שאלקה 04 2012/13 :: דופקים בדלת של ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏5/7/12.

  1. purvis short Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/12
    הודעות:
    53
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. ב-20 מיליון יורו אפשר להביא חלוצים מצויינים. אני מאלה שדווקא לא סוגדים להונטלאר. אני לא חושב שהוא באמת חלוץ בטופ העולמי. הוא חלוץ מצוין ששאלקה מתאימה לו מאוד. והוא קצת שוכח שלפני שאלקה הוא עבר בריאל ובמילאן ונכשל בגדול. לדעתי הוא יעשה טעות אם יעזוב. בכל מקרה שאלקה לדעתי צריכה למשוך איתו את העונה גם במחיר של הפסד כספי.
    2. לגבי מה שהפועל פאן כתב - זה מסכם את הבעיה הכי גדולה של שאלקה. היא עדיין מתאוששת מקדנציית מגאת', שהעמיס על הקבוצה הזו ערימות של בינוניות. השחקנים האלה תפסו מקום בסגל ובתקציב, היו סתם שחקנים וצריך להיפטר מהם. שנתיים אחרי ושאלקה עדיין לא ריפאה את פצעי פליקס מגאת'
     
  2. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,339
    לייקים שהתקבלו:
    795
    הרשו לי להוריד אתכם לקרקע מעט, אף קבוצה שפויה לא תתן לכם 20 מיליון יורו על הונטלאר. לא בגיל שלו.
    על ואן פרסי פתאום כולם מתקמצנים במקום לסגור כדי שאולי ירד המחיר והונטלאר מצוין אבל הוא לא ואן פרסי.
    בקיצור, עם שנה אחת לחוזה תשכחו מ-20 מיליון יורו. 15 זה הגיוני.
     
  3. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    פפה ריינה, באופן כללי זה נכון אבל להונטלאאר יש סעיף בחוזה שאומר שקבוצה שתציע עליו 20 מיליון יורו רשאית לנהל איתו משא ומתן באופן מיידי, כבר שמענו על עניין של קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד וארסנל בהונטלאאר כך שמבחינתן לדעתי 20 מיליון יורו זה לא בשמיים. אבל זה נכון, הסיכוי שנקבל עליו 20 מיליון יורו בקיץ הזה הוא מאוד נמוך, אבל האמת היא שאני אישית מעדיף למכור אותו כבר הקיץ, להרוויח את הכסף ולחזק את הקבוצה איפה שצריך וגם להביא לו מחליף ברמה. זה אפשרי מאוד גם אם הוא יימכר ב15 מיליון יורו.

    @בונקר מפואר
    כמובן שאפשר למצוא לו מחליפים ראויים בשוק. אם כל העניין הזה היה קורה קצת מוקדם יותר, נניח לפני חודש, בתחילת יולי ושאלקה הייתה מבינה שאין התקדמות וצריך למכור את ההולנדי ולהביא חלוץ אחר, אפשר היה לדוגמא לשים את היד על לוק דה יונג, חלוץ טוב מאוד לדעתי שיש לו הרבה פוטנציאל והוא צעיר, מחליף שלא נראה לי היה מאכזב מישהו אם הוא היה מגיע במקום הונטלאאר. זו רק דוגמא לעובדה שההנהלה סתם מושכת את המו"מ הזה ונותנת להונטלאאר זמן מיותר כשהוא בעצמו כבר החליט.

    @פרוויס שורט
    לגבי סעיף 2 שלך, אז לפחות אנחנו רואים שתחת אימונו של סטיבנס אנחנו נפטרים אחד אחרי השני מכל השחקנים המיותרים שהגיעו עם מגאת'. אני מקווה שעד פתיחת הליגה לא נראה אצלנו גם את פליאטסיקאס ואנאן, כשבינתיים היחיד שחזר העונה מהשאלה ונראה שיישאר בסגל הוא אדו, הוא מרשים במשחקי האימון ונראה לי שסטיבנס הולך להשתמש בו העונה מה שייצור עומס בעמדת החלוצים כי יש לנו את הונטלאאר, פוקי, מריקה ואדו כשאנחנו משחקים 4-2-3-1. הייתי מוכר את מריקה באופן אישי.
     
  4. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    החלטתי להקדיש לעניין הזה פוסט נפרד - לארס אונרשטאל חתם בשאלקה עד 2015.

    http://www.schalke04.com/uploads/RTEmagicP_120803_unnerstall_vertrag_01.Xxx

    יכול להיות שזה אחד המהלכים הכי טובים שנעשו וייעשו בגלזנקירשן בשנים האחרונות. כבר התבטאתי כאן ואמרתי כמה אני מרוצה מאיך שאונרשטאל לקח את ההזדמנות שקיבל בעונה שעברה והוכיח כי הוא יותר מראוי לקבל את אפודת השוער הראשון. פאהרמן לא חזר לעצמו אחרי הפציעה למרות שכן שמחתי כשהוא חתם במקום נוייר וטימו הילדרברנד מבחינתי הוא שוער שני שלא אמור להיות מוזכר בכלל כשוער ראשון כשיש את אונרשטאל.

    אז בגדול אני מרוצה. הקבוצה עשתה פה צעד נכון ולמרות שאנחנו עדיין לא יודעים בוודאות אם אונרשטאל יהיה זה שיעמוד בין הקורות בעונה הקרובה, אנחנו מקבלים עם ההחתמה הזו רמז גדול וחיובי לגבי פתירת השאלה הזו. אני מקווה שבשני משחקי האימון הקרובים מול אודינזה וסמפדוריה נוכל לראות אותו עומד 90 דקות ומתרגל לעובדה שהוא השוער של שאלקה 04.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/12
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מה שהיה בעבר הרחוק כבר לא חשוב עבור שאלקה, מה שכן חשוב זה שהוא מצא את עצמו סוף סוף ושם את עצמו בין החלוצים הטובים ביבשת.
    אני לפחות לא רואה מחליף ראוי באופק שבאמת יכול להגיע לשאלקה במקומו,לכן המלחמה של שאלקה עליו היא נכונה וחשובה מאוד לקראת העונה הבאה.לגבי המחיר אם מוכרים כל בלוף באיזה 30 מיליון ליש"ט אז למה שלא יצליחו להשיג 20 מיליון יורו תמורת אחד החלוצים הטובים ביבשת?
     
  6. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    הוא ללא ספק שם את עצמו בין החלוצים הטובים ברשת, אבל נראה לי שהוא "עף על עצמו" קצת יותר מדי. לא יודע, יש לי מין תחושה כזו שהוא ממש רוצה להעביר כאן עונה אחת, להשתחרר ולצפות לחתום באיזו אימפריה סטייל יונייטד, סיטי.. אני מקווה שאם זה באמת ככה אז שהוא ייתן את כל כולו בעונה האחרונה הזו כי לנו לא מגיע לקבל עונה רעה ממנו רק בגלל שהוא רוצה יותר כסף או אנערף..
     
  7. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    ומה פסול בזה?טבעי לגמרי ששחקן ירצה להתקדם אם יש הצעה טובה בשבילו.אני דווקא הייתי מופתע אם הוא היה מעדיף להישאר בשאלקה מאשר לעבור לקבוצה כמו יונייטד או סיטי.
    זה נראה שאת העונה הקרובה הוא כן יעביר בשאלקה ואם הוא ישמור על היכולת של העונה האחרונה ותגיע הצעה אין לי ספק במה הוא יבחר.לא כולם הוודס...
     
  8. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    ברור שזה טבעי, אבל אין שום הצעות על השולחן.
     
  9. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    :aa1: גם אנז'י מחצ'קלה מצטרפת לרשימת ה"מתעניינות" בקיריאקוס פאפאדופולוס. שלא יעלה למישהו בהנהלה השתן לראש ויחשבו עוד לעשות עליו הרבה כסף.. זה בלם שעוד שנתיים אפשר להרוויח עליו פי 3 מכל סכום שנקבל עליו היום.

    :aa1: יש חדש גם בגזרת אנתוני אנאן: גם אסטון וילה מוזכרת כמועמדת לקלוט את הקשר.

    היום ב16:30 שאלקה פוגשת את אודינזה למשחק ידידות במסגרת מחנה האימונים השני באוסטריה.
     
  10. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    :aa1: אטסוטו אוצ'ידה בדרך לחתום על חוזה חדש, כך מדווחים בTransfermarkt אתמול. המגן הימני בן ה23 מיפן מרצה את הצוות המקצועי והוא צפוי לקבל הצעה לחוזה משודרג בשבועות הקרובים. חוזהו הנוכחי יפוג ביוני 2013.

    :aa1: מדווחים כי טימו הילדרברנד יהיה ככל הנראה השוער הראשון של הקבוצה. מאוד מאכזב.

    :aa1: משחק האימון מול אודינזה הסתיים בתיקו 0:0 משמים.
     
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    סטיבנס הודיע: הוודס יהיה הקפטן גם בעונה הקרובה.

    הוב סטיבנס הודיע שלשום כי בנדיקט הוודס, בלם הקבוצה, יכהן כקפטן המועדון גם בעונה הקרובה. השחקנים הנוספים שנבחרו להיות "Vice-Captain" הם קלאס יאן הונטלאאר (מחליף להוודס) וכריסטוף מצלדר (מחליף להונטלאאר).

    אני אישית מרוצה מהבחירות רק לא מבין מה עושה מצלדר ברשימה הזו, הייתי מעדיף לראות את ג'ונס לדוגמא כקפטן שני או שלישי, מצלדר בעיניי שחקן גמור שאין לו שום סיבה להיות קפטן שלישי בשאלקה עם כמה שזה נשמע קטנוני.
     
  12. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    :aa1: חוראדו נפצע במחנה האימונים באוסטריה. אמור לעבור MRI בימים הקרובים ולאמוד את חומרת הפציעה.

    :aa1: שאלקה ערכה היום את משחק ההכנה האחרון שלה לעונה הקרובה; סיימה בתיקו 1:1 עם סמפדוריה. הקבוצה אמורה לחזור מחר לגלזנקירשן, אם אני לא טועה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/12
  13. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    ריאיון עם הוב סטיבנס לקראת העונה הקרובה:

    הוב סטיבנס מדבר על...

    על מחנה האימונים בקאלגנפורט, אוסטריה: עבדנו המון על לחץ על הכדור ושיפור כושר המשחק שלנו על המגרש. לא יכולנו להתכונן כמו שצריך בשבועות הראשונים של ההכנות לעונה הקרובה בעקבות העובדה שכמה מהשחקנים הבין-לאומיים שלנו חזרו מאוחר יותר לאימונים מאשר מרבית הסגל. אנחנו רוצים להתחבר כקבוצה אחת מהר ככל הניתן.

    על המוטיבציה בסגל: השחקנים הולכים על זה. הם עובדים ומתכוננים טוב מאוד. זה משמח אותי לראות סגל עם מוטיבציה בכל אימון. הצבנו לעצמנו מספר מטרות העונה, אחת מהן היא ללמוד למצוא את האיזון בין ההגנה להתקפה. כבשנו הרבה מאוד שערים בעונה שעברה אבל גם ספגנו יותר מדי לטעמי.

    משחקי ההכנה, עד כה: אני מרוצה מההופעות שלנו. התוצאות לא באמת חשובות, חשוב יותר מה לומדים מהמשחקים. עשינו לא מעט הכנות ומבחנים לעונה הקרובה. לא תמיד יכולתי לבחור את הקבוצה שרציתי לבחור בגלל שהשחקנים הבין לאומיים שלנו לא היו בסגל בעקבות חופשה או לא היו כשירים לחלוטין. מה שאני רואה באימונים שווה בדיוק למה שמה שראיתי במשחקי ההכנה. אני מרוצה ממה שראיתי. הסטנדרט גבוה.

    על ההרכב הפותח האפשרי למשחק הגביע מול סארברוקן: מן הסתם שכבר עלה לי רעיון או אפילו שניים אבל אני לא הולך לחשוף אותם. מה שאני כן יודע זה שקלאס יאן הונטלאאר וג'רמיין ג'ונס מושעים.

    על המשחקים הבין-לאומיים ממש לפני פתיחת העונה: אני חושב שהתזמון הוא ממש ביש מזל. כמה מהשחקנים שלנו יצטרכו לעשות חצי סיבוב בעולם ממש לפני המשחק הרשמי הראשון שלנו. נצטרך לעבוד קשה יותר על הפן הטקטי מפני שתהיה לי קבוצה מאוד מינימלית באימונים לפני משחק הגביע בסארברוקן.

    על העמדה של ראול, לשעבר: השחקנים הצעירים שלנו, במיוחד הם, למדו המון ועשו התקדמות חשובה בהתפתחות שלהם. זה משפיע. יש לנו שחקנים בסגל שיכולים לבצע את התפקיד של ראול. אי אפשר להחליף שחקן בשחקן ואנחנו גם לא רוצים לעשות זאת. אני בוחן את היכולות של השחקנים, היכולות האלו עומדות לרשותי והן טובות.

    על סיפור הקפטן: השאלה מי עונד את סרט הקפטן לא באמת חשובה. אני תמיד אומר שכל אחד צריך להיות קפטן ולהיות בעל אחריות. בנדיקט הוודס היה הקפטן שלנו בעונה שעברה ויהיה הקפטן שלנו גם בעונה הקרובה. הוא לא עשה עבודה לא טובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/12
  14. בונקר מפואר Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/12
    הודעות:
    195
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה?
     
  15. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    במשחק האחרון שלנו מול בורוסיה מנשנגלדבאך בגביע בעונה שעברה, שניהם קיבלו אדום.