שחקנים גדולים שפורשים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/1/15.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    הוא יכול להיות גאה בקריירה שלו ולדעתי הוא מיצה את הפוטנציאל ובסוף זה מה שחשוב.
    הוא בהחלט היה מסמלי חזרתה של נבחרת אורוגוואי לקדמת הבמה הבינלאומית
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    השחקן הגדול ביותר של ונסואלה פורש מהנבחרת הלאומית. חואן אראנגו הודיע הלילה על כך במשסיבת עיתונאים מרגשת. השחקן שהתחיל את המהפכה של הוינוטינטו ואת השינוי הגדול שחל בכדורגל הונסואלי, שמהאיי פארו של דרום אמריקה הפך לנבחרת לגיטימית שעושה חיים קשים לכולם, כולל לברזיל וארגנטינה. מכה קשה לנבחרת לקראת פתיחת המוקדמות, למרות שגם בלעדיו תהיה להם נבחרת טובה.

     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/CxGRuTtWgAAa4y4.Xxx

    אדיוס דייגו!
    דייגו מיליטו ערך הלילה (בין שבת לראשון) את משחק הפרידה שלו מראסינג קלוב, קבוצת נעוריו והמועדון שבו גדל לפני שעבר לאירופה, שם עשה קריירה מצוינת במדי גנואה ואינטר האיטלקיות וריאל סראגוסה בספרד. החלוץ בן ה-37 ערך את משחק הפרישה הרשמי שלו באצטדיון הביתי של ראסינג לעיני רבבות צופים, באירוע שנשא את הכותרות "מנסיך למלך". "אזלו לי המילים", אמר מיליטו הנרגש, "מעולם לא דמיינתי משהו גדול כזה. המילה הראשונה שעולה לי לראש היא תודה. תודה להורים שלי, שהיו הראשונים לתמוך בתשוקה הזאת שלי". המשחק, שהביא לאצטדיון ב-30 אלף אוהדים, כלל שלוש קבוצות - האלופות של 2001 ו-2014, ועוד קבוצה שכונתה "החברים של מיליטו". בין השאר השתתפו שם השוער האיטלקי פרנצ'סקו טולדו, כמו גם איבן קורדובה, חאבייר זאנטי, רוברטו אז'אלה, וולטר סמואל, מקסי רודריגס, ליסנדרו לופס, אנדרס דאלסנדרו ואחיו גבריאל, מאמן אינדפנדיינטה. "תודה לך ראסינג, המועדון שבו נולדתי", אמר מיליטו, "פה גדלתי, פה הפכתי מילד לגבר, פה גיבשתי את האישיות שלי ולמדתי להיות כדורגלן. החלום שאליו שאפתי הפך למציאות. הגשמתם לי את החלום: לפרוש עם החולצה של ראסינג".

    החלוץ הארגנטינאי היה הכוכב של אינטר בזכייה בטרבל ב-2010 כשכבש צמד בגמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן. באותה עונה, הראשונה שלו באינטר מתוך חמש עונות, כבש 30 שערים ב-52 הופעות. הוא פרץ בראסינג קלוב שם שיחק עד ינואר 2004, הרעיד רשתות גם בסראגוסה(61 שערים ב-125 הופעות) ואחר-כך בגנואה במשך שנתיים ובסה"כ כבש למעלה מ-250 שערים בקריירה. בנבחרת הארגנטינאית היה קצת פספוס עם 25 הופעות בלבד בהן כבש 4 שערים. חלוץ גדול, צנוע, שחקן שקל היה להתחבר אליו.