה יש קבוצות הרבה יותר טובות. לברקוזן מעט טובה יותר, הנובר עם יתרון רק בעמדת המאמן, לפחות עד שלבדיה יתעשת על עצמו וכל השאר לטעמי פחות טובות.
    קח את הטעויות של לבדיה ויישם אותם בכל אחת מהקבוצות הגדולות ותראה איך הן גם לא מצליחות. לבדיה כמו לאוו מנסה למציא דברים שלא קיימים. עוד לא ראיתי שיטה כזאת מפגרת כמו במשחקים האחרונים.

    ושלא יובן לא נכון, אני לא רוצה לראות את לבדיה מפוטר, אבל הוא חייב להתחיל לתקן את הטעויות שלו ולתת לצעירים שזה המים והלחם של הקבוצה לשחק.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אחד הפוסטים הכי עצובים שקראתי כאן אי פעם.

    גם אם ניקח את דבריך כדבר נכון והם לא, לגמרי לא, הרי שאפילו אתה לא מצאת אפילו לא חצי הרכב שיותר טוב משבע האחרות.
    אבל יותר מזה בוא בבקשה תראה לנו באיזה מבין השבע האחרות אותם 5 שלך היו מוצאים מקום בהרכב הראשון. באיזה מהקבוצות ואת מי הם היו מחליפים. עזוב כל החמישה תראה לנו באיזה קבוצה איזה שלושה היו משחקים בהרכב הראשון ועל חשבונם של מי.
    אולי אולי בלחץ תמצא קבוצה פה או קבוצה שם שאחד מהחמישה היה מוצא לעצמו מקום. אולי אולי איביסביץ? היה חלוץ ראשון בהאנובר במקום אבדלואווה. אולי טאסקי היה מוצא מקום בלברקוזן על חשבון טופרק. לא יותר מזה. מאולרייך תשכח לכל האחרות שוערים עדיפים לכל האחרות קשרים אחוריים עדיפים על קוויסט וכו?.
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שוב, לדעתי אתה טועה, אבל זכותך לחשוב כמו שאתה חושב.
    אולרייש לא נופל משום שוער, פרט לנוייר.
    טסקי בלם ליגה סולידי. יש לו מקום בגלדבך, לברקוזן ולדעתי גם בשאלקה (כל עוד הוודרס מגן שמאלי), קוויסט אנדרייטד. אם ראית את היורו אז אתה מבין כמה לבדיה טמבל. קוויסט בשטוטגארט שחקן מבוזבז.
    הרניק יכול להיות בקלות בהרכב של גלדבך או לברקוזן וגם ברוטציה (המגוחכת) של סטיבנס. או שאתה חושב שפוקי טוב יותר?
    ואיביסיביץ'? פרט לבאיירן, יש לו מקום בכל קבוצה בליגה. התקופה שלו בשטוטגארט נובעת בעיקר מהעובדה שאין לו קישור.
    ביקשת שלוש שחקנים נתתי 5. אם לשטוטגארט היה שחקן טוב יותר בכל עמדה היא היתה מועמדת לאליפות, לא?
    המשחק אתמול אגב מדד מצויין לטעויות של לבדיה.
    אם תרצה אני אשמח לנתח אותם...
     
  15. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לינו, טר סטגן ווידנפלר יותר טובים מאולריש. נוייר ברמה אחרת מכל שאר השוערים בליגה.