ריאל מדריד 2023/24: שבעה קשרים, חלוץ אחד. איך יסתיים הריקוד האחרון של קרלו?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/7/23.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,419
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד 2023/24

    אירועי הפרק הקודם: עונת ליגה מביכה, השפלה נגד סיטי וגביע|
    כאלופת אירופה והדאבליסטית הגאה, אחרי הזכייה המטורפת בגביע אירופה ה-14 בתולדותיה, ריאל מדריד פתחה את עונת 2022/23 אופטימית במיוחד, עם זכייה קלילה בסופר קאפ האירופי. בליגה היא ניצחה 1:3 את ברצלונה בקלאסיקו הראשון ולמעשה השיגה 11 ניצחונות ב-13 מחזורי הליגה הראשונים. אבל, האופטימיות לא נמשכה זמן רב ולא רק בשל המונדיאל שטילטל אותה - תשאלו את פדה ואלוורדה, לוקה מודריץ', אורליאן טשואמני שהתקשה להיכנס לנעליים הגדולות שהותיר קאסמירו. קארים בנזמה, אחרי הזכייה בבלון ד'אור, סבל מעונה מקוללת עם אינסוף פציעות - עונה שגמרה לו להחמיץ את המונדיאל, וריאל שילמה מחיר כבד על כך שלא ניסתה להביא עוד חלוץ.

    בהיעדרו, ויניסיוס ג'וניור הפך לשחקן ההתקפה העיקרי, זה שמוציא אותה מהברוך באנפילד עם צמד אחרי פיגור 2:0 בשמינית הגמר ו-2:5 בסיום, וגולאסו נגד מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר. אבל הברזילאי, שהצליח לרשום עונת שיא עם 23 כיבושים והוכיח ש-21/22 לא הייתה הבלחה - לא הצליח לשים בצד את העימותים עם מגיני היריבה, הקהל העוין וסבל מגזענות. זה הביא לכך שבמשחקי החוץ הוא הושפע לרעה. ריאל סבלה מעונת ליגה איומה כשהיא מרימה דגל לבן כבר בפברואר עוד לפני ההפסד בקלאסיקו השני, משחק שגם בו, כאשר ריאל הייתה חייבת לנצח - היא שיחקה עם פדה בכנף במערך הגנתי מדי.

    עם כל הכבוד לזכייה המרגשת בקופה דל ריי, גביע ראשון מזה עשור, עונת הבכורה של קרלו אנצ'לוטי, ובאמת ריאל עשתה כברת דרך - רמונטדה בלה סרמיקה נגד ויאריאל (2:3), ניצחון על אתלטיקו מדריד ברבע הגמר (1:3) ו-0:4 עצום והיסטורי על ברצלונה בקאמפ נואו - זה לא תואר שמהווה אמת מידה לעונה. החלום היה זכייה נוספת בליגת האלופות. ריאל עברה את ליברפול וצ'לסי אחרי ניצחונות כפולים ונראתה לא רע במשחק הראשון נגד מנצ'סטר סיטי. הקבוצה של פפ גווארדיולה שהייתה הטובה ביותר, רצתה לנקום על מה שקרה בשנה שעברה. ריאל סבלה משער שיוויון אדיר של קווין דה בריינה ובגומלין התפרקה. מילא לעוף בחצי הגמר נגד קבוצה טובה יותר, אבל ככה? עם 4:0 שהיה יכול להיגמר גם בתוצאה כפולה? ריאל לא יצאה מהרחבה שלה וקרלו לעניות דעתי שוב כשל בבחירות שלו - שוב אדוארדו קמאבינגה כמגן שמאלי - פלסטר שעבד לא רע, אבל הקישור היה רך, רודריגו קיבל הזדמנות בעונה טובה שלו אבל זה משחק שהיה צריך לשחק בצורה הגנתית, וכמובן העלבון עם ספסולו של אנטוניו רודיגר ששיתק את ארלינג הולאנד ב-1:1 בספרד.

    הריקוד האחרון של קרלו| על אף הפיאסקו העצום בליגה ועונה ללא תואר גדול, פלורנטינו פרס החליט שקרלו ימשיך לעוד עונה וימלא את חוזהו עד 2024. עלו דיווחים על כך שהמאמן לא מרוצה מבניית הסגל, היו פרסומים כאלה ואחרים עוד קודם שהתבוסה באיתיחאד הורידה מהמניות שלו. בפועל, עם כל השמות שזרקו לאוויר - קרלו, שזכה בכל תואר אפשרי בקדנצייה השנייה שלו בקבוצה - נשאר על הקווים בסנטיאגו ברנבאו בצל האמירות של נשיא ההתאחדות הברזילאית שהוא כבר סגור בסלסאו בשנה הבאה. כמובן שהמצב לא נוח ובריאל די מובכים מכל ההצהרות הפומביות האלה. זו אמורה להיות העונה האחרונה של קרלו כמאמן קבוצה.

    עומס באמצע ואין חלוצים| אז עם מה קרלו יוצא לקרב? הסגל רחוק מלהיות שלם. מה שהיה נראה כמו בדיחה גרועה הפך למציאות. קארים בנזמה נפרד מריאל אחרי 14 שנים כשהוא השתווה למרסלו כשיאן התארים של הקבוצה. הצרפתי, יגידו, היה צריך ללכת, הגיע הזמן לרענן את החוד ולבנות מחדש, הוא הלך לכסף הגדול של אל איתיחאד מערב הסעודית וזה בסדר גמור. הבעייה היא שלא הגיע אף חלוץ בכיר במקומו. לא הארי קיין שלכוד בטוטנהאם, לא ויקטור אוסימון מנאפולי - במועדון לא ממש ניסו. גם אשתקד בעונה לא טובה, בנזמה כבש את ה-30 שערים שלו. החוד של ריאל מדריד יתום.
    אפשר וצריך לומר שגם עזיבתו של מרקו אסנסיו היא קריטית. הקשר הספרדי שהיה בדרך החוצה עוד בקיץ, לא הלהיב כמו הברזילאיים אבל סיפק את המספרים שלו, 12 שערים ושמונה בישולים במעט מאוד דקות. הוא סיים חוזה ועבר לפריז סן ז'רמן. שאר העזיבות התקבלו בחיוך: אדן הזאר שהיה כלום ושום דבר גם בשנה הזו, רשם אפילו מספרים גרועים יותר משנים עברו - החליט לקטוע את הסיוט שלנו מוקדם מהצפוי, ויתר על רוב הכסף מהעונה האחרונה בחוזה ונראה האם ימשיך לשחק כדורגל. מספר 7 הכושל שהיה לפניו, מריאנו דיאס, סיים חוזה גם כן. ריאל פשוט עם מיליון קשרים באמצע. טוני קרוס - האריך את חוזהו ויסגור עשור בלבן| לוקה מודריץ' - ממשיך גם ממשיך, הרעב לא נגמר| דני סבאיוס - אחרי שכנועים של קרלו הוא הסכים לחתום עד 2027, יילחם על מקומו, אבל פתח ברגל שמאל עם פציעה.

    אבל זה עוד כלום לעומת ג'וד בלינגאם שנרכש מבורוסיה דורטמונד בשלב מוקדם בחודש יוני בתמורה ל-103 מיליון יורו כשהוא לפני גיל 20. בלינגהאם, שמיועד לתפקיד של מספר 10, יוכל לתת לריאל גולים ממרכז השדה - מצרך חשוב בכדורגל העולמי. הוא כבר לומד ספרדית, קיבל את חולצה מספר 5 והציפיות בשמיים למעשה. רק פציעה מעצבנת בברך שמנעה ממנו לשחק במחזור הסיום בו בורוסיה דורטמונד קרסה תחת הלחץ ואיבדה את האליפות - קצת מציקה; עוד רכש מעניין הוא ארדה גולר, העברת בזק כשריאל מנצחת את ברצלונה ומחתימה את הקשר הטורקי של פנרבחצ'ה לשש שנים בתמורה ל-20 מיליון יורו, מעל סעיף השחרור. הילד בן ה-18 נראה טוב באימונים אבל זה עוד מוקדם. מיועד לכנף ימין; ברהים דיאס חזר ממילאן אחרי עונה די טובה יחסית, אבל הוא שחקן של דריבל ופחות של מספרים. הוא גם לא ממש קשר כנף יש לציין. עוד שחקנים שהצטרפו הם המגן השמאלי פראן גארסיה, תוצר מחלקת הנוער של ריאל, עם עבר בקסטיליה, שהצטיין בראיו וייקאנו ויספק תמורה התקפית נאה מה שלא היה מאז מרסלו ב-2018; וחוסלו, שהרשית במספרים פנטסטיים באספניול ולעת זקנה חווה את פסגת הקריירה שלו - גם חזר לקבוצה בה גדל, כשהוא החלוץ הבכיר היחיד, וגם זכה עם נבחרת ספרד בליגת האומות.

    כבר היינו בסרט הזה| מספר 9 של ריאל מדריד נותר יתום לראשונה בכל שנותיה. כולם מחכים כביכול לקיליאן אמבפה, אבל הסאגה היא בלתי נגמרת, אופרת סבון מייאשת. הדיווחים מתחלפים כל הזמן. הצרפתי הודיע שלא יאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן כלומר לא יממש את האופציה עד 2025, הצרפתי בהלם, ובלחץ, ורוצים למכור אותו מחשש שיעזוב בעונה הבאה בחינם, אך קיליאן שלו, מפתה אותו לקבל את בונוס הנאמנות השמן. הכסף מאוד חשוב לצרפתי. מי יישבר ראשון בשחמט הזה? ריאל לא מנסה להתאבד עליו ובלי קשר היא מפספסת כל חלוץ אחר אפשרי וזה קצת מביך.

    קבלו את הקפטן החדש: זהו נאצ'ו שהרגיש באשפתות בינואר אבל מאז מצב הרוח השתפר, הוא שיחק יותר (אם כי לא במשחקים הגדולים), והלב והנשמה של ריאל מדריד, One Club Man, חתם עד 2024 כשהוא דוחה את ההצעה של אינטר. נאצ'ו הוא הלב והנשמה, הוא יפתח עוד עונה בנחיתות עצומה לעומת חבריו אבל יעשה את מה שאפשר כמגן ימני, כמגן שמאלי וגם כבלם. "אני לא יכול לתאר את עצמי בלי ריאל מדריד", אמר הבלם שיוכל להפוך לשיאן התארים של ריאל.

    עוד קלאסיקוב בארה"ב| בתאריך העשרה ביולי הקבוצה חידשה את אימוניה במתכונת מצומצמת - אמנם עם רוב שחקני הרכש אך ללא שחקני הנבחרות - תחת העיניים המפחידות של אנטוניו פינטוס הכל-יכול. השגרה בצל השרב שאופף את ספרד. ב-19 ביולי הסגל המלא יתחיל להתחבר ואז מייד המראה למסע משחקים בארה"ב כמיטב המסורת כשהיעד הוא לוס אנג'לס. שוב קלאסיקו נגד ברצלונה, בפעם השלישית אחרי אלו של 2017 ו-2022 (וצריך לעבוד על הרזומה), זה יקרה ב-29 ביולי. בכלל, רק קבוצות על על הפרק, מילאן תהיה היריבה הראשונה ביום ראשון ב-05:00 בבוקר (24 ביולי) – שוב לכוון שעונים, וגם מנצ’סטר יונייטד (26 ביולי) ויובנטוס שתהיה היריבה האחרונה (2.8) הן חלק מהעסק. הפעם כידוע לכם אין איזה סופר קאפ אירופי מרגש, כבר שנים שהסופרקופה הספרדי הועתק לערב הסעודית ונערך באמצע העונה. ב-12 באוגוסט יחל הדבר האמיתי עם משחק פתיחת העונה נגד אתלטיק בילבאו בסאן ממס ביום שבת וגם שני המחזורים הבאים ייערכו בחוץ בדומה לשנה שעברה לבקשת הקבוצה. הסיבוב הראשון של ריאל אכזרי מאוד עם משחקי חוץ קשים, כמו הקלאסיקו.

    דבר תאכלס: עדיין מוקדם לדעת מה קורה אבל בכל כלי התקשורת במדריד מדברים על מערך חדש של 4:2:3:1 עם ג'וד בלינגהאם כמספר 10, קרוב לשער, ומעליו צמד הברזילאיים, כלומר חוסלו על הספסל ואין חלוץ '9' אמיתי. אולי יכולת טובה וסנסציונית של ארדה תגרום לקרלו לשנות את דעתו. על פראן גארסיה נכתב לא מעט אבל די ברור שקרלו מחזיק מפרלאן מנדי שסבל מפציעות רבות אשתקד והיה חלש והייתי שם את הכסף שבמשחקים הגדולים הצרפתי ישחק. שאלה שיכולה להכריע את העונה היא מדד הגמישות של קרלו. עד כמה הוא ידבוק בצעירים כמו אדוארדו קמאבינה באמצע ובלבד, ויהיה מוכן לספסל את קרוס ומודריץ' ברגעי ההכרעה. אחת המטרות של המאמן היא לשחזר את טשואמני של החלק הראשון של העונה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,419
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הסיכום שלי לניצחון על מנצ'סטר יונייטד (0:2) אתמול:

    שלוש בלילה - יושבת מולי, לא בא לי לישון| השראה מהשיר של טיפקס. גילוי נאות: הפעם השעה הייתה קשוחה לי, היה לי קצת קשה להחזיק מעמד בניגוד למשחק הראשון (ככה זה שאתה קם להתאמן בחמש בבוקר לילה לפני), אבל איזה כיף היה, לחלוטין היה שווה להתאמץ. גם קצב גבוה, הרבה מוטיבציה מצד השחקנים ושני שערים נפלאים, מחצית ראשונה למזכרת (אם כי אני לוקח בעירבון מוגבל כי מנצ’סטר יונייטד לא רק עם צבע חולצה מזעזע אלא גם קבוצה בינונית מאוד). ג’וד בלינגהאם פורע שטר ראשון, הוא באמת נראה בעל הבית. פשוט הכל ברמה הכי גבוהה שיש בשער שלו - התנועה לעומק, עצירת הכדור (כמו זינדין זידאן - כל כך קרוב לרגל, עם הציפורן, שליטה מלאה), הבריחה הזו ימינה כדי ליצור יתרון. הטאץ’ שגם באימון קשה להבקיע ככה. השער הזה הגיע מהר וזה חשוב, מפחיץ לחץ - גם אם הוא לא נראה מוטרד במיוחד.

    משחקים כאלה נגד קבוצות גדולות עם יוקרה, מרגיש לך קצת דומה למוטיבציה בדבר האמיתי - הליגה, אם זו סתם הייתה נבחרת כוכבים של תאילנד או יריבה ממרכז הטבלה באנגליה זו תחושה אחרת לגמרי. כל עוד אין פציעות חס וחלילה זה מגרה אותך לראות את המשחק. גם מאבקים כמו בלינגהאם וליסנדרו לופס זה בסדר.

    כמובן ח-ו-ס-ל-ו . צרחתי בבית ב-5 בבוקר והרי כמה גולים כבר יכולים לסחוט ממך את ה-‘יואווו’ הזה אחרי הדברים שראינו. הבנתי שהטלוויזיה של מנצ’סטר יונייטד קטלה אותו אחרי ההחמצה הראשונה. כל כך מגיע לו, הוא עוד יתרום הרבה העונה, אני מאמין בו לחלוטין. הוא ינצח לנו הרבה אוססונות וכאלה במשחקי החוץ של הבוץ. את זה כבר ראיתם? - שהוא פעם חיפש לינק טוב כדי לראות את המשחק של ריאל מדריד כמו שצריך?
    “המפגש” עם קאסמירו ממש נדחק הצידה מבחינתי, פירסמו איזה תמונה שלו מתחבק עם קרלו אנצ’לוטי אבל לא יותר, וזה היה קורע כשאדוארדו קמאבינגה ניסה לכסח אותו ועשה פאול ברוטאלי. בסיום המשחק כבר ראו אותו מתלוצץ, השלישייה שוב בהרכב מלא וגם קרלו אנצ’לוטי היה.
    אני רוצה שנשחק יותר טוב ביותר דקות, אני מבין שזה קדם עונה, שומרים כוחות, ויש גם פער מסוים בין ההרכבים, ברור שזה משמעותי אם ברהים משחק או אחד הברזילאיים, בעוד לגבי האמצע זה פחות חשוב כי יש מאגר עצום.

    יש עוד נקודות טובות כמו שיפור מסוים של אורליאן טשואמני - קצת יותר מנהיגות, קצת יותר גליצ’ים, קשר אחורי צריך ללכת הביתה כשכולו מלא בחתיכות דשא, החולצה ספוגה בבוץ, לא תמיד אפשר לחטוף כדור באלגנטיות. ההגנה לא עשתה יותר מדי שטויות. ועוד משהו שבהמשך יהיה הרבה יותר טוב - פראן גארסיה סילון, גם הקרוסים שלו טובים, החבר’ה היום הזיזו את הכדור קצת יותר לכיוון שלו ו-ויניסיוס (משתעשע אבל לא רע - כמעט כבש, דריבל אחד ענק וגם כדור גדול למודריץ’) נתן לו את הקו. הוא יכול לתרום לנו כלכך הרבה. אני מאוהב.

    לא הזמן לדבר על זה, תרתי משמע אבל עדיין חייבים עוד חלוץ אמיתי, גם אם לא קיליאן אמבפה - לפחות כמה שעות לא ידברו עליו - כי אחרת ההתקפה תהיה ממש יתומה, יבואו ימים רעים, ישחקו נגדנו עם קו הגנה נמוך. אני עדיין מתנגד למערך של ארבעה קשרים, צפוף ועמוס, כי יש בזה גם יתרון כשוויניסיוס בקו על אף שהוא יכול גם כן לעשות את האלכסון לעומק וכבשנו כמה שערים ככה אשתקד כמו נגד בטיס, סלטה ויגו וכדומה. יאללה תנצחו קלאסיקו גם בידידות
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,419
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה הזוי כי פתאום אני מרגיש שאנחנו יוצאים מופסדים בסיטואציה בכל מקרה עם קיליאן אמבפה:

    אמבפה לא מגיע - שום הפסדנו, כמו ילד מאוהב ששוב מקבל ברקס ממלכת הכיתה. אז לא יבוא אף אחד אחר. ההתקפה עדיין יתומה. יהיו פציעות וימים רעים. לא כל יום ניתן גול בדקה החמישית וחוסלו יעוף באוויר כמו הוגו סאנצ’ס.

    אמבפה מגיע - זה יהיה יקר, הפסדנו לכוח הרשע פריז סן ז’רמן שמכרו אותו בהמון כסף וגם האיזון בחדר ההלבשה הופר. 200 מיליון יורו לדוגמא זה סכום שהייתי חיי איתו בשלום ב-2021 ולא עכשיו כשיש מלחמה בין הצדדים. והשכר? ועוד מענק קקה כלשהוא?

    זה אמנם דבילי וזה לא העולם האמיתי אבל כן מסמל משהו - תראו את השטויות באימונים והפרגון הזה של כל השחקנים באינסטגרם ואיך קיבלו יפה את ג’וד (התגובות אחרי הגול שלו) ואת ארדה. כולם צעירים עם מוטיבציית שיא והוותיקים נטולי אגו. חדר הלבשה מהטובים שהיו לנו כנראה. אמבפה בצדק הביא לכך שדעת הקהל התהפכה עליו ופלוס-מינוס בעסקה לא כזה ברור.
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    גם אם הוא יגיע בהעברה חופשית זה יהיה יקר.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,419
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברור כי אז מענק החתימה יהיה איזה מאה מיליון יורו שזה הזייה מוחלטת. דיברתי על הסיטואציה באופן כללי, לאו דווקא על מה שקורה הקיץ. ואם אמבפה מגיע בשנה הבאה וחסכנו נניח סתם זורק 20 מיליון יורו - העונה הזו הולכת מראש לאבדון. ההתקפה שלנו עקרה גם בלי להסתכל על תסריט פסימי כמו פציעות. ישחקו נגדנו עם קו הגנה נמוך, קבוצות יהיו אגרסיביות, רודריגו ו-ויניסיוס הם עדיין שחקנים מאוד צעירים. בכל מקרה, לא יכול להיות שכאשר הוא ופריז סן ז’רמן במלחמת עולם (הצרפתים יעני עם הגב אל הקיר) - ומעטים היו מאמינים שהוא לא יזומן למסע המשחקים וגם חלק מההצהרות שלו קודם לכן הפתיעו, וכשנותרה לו שנה אחת לחוזה - נשלם 250 מיליון יורו
     
  6. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    לא רואה כיצד אנחנו יוצאים מופסדים עם הגעתו של אמפבה.
    גם אם הוא היה מגיע עונה הבאה בחינם זה לא היה יוצא זול בגלל דמי החתימה שהוא היה מקבל.
    אני רואה את המחיר הגבוהה שאנחנו משלמים עליו בתור עליונות על פסז ושהצלחנו להוציא ממדינה את השחקן הטוב בעולם באמצעות כסף.
    לחכות עוד שנה כאשר אנחנו בפירוש לא נביא שום חלוץ מוכח זה אומר לתת בארסה הזדמנות לזכות בעוד אליפות ולהמשיך להשתקם על חשבונינו.

    עם ההגעה של אמפבה אנחנו נעשה פייבורטים ברורים לזכייה בליגה+פייבורטים ברורים אולי רק שניים לסיטי לזכייה בליגת האלופות.
    אני בטוח כאשר הוא יגיע הוא יצליח להשתלב בצורה מעולה בדיוק כמו ג'וד. חוץ מזה, עם צ'ומאני וקמא ההשתלבות שלו תהיה הרבה יותר קלה.
     
  7. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אין ספק שלריאל לא 'שווה' להביא את אמבפה השנה. החוזה שלו נגמר בעונה הבאה ולהשקיע עכשיו 250 מיליון יורו, לא יודע כמה זה כדאי.
    יהיה מעניין כשיביאו אותו איך יהיה בחדר הלבשה. עם כמה שאמבפה שחקן ענק הוא לא בדיוק הבחור שכולם רוצים בחדר הלבשה..
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אז לא הבנתי איך בהודעה שלך הצגת את זה כ-"יהיה יקר".
    הדבר האחרון שצריך להשפיע בהחלטה הזו זה הכסף שישולם, כי ההבדלים יהיו מינוריים.
    או שפסז' תקבל את הכסף או שאמבפה יקבל את הכסף, השאלה אם הוא יגיע עכשיו או בקיץ הבא. לדעתי ברור שעדיף שהוא יגיע עכשיו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,419
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברור שעדיף שהוא יגיע עכשיו וכשריאל מדריד שמה 200 מיליון יורו על השולחן בקיץ 2021 בימים האחרונים של חלון ההעברות הייתי גאה. בכדורגל ובכלל במשא ומתן יש דברים שאמורים להשפיע על המחיר בכל עסקה. גדולה ככל שתהיה - ונראה שזה לא 'חל' על המקרה עכשיו. הרי פ.ס.ז' כביכול אמורה להיות עם הגב אל הקיר כשאמבפה עם שנה אחת לחוזה ובטח כועס על המועדון כשהוא לא עושה את קדם העונה עם כל הקבוצה. זו עסקה יקרה מאוד, יקרה מדי. לא נצטרך למכור שחקנים אבל זה עלול לפגוע בנו. אמבפה יכול להרוס חלק מחדר ההלבשה (הוא לא צריך דוברי צרפתית כדי להשתלב, זה לא העניין), וגם כריסטיאנו רונאלדו בשיאו לא קיבל שכר כזה. הנה דוגמא קטנה, עזבו שזה אינסטגרם - תבינו את המסר:

    https://scontent.ftlv1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/361926385_1009959279984390_6688996982850341502_n.Xxx?_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=YJ53tO7f1RUAX87UVQJ&_nc_ht=scontent.ftlv1-1.fna&oh=00_AfC3_pmOBYiCDgmZ8p9Rx_3lBJD3K9pZW01QZEqBnVZ3uQ&oe=64C89966
     
  10. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    באינסטגרם לא תהיה בעיה, השאלה מה קורה בחדר ההלבשה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,419
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תשמע אני לא חפרפרת בוולדבבאס לצערי וגם לא עיתונאי, ברור שהאינסטגרם זו תמונה שלא תמיד אמיתית, אבל אפשר לראות בדברים הקטנים - בקטעי הווידאו שהמועדון מפרסם על האימונים של ריאל מדריד - ואני לא מחמיץ דבר, בחגיגות השערים. כריסטיאנו רונאלדו למשל זה הוא, לטוב ולרע, וגם בעונה הראשונה היו לו את הפאשלות שלו (החמיץ פנדל ואז לא חגג את השער שכבש קארים בנזמה מהריבאונד), אבל לקח לו זמן עד שהוא היה אגו מאנייק (ושחקנים שהיו איתו יגידו שהוא התנהל למופת). בזמנו היה ראול שעדיין הקפטן ומספר 7 וה-אגדה של המועדון, היה ז'וזה מוריניו. תמיד אמרתי שאם ניימאר היה נשאר בברצלונה הוא לא היה הופך לחצי פנסיונר ומשתולל במסיבות ואני בטוח שבריאל מדריד זה יהיה קצת שונה, אבל עדיין, משהו לא טוב עובר על קיליאן אמבפה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,419
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה מילים שלי על אורליאן טשואמני לאור הפוסטים האחרונים והדיונים הטובים שהתנהלו בדף הפייסבוק שלנו.

    קודם כל אני לא מתחמק מהפוטנציאל הגדול מאוד שקיים בו, יש סיבה שהוא הגיע לריאל מדריד. כמובן שישנן גם נסיבות מקלות - במועדון ציפו שיהיה תהליך מסודר של חילופי משמרות ועזיבתו של קאסמירו תפסה אותנו לא ממש מוכנים. היה עליו להיכנס לנעליים גדולות מאוד וגם המונדיאל בחורף השפיע, בעיקר הסיום הטראגי שלו. אבל יש הרבה אבל.

    ראשית אני חושב שישנו סימן השאלה של התאמה לתפקיד, העמדה שלו על המגרש (כמובן שאין לי תלונות לגביו בעניין הזה) לא התרשמתי, גם בימים בהם הפגין יכולת טובה - שהוא קשר אחורי קלאסי. בתחילת העונה התלהבתי יותר מהצ’יפ שלו לרודריגו בדרבי נגד אתלטיקו מדריד או מסירות העומק, הטיפול הנקי בכדור, קצת יותר מקאסמירו. קשר אחורי חייב לרדת לגליצ’ים, לקרוא את האיזור טוב יותר. מרגיש לי שהוא כמו מה שאמרנו על רפאל ואראן פעם - אם הוא לא חוטף כדור באלגנט ממש - זה לא קורה. קשר אחורי חייב לדעת להתלכלך. לעשות פאול ולעצור מתפרצת בכוח, למשוך בחולצה, להיות מאנייק אבל בגבול הטעם הטוב. הוא לא עצלן חלילה.

    אולי הוא ‘שוקיסט’ מה שנקרא? יכול להיות. אבל אדוארדו קמאבינגה כבר מהיום הראשון בלבן ניסה להיראות כבוס. אפילו שיחק עם ביטחון עצמי מופרז וכדרר איפה שלא היה צריך. כדי להיות שחקן בריאל מדריד ולבטח שחקן הרכב, שחקן מוביל - אתה צריך את הערך המוסף הזה. לטשואמני יש המון מוטיבציה, רצון ללמוד, יש לו ממי, הוא גם עובד קשה מבחינת הכושר ונראה כמו אתלט פנומנלי, זה כן. מזכיר לכם שקאסמירו בקושי שיחק בעונת הדסימה ועדיין כשהיה צריך אותו - באותו ערב קשה בדורטמונד - הוא עלה מהספסל ולא דפק חשבון לאף אחד.

    כששחקן מגיע עם תג מחיר מסוים יש גם רף מסוים. כמובן שזה משפיע. הציפיות מקמאבינגה כשהגיע היו מסוימות וממנו הן אחרות. אני אישית לא ממש הרגשתי בחסרונו כשלא שיחק, למעט אולי הגומלין נגד מנצ’סטר סיטי אז לדעתי זו הייתה טעות לא לתת לו לשחק.

    לגבי המונדיאל - הוא השפיע עלינו בצורה רעה מדי ואני לא מדבר רק על קארים בנזמה קשישה ולוקה מודריץ’. אלא על כל הקבוצה. זה סחב גם אותו למטה, אין ספק. אבל היי, לא מדובר פה בשחקן שהרגיש את האולימפוס של הכדורגל וחווה גמר מונדיאל וצריך לחזור למציאות העגומה והלא משקפת, שהחודש הזה הוא לא משקף את הקריירה שלו. קחו את אמיליאנו מרטינס למשל, שהפגין יכולת טובה מאוד במונדיאל במדי ארגנטינה. הוא חזר לאסטון וילה וזה הבדל של שמיים וארץ. טשואמני חזר…לריאל מדריד, המועדון הגדול בעולם, בעונת הבכורה שלו, שיש לו הרבה עבודה.

    הלוואי שבשלבי הסיכומים של עונת 2023/24 אתם תקפיצו את הפוסט הזה ותגידו בחיוך - “אמרתי לך”. הלוואי ואני טועה ושהוא הולך לתת עונה גדולה, אומרים שקרלו אנצ’לוטי מאוד מאמין בו וזה חשוב. כמובן שאני רוצה בהצלחתו וגם לא אמרתי שהוא לא יצליח. כרגע, גם בנסיבות המקלות - הוא היה חייב לתת יותר. האללה מדריד!
     
  13. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    הדבר היחיד שאני יכול לקחת מהמשחק אתמול זה שאנחנו חייבים חלוץ. כל כך הרבה מצבים טובים ואף אחד שיסיים אותם.
    אם וכאשר אמפבה יגיע אנחנו נהיה איתו פשוט מפלצות.

    5 קורות במשחק אחד זה אירוע של אחד לפאקינג מיליון, לא כולל החמצת הפנדל של ויני.
    אני מקווה שהוא בעט אתמול במקום רודריגו רק בגלל שזה משחק אימון וזה לא יתפתח למשהו מעבר לזה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,419
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    -אומרים שוויניסיוס ג'וניור ימשיך לתרגל פנדלים וייתכן שהוא כן יבעט בהמשך העונה אבל הבועט הראשי הוא לוקה מודריץ' שיש לו מאזן של 22 מ-26 בקריירה ואחריו יהיה רודריגו.
    -שאלת השאלות היא מידת ההתאמה של מערך היהלום לריאל מדריד ועד כמה זה לא פוגע בוויניסיוס. כל מיני דיווחים באתרים פחות גדולים בספרד על כך שגם פלורנטינו פרס אפילו זרק מילה לקרלו אנצ'לוטי וגם ויני עצמו. הערב ריאל אמורה לשחק עם '9' אמיתי בחוד.
    -ארדה גולר פצוע וייעדר ככל הנראה חודשיים, הוא עובר טיפולים ובינתיים 'מגיב' טוב, אם זה יימשך ככה אז ניתוח ייפסל על הסף. הוא עדיין לא שיחק משחק רשמי אחד כמובן.
    -פראן גארסיה שיפתח נגד יובנטוס - אמור לקבל עדיפות על פני פרלאן מנדי שגם כן נפצע. אגב ב-AS פירסמו, טפו-טפו-טפו שהוא סבל מפציעה אחת בתאכלס במהלך הקריירה, הכתף הארורה השביתה אותו ב-2017/18 ל-14 משחקים.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    נגיד את זה בצורה פשוטה:
    אם אנצ'לוטי לא מקבל שחקן התקפה רציני (אמבפה, קיין וכד') - אי אפשר לצפות ממנו להביא אליפות.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.