רקטת קסאם נחתה בלב אשקלון!

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י XabiAlonso, ‏4/7/06.

  1. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד, אתה חושב שזה פאוור ריינג'רס? כי אם כן חבל על הזמן שלנו, זורדון ישגר אותם בחזרה אליו ברגע שנתקרב אליהם מספיק.

    זה לא הופך אותה לריאלית, שנינו יודעים טוב מאוד שישראל לא תעשה את זה, בלי קשר עכשיו אם צריך או לא, מה הנקודה בלהציע "למחוק חצי עזה" כפיתרון?


    תשללו השמדת עם או גירוש המוני, הם פה ואנחנו פה, אז אנחנו יכולים להמשיך לחכות שהם יתרבו ויהיו יותר מאיתנו, יכולים להמשיך סתם לפוצץ אחד תשני עד שימאס, או לחילופין לנסות לחשוב על משהו ריאלי יותר - דיפלומטיה. מה שכן, חמאס צריך לעשות את הצעד הראשון בהכרת ישראל, פה אין ממש ברירה, אבל כל עוד הם מחזיקים בתדמית של לוחמי העם הכבוש וכל עוד אנחנו נותנים להם סיבה להיראות כגיבורים בעיניי העם שלהם, אין שום סיבה שנתקדם בנושא הזה.
     
  2. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    http://halemo.net/satiroom/images2/oslo1.Xxx

    ישראל ניסתה ללכת בכל הדרכים שניתן להעלות על הדעת, היום הגיע לעשות את הצעד "הכי לא ריאלי"(הוא היה ריאלי ביותר אם אנשי השמאל לא היו מתרצים את בחירתה של מפלגה אשר אפילו לא מכירה בקיומם והיו מפסיקים לחשוב מה יחשבו עלינו בעולם ושח"ו לא יעשו עלינו חרם ונפסיד את הקשרים שלנו בעולם-זה יותר חשוב מביטחונה של המדינה?) ולהיפטר סוף סוף מסכנת הקיום שלנו-או שבקרוב או במאוחר הקסאמים יובילו לאסון.

     
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    411
    במבינו, אם אתה לא מבין למה זה "קצת" לא בסדר "להיפטר" מסכנת הקיום שלנו (מליון וחצי פלשתינים, סליחה, מחבלים), ולמה בלי הקשרים שלנו בעולם, המדינה הזו לא היתה קיימת, וכמה חשובה התמיכה הבינלאומית במדינה שלנו, אז אין לי על מה לדון איתך. בכל זאת יש לי כבוד מסוים אליך, ואני מאמין שבתוכך אתה לא באמת מאמין במה שאתה מציע. לפחות אני מקווה.

    רק תסביר לי משהו אחד, איך בדיוק "ניפטר" מסכנת הקיום שלנו? פצצת אטום או סתם The old fashion way, אתה יודע, מחנות השמדה, בורות ירי וכו'?
     
  4. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, אתה מזלזל בחרם? מאיפה בדיוק יגיע כסף למדינה אם לא מסחר עם מדינות אחרות? אתה מודע לכך שפעולה כזאת תגרור בסופו של דבר להצבת אולטימטום מוסלמי לארה"ב, מה שכמובן יסכן את הכלכלה האמריקאית וכשזה מגיע לכסף, המוח האמריקאי לא חושב פעמיים.

    ובסופו של דבר, איזה זכות יש לנו ללכת ולמחוק אוכלוסיה? איפה ראית מלחמה לאומנית שהסתיימה ככה בכלל שאתה מאמין שזה אפשרי?

    וזה אחרי שאנחנו זונחים כבר את כל הפרטים הקטנים כמו העובדה שילדים שגילם 0-3 כנראה לא ירו עלינו קסאמים אבל צריכים למות גם כי הם נולדו להורים שאולי כן. או שאנשים שהצביעו לפתח ומתנגדים לחמאס גם למרות שעל זה מבוססת כל הטענה שלך. או שאולי פלסטינים שבכלל לא תומכים בטרור (תתפלא יש גם כאלה, גם בין מצביעי החמאס ודאי יש), צריכים לקבל בראש בגלל אלה שכן.

    האם זה אומר שתצדיק גם מחיקה כללית של כל האוכלוסיה הדתית בישראל בגלל ד"ר ברוך גולדשטיין?
     
  5. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אני לא מזלזל בשום דבר, אבל אם צריך לבחור בין כסף לבין חייהם של האנשים במדינה שלנו אין לי שום ספק מה צריכה להיות הבחירה, ויתרה מכך, אלה שקונים מאיתנו צריכים אותנו לא פחות מאשר אנחנו צריכים אותם.

    אני לא יודע איך הגעתם מהמילה "להיפטר" ל"למחוק", אבל שיהיה. אני כבר רגיל הודות לYESTE שמכניסים לי מילים לפה.
    אני לא הצעתי להרוג אף אחד ובטח שלא למחוק אוכלוסייה שלמה, אבל אי אפשר להיות שכן של עם שמצביע למפלגה שלא מכירה בך ורוצה אותך מת(אגב, איזה הבדל גדול יש בין החמאס לפת"ח? הפת"ח אומנם הכירו בנו והיו מוכנים לנהל מ"מ אבל לא עמדו באף אחד מההסכמים הללו, אני לא צריך להזכיר לאף אחד מי עמד בראש המפלגה הזאת ומי היו אלו שהקימו אותה).



    אני לא מופתע, אני מודע לכך שלא כל המוסלמים מחבלים ולא כולם שונאים את ישראל(ולמרבה הפלא, אני בקשר עם לא מעט מוסלמים, אבא שלי תמך יותר ממשפחה מוסלמית אחת וכו..), אתה הופך אותי לגזען-אבל אני לא כזה.
    אני פשוט לא רואה אופצייה אחרת לבעייתה של ישראל-דרך ההסכמים והמ"מ זה לא הלך וכנראה שגם לא ילך, דרך הכוח הקטן שהפעלנו עליהם לא הולך וגם לא ילך, אז מה אתה מציע שנעשה? נשב בחיבוק ידיים ונחכה שהם יהפכו שוב את הר הבית למזבלה?

    ממתי הפרט מעיד על הכלל?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/7/06
  6. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק, הפרט לא מעיד על הכלל אז איך אפשר להיפטר מכ-ל הפלסטינים?

    אתה לא גזען, אתה מכליל שזה קצת כמו גזענות אבל שלבים מאוד מוקדמים. "להיפטר" זה גם לא פיתרון מציאותי, להיפטר לאן? לא לקחו אותם לפני 58 שנה ולא יקחו אותם עכשיו, לדחוף אותם לים זה מחזיק אותנו למושג "למחוק". חוץ מזה, למה שאוגנדה לא תחליט מחר שהיא "נפטרת" מאיתנו כי סיכנו את הביטחון שלה במבצע אנטבה, איזה זכות יש לנו להעיף אנשים מאדמות שאנחנו בעצמינו מסכימים ששייכים להם?
     
  7. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    411
    אתה מדבר בסיסמאות, במבינו. לפי ההודעה הקודמת שלך משתמע שאתה בעד רצח עם\טרנספר, אולי תסביר מה בדיוק אתה מציע כאן? אחרת אל תתפלא שמכניסים לך מילים לפה. כל הדיון מדברים על כך שהפיתרון הזה הוא לא ריאלי ולפתע אתה אומר "היום הגיע לעשות את הצעד 'הכי לא ריאלי'".

    הפת"ח מוכן להכיר במדינת ישראל. זו כבר התחלה.

    אין כאן שום בחירה. אני לא חושב שאתה ממש מבין מהי המשמעות של ניתוק הצינורות הכספיים מארה"ב ואירופה. הרבה יותר גרוע מהקסאמים, זה בטוח (רעב, אבטלה, אנשים מפונים מהבתים, נראה לך שישראל תשרוד דבר כזה כלכלית?).

    ובמקרה שישראל תבצע את אחד מהצעות "הפיתרון הסופי" שג'רארד סיפק לנו כאן, אף אחד לא יהסס לבצע חרם מידי עלינו, בלי קשר לכמה הם צריכים אותנו.
     
  8. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    נכון. אצלהם לצערי זה לא הפרט אלא הכלל. ושוב, ההצבעות האחרונות מעידות על המצב הרבה יותר מכל דבר אחר.

    כבר אמרתי-זה לא מעניין אותי וזה גם לא אמור לעניין אותי. נכון, יהיו כאלו שיקופחו, אבל זה המצב ויש לא מעט דוגמאות שיעידו על כך. יש לך פיתרון אחר חוץ מעונש קולקטיבי שלא יעשה עוול לפלסטינאים אך גם לא יסכן את ביטחונה של ישראל?


    לא הבנתי כל כך את ההקשר, אבל אם הפלסטינאים היו סיכון מהעבר ולא מהווה והעתיד אז לא הייתה לי שום בעיה ללכת ולעשן איתם נרגילה.

    מי זה אנחנו? אהוד אולמרט ושמעון פרס?
     
  9. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אתה חושב שיש לנו זכות על רצועת עזה כי אנחנו שם עם הצבא?

    אצליהם זה הכלל? אתה כמובן לא מתכוון באופן מוחלט, כמה אנשים להערכתך יש בשטחים שלא תומכים בטרור? 1? 1,000? 100,000?
     
  10. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    411
    התמיכה בחמאס מאז הבחירות ירדה בכמעט עשרה אחוזים, אין לי ספק שמי שהצביע מבחינה אידיאולוגית לחמאס (כלומר תומך בטרור וכו'), לא יפסיק את תמיכתו במפלגה, אבל עושה רושם שלא רק פלשתינים שרוצים בהשמדת ישראל הצביעו לחמאס.
     
  11. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    לא רק, אבל אני לא רוצה לפתוח את זה כי זה יגלוש לענייני הדת, ואז לענייני אמונה ובסוף יצא שמנסיונות לשכנע אותי שגם הפלסטינאים הם בני אדם אתה מנסה לשכנע אותי שנוצרתי מהקוף.


    אין לי מושג ואני גם לא חושב שיש מישהו שכן יש לו, אבל אם הרוב הגדול לא היה תומך בטרור, בתי הספר שלהם היו נראים אחרות והילדים היו נשארים לעשות שיעורי בית במקום ללכת לזרוק אבנים על חיילים.
    אם אתה רוצה, אני יכול לנסות ולהביא לפה אדם מבוגר(איראני בעברו, לא יהודי)שיסביר בפרטי פרטים על כל הזוהמה שמלמדים את הילדים עלינו ותראה שאתה תישאר בפה פעור.
    ההודעה הפרטית הראשונה שקיבלתי לאחר שהבינו בפורום שלו שאני יהודי שחי בישראל היה מבן אדם שחי באיראן והוא אמר משהו כזה:"היהודים בפורום הזה שוברים את כל הסטיגמות שהדביקו עליכם.
    הדבר היחידי שאולי ישראל יכולה לעשות בכדי למזער את הנזקים עכשיו ולהגדיל את הסיכויים לשלום בעתיד עם הפלסטינאים הוא לדאוג לחינוך שלהם ולקחת את האחריות הזאת מהרשות הפלסטינאית.

    התמיכה באבו מאזן ירדה בהרבה יותר-סתם סקרי סרק ותו לא.


    אגב, אני שובר חוזר על זה:תראו את הסרט "גן עדן עכשיו" וכן לצפות בזה(לא מצאתי את הוויכוח האמיתי, אבל זה יספיק), הלוואי וירבו אנשים כמוהם בעולם.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/7/06
  12. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, שוטפים להם את המוח, נכון מחנכים אותם שטויות ושקרים שכשאתה שומע בא לך לצאת למסע ציד במסגדים, אבל מה גירוש מיליוני וחצי פלסטינים (ועדיין לא סיכמנו לאן?) ישנה את המצב הזה? זה לא שמישהו יעזוב אותנו בשקט אחרי זה, החל באל קעידה ועד אותם מגורשים שיתגוררו כמו פרטיזנים בכל חור בנגב..
     
  13. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    הסיכון הקיומי שלנו יקטן מאוד ואל קעידה יצטרכו להפעיל את כל התאים שלהם בכדי לפגוע בנו כאשר אין להם פה שליחים(אלא אם כן הם יצליחו לפתות אנשים כמו יוסי שריד) וכאשר נושא חטיפת המטוסים מיצה(?) את עצמו.

    ואני כבר שאלתי אותך כמה פעמים ועדיין לא ענית-איך אתה מציע שנוריד אותם מהגב שלנו?
     
  14. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין או לא, לא ראיתי את השאלה, אולי אני עיוור אולי אני סתם לא מרוכז. אין לי בעיה להתייחס אליה, בבקשה:

    כיוון שאין ברירה והחמאס מייצג את העם הפלסטיני כרגע (עם כל הכבוד למו"מ עם אבו מאזן באותה מידה אפשר לעשות מו"מ עם סוהילה, המנקה בביתספר היסודי שלי) והצעד הראשון צריך לבוא מהם. מה שאנחנו צריכים לעשות זה לתקוע סיכה בחזה של עצמינו שיצא קצת אוויר, כי זה לא זמן לאידאולוגיות בשקל, סיסמאות של בחירות וחשבונות של אגו. להצהיר על תנאים, על מה שייצא לפלסטין במידה והחמאס יכיר בישראל ובכלל, קמפיין שלם לא של איומים אלא של הבטחות הכי ורדות (כמובן מציאותיות בו זמנית, כמו מדינה פלסטינית חופשית וכו').

    אם זה לא יעבוד, למרות שאני לא רואה את החמאס מסביר את התעקשות שכזאת ולוקח את הסיכון לאבד את הפופולריות, אז לעבור לעמדות אגרסיביות יותר. אנחנו בכל מקרה יוצאים הטובים בסיפור הזה.

    אסור לפסול שבמקביל יהיו התקפות טרור, אבל למען האמת, עד כמה שזה יכול להישמע לא מוסרי, מלהרוג חמאסניק אחד פחות או יותר אנחנו לא נעשה הרבה, מלעשות מהפיגוע הזה הצגת בכי כל כך גדולה שאפילו הנאצים בסרטון שהביאו פה יבכו, נרוויח הרבה יותר.

    הרבה מאוד מבוססת על הדיעה העולמית בניגוד למה שאתה חושב, הדיעה העולמית הצדיקה את המלחמה הפושעת של בוש בעיראק, היא יכולה להצדיק בעתיד גם צעדים התקפיים של ישראל, כרגע, אין לנו את ההצדקה הזאת לא רק מבחינה מוסרית אל גם מבחינת הכלל, סתם יורים לעצמינו ברגליים.
     
  15. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אז אתה מוכן להציע הטבות וכו...למפלגה שלא מוכנה להכיר בך? ולמה שזה יעבוד, לאחר שהסכם אוסלו, עם מפלגה פחות קיצונית, כשלה כישלון טוטאלי?

    אם נסכם את ההצעה שלך-היא באה בכדי שנראה טובים בעיני העולם. זאת בדיוק הבעיה של 75% מהישראלים במדינה שלנו.
    זה כבר עובר כל גבול-באמת מעניין אותך מה העולם ואישתו יחשבו בזמן שאתה נכנס להציל את חייו של אדם שמגן על חייך?
    אני לא חושב שמישהו בעולם יתרגש היום מהחייל שנהרג על ידי הצלפים או אפילו יתייחס לכך או יעשה חרם על הפלסטינאים, אני חושב שזה יהיה יותר בכיוון השני.