שאלקה 04 2012/13 :: דופקים בדלת של ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏5/7/12.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לא רק בשאלקה כמובן, זה קורה במעט בכל מועדון.

    בזמנו אסיין אמר במסיבת עיתונאים שהוא רוצה לראות את צ'לסי מחתימים אותו. איך דברים משתנים במהרה בכדורגל!

    בכל אופן, אני מחכה בקוצר רוח למשחק בראשון. לא יהיה קל - אבל משום מה יש בי תחושת אופטמיות העונה (למען האמת, זה קורה לי כל שנה ככה שלא הייתי מציע לאף אחד לקחת את זה למקומות טובים).
     
  2. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    גם אני אופטימי לגבי העונה הקרובה. לא יודע למה.

    מול האנובר יחסרו מצלדר, הגר, חוראדו, אובאסי ואסקודרו, כשפארפאן והוודס מתנדנדים אבל אני חושב שהם יכללו בסגל ויפתחו על הספסל. מה שקצת מאכזב אותי זה שלא שמענו שום חדשות לגבי הונטלאאר וחידוש החוזה שלו, זאת לאחר שהיו עדכונים על התקדמות משמעותית ושהצדדים כבר בדרך לחתום על חוזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/12
  3. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    Pre-Match, ככה בקטנה לקראת היום כי ההתרגשות בשיאה:


    שאלקה פותחת את העונה ה50 בבונדסליגה אצל האנובר

    העיניים של הוב סטיבנס "מנצנצות" כשהוא מבין שהבונדסליגה סוף סוף יוצאת לדרך ביום ראשון. "ההפסקה הייתה ארוכה מספיק", אמר סטיבנס שלשום במסיבת העיתונאים לפני משחק הפתיחה בהאנובר, שיצא לדרך בAWD ארנה ב18:30 שעון ישראל.

    "עכשיו זה הזמן להמשיך את הקמפיין המוצלח מהעונה שעברה", המשיך סטיבנס. "לסיים במקום השלישי ולהעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות היה נפלא, אבל זה כבר היסטוריה. אנחנו מתחילים מאפס שוב. זה לא הולך להיות קל במשחק הראשון מפני שהאנובר היא יריבה חזקה מאוד, במיוחד כשהיא משחקת בבית". סטיבנס צודק - האנובר לא הפסידו במגרשם הביתי כמעט 18 חודשים.

    מאמן שאלקה שם לב למשחקה של האנובר בליגה האירופאית מול האלופה הפולנית, שלאסק וורצלאב ולמד כמה לקחים מניצחון האנובר 5:3. "אני לא הולך לפרט על כל שחקן בהאנובר, מן הסתם", אמר. "אבל האנובר בעלת איכויות נהדרות בהתקפה, כפי שהוכיחה עם חמישה שערי חוץ. הם גם בקצב כי המשחק בחמישי היה המשחק הרשמי הרביעי שלהם בעונה הנוכחית. בסופו של דבר, עם זאת, זה לא משנה מה היריבה עשתה או עושה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו".

    בנוסף להכל, סטיבנס הביע שביעות רצון מהכנות קדם העונה של שאלקה. "השחקנים עבדו בצורה טובה, יש לנו קבוצה מאוד איכותית. יש לנו עמדות במערך שיש עליהן תחרות, מה שגרם לכך שההכנה הייתה טובה לאורך כל הדרך".

     
  4. purvis short Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/12
    הודעות:
    53
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ושוב נשאלת השאלה: עד מתי לעזאזל נאלץ לסבול את הדבר הזה שנקרא אוצ'ידה. ולמה, לכל הרוחות, במקום להעיף אותו להפועל רמת גן, האריכו לו את החוזה. שחקן כל כך חלש. לא יודע להתקיף, לא יודע להגן. תמיד יעשה פאולים מטופשים שיעלו בגולים. ותמיד יעלה בהרכב.
    מה סטיבנס מוצא בו?

    שאלקה נותנת מחצית לא רעה בכלל מול האנובר. אבל יורדת בפיגור 0:1 מסיבה פשוטה: היא משחקת עם 9 שחקנים. אוצ'יה ומאריקה זה לא שחקנים לרמות האלה.
     
  5. purvis short Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/12
    הודעות:
    53
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובתכל'ס זה ההבדל הכי מהותי בין שאלקה למועמדות אמיתיות. אתה לא רואה בטח בבאיירן וגם לא בדורטמונד, שחקנים ברמה של אוצ'ידה ומאריקה עולים בהרכב.
     
  6. purvis short Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/12
    הודעות:
    53
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכום המשחק שלי.
    שאלקה שיחקה לא רע בכלל. היתה עדיפה על האנובר, במשחק חוץ, והיה נראה לכל אורך המשחק מי הקבוצה הטובה יותר. הולטבי היה טוב מאוד. נוישטאטר היה מצוין וג'רמיין ג'ונס היה לא רע בתפקיד זר לו - קשר ימני.
    אלא שלמרות זאת שאלקה הצליחה לסיים בתיקו. בגלל שטויות בהגנה. ושוב אני חוזר לאוצ'ידה - הוא לא ברמה. וכנ"ל מאריקה. עם פארפאן שאלקה מנצחת את המשחק הזה. אי אפשר לעלות עם שני השחקנים האלה בהרכב. פשוט לא. היה עדיף להעלות את בארנטה, להעלות את פוקי. מצטער, לא מחזיק מאוצ'ידה ומאריקה.
    אבל בסך הכול - משחק ראשון טוב, במגרש קשה מאוד שעוד הרבה קבוצות יפסידו בו. חבל ששאלקה לא ניצחה כי הגיע לה הניצחון היום.
     
  7. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    לא יצא לי לראות את המשחק, אפילו לא בשידור חוזר. כל שראיתי היה תקציר ואני לא יכול ללמוד מזה כלום, אבל כן יש לי לומר דבר אחד: אם היו שואלים אותי לפני המשחק איזה שחקנים אני רוצה שיכבשו לשאלקה במשחק הזה, הייתי אומר הונטלאאר והולטבי. הראשון בגלל שיבין כמה הוא חשוב פה וכמה יהיה טוב בשבילו לחתום על חוזה חדש, השני כדי שיקבל עוד ועוד ביטחון עכשיו כשבונים עליו להיות המחליף של ראול. קיוויתי לניצחון במשחק הפתיחה אבל אני לא יוצא מתוסכל מהמשחק הזה, נכון, זה קצת מאכזב שכבר הובלנו וספגנו שוויון אבל האנובר יריבה קשה מאוד אז אי אפשר לצפות שהכל יבוא בקלות.

    רק עכשיו אני קולט שסטיבנס עלה במערך של 4-4-2, שזה די מפתיע בהתחשב בעובדה ש"זעקתי" כל העונה שעברה לעבור לשחק 4-4-2 ונשארנו עם 4-2-3-1, אבל האמת היא שעכשיו אני מעדיף לשחק 4-2-3-1, גם בגלל שהולטבי יכול להיות ככה הרבה יותר אפקטיבי וגם בגלל שיש לנו שני קשרים אחוריים מעולים שצריכים לשחק בקו האחורי ולא יותר מדי קדימה. אני גם לא מחזיק ממריקה ולא חושב שהוא צריך להיות שחקן הרכב בשאלקה, אם כבר שני חלוצים אז פוקי שיכול להיות הרבה יותר יעיל לדעתי.

    יום שבת אנחנו מול אאוגסבורג שמגיעה אחרי הפסד ביתי לפורטונה דיסלדורף (2:0), כל תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון. אני מקווה שנחזור למערך הקודם שלנו ואז נראה אם אנחנו מפיקים מזה יותר.

    בתקשורת הגרמנית מדווחים בימים האחרונים כי זניט סט.פטרסבורג הציעה 20 מיליון יורו על קיריאקוס פאפאדופולוס. יש גם ציטוט של הלדט אומר: "סט.פטרסבורג ממש עקשנים, אבל עדיין אין החלטה". יש לי הרגשה שאנחנו נפרדים מקיריאקוס בימים הקרובים ושהולכת לנחות בגלזנקירשן החתמה אחרונה לקיץ זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/12
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קודם כל יובל, בהנובר קשה מאד לנצח, אולי חוץ ממינכן ודורטמונד ואתם המגרש הכי קשה לשחק בו ולראיה מאזן המשחקים המרשים שלהם ללא הפסד בית.
    דבר שני שאלקה כבר הצהירה שפאפדופולוס לא עומד למכירה.
    ודבר שלישי הונטלר צוטט באומרו שהוא ושאלקה התקרבו מאד בנוגע למשא ומתן לגבי הארכת החוזה שלו.
    ודבר אחרון, ברנטה בניגוד לציפיות כרגע רק שחקן רוטציה בשאלקה ועלובי חיים כמו מריקה מקבלים את הכרטיס להרכב לפניו.
    סטיבנס ממשיך להתעלם מפוקי, רק אלוהים יודע למה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/12
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    האם יש אמת בשמועות על אפלאי? אם כן, אני לא יודע מה אני חושב על עסקה כזו. לפני הפציעה הוא היה מצויין, ומאז לא ממש יצא לי לראות אותו. חשוב מכך, הוא יכול לגרום להונטלאר לרצות להשאר בקבוצה.
     
  10. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    דווקא אני רואה רק שמועות שהוא בדרך לליברפול.

    זה שהצהירו זה נכון, אבל זו הצעה מאוד מפתה שיכולים להסכים לה בסופו של דבר. אני מקווה שלא אבל הכל יכול להיות. גם באשר לחוזה של הונטלאאר, זה שהוא אמר שהצדדים התקרבו לא אומר שזה בדרך לחתימה, כשתהיה חתימה אז אני אהיה הרבה יותר שקט.. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/11.Xxx
     
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
  12. purvis short Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/12
    הודעות:
    53
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מקווה שתהיה אופציה לרכישה. אני גם לא כל כך מבין את ההעברה הזאת. אפלאיי מאוד מוכשר. אבל למיטב זכרוני הוא משחק בעיקר באגף. בעמדות האלה יש כבר את פארפאן, דרקסלר, בארנטה ואובאסי. אלא אם סטיבנס מתכוון לשחק בשיטה אחרת.
    אגב, הפועלפאן, נגד האנובר הולטבי דווקא שיחק בעמדה שלו. מאחורי החלוצים. שאלקה שיחקה 4:4:2 יהלום שהיה בנוי כך:
    בקישור האחורי נוישטאטר, באגף ימין: ג'רמיין ג'ונס, באגף שמאל: דרקסלר. ומקדימה הולטבי. הנקודה היא שלפניו שיחקו שני חלוצים ולא אחד. אולי מה שסטיבנס יעשה זה שפארפאן ישחק כחלוץ שני לצד הונטלאר ולא באגף.
     
  13. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    גם אם זה היה 4-4-2 בצורת יהלום אני חושב שכדאי לוותר על המערך הזה ולחזור ל4-2-3-1.
    לגבי אפלאיי, הוא קיצוני שמאלי שיכול לשחק גם בשאר העמדות (מתחת לחלוץ וכנף ימין). האמת שגם אני לא כל כך מבין את הדיווחים האלה ובמידה וההעברה תצא לפועל אז מה בעצם יקרה, האם דרקסלר יורד לספסל? האם פארפאן יורד לספסל? האם הולטבי יורד לספסל? משהו כאן לא ברור כי אלה שלושה שחקנים שיש להם מקום של קבע בהרכב, היחיד שאני חושב שסטיבנס יחליט לוותר עליו בהרכב הוא דרקסלר ואני מקווה שזה לא יקרה. מוקדם לקבוע מה יהיה, בכל מקרה, כי אפלאיי עוד לא חתם ואולי סטיבנס יציג לנו תמונה אחרת עם הגעתו.

    בטרנספרמקט מדווחים כי חוסה מנואל חוראדו בדרך לחתום בספרטק מוסקבה, הורסט הלדט אמר שזו תהיה השאלה לעונה. לגבי פאפאדופולוס, זניט הציעה לשאלקה 20 מיליון יורו לעונה ולשחקן חוזה של 3 מיליון יורו נטו לעונה עד 2015. כתוב שכבר היה סיכום בין הקבוצות אבל העסקה התפוצצה נכון לעכשיו, בנוסף כתוב שהונטלאאר ייעץ לפאפאדופולוס להישאר בשאלקה וגם הסוכן של היווני אמר שהבלם מרגיש נוח בשאלקה ואין לו שום סיבה לעזוב ביום האחרון של ההעברות.
     
  14. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אל תשכחו ששאלקה בליגה האלופות ויש הרבה משחקים ופציעות. אני מניח שתהיה רוטציה גם בין הספסל להרכב וגם בין העמדות, פארפאן במחנה האימונים תורגל הרבה כחלוץ שני ואפילו כחלוץ יחיד.
     
  15. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    אתה בטוח לגבי מה שאתה אומר? כי במחנה האימונים אני ראיתי רק את אדו ופוקי פותחים בחוד.