שאלקה 04 2012/13 :: דופקים בדלת של ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏5/7/12.

  1. purvis short Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/12
    הודעות:
    53
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסגל הנוכחי אני לא רואה את שאלקה משחזרת את העונה האחרונה. בארנטה זה חיזוק מצוין לדעתי. במשחק של נבחרת שוויץ נגד גרמניה לפני היורו הוא היה אדיר ובישל שלוש פעמים. אבל עדיין אני לא רואה את בעיית המגן הימני נפתרת. אני לא רואה מחליף לראול. אני לא רואה חיזוק לקישור ההגנתי. כרגע נראה שהעונה של שאלקה תלויה בשיפור של אוצ'ידה ובלואיס הולטבי. אם על זה שאלקה בונה שתצפה לעונה כואבת.
    אולי אין כסף לואן דר וארט, אבל רבאק, למה לא לחפש אלטרנטיבות אחרות? במהלך העונה היו דיבורים על יאן שלאודראף מהאנובר. לדעתי שחקן מעולה ולא כזה יקר. בדיוק הקשר מאחורי החלוץ ששאלקה צריכה.
    לגבי מגן ימני - חובה להביא חיזוק. זה זועק לשמיים.
    עד עכשיו הפגרה מאוד מאכזבת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/12
  2. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,345
    לייקים שהתקבלו:
    798
    מאיפה הכסף?! גזפרום?
     
  3. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    הפגרה בהחלט מאכזבת, אבל ברשותך, אתעכב על מה שכתבת בהקשר לקישור ההגנתי; האם אתה באמת חושב שיש צורך בחיזוקו, כאשר יש לנו את ג'ונס, נוישטאטר, מאטיפ ומוריץ?

    האמת היא: לא ברור. גם אני מאוד מאוד הופתעתי לראות את הסכום הזה, יכול להיות שזה יתבהר לנו בהמשך ובהחלט יכול להיות שזה מגזפרום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/12
  4. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    :aa1: גול.קום מפרסמים כתבה מעניינת על רפאל ואן דר וארט. בין היתר מפורסם בכתבה שהסכום אותו דורשת טוטנהאם על הקשר הוא 15 מיליון פאונד, סכום שלא בא בחשבון לשאלקה והאמת, לא נראה לי שזה סכום שקבוצה כלשהי תשלם על השחקן כי זה סכום מוגזם מאוד, לפחות בעיניי. עם זאת, נכתבו דברים נכונים:

    לואן דר וארט אין מקום במערך שבונה אנדרה וילאש בואש בטוטנהאם. המערך המסתמן הוא 4-3-3 והוא יצטרך להילחם בגילפי סיגורדסון על המקום בהרכב כשזה די ברור מי יזכה בו. במצב כזה ההולנדי חייב להבין שאין לו ברירה והוא צריך לעזוב לקבוצה אחרת. אולי הסבלנות של שאלקה באמת תשתלם בסופו של דבר ונרוויח את השחקן הזה בעסקה הרבה יותר טובה למועדון מבחינה כלכלית. אף אחד לא מאיץ בנו.

    :aa1: הערב ב19:30 שעון ישראל ייערך משחק ההכנה הראשון של שאלקה לעונת המשחקים הקרובה. שאלקה תפגוש את נבחרת "ERGO", קבוצת חובבים של אחת מהספונסריות של שאלקה. המשחק אמור להיות משודר בערוץ Sport 1 בגרמניה, מה שאולי יעזור למצוא שידור באינטרנט. נקווה שכן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  5. purvis short Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/12
    הודעות:
    53
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד מאוכזב מהפגרה. לשאלקה יש הזדמנות גדולה למצב את עצמה כקבוצת ליגת אלופות. במקום זה היא לא עושה כמעט כלום. אם לוקחים בחשבון את העזיבה של ראול אז הקבוצה נחלשה. ואני לא רואה סיכוי לשחזר את העונה הקודמת. בוא נגיד שעונה של מקום 10 נראית יותר ריאלית מעונה של מקום שלישי. וזה מאכזב כי זה קורה בפעם השניה תוך שלוש שנים. הרי אחרי העונה הראשונה של מג'את' בה שאלקה כמעט זכתה באליפות הייתה תחושה שצריך חיזוק קטן (חלוץ במקום קוראני ועוד שפצורים בקישור) ושאלקה תרוץ חזק לאליפות. ואז נתנו למג'את לעשות מישמש בסגל והקבוצה כמעט ירדה ליגה.
    רבאק, יש ליגת אלופות. זה הזמן למשוך שחקנים ברמה גבוהה למועדון. במקום זה מביאים את בארנטה (שזה אחלה) נוישטטר (בחינם, כמובן) וחוץ מזה כלום. בונים על הולטבי ואוצ'ידה. זו טעות גדולה גדולה.
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הכל טוב ויפה רק אסור לך לשכוח את המצב הכלכלי של שאלקה. המועדון בחובות עצומים, זה עדיין נס שהם מצליחים כל שנה להעמיד קבוצה תחרותית ברמה כזאת גבוהה.
     
  7. Herrmann Member

    הצטרף ב:
    ‏23/4/12
    הודעות:
    243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: קיריאקוס פפאדופולוס מבוקש במילאן בתור מחליף לתיאגו סילבה.
     
  8. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    :aa1: מחנה האימונים בדונאושינגן הסתיים. הקבוצה ערכה במהלכו שני משחקי אימון ומשחק אימון נוסף נערך לפני היציאה למחנה. המשחק הראשון התקיים מול נבחרת "ERGO", משחק אותו ניצחה שאלקה 0:6 אל מול 2054 צופים. בארנטה, הולטבי, אדו (2), קלינגנבורג ופוקי נכנסו לרשימת הכובשים. לאחר מכן, כאמור, יצאה הקבוצה למחנה האימונים ומשחק האימון הראשון נערך מול סוננהוף גרוסספאש, כאשר שאלקה מנצחת 2:4 משערים של אדו (2), חוראדו ופוקי. משחק האימון השני נערך מול .צ וילינגןפ. שאלקה ניצחה 0:2 משערים של ג'פרסון פארפאן ופיליפ הופמן. בכך שאלקה סיימה את משחקי האימון שלה למחנה אימונים זה וכעת היא ממשיכה בהכנות לעונה הקרובה כאשר במהלך השבוע הקרוב תפגוש את מילאן ופ.צ מגדבורג.

    :aa1: הורסט הלדט כינס מסיבת עיתונאים כדי למסור מס' הודעות ותגובות לעיתונות בעיקר בקשר לחלון ההעברות של שאלקה. על מסע"ת זו אדווח בקצרה ואכתוב שהלדט אמר:

    1. הדיווחים על התעניינותה של מילאן בקיריאקוס פאפדופולוס הם לא רלוונטיים והשחקן לא למכירה.

    2. כרגע, חוראדו יישאר בשאלקה בעונה הקרובה. לא נעשתה שום פניה רצינית ממועדונים אחרים על השחקן ולמרות רצונה של הקבוצה למכור את הקשר הספרדי, כרגע ואני מדגיש כרגע הוא חלק מסגלה של שאלקה לעונה הקרובה.

    3. אנתוני אנאן, אדו ו-ואסיליוס פליאטסיקאס, אשר חזרו למועדון לאחר שסיימו השאלה בעונה האחרונה, לא בתכניות המועדון והם מנהלים משא ומתן עם קבוצות נוספות אך כרגע שום דבר לא הבשיל לכדי העברה.

    4. עניין הונטלאאר: הלדט טוען בתוקף שהונטלאאר יעביר את עונת 2013\2012 במדיה של שאלקה. הצדדים ישבו לשולחן המשא ומתן בקרוב, כאשר הלדט טוען שהוא מאמין כי הונטלאאר יחתום על חוזה חדש בסופו של דבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  9. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    - כריסטיאן פוכס ולארס אונרשטאל שבו לאימונים באופן מלא. השניים נעדרו מאימוני הקבוצה בעקבות פציעות, כאשר כעת שניהם חזרו להתאמן בדיוק בזמן לקראת משחק האימון המסקרן מול מילאן, מחר בפלטינס ארנה.

    - "ניקוי האורוות" נמשך: ואסיליוס פליאטסיקאס בדרך לגנק. הקשר היווני הצעיר שלא מצא את מקומו בשאלקה מאז שהגיע לגלזנקירשן ב2009, יחתום בימים הקרובים בגנק, כך על פי דיווחים בתקשורת הגרמנית. הסיבה המרכזית לעזיבתו של פליאטסיקאס היא רצונו של המאמן, הוב סטיבנס, לדלל את סגל הקבוצה כאשר 29 שחקנים חתומים על חוזה בקבוצה הבוגרת. לפיכך, רוצה המאמן ההולנדי לומר שלום ל3-5 שחקנים, כאשר הקשר היווני ביניהם. סכום ההעברה הצפוי עדיין לא פורסם, החתימה צפויה להתבצע היום או מחר.
     
  10. purvis short Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/12
    הודעות:
    53
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, שאלקה מפסידה היום למילאן במשחק אימון 0:1. כמה הערות:
    1. במחצית הראשונה שאלקה שיחקה מצוין ולא כבשה. החילופים במחצית השניה פגעו משמעותית ביכולת.
    2. הולטבי שיחק בעמדה קדמית מאחורי החלוץ ונראה הרבה יותר טוב. זה מעודד. כי לדעתי הרבה מהעונה תלוי בו. הוא צריך להיות שחקן מאוד מרכזי.
    3. משחק האגפים מבטיח מאוד. המון אופציות. חוראדו, דרקסלר, פארפאן, בארנטה, לא חסרים שחקנים וכולם היו טובים מאוד היום.
    4. לדעתי, תודות להפסד היום, נגמלנו מהאשליה המפחידה העונה לשם ראלף פארמן. שוער חלש מאוד שלא ברור מה הוא עושה בשאלקה. את הגול שהוא חטף הילדברנד, ששיחק במחצית הראשונה אחלה, לא היה חוטף. פארמן זה לא שוער. או הילדברנד או אונרשטאל.
    5. לדעתי חסר חלוץ נוסף.
    6. בסך הכול שאלקה שיחקה מצוין במחצית הראשונה ופשוט לא כבשה. הניע. כדור, משחק צירופים, מצבים. נראה טוב. מצד שני ההגנה עדיין לא טובה.
    7. ולא יעזור כלום. לשאלקה חסר כוכב אחד גדול כדי להיות באמת קבוצה חזקה. ואן דר וארט. עכשיו.
     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בדיוק, הולטבי צריך לשחק בתפקיד שלו ולא בהמצאה של סטיבנס כקשר אחורי.
     
  12. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    כל מה שכתבת נכון, פרוויס. אף על פי שלא ראיתי את המשחק במלואו, אני מסכים עם דבריך בעיקר באשר להשוואה בין המחצית הראשונה לשנייה. האמת היא שאני די מאוכזב מהחצי השני, כי ציפיתי לראות קצת יותר משחקני ההרכב הראשון שלנו שנראו מאוד מאוד עייפים, בעיקר הונטלאאר. משחק האגפים שלנו ממשיך להיות טוב כבר מהעונה שעברה, זאביק זלצר אמר בשידור משהו מאוד נכון - בארנטה + פוכס בכנף שמאל זה אגף שמאל קטלני ומסוכן מאוד. אם פוכס ילמד לעשות קצת יותר טוב הגנה אז אנחנו באמת יכולים להיות רגועים.

    המתפרצת של מילאן אתמול שהסתיימה בשער הייתה ממש סתמית. היציאה של פאהרמן הייתה מאוד טיפשית וזה מוכיח שייקח לו עוד הרבה זמן לחזור לעניינים. למרות שהייתי הרבה יותר שמח לראות את אונרשטאל בין הקורות רק כדי שגם הוא יבין שהוא זה שהולך להיות האפודה מס' 1 העונה, אולי זה באמת טוב יותר שפאהרמן טעה ונתן לסטיבנס עוד סיבות לשים את אונרשטאל בשער הקבוצה העונה.

    בקשר לחלוץ נוסף, זה לא הכי רלוונטי. אנחנו משחקים הרי 4-2-3-1, הונטלאאר בחוד והונטלאאר יישאר כאן העונה, משמע הוא זה שישחק בחוד. פוקי חלוץ מאוד כשרוני לדעתי, בכל פעם שהוא זכה להזדמנות הוא ידע לנצל אותה בטח לא כמו מריקה שכל פעם ששיחק במקום פוקי זה הביא לי את הסעיף. אם הכוונה שלך היא להביא חלוץ נוסף איכותי לסגל שיתחרה עם הונטלאאר על המקום אז הכל טוב ויפה, אבל אין לנו כסף לזה ועדיף לשמור את הונטלאאר כחלוץ החוד שלנו...

    אני יוצא בסך הכל קצת מאוכזב ממשחק אמש, ציפיתי למשהו קצת אחר בטח ובטח מכל שחקני ההרכב הראשון שעדיין נראים מאוד עייפים אחרי שחלקם שיחקו ביורו. אני מסתכל קדימה לעבר משחק האימון מול אודינזה שייערך בתחילת אוגוסט ומקווה לראות שם את ההרכב הראשון פותח ועושה הכנה איכותית לקראת העונה.
     
  13. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    אמרתי את זה כמעט כל העונה שעברה, אני אומר את זה שוב: הולטבי הוא קלף ענק וצריך לדעת איך להשתמש בו. יש לו יכולות מאוד מאוד גבוהות והוא יודע לנהל את המשחק מצוין. אבל וזה אבל גדול, הוא לא יכול לשחק בקו האחורי של הקישור כי הוא לא יכול לבטא את עצמו ככה כשהוא יודע שהוא נמצא במצב שהוא בעצם 50-50 ולא קשר התקפי "יצירתי" שיש לו יד חופשית בניהול המשחק. לשחק כקשר אחורי למעשה עוצר אותו ולא נותן לו להתקדם תרתי משמע, אבל ההרגשה שלי היא שסטיבנס יבין את זה בסוף משתי סיבות:

    1. יש לנו מספיק שחקני קישור אחורי בסגל (נוישטטר, ג'ונס, מוריץ וגם מאטיפ)
    2. חסר לנו (כרגע) את הקשר ההתקפי מאחורי החלוץ ואם לא יבוא שחקן רכש לעמדה הזו זה יהיה או הולטבי או דרקסלר. בעיניי דרקסלר טוב יותר באגף, כך שאם יחשוב כך גם סטיבנס, הרי שהולטבי יהיה זה שייקח את מקומו של ראול במערך.
     
  14. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    חדשות שאלקה 04: 27.7-3.8

    :aa1: וסיליוס פליאטסיקאס לא ישחק העונה בשאלקה, כך אישר הורסט הלדט בשבוע האחרון. הקשר היווני בן ה24 מחזיק בשתי הצעות, האחת מגנק הבלגית והשנייה מוינר נוישטט האוסטרית. בשבוע הקרוב צפוי פליאטסיקאס לקבל את אחת ההצעות ולעזוב את שאלקה.

    :aa1: גם אנתוני אנאן בדרך החוצה, כאשר הזוכה המאושרת צפויה להיות אנדרלכט. הורסט הלדט אישר את הדיווח הזה, לפיו אנאן בדרך לאנדרלכט, כאשר שאלקה, לפי דיווחים, צפויה לקבל 2.8 מיליון יורו.

    :aa1: פיליפ הופמן, חלוץ הקבוצה שעלה העונה לקבוצת הבוגרים, הושאל למשך עונה אחת לפאדרבורן מהצוויטה בונדסליגה. לפי TM, שאלקה קיבלה 100,000 יורו על ההשאלה.

    :aa1: הונטלאאר נפגש עם הלדט, שוב אין הסכם. ככל שהזמן עובר נראה כי הונטלאאר לא רוצה להישאר בשאלקה. עכשיו השאלה היא האם למכור אותו, להכניס 20 מיליון יורו ולהביא רכש ברמה אבל להישאר בלי חלוץ חוד איכותי או להישאר איתו ועם קאדר שעדיין לא מספיק לליגת האלופות ולבונדסליגה. דילמה.

    :aa1: דיווחים על התעניינות של ריאל מדריד בפאפאדופולוס, אבל כמו שהלדט הצהיר כי מילאן יכולה לחפש לעצמה מועמדים חדשים להגנה, אני מניח שהוא יאמר את זה גם לגבי ריאל. אלא אם כן ריאל תציע צ'ק פתוח.. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    :aa1: אלכסנדר באומיוהאן מבוקש בהמבורג, הורסט הלדט אמר כי הקשר ייפגש בסוף השבוע הזה עם שני מועדונים. אני מניח שעומד להבשיל מזה משהו. חבל לי על השחקן הכל כך כישרוני הזה שאני באמת אוהב והייתי רוצה לראות אותו עוד אצלנו. חבל לי שהוא לא מקבל את הצ'אנס כי הוא מסוגל לשחק ברמות האלה והוא לבטח יותר משחקן רוטציה בבונדסליגה. פשוט חבל.

    :aa1: סטיבנס צפוי לקבוע אחרי מחנה האימונים באוסטריה מי יהיה קפטן הקבוצה בעונה הקרובה. בינתיים, בתקשורת הגרמנית מתפרסמות ידיעות עם ציטוטים בהם ניתן לקרוא את הדברים הבאים של הוודס: "אני הקפטן הנוכחי של הקבוצה הזו. אני לא צריך לדאוג, אבל המאמן צודק, אני צריך לתת מעצמי עוד 10 אחוזים. למרות שאני רק בן 24 אני שייך, אני מנוסה ואני יכול לשחק תפקיד מרכזי".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/12
  15. בונקר מפואר Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/12
    הודעות:
    195
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה היא האם נמצא בשוק מחליף ראוי להונטלאר ששאלקה יכולה להרשות לעצמה לרכוש?