שובה של ליגת האלופות - ניצחון גדול לליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏19/2/08.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    מנצ'יני טוב בלאמן ולהכין, אבל מאמן גרוע בכל הקשור לפתרונות טקטיים בזמן אמת. מנצ'יני ידע מראש שיש לו את ההגנה החזקה באירופה ולכן בנה את המשחק על תיקו 0. הבעיה צצה אחרי הרחקתו של מטראצי ומאוחר יותר עם הפציעה של קורדובה. אז לאינטר כבר לא היתה הגנה חזקה מספיק לשמור על תיקו 0, אבל מנצ'יני נשאר חסר תגובה ובמקום לשנות גישה תוך כדי ולגשת למשחק בצורה שונה, בצורה שתפעיל יותר את זלאטאן וקרוז הוא נשאר באותה הגישה, גישה שבסופו של דבר הביאה אותו להפסיד 0:2.

    דבר נוסף, רובכם כאן לא צופים בליגה האיטלקית ומדברים סתם על הפער של אינטר. כאשר על פני השטח, אינטר חזרה בכושר רע אחרי הפגרה ואת הפור שלה השיגה לא מעט בזכות החלטות שופטים (וגם בזכות הכושר העוד יותר גרוע של רומא). ככה שהיום הכל התהפך למנצ'יני, היום הוא ראה איך זה שהחלטות גבוליות נשרקות בכזו קלות לרעתך ועד כמה יש להן חשיבות בתוצאה הסופית.

    באשר למשחק שראיתי בשידור ישיר. ממאמן טקטיקן כושל אחד לאחר. דווקא אתמול רומא נראתה מצויין. אפילו ספאלטי הצליח לשמוע את העיצות שלי (מתחילת המחצית אני צועק לו להכניס את אקווילאני במקום פיזארו). אולם, קשה לי להאמין שזה יספיק לו בגומלין.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/2/08
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    עוד משהו בנושא. שוב למי שצופה במשחקים של אינטר בליגה האיטלקית מוכר בוודאי התסריט בו היריבה מתחילה להרגיש בנוח אחרי כחצי שעה של כדורגל. נראה שהשד של מנצ'יני לא נורא כפי שמספרים, בדיוק אז, כאשר היריב לא מוכן לכך, אינטר עוקצת עקיצה קטלנית שגומרת את היריב. אבל למה רק בליגה, אם תעבור על משחקיה של אינטר בשלב הבתים תראה שפרט לשער מול פ.ס.וו יתר השערים של אינטר נכבשו לקראת השריקה למחצית או לאחריה. ככה שמה שנראה כמו בונקר, שנתן לליברפול להרגיש בנוח בחצי השעה האחרונה לא היה מקרי מבחינת אינטר, אלא תוכנית קבועה בה היא מרגיעה את היריבה. אולם הצהוב השני של מטראצי (שוב חוזרים להחלטה של שופטים לרעת אינטר, משהו שאינטר כמעט ולא מכירה בליגה בשנתיים האחרונות) פגעה בכל תוכנית המשחק של מנצ'יני. תוסיף לכך, את העובדה שאינטר באירופה כבר ארבע עשורים לוזרית ואת העובדה שמנצ'יני, כפי שכבר אמרתי, נשאר חסר תגובה ותראה למה אינטר תצטרך להתעלות כל כך הרבה בגומלין, שיהיה ללא מטראצי וכנראה גם ללא קורדובה, בכדי לעלות שלב.
     
  3. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    uritotti
    א.גם אם לאינטר יש את ההגנה הטובה באירופה ואני לא בטוח לגבי זה אבל לא זה מה שחשוב,
    כשאתה מגיע לאצטדיון שבלי קשר להיסטוריה שלו,בשנים האחרונות,אם בגביע אופ'א ואם בליגת האלופות,
    קבוצות טובות יותר מאינטר של היום,ספגו והפסידו,מעבר לזה,כשיש לך בחוד שחקן כמו טורס,זה צריך להדליק כמה נורות אזהרה
    לכן מהתתחלה לבנות על תיקו 0 היה טעות ואיך בכלל אפשר לבנות על תיקו 0?ועוד במשחק חוץ באירופה מול ליברפול באנפילד!
    ב.אינטר חזרה בכושר רע מהפגרה,ליברפול נמצאת בכושר רע הרבה יותר.

    Wigan_Athletic
    גישה שלילית מבחינת כדורגל בלי קשר לנייטראלי או לא ואגב,אני ממש לא הייתי נייטראלי,החזקתי אצבעות לאינטר.
    ליברפול לא שיחקה רק עם הלב,מההתחלה היא עלתה במערך ושיטה שבה לחצה את אינטר,
    ההרחקה שיבשה גם לה את התוכניות והיא נפלה ברשת הבונקר ושיחקה משחק מאוד לא חכם.
    אחת השיטות לפצח בונקר זה לבעוט מרחוק,ככה אתה מסכן את השער וזה גורם לשחקני היריבה לצאת לשחקנים שעומדים לבעוט,זה פותח קצת את קו ההגנה ומאפשר דאבל פס חכם מהאמצע או כניסת שחקנים
    פנימה,או בכלל נסיונות להיכנס פנימה לתוך הרחבה מהקישור,
    כמה פעמים ליברפול עשתה זאת אתמול?כמעט כלום,
    בפעמים היחידות שהם עשו זאת הם סיכנו את השער,אני זוכר פעם אחת שגרארד נכנס לרחבה והגיע למצב טוב ומסר כדור רוחב מסוכן
    והבעיטה שלו מרחוק כשכבש,
    אז עם כל הכבוד למשחק ההגנה של אינטר אתמול,קבוצה יותר חכמה לא היתה מאפשרת להגנה להיראות כזו בלתי חדירה.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    גישה שלילית לאוהד הנייטרלי במובן של כדורגל שהוא לא התקפי וכביכול יפה לעין, כמו שהצופים הנייטרלים בדר"כ אוהבים לראות.
    יש סיבה לכך שליברפול כמעט ולא בעטה מרחוק - הקישור האחורי המעובה של אינטר. אינטר משחקת בלי שחקני כנף טבעיים בקישור ומרגע ההרחקה גם שיחקה במערך של 3 קשרים באמצע ללא שום שחקני אגף פרט למגנים. זה מן הסתם מצופף את מרכז השדה ואת האיזור מחוץ לרחבה של אינטר, מה שמקשה על שחקני ליברפול למצוא מרחב לבעיטות מרחוק. בגלל זה ליברפול חזרה פעם אחר פעם לאגפים.
     
  5. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול טיילה מהאמצע ימינה ושמאלה מרחק 20,25,30 מטר מהשער כמעט כל המשחק ככה שהקישור המעובה של אינטר לא עצר אותה רחוק מדי מהשער,לכן אפשרות לבעוט ממרחק סביר היו לה,היא בחרה להגביה אלכסונית מה 16 פעם אחר פעם.
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    זה תמיד נראה טוב לומר דברים בדיעבד. כי אני לא רואה כאן שורה של טענות לגראנט על כך שהוא בא לשחק על תיקו אפס ביוון ויצא עם תוצאה נהדרת. אולם, דברים היו נראים לגמרי אחרת עם קארבליו היה מקבל אדום בדקה ה-30 ואלכס היה נפצע מאוחר יותר.
     
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מתרגש יותר מדי לקראת הערב, לא אעביר דקה אחת היום בלי לחשוב על המשחק. בדרך כלל התרגשות כזאת לא מגיעה בשלבים מוקדמים כל כך. אני מקווה שזה יתשלם בסוף. ניצחון באמירויות!
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    ועוד דבר. אנשים פה מסתנוורים מהניצנוץ של הכסף ואז באים לכאן וכותבים שזו לא חוכמה שאינטר מנצחת קאטניות ואמפוליות למינהן. אז העובדה שאנדראה ראג'י מרוויח פחות מעשירית מטל בן חיים לא עושה אותו פחות טוב, והעובדה שלוקה צ'יגאריני לא עושה עשר אחוז מהמשכורת של בניון לא עושה אותו פחות טוב. פשוט על מה שבאנגליה שופכים מיליונים האיטלקים מייצרים בחינם. אתם אולי לא תסכימו עם טענה זו, אבל האנשים האחראים על הכדורגל הזוהר שלכם הבינו זאת לא ממזמן עכשיו הם קונים מוצרים איקאיה מוגמרים מאיטליה ומשאירים למאמנים ההולנדים שלהם להרכיב אותם במחלקות שלהם. לראיה בנוער של צ'לסי היום יש שלושה שחקני כדורגל שהגיעו מאותן הקבוצות שמחר תכתבו שזו לא חוכמה לנצח אותן כמו אטלאנטה, בולוניה ורג'ינה.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד לא רצה ולא צריך לרצות לקבל את מילאן, הרי זה ברור שמילאן היא חיית אירופה. לצערם של ארסנל הם עלו בגורל לשחק מול המפלצת המלאנזית מס' 1 באירופה בעשור האחרון ללא עוררין. ארסנל לא כאלו מבריקים באירופה מאז ומתמיד ואני אופתע לחלוטין כמו גם כל עולם הכדורגל אם הלונדונים יעשו הפתעה בסוף 2 המשחקים ויצליחו להדיח את מילאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/08
  10. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוכזב מהתוצאנ אך כולי מלא בנחמה לקראת הברנבאו לאור היכולת הההתקפית הטובה שהפקנו אתמול. רומא באו לעשות בונקר, מהדקה הראשונה. שוסטר הגיע בגישה של לתקוף, אך כרגיל, ההגנה לא יציבה שוב חיסלה לנו את המשחק. אין ספק שלרומא לא מגיע לנצח, אלה לנו. שיחקנו משחק שוטף עד שספגנו את הגול ואז היה ניתן להבחין שיש ירידה קלה ביכולת. לאחר מכן ספגנו משום מקום את הגול השני, אוי כמה חבל. ההכרעה עוברת לברנבאו, ומבחינתי זה מצוין. רומא בכושר גרוע, כנ"ל השחקנים המובילים שלה, וביכולת הזו אנחנו נעבור אותם..

    הנעת הכדור הייתה מעל הכל. פרט לדיארה שכמאור ידוע כ'בור' בתקפה, גוטי, גאגו, רובן ואפילו ראול ורוד כולם היו שותפים להנעת הכדור המצוינת. רומא התבנקרה ולכן היה מאוד מאוד קשה להכנסי כדורי עומק לחלוצים והיה ניתן לראות שרוד וראול נאלצים כל פעם לסוג מהעמדה שלהם עקב כך. הנוכחות שלרוביניו הייתה חסרה לי מאוד. רובן היה נהדר, אך צריך אוויר לנשימה. הוא לא יכול לסחוב שתי אגפים, בדיוק כמו שרוביניו לא יכול. עם רוביניו, ריאל הרבה הרבה יותר עוקצנית, כשהוא איננו, העוקץ בתהפקה חסר לנו. בעיקר בעיקר שרוד בכושר ירוד.

    היה ניתן להבחין ששוסטר מנסה את דיארה כקשר התקפי- מה שלא מובן לי ממש. יכול היות ששוסטר רוצה שדיארה ישפר את היכולתיו ההתקפיות במעט? אולי אבל בכל זאת, דיארה עמדה כמו ניצב ורק הפריע אתמול.
    רובן, דליקטס, משחק פנטסטי של ההולנדי. התשוקה במשחק שלו, הטכניקה וחוכמת המשחקים הוציא אותי מגידרי. גאגו בעוד משחק מצוין וממשיך לצבור ביטחון חיובי.
    חבל מאוד על הצהוב של ראמוס. יחסר לנו מאוד מאוד בגולמין.

    אני בא בגישה אופטימית לקראת הגמלין. אני יודע שאילו שוסטר יעלה בדיוק כמו אתמול(וכך היהי)בתוספת של הרובסון וקצת יותר מחץ ועוקץ(מה שמתבלט אצלנו במשחקי הבית), אפשר לעבור את רומא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/2/08
  11. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה שטויות... איזה משחק ראית?
    רומא התבנקרה? היה משחק שקול לגמרי ברוב המשחק, כשלשתי הקבוצות היו הזדמניות.
     
  12. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רומא משחקים כדורגל התקפי ויפה, אבל זה בדיוק מה שיפגע בהם במפעלים האירופיים. באירופה לא משחקים יפה, משחקים כדי לנצח. משחק כמו שהם שיחקו אתמול או במנצ'סטר לפני שנה הוא פתוח מידי ולא סטייל ליגת האלופות אם כי סטייל ליגה. יש כמה דברים שהם צריכים ללמוד ממילאן באיך מעמידים קבוצה על מגרש בליגת האלופות.
     
  13. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק.
    ברוב המקרים לרומא אפילו אין את האפשרות לעשות בונקר, ההגנה לא מספיק טובה כדי להסתגר ולשמור על השער מספיגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/08
  14. פרנקו בארזי Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    1,459
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקנתי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  15. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רומא שיחקה כדורגל התקפי? הצחקת אותי. במרבית שלבי המשחק רומא שיחקה כדורגל סגור ושיחקה על מתפרצות. באנו למשחק חוץ ושלטנו במשחק, אך הייתה חסרה לנו היעילות והמנטליות שאנחנו מפגינים במשחקי הבית. ככמעט כל השחקנים שלכם במחצית הראשונה התבצרו על החצי והאחרונית בזמן שאנחנו שלטנו ברוב הזמן בכדור.
    ריאל שלטה במשחק, כל עיוור היה שם לב לזה. דחקנו אותכם אחורה אך לא הצלנו לסכן ממשית את השער שלכם ולכן גם נעקצנו על ידכם. מלבד דקות מעטות ששלטתם בכדור, עלינו עלכים בכל פרמטר והיה מגיע לנו לנצח
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/2/08