שאנדור בבית"ר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏30/9/03.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתוך וואלה:
    "הקשר ההונגרי, שעזב לארץ מולדתו לפני שנתיים, יצר קשר עם מנהל הקבוצה, אברהם לוי. אלי אוחנה עדיין מתלבט. אם יוסכמו התנאים הקבוצה תצרף אותו בדצמבר"
    http://grm.m.walla.co.il/archive/31968-4.Xxx
    "תמאש שאנדור ששיחק בבית"ר ירושלים ועזב להונגריה לפני שנתיים, יצר קשר עם מנהל הקבוצה, אברהם לוי, וביקש לחזור. הבקשה הועברה לידיעת היו"ר, מאיר פניג'ל, והמאמן, אלי אוחנה. אם יוסכמו התנאים הקבוצה תצרף אותו בדצמבר."


     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדובר כמובן בשחקן ענק, שחקן אדיר, ואני לעולם לא אשכח אותו ותמיד אעריץ אותו... אבל אני לא בטוח שמדובר בצעד נכון להחזיר אותו. בעונה האחרונה שלו בבית"ר הוא הציג יכולת בינונית ומעלה, ומאז רק עלה במשקל והזדקן. מצד שני, אולי הוא זה שיארגן את הקישור שלנו.

    בית"ר לפי הדיווחים גם מעוניינת בקובי מוסא. אין קץ לטמטום, כנראה. נכון, אמסלם שחקן נוראי וחייבים להעיף אותו מהאגף, אבל למה במוסא?! למה לא לתת קודם צ'אנס לדנין? למה ללכת למגן בינוני ממכבי ת"א? לא עדיף אם כבר לרכוש מגן ימני (סגיר, טלקר ועטיה הם היחידים שיש לנו להציע)? או קשר שמאלי?

    נקווה שהדיווחים על נמני לא נכונים והוא לא יגיע. אם טל בנין יקבל משכורת של פחות מ-100 אלף דולר לשנה, אז אני חושב שאפשר לדבר איתו. לא מדובר באחד הקשרים הדפנסיבים הטובים בארץ (בלשון המעטה), אבל אני חושב שהוא יספיק כדי לייצב קצת את הקבוצה. מי יודע, אולי הוא גם ייתן לנו מזל עם איזה תואר כפי שעשה במכבי?
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי זה יהיה גאוני להביא את שאנדור משתי סיבות:
    1.פינאנסית - ברור לכולם שאם הוא יגיע אין מצב שגם נמני או בנין יגיעו, וזה מצוין...
    2.מקצועית - עם כל הכבוד לילדים הנחמדים שמשחיקם בקישור, שחקן מכו שאנדור הוא תוספת משמעותית לבית"ר. אמנם הוא לא לקח איתה אליפות אבל הוא היה שחקן פשוט ענק בכל אחת מהעונות שלו, כדורים מעולים ושערים קריטיים. כמובן שיש לו את הקטע שהוא "נעלם" לפעמים במשחקים (עשו על זה כתבה בשם המשחק), ינעו משחקים שלמים לא רואים אותו ולא מרגישים אותו במשך שעה בערך, אבל אז בנגיעה אחת הוא מכריע את המשחק. וחוץ מזה אני מת עליו.

    יאללה קדימה - גו תאמאש.