שחקן השנה בעולם 2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י E-tam-R, ‏5/10/04.

  1. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    אני לא מבין איך אפשר להגיד שלהנרי לא מגיע התואר בגלל שהיה גרוע באליפות אירופה ובאותה נשימה לומר שלשבצ'נקו מגיע התואר... הוא בכלל לא שיחק שם, איך אתה יכול לקחת את זה כמדד?

    "ברבע גמר ליגת האלופות בוא נעלם לחלוטין"

    איך אני אוהב חוכמולוגים כמוך, אם הנרי היה מצטיין ברבע הגמר ומעלה את ארסנל לחצי הגמר, אבל שם ארסנל היתה מפסידה היית בא לכאן ואומר "להנרי לא מגיע התואר כי הוא נעלם בחצי הגמר לחלוטין". הנרי היה מצוין בצ'מפיונז ליג בשנה שעברה, כשארסנל היתה במצב קשה לאחר נקודה אחת משלושה משחקים היא הצליחה לעשות קאמבק מדהים כשהוא היה פנטסטי, בשמינית הגמר הוא כבש צמד נגד סלטה שהבטיח את ההעפלה, אתה אומר שלהנרי לא מגיע התואר כי הוא נעלם ברבע הגמר - מה עם שבצ'נקו? איפה הוא היה כשקבוצתו נדרסה ע"י דפורטיבו? אותו העיקרון. אתה דורש משחקן מסוים להצטיין בכל משחק ולזכות בכל דבר, למה משחקן אחר לא?

    אני לא מבין, אתה מדבר על האם מגיע לו לזכות או האם פיפ"א תבחר בו?

    הנרי שחקן יותר אטרקטיבי משבצ'נקו שמשחק בליגה יותר פופולארית ומפורסמת. ארסנל זכתה באליפות ללא הפסד, שזה אולי רק סימבולי אבל יכול להשפיע על הבחירה. בגלל זה אני חושב שפיפ"א תבחר בו.

    למה מגיע לו לזכות? כבש יותר, בישל הרבה יותר. לא מספיק לך?

    אם הליגה האיטלקית "נחשבה" ליותר קשה ואיכותית ע"י אנשים כמוך, אני יכול להיות בטוח שזה לא נכון.
     
  2. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Dennis Bergkamp
    אתה סותר את עצמך,הנרי אכזב ברגעים המכריעים,את שבה אתה לא יכול להאשים,אתה משווה את נבחרת צרפת לזו של אוקריאנה?,מדד ההצלחה בנבחרות לא קובע במקרה של השוואה בינהם,למרות זאת,הנרי היה חלק מנבחרת "כוכבים" צרפתית ובכל זאת נכשל כישלון טוטאלי והיה איום ביורו האחרון,זאת נקודה רעה לזכותו.שוב,שאולי תבין,את שבצנקו אי אפשר להאשים בעובדה שאוקריאנה בכלל לא שיחקה ביורו, מצד שני, אפשר להאשים גם את הנרי בכשלון של צרפת ביורו-2004,הוא היה איום ,זאת עובדה.
    אותו עיקרון,לא אמרתי ששבה הצליח בצ'פיונס יותר מהצפרדעון,שניהם נכשלו באותה מידה,נעלמו לחלוטין ברבע הגמר,מתי שצריך אותם בכושר שיא יותר מכול זמן אחר.
    מצד שני,הליגה הנאגלית היא בכול זאת בלוף ואנשים שבוחרים בפיפ"א בסופו של דבר ישימו לב לעובדה הזאת שההגנות ששבצ'נקו התמודד איתן בשנה שעברה היו הרבה יותר חזקות מאלו של הליגה האטלקית,שלא נדבר על המעומדד השלישי ,שלקח קבוצה עם סגל בינוני יחסית(ברצלונה של שנה שעברה) והוביל אותה למקום השני בליגה החזקה והטובה ביותר בעולם.

     
  3. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט צודק
    דניס ברקאמפ הנרי הוא שחקן נהדר.. אך שחקן השנה באירופה נמדד לפי הישגים, והנרי כזה שחוץ מאליפות באנגליה לא מביא אף פעם ולא הביא כלום לקבוצתו. בליגת האלופות הוא תמיד נכשל בשלבים הגבוהים כך גם ביורו, לא מגיע לו להיות שחקן השנה אין לי ספק בכלל.. אם כבר מבין ה-3 האלה שבצ'נקו צריך ועשוי לייבחר, אף שאם פיפא האלה אי אפשר לדעת, הכול הפוך אצלהם.
    אני עדיין באמונה שנעשה פה עוול לדקו.

    בקשר לכך שמגיע לרונאלדיניו, אני לא מסכים עם כל מה שאמרת אבל יש צדק בכמה מדברייך.. הנרי הביא אליפות אנגליה זה שווה לטעמי יותר מאשר "מקום 2" בליגה ה"טובה בעולם"...
    לא חושב..? זה שהוא השחקן הטוב ביותר בעולם והמוכשר ביותר אין ויכוח אך לא לפי זה נמדדד השחקן שייבחר..

     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/04
  4. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מדבר על פיפ"א. מבחינת הנתונים הקרים שהמאמנים יתחשבו בהם - שבצ'נקו והנרי נמצאים באותו מצב (ושניהם לפני רונאלדיניו).

    מבין שלושת המועמדים, אני חושב שהתואר מגיע ביותר לרונאלדיניו, שכן להבדיל משבצ'נקו והנרי הוא באמת היה צריך לשחק לבד בחלקים גדולים מהעונה.
     
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    בגלל שבארסה היתה בשנה שעברה קבוצה גרועה יותר מארסנל ומילאן אתה אומר שרונאלדיניו צריך לזכות...?

    אתה מציין שאני סותר את עצמי, אתה לא אומר מה הסתירה. איך אתה יכול להגיד שלהנרי לא מגיע לזכות בגלל יורו 200 ובאותה נשימה להגיד ששבצ'נקו צריך לזכות? שבצ'נקו בכלל לא שיחק שם, אז איך אתה יכול לקחת את המפעל הזה כמדד??

    אני לא האשמתי את שבצ'נקו בשום דבר, אני לא מנסה להאשים אותו בכלום, זו לא אשמתו שהוא נולד אוקראיני, היית מבין זאת אם היית קורא את ההודעה שלי לפני שאתה קופץ, אני אומר שאי אפשר להגיד ששחקן X לא יכול לזכות בגלל שלא הצליח במפעל מסוים אבל לשחקן Y כן - בעוד הוא בכלל לא שיחק שם...

    כמו שאתה אומר ששבצ'נקו צריך לזכות בתואר יותר מהנרי בגלל יורו 2004 אני יכול להגיד שאורן ניסים צריך לזכות בתואר יותר מהנרי. כי, הרי, הנרי שיחק איום ונורא באליפות אירופה (ומצטער, אבל הוא היה בינוני, לא פחות מזה), ואת אורן ניסים, מה לעשות, אי אפשר להאשים שהוא נמצא בנבחרת ישראל, אז יאללה, בוא נוותר לו - ניתן לו את פרס שחקן השנה של פיפ"א.

    את הרעיון שאני משווה בין צרפת לאוקראינה לא יודע מאיפה המצאת.

    שמע, יסטה, באמת נמאס מהפרובוקציות האלה, אתה קובע את הדיעות שלך כעובדות, בלי שום בסיס, שום נימוק - אין לי כוונה להגיב לכל השטויות שכתבת. בלוף עלק.

    עזוב את זה שאני לא מסכים עם אף מילה שרשמת, התואר הוא פרס שחקן השנה של פיפ"א, אתה מדבר כאן על ההישגים של הנרי לכל אורך הקריירה. "בליגת האלופות הוא תמיד נכשל בשלבים הגבוהים", "לא מביא אף פעם ולא הביא כלום לקבוצתו מלבד אליפות אנגליה", כל זה אולי רלוונטי לויכוח של מי חלוץ טוב יותר, הנרי או שבצ'נקו - לתואר שחקן השנה זה לא.

    שחקן שמשחק בליגה הפורטוגלית לא יקבל את התואר ולא צריך לצפות שיקבל את התואר, אפילו אם הוא זוכה בצ'מפיונז ליג ומגיע לגמר יורו 2004.

    ובוא נצא מזה - לא הנרי ולא רונלאדיניו "הביאו" לקבוצותיהם הישגים, הם היו חלק מאד חשוב בהם. ארסנל זכתה באליפות, בארסה הגיעה למקום השני, לא הנרי ורונאלדיניו.
     
  6. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה? על מה אתה מדבר? ליגת האלופות להביא זה לא דבר ענק בשבילך? והנרי מה שדיברתי עליו זה היה בקשר גם לשנה שעברה, שהוא הביא לארסנל אליפות אבל חוץ מזה מה הוא כבר הביא לה? כרגיל איכזב ברבע הגמר בליגת האלופות..
     
  7. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,326
    לייקים שהתקבלו:
    5,820
    תגיד, כל כך קשה לך להבין שהתואר נקרא שחקן השנה?
     
  8. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    לקרוא, רק צריך לקרוא...

    התואר מבוסס על היכולת של השנה שעברה וחלק מהשנה הנוכחית. אתה מדבר על זה שהנרי מעולם לא הביא לקבוצתו את גביע האלופות וכו' - זה לא מתייחס לשנה שעברה, אתה מתייחס לכל הקריירה שלו.

    גם שבצ'נקו ורונאלדיניו לא זכו בגביע. אתה לא מתייחס ליכולת שלהם אלא להישגים בקבוצות - ובשנה שעברה ההישגים של ארסנל ומילאן היו זהים.

    כן, הנרי "רק" זכה באליפות אנגליה ללא הפסד. ביג דיל. צודק.
     
  9. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי שחקן שתורם אך ורק במסגרת אחת כמו הנרי לא יכול להבחר לעומת זאת רונאלדיניו תורם בכל חלק והוא הגורם להצלחה של ברצלונה בכלהעונה, כמו כן שבצ'נקו שחקן מאוד יציב אבל לא מבקיע בליגת האלופות כמו בליגה...
    בין השלושה ובכלל מגיע לדעתי לרונאלדיניו לזכות אם יש ויכוח אז לדעתי דווקא דקו יכול לזכות.
    אני כמובן לא אומר שהנרי הוא לא שחקן כישרוני ברמה בלתי רגילה כמו כן שחקן מבריק ביותר, אבל הוא לא עיקבי ובנבחרת הוא לא טוב כמו בליגת האלופות(קבוצה שלוקחת אליפות ולא מפסידה לקבוצות כמו מנצ'סטר וצ'לסי צריכה להגיע יותר גבוה מהן, במיוחד בעזרת שחקן כמו הנרי).

    דרך הגב בקשר לשבצ'נקו:
    מישהו פה בכלל יכול להשוות את הנבחרת של הנרי (שכוללת את זידאן שנחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם,וירה, פירס,גיולי ולא צריך להוסיף...) לעומת הנבחרת של שבצ'נקו....(חוץ מרברוב ואולי ורבוי נדמה לי, השחקן ההוא של לברקוזן שהבקיע מול ריאל, אין לאוקראינה שחקנים במה שגבוהה באמת).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/12/04
  10. Deutschland Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/04
    הודעות:
    231
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשחקן שהבקיע ללברקוזן נגד ריאל קוראים דימיטאר ברבאטוב והוא בכלל בולגרי (ששיחק ביורו 2004)
    החלוץ האוקראיני בלברקוזן שאתה מדבר עליו הוא אנדריי וורונין, שגם הוא מפציצן לא קטן, ב8 משחקי בונדסליגה הוא כבש 7 שערים, והוא המבקיע המצטיין של הקבוצה יחד עם ברבאטוב בבונדסליגה...

    Go Bayer 04 !!!

    :aaarse:
     
  11. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק קודם הוא הבקיע אני כמעט בטוח וכן וורנין מצטער על הטעות...

    בקשר לתואר הזה בכלל... לפי דעתי התואר בא כדי להראות המשכיות של השחקן לאורך כל העונה ומה שאני בכל אופן חושב שהנרי צריך לקחת ללא כל צל של ספק את התואר שחקן השנה של הליגה באנגליה שם שמר על המשכיותוהועיל מאוד לארסנל להגיע להישג האדיר שעליו היא הגיע... אבל כשמדובר על שחקן השנה אז זה סיפור אחר לגמרי... לפי דעתי בין שלושת השחקנים האלו הם אין את שחקן הכדורגל הטוב בעולם אבל את שחקן השנה יש...
    ו"קבוצת השנה באירופה" לפי מה שאני מבין... לפי המפעל האירופי לאלופות היא פורטו... זה אומר דיי הרבה, ואם דקו שמייצג אותה ואת פורטוגל שאיתה הגיע להישג גדול לא נבחר זה לא בסדר...

    זוהי דעתי. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
    טעיתי אתה צודק ב100% וורונין נגח למשקוף וברבטוב הכניס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/12/04
  12. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומה בדיוק לא הגיוני בזה?

    אבל שחקן שמשחק בליגה הפורטוגזית, זכה בצ'מפיונס ליג והגיע לגמר ליגת האלופות צריך לקבל את התואר כי הוא היה האפקטיבי והחשוב ביותר.
     
  13. שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז ככה,דקו היה השחקן הטוב ביותר של פורטו בצ'מפיונס?
    אני לא חושב,הוא שיחק טוב אבל בהחלט לא היה השחקן הטוב ביותר של פורטו,כמעט כל השערים הובקעו ע"י חלוצים ,ואם אומרים שדקו היה טוב,למה לא להגיד שעוד קשרים אחרים לא היו טובים,הרי הם גם משמעותים,אומנם הוא שיחק די טוב אבל לא היה השחקן הבולט ביותר,תסכימו עם הנקודה הזאת(אם רונאלדיניו עם כל מה שהוא עושה בברסה ,היה זוכה בליגת האלופות אז זה היה דבר אחר...).
    לגבי רונאלדיניו,
    את התואר רונאלדיניו לא יקח את זה אני כבר אומר לכם,לי לא נדמה שהוא יזכה,למרות כל מה שהוא עשה בברצלונה,הוא עדיין לא זכה בשום תואר וזאת הנקודה שתכריע פה.
    הבחירה לדעתי תהיה או שבה או הנרי,שניהם נתנו עונה מדהימה,אחד בליגה קשה יותר אחד בקלה יותר,ונראה כיצד הבוחרים ידעו לבחור בין כל אחד מהשחקנים הנהדרים הללו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/12/04
  14. Deutschland Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/04
    הודעות:
    231
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא חייבים לכבוש בצרורות כדי להיות הכי טובים...
     
  15. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שבצ'נקו
    דקו חייב לזכות בתואר,הוא הוביל את פורטו לאליפות סנסציונית בליגת האלופות,ועובדה,הוא נבחר לשחקן המצטיין בליגת האלופות,תוסיף לזה את גמר אליפות אירופה,אליפות פורטוגל ,ופתיחת עונה מדהימה בברצלונה.
    אבל,לצערי הוא לא נמצא ברשימה הסופית ומתוך שלושת המעומדים ,השחקן שהכי מגיע לו הוא רונלדיניו,אם כבר התואר לא ניתן לשחקן היעיל ביותר(דקו) אז עדיף שינתן לשחקן הטוב ביותר,ורונלדיניו נמצא ברמה אחת מעל כולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/12/04