שאלקה 04 13/14:: זקוקים לזריקת אדרנלין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏19/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי הפייסבוק של הקבוצה: מישל באסטוס עוזב באופן רשמי את הקבוצה ומצטרך לאל עיין.
    מה אני אגיד... חבל, שיפר אותנו מאוד בתקופה שלו פה וכבר היה נראה שימשיך איתנו בעונה הזאת (ואפילו מעבר). עם זאת, אם יגיע שחקן מחליף ברמה טובה ולא יתפשרו יכול להיות שיצאנו מורווחים אפילו, שחקן בן 30 שאמור להרוויח לפחות 2.5 מיליון אירו, לדעתי אפשר להביא משהו יותר טוב שיניב לנו הכנסה בעוד כמה שנים. שוב, מקווה מאוד שלא יתפשרו ויביאו שחקן טוב, בחצי עונה שלו אצלנו נראינו ברוב המשחקים מעולה.
     
  2. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    עכשיו הבנתי את העסקה. בהגעה של באסטוס בינואר יש סעיף שאם צד שלישי מתעניין בו, שאלקה צריכה להציע לליון הצעה שווה. הלדט אמר שהקבוצה לא רצתה לעשות כן ולכן הדרך של באסטוס החוצה הייתה קצרה. אל-אין רכשו אותו תמורת 4 מיליון אירו.

     
  3. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי שבאסטוס עזב רשמית בקבוצה החלו לחפש מחליף לשחקן וכבר אתמול המנהל המקצועי הורסט הלדט פנה אל מתיאס זאמר ושאל לגבי העברה אפשרית של שרדן שאקירי. זאמר דחה את התעניינות והלדט אמר בעניין: "שאלתי את זאמר בנוגע לשאקירי, למרבה הצער הוא סירב." בנוסף גם שמו של שחקן הקבוצה בעונה שעברה איברהים אפלאיי עלה כמועמד והלדט דיבר על זה ואמר: "זה אפשרי. ישנם שחקנים בריאל, בארסה, צ'לסי וכו' שלא מקבלים דקות משחק. במקרה כזה, עסקת השאלה כמו שהיה עם אפלאיי מועילה לכל הצדדים." בנוסף הלדט דיבר על סוג השחקן ששאלקה רוצה: "אנחנו מחפשים קשר שמאלי, עניין השפה חשוב, הוא צריך להיות ללא תקופת הסתגלות ארוכה."

    שאקירי נשמע כמו חלום רטוב, חבל מאוד שלא יוכל להגיע גם אם זה בהשאלה. גם אפלאיי יכול להיות פתרון טוב, אם הוא לא נפצע לדעתי אנחנו מסיימים במקום יותר גבוה. בכל אופן נראה שמכוונים לשחקן מהסוג של שאקירי ואפלאיי (משחק בקבוצה גדולה ולא מקבל הרבה דקות משחק), אני גם כן חושב שזה הסגנון שצריך להביא.
     
  4. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    אני אשמח לאחד אפלאיי בבקשה.
     
  5. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי שאופציית שאקירי ירדה מן הפרק וגם נעשו פניות ללברקוזן בנוגע לסידני סאם שלא צלחו המועמד הבא ברשימה הוא שחקן שטוטגרט איברהים טראורה. השחקן בן ה 25 כבש בעונה שעברה שלושה שערים ובישל שבעה שערים ב 32 הופעות. בנוסף בימים האחרונים צצה שמועה בנוגע לחזרה אפשרית של קשר הקבוצה אשתקד לואיס הולטבי. עם זאת, כרגע מעבר שכזה לא נראה ריאלי.


    רוזנר, איך טראורה?
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    טרוארה מתאים לרמה של שטוטגרט לא של שאלקה.
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כן תקשיבו לנדב.

    בין שחקני הכנף הטובים בליגה. מהיר כמו שד.
    אצל קבוצה עם משחק קישור טוב הוא יפרח. סוג של מארק אוברמארס כזה.
     
  8. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    רוזנר, טראורה שחקן לא רע אבל לא לרמות הגבוהות. כאן אני מסכים עם נדב.

    בכל מקרה אין ספק שהולך להגיע עוד שחקן הקיץ וזה כבר עושה טוב שיש עוד קצת עניין סביב שוק ההעברות בחודש הקרוב. מה שבטוח זה שינסו לסגור את ההעברה הזו כמה שיותר מהר ואני מקווה שלא יעשו טעויות שטותיות מבחינה כלכלית (וגם מבחינה מקצועית) בגלל הרצון לסגור את הסגל במהירות, גם בגלל פתיחת הליגה וגם לאור משחקי הפלייאוף באלופות.

    שאקירי לא יגיע והאמת שחבל בכלל על ניסיון הפנייה הרי שברור היה שבאיירן לא תשחרר נכס כזה. הייתי מאוד מאוד שמח לקבל את אפלאיי בחזרה אבל השאלה היא מה מצבו. זו קנייה בטוחה הרי שהוא הסתדר כאן מצוין ורק הפציעה קלקלה לו את העונה.

    לדבר על הולטבי אלה דיבורי סרק - הרי ברור לכולם שזה לא עומד לקרות. סתם ספינים. חבל לי שלא חושבים לכיוון בייסטר או קאדלץ. בייסטר כישרון עצום שמתבזבז בהמבורג. אפשר לנסות לשאול אותו או אפילו להציע הצעת רכישה. הוא חתם שם בקיץ הקודם על חוזה חדש, כמדומני עד 2016, אבל עדיין במצב העניינים הנוכחי אפשר לנסות להחתים אותו כאן.
     
  9. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם כן הייתי רוצה לראות כאן את אפלאיי. הקדנציה הקצרה שלו אצלנו מלווה (לפחות לדעתי) באכזבה ופקשוש. לא אשכח את הדרבי רור הראשון שנה שעברה שהוא היה מצוין, בכלל הוא היה חלק מרכזי מהריצה שלנו בתחילת העונה שעברה. אם הוא הצליח לחזור לכושר משחק מלא מהפציעה שהוא עבר אני חושב שהוא חיזוק מצוין.

    לא חושב שחושבים על קאדלץ ובצדק, עם כל הכבוד לספרטה פראג והליגה הצ'כית, זו לא אינדיקציה מספיק טובה בשביל לדעת אם השחקן מספיק טוב (ולא משנה אם יש לו פוטנציאל או לא, אנחנו צריכים שחקן שיהיה טוב עכשיו). גם בייסטר לא ריאלי, הוא אחד השחקנים החשובים בהמבורג וקשה לי לראות אותם משחררים אותו בהשאלה במכירה וגם אם כן, זה יעלה לנו בלא מעט כסף.
     
  10. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מה חשובים? איזה חשובים?

    בשנה שעברה הוא ערך 23 הופעות, רק בשלוש הוא השלים 90 דקות. 15 פעמים עלה מהספסל. שחקן רוטציה ותו לא, ואם הולכים עליו חזק, השם שאלקה הרבה יותר מהדהד מאשר המבורג. כנ"ל השם ליגת האלופות. כנ"ל הסכומים שהוא יכול לקבל פה, כנ"ל העובדה שהסגל שנבנה הוא צעיר והוא יכול להשתלב כאן בקלות.
     
  11. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חשוב מהבחינה שבעונה הקרובה או בעוד עונה שתיים הוא כבר יהיה שם שחקן מפתח. כמו שבשאלקה לא יוותרו בקלות על מייר למשל אותו דבר לגבי המבורג ובייסטר. אני לא חושב שהוא נמצא בטווח הריאלי של השחקנים שאנחנו יכולים להביא.

    עריכה: שימו לב מה כתוב בוואלה: "סוכנו של קווין פרינס בואטנג מנהל מגעים עם שאלקה."
    אז נכון שזה וואלה וזה ישראל אבל בדרך כלל הם קצת יותר אמינים מוואן וספורט 5 בכל הנוגע לגרמניה. הקטע הוא שחיפשתי ב TM לגבי שמועה כזאת ולא מצאתי (אגב, שמו של ריטר עלה שוב כמועמד) ואני זוכר שבתחילת השנה גם כן היו דיבורים על מעבר אפשרי שלו אלינו. מישהו ראה על זה משהו?

    עריכה 2.0: כאן מדברים על זה שהסוכן שלו ביחסים טובים עם שאלקה. מה אני אגיד, אם הוא בא אנחנו וואחד התחזקנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/13
  12. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    איך אתה כל כך בטוח לגבי זה שהוא יהיה שם שחקן מפתח? זה בכלל לא נראה ככה כרגע. חשבתי ככה בתחילת העונה שעברה, הייתי בטוח שהוא הולך לקבל מקום בטוח בהרכב, ובמקום זה דחפו אותו עמוק בספסל.

    והוא לא בטווח ריאלי של שחקנים שאפשר להביא, ושאקירי כן?
     
  13. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמדומני שאת שאקירי רצו להביא בהשאלה. בכל מקרה, גם שאקירי לדעתי לא בטווח ריאלי להגיע אלינו (אני מדבר מבחינה כספית).

    עם זאת, במידה והפרסומים על kpb נכונים, אני כבר לא יודע מה הטווח שלנו.
    אלוהים אדירים מה שעזיבה אחת עשתה לחלון ההעברות המנומנם שלנו!
     
  14. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום מתפרסם באתר הרשמי של שאלקה ראיון קצר עם המנהל המקצועי של הקבוצה, הורסט הלדט:

    הורסט הלדט מדבר על...

    על העזיבה והמחליף של מישל באסטוס: עדיין יש לנו כמעט חודש שלם. עכשיו אנחנו מחפשים ביחד עם הצוות המקצועי את המחליף. אין עוד שום דבר קונקרטי על השולחן.

    על בלם הקבוצה קיריאקוס פאפאדופולוס: הוא רק חוזר מפציעה כך שיכולים להיות הרבה תרחישים שונים. קיווינו שבעונה שעברה הוא יחזור יותר מוקדם אך לצערנו זה לא קרה. הוא חזר לאימונים לאחרונה וכרגע זה נראה טוב. זאת הייתה פציעה קשה וחבל שהוא נעדר לכ"כ הרבה זמן. מה שחשוב עכשיו זה שפאפא שוב בכושר ובריא.

    על משחק הגביע הקרוב נגד נוטינגן: אנחנו כמובן הפייבוריטים הברורים אך לא העפלנו כבר לשלב הבא. נוטינגן יגיעו עם הרבה תשוקה למשחק ולכן אנחנו נצטרך לעבוד קשה בשביל לעבור לשלב הבא.
     
  15. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    פארפאן בחוץ מחר. שפעת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.