שחקן השנה בעולם 2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י E-tam-R, ‏5/10/04.

  1. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שנראה כמו ילד קטן פה זה אתה שכל ויכוח מעביר לפס אישי, קל מאוד להתרברב עם המקלדת

    הבנת נקרא פשוטה - לא תמיד, לא אמרתי שזה לא אשמתו, אבל אמרתי שלא תמיד זה אשמתו, שוב פעם, דוגמת ריאל מדריד בה רונאלדו בד"כ הורג את החלוצים לידו.
    לא אמרתי שזה המקרה אצל הנרי, אלא ציינתי שזוהי אפשרות, ושזה מוזר ששחקן שהיה החלוץ מס' בעולם כל השנה ייפול ככה בנבחרת.
     
  2. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כולם מדברים פה על התפקוד של הנרי בנבחרת צרפת,אבל אתם שוכחים שכל השחקנים של צרפת היו מתחת לכל ביקורת (אולי חוץ מויירה שאיכשהו תיפקד שם באמצע,עד שנפצע),מה עם טרזגה,החלוץ שמחורר רשתות בליגה האיטלקית?הוא לא הגיע למצב אחד אפילו..למה אליו אתם לא נטפלים?
    אם תסתכלו על המשחקים של צרפת,תראו שהנרי הוא השחקן שמשחק שם הכי טוב,אבל כדורגל זה משחק קבוצתי,ויש בעיה גדולה במשחק הכולל של נבחרת צרפת, וריימונד דומנש לא ייפתור אותה.

    חוץ מזה,בליגת האלופות הנרי נפגש עם 3 קבוצות איטלקיות
    יובנטוס בעונת 2001-2002-גול אחד בהייבורי,בעיטה חופשית-בופון לא זז.
    רומא 2002-2003-שלושער באולימפיקו,מול קאפו וסמואל...
    אינטר 2003-2004-שני שערים בסן סירו ועוד שני בישולים

    זה לא אותו הילד שהגיע ממונקו בגיל 21 ליובה,הוצב בעמדה שהוא לא רגיל אליה ו"נכשל".

    אני חושב שהפרס מגיע להנרי ולשבצ'נקו ביחד,אבל בטח שלא לרונלדיניו..
     
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברוך השם, מישהו מבין אותי, בדיוק מה שאני מנסה להבהיר כבר יומיים, לזה בדיוק התכוונתי כשאמרתי שזה לא תמיד אשמתו של השחקן, כשקבוצה שלמה משחקת גרוע קשה להתעלות, וגם יכולת טובה של השחקן לא עוזרת ולכן לא נראית לעין בכלל.
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אני מבין את מרטינס, כי לפעמים הקבוצה החלשה יכולה לגרור אחריה שחקן.

    אך שתי הטעויות שלך:

    1. אצל הנרי זה לא המצב. ארסנל בנויה סביבו, כל המערך של ארסנל בנוי כך שהנרי יהיה השחקן המרכזי שלה, השחקן הכי טוב שלה. ונגר בונה את המערך שלו סביב הנרי ולכן כאשר הוא משחק לא טוב, זה בעיקר באשמתו.

    2. במקרה של ראול בריאל, רונאלדו לא גורם לראול לשחקן לא טוב! רונאלדו פשוט שחקן מטרה בחוד הקבוצה וכתוצאה מכך תיפקודות של ראול בקבוצה הוא יותר אחורי. זה אומנם מקשה על ראול לכבוש יותר שערים, אבל אין בכך שום קשר ביכולתו על המגרש, אלא אם הוא לא מצליח לעשות את תפקידו המאולץ כמו שצריך.
     
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    גונר, לא מבין איך הגעת לדיון מלא האהבלים הזה, כל אחד סותר את עצמו 10 פעמים בהודעה אחת כדי לעוות את המציאות להודעה שלו, כל אחד מדבר שטויות שמנוגדות לכל היגיון אפשרי - רונאלדיניו זכה, מזל טוב ובהצלחה עם בארסה נגד צ'לסי, בוא נחזור לפורום ליגה אנגלית ונשאיר את הטמבלים להירקב בפורומים של איטליה וספרד, עם השחיתות, הכדורגל המשעמם והיציעים הנטושים.
     
  6. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לאנשים בעיה שהם יותר מידי מגוננים על הכדורגל מהמדינה "שלהם" פה,אין לי בעיה עם זה שאנשים לא סובלים את הכדורגל האנגלי או אנגלופילים שמשתעממים מה"בונקר" האיטלקי ..(תכלס בשנים האחרונות ההגנות באיטליה על הפנים-ואני לא מדבר על 4 הגדולות), אפשר למצוא הרבה דברים יפים בכל סוג של כדורגל,אבל חבל להיכנע לסטיגמות,כי ברגע שיש צירוף מקרים והמציאות והסטיגמה מתחברת פתאום כל הפורום מתפוצץ.
     
  7. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיברתי על נבחרת צרפת..

    לגבי רונאלדו, הוא חלוץ שקשה מאוד לשחק יחד איתו, כי כמו שאמרת, הוא חלוץ מטרה, ואוהב לשמור על הכדור, אין שום ספק שעם מוריינטס לראול היה יותר טוב בחיים
     
  8. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    אחרי שנרגעתי מכל הבולשיט שנשפך כאן, אני אגיד את מה שאני חושב על הבחירה - אני עדיין חושב שהנרי היה חייב להיבחר, שכן הוא השחקן עם התפוקה מס' 1 באירופה ואפילו יסטה התמהוני לא יוכל לשנות זאת. עם בחירה של שבצ'נקו הייתי יכול להתמודד, אבל רונאלדיניו? למה? כאילו, הוא היה מצוין, אבל - למה מעל הנרי ושבצ'נקו? כי הוא מכדרר יותר יפה, כי הוא מוסר עם העקב יותר יפה? אז מה אם הוא לא מגיע לחצי מהתפוקה של שני הנ"ל?

    יש כאן אנשים כמו יקיר מיימון ואיזה אוהד יובה עלק אחד שחושבים שהנרי אשם בזה שנבחרת צרפת לא עלתה ליורו, כן, הוא אשם בשער שהיא ספגה מול יוון, הוא אשם בזה שפירס, טרזגה, מקאללה ושאר חבריהם לא הזיזו ת'תחת, הוא אשם בזה שצרפת עלתה עם הגנה זקנה ומלאה גרוטאות. כשהעניין מגיע לשבצ'נקו אז פתאום כל תפיסת העולם שלהם משתנה - שבצ'נקו לא אשם שנבחרת אוקראינה לא עלתה ליורו (בדיוק כמו שהנרי לא אשם בכך שצרפת לא זכת... אממ... בעצם, לא), שבצ'נקו כבש פחות - אבל הוא משחק נגד הגנות יותר קשות (פיורנטינה, אמפולי, מודנה, נאפולי ואלוהים יודע עוד מי, אני משקש מפחד מהגנות הברזל הנוראות הללו). כשנוח ליקיר אז הוא מדבר שטויות, כשזה מגיע לנושא אחר הוא פתאום הופך לבנאדם אחר לגמרי עם דעות שונות לגמרי. לא כדאי לתאם עם עצמך גרסאות לפני שאתה שולח הודעה?

    (עכשיו בטח הוא יבוא ויגיד "מה, אתה משווה בין נבחרת צרפת לאוקראינה??")

    כמו שאני אגיד שלירון וילנר היה צריך לזכות בפרס שחקן השנה, הרי הוא לא אשם שנבחרת ישראל לא חזקה מספיק לעלות ליורו, וההגנות בליגה הלאומית חזקות מאד בעוד הנרי כמובן אשם לכל שערוריה ומסירה גרועה בנבחרת צרפת, הוא גם אשם טוטאלית בזה שארסנל לא עלתה לגמר הצ'מפיונז (רגע, ושבצ'נקו ורונאלדיניו כן? בעצם, למה לבלבל אנשים כאן עם עובדות) וכבר נמאס לי שוב ושוב לשמוע את אותן השטויות, הנרי ימשיך לכבוש ולבשל, אף שחקן אחר לא עומד בקצב שלו, כך שבשנה הבאה הוא כנראה יזכה אם ימשיך בקצב הכיבושים המצמרר שלו.
     
  9. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מילה מיותרת לגבי הנרי, וכיוון שעדיין לא קיבלתי תשובה במה תרומתו של הנרי לארסנל שונה מזאת של שבצ'נקו למילאן, אני מחשיב את עניין שבצ'נקו סגור.
    רונאלדיניו היה השחקן המבדר של השנה ללא ספק, אבל לרונאלדיניו יש את הקסם שלו גם מחוץ לטכניקה, אני עדיין לא ראיתי אף אוהד ריאל אפיל ששונא אותו, אי אפשר שלא להתאהב בשחקן הזה, לראות איך הוא קורע תתחת ומשקיע במשחקים, וכן כמובן, גם התרגילים הוסיפו המון, עוד נקודה לזכותו היא שלמרות כל השחקנים ששיחקו לצידו בעיקר בעונה שעברה (הרי ההצבעה מבוססת בעיקר על ינואר-יוני), כולם חוץ מדוידס לא שיחקו מי יודע מה, עם הגעתו של דוידס, הוא ורונאלדיניו סחבו את בארסה לבד למקום שני, והשנה, הוא ואטו שני השחקנים הכי טובים בקבוצה מס' 1 בעולם כרגע, מה שכן, אני כבר לא תומך ברונאלדיניו ב100% כפי שתמכתי כשהוא נבחר, אבל אני עדיין 100% שלשתיהם מגיע יותר משבצ'נקו, וגם אם לא הייתי אוהד אינטר הייתי אומר זאת.

    כמו שברקמפ ציין (וכמו שניסיתי להסביר מיליון פעם) האחריות על כשלון צרפת לא צריכה ליפול על הנרי, מה שכן, זה ללא ספק הרס לו, ושוב פעם, מאמנים (כמו איזה מאמנים טרינידדים) או קפטנים (כמו איזה אבי נמני) שרואים משחק באירופה פעם ב.. מתלהבים הרבה יותר מביצועים של רונאלדיניו מאשר משלושער של הנרי מה לעשות..

    אגב לאוקראינה יש סגל כשרוני, והם עדיין נשארו 8 נק' מהמקום השני בו הייתה ספרד, אני מאוד מצטער אבל 0-0 כפול עם צפון אירלנד ו2-2 עם ארמניה זה תוצאות שיביישו גם את ישראל.
     
  10. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי שחרשתי על דף הבחירות:

    עניין אותי לראות במי בחרו מדינות המועמדים:

    שבצ'נקו בעצמו - זידאן, אדריאנו, מאלדיני (הקיצר כל המתמודדים הסופיים אפסים תביאו לי תתואר).
    אולג בלוכין מאמנו של שבצ'נקו - הנרי, דקו, אדריאנו (שטו טאקויה רונאלדיניו??)

    קאפו האובייקטיבי משהו בחר בסדר הבא - מאלדיני, הנרי, שבצ'נקו (אם אני אשים את שבצ'נקו שני יגידו שאני מכור).
    מאמן ברזיל פאריירה - ואן ניסטלרוי, הנרי, באלאק (יאללה אני אצא מקורי, שישימו לב אליי
    ברשימת ההצבעות, נרשום באלאק, - פאריירה לא שמע על אבי נמני
    ).

    פטריק ויירה - שבצ'נקו, רונאלדיניו, אדריאנו (מה זה? אסור פירס, אסור ויירה, אסור הנרי, איזה הצבעה מטומטמת, אני פשוט אעתיק מהמאמן הסרבי ואשלח).
    ריימונד דומנק מאמן צרפת - דידייה דרוגבה, שבצ'קנו, לארסון (תיקו עם ישראל!!! תיקו בבית עם ישראל!!!)

    פרס הבחירה הכי פוגעת של מדינה: איי קייפ ורד, ואריטריה.
    פרס הבחירה הכי פוגעת של קפטן: קפטן אריטריה (דיקטטורה?) אבדו סאלהיי סוליימן, קפטן פארגוואי קארלוס גמארה.
    הבחירה הכי מטומטת של מדינה: בכבוד המפוקפק זכו שכנינו הפלשתינאים, עם בחירה ב: רוברטו אז'אלה, מילאן בארוש, ודידייה דרוגבה, במקום השני גואם עם זאגוראקיס, אז'אלה ורוני, ובמקום השלישי ליטא עם נדבד, פיגו וזאגוראקיס.
    הבחירה הכי מטומטמת של קפטן: התאילנדים המניאקים (בקהאם, באלאק, נדבד) ניסו, אך לא הצליחו לחטוף את התהילה מאבי נמני שלנו (בקהאם, הנרי, רוני - רק על הבקהאם במקום הראשון מגיע), וחשבתי שהקפטן הישראלי כבר זכה, אבל אז הרחק מאוקיאניה גוזף צ'אמברס מאיי קוק (בקהאם, רוני, פיגו) ומאסיה מעל לכל פסאנג טשרינג מבוטהאן (קאפו, בקהאם, קאן).
    פרס הבחירה הכי "אובייקטיבית" - בארי "יש כדורגל מחוץ לאנגליה??" פרגוסון (רוני, הנרי, ג'רארד). ואיידור "איזה כוסון לאמפארד" גודיונסן (לאמפארד, הנרי, רונאלדיניו) חולקים את הפרס.
    פרס אולי ככה ידעו שאנחנו קיימים הולך למדינת מקאו - מישהו יודע איפה זה מקאו?
    פרס סנובים קומוניסטים מניאקים הולך לצפון קוריאה שלא הצביעו.
    פרס בצורת חבילת שי המכילה עיפרון מכני, מחק, מחדד, מילון ומדריך "1001 דרכים לרשום שלוש שמות של שחקני כדורגל שלא משחקים במדינתך" הולך לסרי לנקה ופיג'י.
    פרס בצורת תעודת זהות מזוייפת עם השם בן דן הולך למאמן לאוס - אודומפאאט סואוטסאקאונה (Oudompaet Soutsakaone)
    פרס ע"ש מולי קצורין המוענק לנבחרות בלי קפטן הולך לנבחרות אנטיגואה וברבודה, אוסטרליה, בולגריה, גאנה, גואם, גינאה, הודו, אירלנד, ישראל (חחח אברם גדול אתה, טוב יאללה מי הקפטן באמת?), מאקאו (למקרה ששוב שכחתם שהם קיימים), מאלי, הולנד, פפואה גינאה החדשה והאמיריות המאוחדות.
    ופרס "תזכורת: תמו ימי המנדט הבריטי, אפשר להפסיק ללקק" בכל זאת הולך לנבחרת שלנו, סתם כי רציתי לדחוף לנו איזה תואר. :aaa025:

    לילות ארוכים בקנדה גורמים לשעמום וכתיבת תכנים מפגרים, עמכם הסליחה.
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/drunk.Xxx
     
  11. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אתה לא יודע איפה זה מקאו,בושה וחרפה???מושבת פורטוגזית לשעבר כיום היא בשליטת סין!
    מדברים שם קנטונזית {סוג של סינית}וקצת פורטוגזית,חיים שם חצי מיליון,המקום קטן מאוד וצפוף,משהו כמו 30 קמ"ר,קרוב להונג קונג...בקיצור זה בסין!
     
  12. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יוצא דופן, דיברתי אל פשוטי העם