רפי כהן- בסוף נשאר באום אל פאחם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י roeiuzan, ‏30/1/08.

  1. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    מה אתם כאלה כועסים השחקן רוצה לנסות ולעשות קאמבק,אם אתם באמת אוהבים אותו (אני משער שעכשיו כבר לא ) תתנו לו ללכת,חוץ מזה שזה אשמתה של ההנהלה שלכם,אני בטוח שאם מההתחלה הם היו אומרים לא,הסיפור היה נסגר.
    קבוצה לא בנויה על שחקן אחת בלבד,יש לכם עוד שחקנים מצוינים,לא?
    בהצלחה א.א פאחם..
     
  2. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לי קשה להבין את האום-אלפחמאים.. ואגב, אחד מכם אמר שלשום "בהצלחה! אוהבים אותך" ועכשיו הוא פתאום קורא לו בוגד, מה הסיבה לשינוי?
    בכל מקרה, רפי כהן נמצא בשהי הקריירה שלו. מאז שהוא הגיע לסכנין לפני 4 שנים, הקריירה שלו החלה להדרדר והוא נסק מליגת העל עד ללאומית בקלילות.
    כעת, הוא מבין שבזכות ההצלחה שלו בתחילת העונה, יש לו הזדמנות אולי חד פעמית לשוב לצמרת הכדורגל הישראלי ולכן הוא רוצה לעשות את המקסימום בשביל להצטרף לבני יהודה, זו מבחינתו הזדמנות שלא תחזור על עצמה.
    מבחינתה של אום אל פאחם, מן הסתם זו אבדה גדולה אבל מנגד, הם צריכים להבין את השחקן ואת העובדה שזו ההזדמנות הכנראה אחרונה שלו לשוב לליגת העל ולסיים את הקריירה שלו בצמרת הכדורגל הישראלי ולא בליגה א' או ליגה ארצית במקרה הטוב. אום אל פאחם כבר פתחה פער משמעותי בצמרת ליגה א' ואם לא יקרה משהו מיוחד, היא תעפיל לארצית בסופו של דבר. כמו שאמרו כבר לפני, רפי כהן הוא לא "כל הקבוצה" והם יסתדרו יפה בלעדיו, כעת המעט שיכולה הקבוצה לעשות זה לגמול לרפי כהן על תרומתו הגדולה לקבוצה בחצי שנה האחרונה ולעזור לו לפרוש בכבוד. כמובן שבהחלט ראוי שיבקשו תמורה כלשהי מבני יהודה.
     
  3. אלי ביטון Member

    הצטרף ב:
    ‏21/9/07
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראשית תודה לכל אלה שאחלו לנו הצלחה בהמשך הדרך .
    זה שאנחנו נקשרים לשחקנים , זה לא משהו שלילי כי אום אלפאחם זה לא קבוצה אלא משפחה אחת גדולה .
    אצלנו אנחנו נושמים כדורגל ,כך שכל אחד שמשחק או אוהד את הקבוצה אנחנו מתיחסים אליו בתור אחד מהמשפחה שלך . יכול להיות שאנחנו פריירים ולא מכירים מספיק את המצאיות בארץ .
    כדורגל זה החיים שלנו , כפי שאנחנו מתייחסים לדברים בחיים כך מתיחסים לדברים שקורים במשטח הירוק .
    לכן כשמשהו במשפחה "בוגד" בך ,זה כואב יותר מסתם משהו שאתה לא מכיר .
    הכון שזו זכותו של רפי להחליט איפה הוא רוצה לסיים את הקריירה אבל , התחושה בעיר שהוא ירק בצלחת שאכל ממנה . כי בסה"כ כולה בני-יהודה המועמדת מספר 1 לרדת , שזה בטח לא שיא הקריירה לאחד ששיחק בחיפה ונחשב לאחד החלוצים המצוינים שהיו לנו במדינה .
    אני משער שאם רפי היה יושב בארבע עיניים עם ההנהלה ( שגם היא לא נקייה מטעויות) ומבקש בכל זאת להשתחרר , הוא כן היה עובר לבני יהודה . אבל מה שטרפד את כל העסקה , והדבר שהכעיס את "המשפחה הגדולה" ( יעני הקהל ) זו ההצהרה שאם לא ישוחרר אז יעדיף לפרוש .
    מה אני אגיד !! רפי קיבל כבוד של מלכים שאף שחקן בארץ לא קיבל באף קבוצה . הקהל ואני אישית אהבנו אותו מאד , ונתנו לו אהבה בלי גבולות . צריך גם לציין שהוא החזיר לנו ב17 שערים ב 15 משחקים .
    אני מבין את כולכם שחושבים שפאחם צריכה לשחרר אותו , אבל מנגד אף אחד לא יכול להבין שהסיפוא פה זה לא שחקן שלא מכבד את החוזה שלו , אלא בן שפוגע בהורים שלו (גם אם הם הרביצו לו!) .

    ככה אנו מתייחסים לכדורגל באום אלפאחם , (קבוצה=משפחה) , אין מה לעשות !!!!!!!!!!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/08