שאלה שתמיד עניינה אותי.

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י מיכל3, ‏27/10/06.

  1. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זה לא בדיוק נכון מה שאת אומרת פה, כי כיום אין יריבות בין הפועל למכבי בכדורסל, אבל מספיק ללכת כמה שנים אחורה, ולא הרבה כדי לראות את היריבות הגדולה בין הקבוצות. בשביל אוהדי הפועל/מכבי מכבי זה מכבי, והפועל זה הפועל ובטח שלא איכפת להם אם זה כדורסל, כדורעף, או שח. לגבי חיפה אני את האמת דיי מבין אותם, יותר קשה לי להבין את האוהדים שמקללים את מכבי בכדורגל ואת מכבי בכדורסל "אוהדים", אין דבר יותר צבוע מזה.
     
  2. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    כמה נקודות.

    *אוהדי הכדורגל בארץ, לא משנה בעד איזו קבוצה הם, צריכים לתמוך בקבוצה ישראלית שנמצאת באחד המפעלים האירופיים. זוכרים את העונה שגם מכבי ת"א וגם מכבי חיפה שיחקו במוקדמות לצ'מיונס? זוכרים שהשנה שלחנו קבוצה למוקדמות הצמפיונס ו-3 לאופ"א? כל אוהדי כדורגל ישראלי צריך להגיד תודה להפועל ת"א על המסע באופ"א, וגם למכבי חיפה ולמכבי ת"א על הופעות מכובדות באלופות. מי שרוצה לכתוב עוד דוגמאות אקטואליות במידה ויש, בכיף.

    * אני נייטרלי בכל מה שקשור לספורט הישראלי [הכוונה לכדורסל וכדורגל], ובכל זאת אני בעד צסק"א ביורוליג. אני מודע לעובדה שאני לא מסוגל לאהוב מה שכולם אוהבים (דוגמא מצוינת היא רונאלדיניו), אבל עם מכבי ת"א בכדורסל, למרות שגם בקטע הזה הגלורי האנטרז הם פאקטור, יש משהו שונה. אני שונא אוהדים טיפוסיים של מכבי ת"א למרות שאני מתקשה להגדיר איפה הבעיה. פיתחתי לעצמי סטיגמה שאני לא יכול להשתחרר ממנה. מה לעשות :\

    לפחות אני מסוגל להודות שהדיעה שלי כוללת דיעות קדומות. זה גם משהו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx

    לשאלתך, מיכל, המעט שאני יודע הוא ש"מכבי" ו"הפועל" הם שינוי ארגונים נוגדים שפועלים משכבר הימים, מה שנקרא (את הפועל הקימו בשנות ה-30..)

    אם תשאלי אנשים מבוגרים תראה שהרוב הגדול מתחלק לאוהדי הפועל ומכבי. אין הפרדה בין ספורט אחד לאחר. אם אתה באיזהשהוא צד זה כולל הכל.

    אולי הדור שלנו נדבק..

     
  3. Melixon 15 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/05
    הודעות:
    2,789
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מודע מאוד, אבל זה לא מה שיגרום צלי פתאום לחבב אותם..