שחר נגד הנבחרת.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏8/1/04.

  1. יוגב אסולין Guest

    אני גם עם שחר. הוא משלם לשחקנים הרבה כסף הוא משקיע בהם ואת חלקם הוא מגדל מגיל צעיר כדי שיעזרו קודם כל לקבוצה שלו לזכות בתארים להצליח באירופה. ברגע ששחקן יצא פעמיים בשבוע לאימון נבחרת (שזה כולל אימוני כושר וכו') הוא יהיה מאוד עייף באימוני הקבוצה שלו וזה יפגע במשחק שלו. בחיבור שלו עם יתר הקבוצה וכו'.

    בקשר לעניין של צורך. אז בעיקרון יש לנבחרת שלנו צורך להתגבש ולשחק הרבה ביחד עכשיו. למה הסגל הנוכחי הוא כולו צעיר כולו לא מכיר אחד את השני ולא שיחקו ביחד בדומה לסגל הקודם. הם יצטרכו תקופת אימון כדי להכיר אחד את השני את היתרונות והחסורנות של כל אחד לדעת לשחק זה עם זה וליצור דבק. דבר שבלי אימונים רבים יכול לקחת שנים.

    מה שאני חושב שיהיה הכי נכון לעשות זה. בתקופה של חודשיים לפני משחקים חשובים וכריעים לקחת את השחקנים ל2 אימונים בשבוע ולעשות באמצע גם איזה מחנה אימונים נחמד של 10 יום. זה יכול להיות הרבה יותר מעויל זה יהיה בסמוך למשחקים השחקנים יהיו בכושר גבוה מאוד לאותו משחק ספציפית ולא יהיו בכושר 8 חודש ובסוף למשחק אתה לא יודע איך הם יגיעו. העבודה תוכל להיות יותר ממקודת ואיכותית ואני מאמין התוצאות יבואו.

    צריך לזכור שבזמן ששחקן לא משחק ב=נבחרת הוא לא בדיוק יושב בבית ומפצח גרעינים. הוא עובד הרבה על כושר אייש טכניקה אישית תזוזה ללא כדור הרגבה עבודת הגנה וכו'. דברים שעם הוא היה עושה אותם באימוני נבחרת זה לא כזה משנה.
    גרנט עם כל הכבוד לא צריך יותר מידי לדאוג לחלק האייש של כל שחקן אלא יותר לצורת משחק לטקטיקות שהוא רוצה על המגש לסגירת שחקנים וכו'. דברים שקשורים לקבוצה ואליהם לעבוד.